Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги юридичні, пов`язані з наданням правової допомоги з питань, що виникають в діяльності наглядової ради Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» та її комітетів
Legal services connected with the provision of legal support on matters arising from activity of the Supervisory Board of the National Joint-Stock Company "Naftogaz of Ukraine" and its Committees
Очікувана вартість
28 000 000,00 UAH
UA-2016-11-25-001526-a b8078d59801642ea813b999462260665
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Василенко Тетяна Валеріївна
+380445863768
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine"
National ID: 20077720
Contact point: Valeriya Solovyova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Василенко Тетяна Валеріївна
+380445863768
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2016 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2016 16:00
Початок аукціону: 19 січня 2017 14:45
Очікувана вартість: 28 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 листопада 2016 15:57
Enquiries until: 16 грудня 2016 16:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2016 16:00

Information

Estimated total value: 28 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 280 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги юридичні, пов`язані з наданням правової допомоги з питань, що виникають в діяльності наглядової ради Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» та її комітетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
ДК 016:2010: 69.10.1 — Послуги юридичні

Legal services connected with the provision of legal support on matters arising from activity of the Supervisory Board of the National Joint-Stock Company "Naftogaz of Ukraine" and its Committees
CPV: 79110000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2016 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2016 14:47
Додатки до ТД.docx
19 грудня 2016 14:47
ТД_нова редакція.pdf
19 грудня 2016 14:47
Перелік змін до ТД_Наглядова рада.docx
19 грудня 2016 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2016 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2016 14:47
Додатки до ТД.docx
25 листопада 2016 15:57
Додатки до ТД_Послуги Юридичні.docx
19 грудня 2016 14:47
ТД_нова редакція.pdf
25 листопада 2016 15:57
ТД_Послуги Юридичні.pdf
19 грудня 2016 14:47
Перелік змін до ТД_Наглядова рада.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення стосовно Тендерної документації
Дата подання: 06 грудня 2016 14:51
Дата відповіді: 09 грудня 2016 16:38
Шановні панове! Даним листом хочемо поставити уточнюючі питання щодо Тендерної документації (ТД) від 25 листопада 2016 року, протокол №74, «Послуги юридичні, пов’язані з наданням правової допомоги з питань, що виникають в діяльності наглядової ради НАК «Нафтогаз України» та її комітетів: Додатком 7 ТД передбачено, що Учасник має підтвердити, що він та/або працівник/ки (з тих, що зазначені в Таблиці 1) були включені до рейтингових списків рівнів 1, 2 або 3 міжнародних рейтингів за останні три періоди, за які формувалися показники відповідного рейтингового агентства, серед яких має бути Chambers and Partners, та/або IFLR та/або Legal 500, за таким/такими напрямками: корпоративне право; енергетика (нафта та природний газ); антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками; відповідальність посадових осіб. Дані рейтинги не рейтингують в Україні напрями «антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками; відповідальність посадових осіб». Чи достатньо для підтвердження відповідності цій вимозі заповнити Таблицю 2 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за напрямком: антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками, відповідальність посадових осіб) та надати рекомендаційний лист (рецензію, відгук) від замовника послуг за відповідним договором? Будемо вдячні за уточнення. З повагою, ТОВ «Єгоров, Пугінскій, Афанасьєв і партнери».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання інформації та документів, що визначені в пункті 3 Додатку 7 тендерної документації буде достатнім для підтвердження наявності в учасника досвіду надання юридичних послуг за напрямками: антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками; відповідальність посадових осіб.
Підтвердження учасником (у порядку та з наданням документів, що визначені в пункті 2 Додатку 7), що він та/або працівник/ки (з тих, що зазначені в Таблиці 1) були включені до рейтингових списків рівнів 1, 2 або 3 міжнародних рейтингів за останні три періоди, за які формувалися показники відповідного рейтингового агентства, серед яких має бути Chambers and Partners, та/або IFLR та/або Legal 500, за іншим/іншими напрямками, що зазначені в пункті 2 Додатку 7 тендерної документації, є обов’язковим.
