Будівництво комплексу впс «Леонівка» Чернігівського прикордонного загону
Очікувана вартість
22 302 800,00 UAH
UA-2016-11-28-000590-a 66a5052eadd14af48ccd10534118ae5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Північне регіональне управління Державної прикордонної служби України
Код ЄДРПОУ: 23311352
Місцезнаходження замовника: 10025, Україна, Житомирська обл., Житомир, м. Житомир, вул. Промислова, 5
Контактна особа замовника: Зінченко Алла Анатоліївна
+380412424147
zinchenko2510@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2016 16:00
Початок аукціону: 14 грудня 2016 13:26
Очікувана вартість: 22 302 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 302,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво комплексу будівель і споруд відділу прикордонної служби в с. Леонівка, Семенівського району, Чернігівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62840 м3
Будівництво комплексу впс «Леонівка» Чернігівського прикордонного загону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15442, Україна, Чернігівська обл., Леонівка, Заріччя, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 016:2010: 41.00.4 — Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 листопада 2016 13:25
Електронний цифровий підпис
28 листопада 2016 13:24
Тендерна документація від 28.11.2016.doc
28 листопада 2016 13:24
Додаток 2 проект договору будівельного підряду.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо неповноти технічного завдання для підготовки пропозиції
Дата подання: 02 грудня 2016 15:53
Дата відповіді: 05 грудня 2016 15:35
Добрий день. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції зокрема повинен надати план графік виконання робіт та план фінансування робіт (пункт 6.3 тендерної документації), що неможливо зробити користуючись існуючим технічним завданням, у складі якого надані лише локальні кошториси та відомість ресурсів. Просимо надати додаткову інформацію для можливості підготовки вищезгаданих документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для відпрацювання учасником плану графіку виконання робіт та плану фінансування робітб пропонуємо керуватись пю 4ю4ю розділу Ію Загальні положення тендерної документації та тривалістю будівництваб яке визначено ДСТУ Б Аю3ю1-22Ж2013 «Визначення тривалості об’єктів будівництва»ю

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-28-000590-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СВП Майстер", Код ЄДРПОУ:35100184
Дата подання: 11 січня 2017 14:06
Оскарження результатів тендеру
Заява
про оскарження протоколу №28 від 28.12.2016
розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівель згідно оголошення проведення відкритих торгів UA-2016-08-25-000210-b по предмету закупівель «Будівництво комплексу впс «Леонівка» Чернігівського прикордонного загону», код за ДК 016:2010 - 41.00.4 код ДК 021:2015 - 45210000-2 (будівництво будівель); ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2017 16:05
Заява щодо оскарження протоколу №28 від 28.12.2016 року розглянута, підстави для зміни рішення відсутні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2016 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВП Майстер" 16 269 032,00
UAH з ПДВ
16 186 897,20
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" 18 276 796,67
UAH з ПДВ
18 276 796,67
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВостокБудМонтаж 18 989 544,60
UAH з ПДВ
18 989 544,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ" 19 022 561,25
UAH з ПДВ
19 022 561,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''РІВНЕКОМФОРТБУД'' 21 435 346,62
UAH з ПДВ
21 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІНТЕГРО" 21 797 946,60
UAH з ПДВ
21 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2016 13:10
sign.p7s
14 грудня 2016 20:34
Договірна ціна від 14 12 2016
13 грудня 2016 15:35
Попільня КБ 2в.7z
13 грудня 2016 15:35
АТО 2 КБ 2в.7z
13 грудня 2016 15:35
АТО 1 КБ 2в.7z
13 грудня 2016 15:34
Дані про субпідряд.7z
13 грудня 2016 12:35
inquiry_print.pdf
13 грудня 2016 12:35
inquiry_print (1).pdf
13 грудня 2016 11:32
Проект договору.7z
13 грудня 2016 11:32
План Графік.7z
13 грудня 2016 11:32
Ліц Дозв.7z
13 грудня 2016 11:31
Договір РОСА РИТЕЙЛ.7z
13 грудня 2016 11:31
Договір ЖОДА2.7z
13 грудня 2016 11:31
Договір ЖОДА 1.7z
13 грудня 2016 11:31
Довідки.7z
13 грудня 2016 11:31
Fw- наказ на директора.7z
13 грудня 2016 11:31
Тенд проп 13 12 16.jpg

Публічні документи

13 січня 2017 16:17
Довідка з МВД.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:59
Ліцензія.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:59
Дозвіл.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:59
Виписка з ЄДР.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:59
4- ОПП.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
ПП фірма Струм.rar
13 грудня 2016 10:58
ПП Євродом Комфорт.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
Лицензия- ТОВ Анкерс.pdf
13 грудня 2016 10:58
Статут.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
Звіт з праці.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
Таблиці.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
Розрахунки.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
План фінансування.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
Договірна ціна.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
Графік.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
Відомість ресурсів.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
3484(1).imd
13 грудня 2016 10:58
Лист відгук - ФК.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
КБ 2- Договір № 4-13.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:58
КБ 2 - Договір № 1-15.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:57
Довідки по ст. 17.FR12.pdf
13 грудня 2016 10:57
Довідки (частина 2).FR12.pdf
13 грудня 2016 10:57
Довідки (частина 1).FR12.pdf
13 грудня 2016 10:57
Гарантія 100 тис 12.12.pdf
13 грудня 2016 10:57
Банківська ліцензія.pdf