Конфлікт інтересів
Дата подання: 09 грудня 2016 11:38
Дата відповіді: 14 грудня 2016 16:49
Як потенційний учасник торгів просимо надати роз'яснення щодо конфлікту інтересів, а саме: П.1 Розділу ІІІ Тендерної документації містить вимогу про наявність в тендерній пропозиції гарантійного листа щодо відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним Замовником в Додатку 1 та про відсутність конфлікту інтересів (згідно з Додатком 4). Відповідно до Додатків 1 та 4, Учасник має підтвердити відсутність у нього конфлікту інтересів внаслідок надання юридичних послуг ним та/або його партнерами та/або його афілійованими особами будь-яким юридичним чи фізичним особам в їхніх спорах з Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України» та/або її афілійованими особами, або в їхніх спорах, до яких Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» та/або її афілійовані особи залучені в якості третьої особи на стороні опонентів таких юридичних чи фізичних осіб. При цьому, підтвердження має бути надано у формі Додатку 4 до тендерної документації, і учасник не має відступати від встановленої у цьому додатку форми підтвердження. Повідомляємо, що наша компанія представляє інтереси двох міноритарних акціонерів в судових процесах проти ПАТ “Укрнафта” щодо виплат дивідендів. При цьому, таким міноритарним акціонерам сукупно належать менше 1% акцій ПАТ “Укрнафта”. Зважаючи на розмір часток у статутному капіталі ПАТ “Укрнафта” зазначених акціонерів, сума спорів є нематеріальною як для ПАТ “Укрнафта”, так і для консолідованого фінансового стану НАК “Нафтогаз України” та його афілійованих осіб. Очікується, що зазначені судові процеси мають бути вирішені (припинені) до початку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. Окрім того, ми розуміємо, що НАК “Нафтогаз України” також стикався з труднощами у питаннях виплат дивідендів ПАТ “Укрнафта”, в тому числі дивідендів за 2011-2013 фінансові роки. Таким чином, наша компанія не може надати підтвердження про відсутність конфлікту інтересів у встановленій у Додатку 4 до тендерної документації формі. Враховуючи те, що (а) предмет зазначених вище спорів та предмет закупівлі не перетинаються, та (б) у зазначеному судовому спорі були задіяні спеціалісти, які не будуть долучатись до надання послуг НАК “Нафтогаз України”, просимо надати роз’яснення: • чи будуть враховуватись додаткові пояснення учасників під час оцінки конфлікту інтересів, чи оцінка за цим критерієм буде проводитись виключно за формальними ознаками (наявність / відсутність спорів з Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України» та/або її афілійованими особами) без оцінки суті, специфіки та матеріальності таких спорів? В залежності від відповіді, просимо внести зміни до тендерної документації щодо форми підтвердження відсутності конфлікту інтересів, зазначивши, що відповідна форма, викладена у додатку 2, є орієнтовною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, зокрема Додатку 1, Учасник повинен підтвердити відсутність у нього конфлікту інтересів внаслідок надання юридичних послуг ним та/або його партнерами та/або його афілійованими особами будь-яким юридичним чи фізичним особам в їхніх спорах з Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України» та/або її афілійованими особами, шляхом надання гарантійного листа, форма якого визначена у Додатку 4 до тендерної документації. Оцінка Замовником буде проводитись за формальними ознаками (наявність / відсутність спорів з Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України» та/або її афілійованими особами).
Страхування професійної відповідальності
Дата подання: 09 грудня 2016 11:54
Дата відповіді: 14 грудня 2016 16:53
П.1 Розділу ІІІ Тендерної документації містить вимогу про наявність в тендерній пропозиції листа та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 7). Абз.4 п.1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 7) встановлює, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник зобов’язаний надати “копію чинного договору страхування з страхування (страхового свідоцтва, полісу, сертифіката) професійної відповідальності з міжнародною страховою компанією … або з страховою компанією, яка співпрацює з перестрахування ризиків з міжнародною страховою компанією, зареєстрованою на території ЄС. Строк дії такого договору страхування повинен становити щонайменше 6 місяців, які відліковуються з дати укладення договору, а страхова сума за договором страхування має бути не менше ніж 50% відсотків (п’ятдесят відсотків) очікуваної вартості закупівлі, місце дії договору – територія України”. На даний момент наша компанія має діючий договір страхування професійної відповідальності строком до 31 травня 2017 року. Водночас, повідомляємо, що наша компанія є членом міжнародної незалежної мережі компаній та зобов’язана мати і підтримувати чинним страхування професійної відповідальності у належному розмірі. Згідно з глобальними політиками нашої компанії договір страхування підлягає укладенню 1 червня щорічно (тобто, строк дії таких договорів становить з 01 червня поточного року до 31 травня наступного року). Відповідно, наша компанія укладе договір страхування професійної відповідальності на новий строк з 1 червня 2017 по 31 травня 2018 та переукладатиме його щороку при настанні 1 червня відповідного року на умовах ліміту відповідальності у розмірі не менше ніж 14 млн. гривень. Додатково зазначаємо, що учасник регулярно здійснює страхування професійної відповідальності протягом не менше останніх п'яти років. Враховуючи наведене, просимо надати роз’яснення, з дати укладення якого договору відліковуються 6 місяців: (i) договору страхування, чи (ii) договору про закупівлю? У разі якщо зазначений термін відліковується з дати укладення договору про закупівлю, чи буде достатнім підтвердженням наявності матеріально-технічної бази надання листа-зобов’язання щодо укладання учасником нового договору страхування або пролонгації попереднього таким чином, щоб забезпечити наявність у учасника страхування професійної відповідальності перед третіми особами(страхового договору, свідоцтва, полісу, сертифіката) зі строком дії щонайменше 6 місяців, які відліковуються з дати укладення договору про закупівлю? В залежності від відповіді, просимо внести зміни до абз.4 п.1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 7), а саме: “Строк дії такого договору страхування повинен становити щонайменш 6 місяців, які відліковуються з дати укладення договору про закупівлю, а страхова сума за договором страхування має бути не менше ніж 50% відсотків (п’ятдесят відсотків) очікуваної вартості закупівлі, місце дії договору – територія України. У разі закінчення строку дії такого договору страхування протягом 6 місяців, які відліковуються з дати укладення договору про закупівлю, Учасник надає лист-зобов’язання щодо укладання ним нового договору страхування або пролонгації попереднього, що забезпечить наявність протягом щонайменше 6 місяців, які відліковуються з дати укладення договору про закупівлю, діючого або діючих договорів страхування (або свідоцтва(цтв), полісу(ів) чи сертифіката(ів) страхування) відповідальності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв’язку з провадженням професійної діяльності на суму не менш ніж 50% відсотків (п’ятдесят відсотків) очікуваної вартості закупівлі)”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Включення до рейтингових списків
Дата подання: 09 грудня 2016 12:11
Дата відповіді: 14 грудня 2016 16:55
П.1 Розділу ІІІ Тендерної документації містить вимогу про наявність в тендерній пропозиції листа та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 7). Абз.2 п.2 “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 7) встановлює, що працівники Учасника мають бути включені до відповідних рейтингових списків міжнародних рейтингів за таким/такими напрямками: корпоративне право, енергетика (нафта і природний газ), антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками, відповідальність посадових осіб. Враховуючи наведене, просимо надати роз’яснення:  чи можуть вищевказані кваліфікаційні вимоги бути виконані партнерами та/або афілійованими особами учасника/ їх працівниками, чи такі вимоги мають бути виконані безпосередньо учасником/його працівниками?  чи учасник / партнери учасника / афілійовані особи учасника, та їх працівники мають бути включені до рейтингових списків за всіма перерахованими напрямками, чи включення до рейтингових списків за хоча б одним із вказаних напрямків є достатнім? В залежності від відповіді на вищенаведені питання, просимо внести зміни до абз.2 п.2 Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 7), а саме викласти його в наступній редакції: “Також Учасник підтверджує, що він та/або партнери та/або афілійовані особи Учасника та/або їх працівник/ки, (з тих, що зазначені в Таблиці 1) були включені до рейтингових списків рівнів 1, 2 або 3 міжнародних рейтингів за останні три періоди (…), за хоча б одним з таких напрямків: корпоративне право; енергетика (нафта та природний газ); антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками; відповідальність посадових осіб”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 2 п. 2 Додатка 7 «Учасник підтверджує, що він та/або працівник/ки (з тих, що зазначені в Таблиці 1) були включені до рейтингових списків рівнів 1, 2 або 3 міжнародних рейтингів за останні три періоди, за які формувалися показники відповідного рейтингового агентства, серед яких має бути Chambers and Partners, та/або IFLR та/або Legal 500, за таким/такими напрямками: корпоративне право; енергетика (нафта та природний газ); антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками; відповідальність посадових осіб».
До