Публічні документи

13 грудня 2016 11:05
Локальні кошториси.rar
13 грудня 2016 11:04
Штатний розпис.pdf
13 грудня 2016 11:04
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2016 11:03
План фінансування.pdf
13 грудня 2016 11:02
Наказ на директора.pdf
13 грудня 2016 11:02
Копія ліцензії.pdf
13 грудня 2016 11:02
Копія дозволу.pdf
13 грудня 2016 11:02
Копіїї відгуків.pdf
13 грудня 2016 11:01
Копії відгуків.pdf
13 грудня 2016 11:00
Календарний графік.pdf
13 грудня 2016 11:00
Договірна ціна.pdf
13 грудня 2016 10:59
Витяг.pdf

Публічні документи

13 грудня 2016 14:45
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2016 14:45
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2016 14:44
Фінансова звітність.pdf
13 грудня 2016 14:44
Штатний розпис.pdf
13 грудня 2016 14:42
Довіреність.pdf
13 грудня 2016 14:41
Банк довідки.pdf
13 грудня 2016 14:41
Витяг з ПДВ.pdf
13 грудня 2016 14:41
Ліцензія банк.pdf
13 грудня 2016 14:41
Банківська гарнтія.pdf
13 грудня 2016 14:40
План фінансування.pdf
13 грудня 2016 14:39
Експлуатація машин.pdf
13 грудня 2016 14:39
Розрахунки 1-4.pdf
13 грудня 2016 14:39
Договірна ціна.pdf
13 грудня 2016 13:36
Витяг.pdf
13 грудня 2016 13:36
Ліцензія та дозвіл.pdf
13 грудня 2016 13:36
Локальний кошторис.rar

Публічні документи

13 грудня 2016 15:41
Банківська Ліцензія.pdf
13 грудня 2016 15:41
Банківська Гарантія.pdf
13 грудня 2016 15:40
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

13 грудня 2016 15:01
Банківська гарантія.rar
12 грудня 2016 12:44
Договірна ціна.pdf
12 грудня 2016 12:44
Правоустановчі.rar
12 грудня 2016 12:44
Локальні кошториси.rar
12 грудня 2016 12:44
Довідка ст. 17.pdf
12 грудня 2016 12:44
Кошторисні розрахунки.PDF
12 грудня 2016 12:44
39.imd

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВП Майстер"
#35100184
Відхилено 16 186 897,20
UAH з ПДВ
28 грудня 2016 14:42
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
Переможець 18 276 796,67
UAH з ПДВ
10 січня 2017 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2017 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
18 276 796,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 січня 2017 16:37
план фінансування.pdf укладений
27 січня 2017 16:35
план графік виконання робіт.pdf укладений
27 січня 2017 16:34
договірна ціна.pdf укладений
27 січня 2017 16:34
договір.pdf укладений
27 січня 2017 16:34
sign.p7s укладений
11 грудня 2018 11:44
sign.p7s зміни до договору
30 листопада 2018 10:06
Додаткова угода від 30.11.18 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2018 10:05
sign.p7s зміни до договору
14 вересня 2018 11:31
додаткова угода №5-18 від 14.09.2018 до №1-17 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2018 11:30
sign.p7s зміни до договору
16 серпня 2018 12:13
Додаткова угода 4-18 15.08.18 (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2018 12:12
sign.p7s зміни до договору
12 липня 2018 11:15
Додаткова угода від 12.07.18 (1).pdf зміни до договору
12 липня 2018 11:14
sign.p7s зміни до договору
28 квітня 2018 10:26
Дод.угода 2-18 27.04.18 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2018 10:24
sign.p7s зміни до договору
14 березня 2018 16:36
Дод.уг 1-18 14.03.18 (2).pdf зміни до договору
14 березня 2018 16:36
sign.p7s укладений
27 лютого 2017 10:33
Додаткова угода №2 від 24.02.17.pdf зміни до договору
27 лютого 2017 10:30
sign.p7s укладений
24 лютого 2017 10:23
Додаткова угода від 21.02.2017.pdf зміни до договору
24 лютого 2017 10:22
sign.p7s укладений
23 лютого 2017 12:45
Додаткова угода від 21.02.17.pdf зміни до договору
23 лютого 2017 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з розподілом фінансування на 2017-2018 роки продовжено термін дії договору до 15 квітня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з розподілом фінансування на 2017 - 2018 роки продовжено термін дії договору до 15 квітня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 30 квітня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування в 2017-2018рр.
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт в зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, та не призводять до збільшення суми, визначеної в договорі(пп.4п.4.ст.36 ЗУ)
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 15 серпня 2018 року через виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобо'язань та не впливають на збільшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 15 вересня 2018 року включно через виникнення об’єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов’язань, та в свою чергу не впливають на збільшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 30.11.2018
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закінчення терміну дії договору 10 грудня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2017 — 10 грудня 2018
Сума оплати за договором: 18 276 796,66
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку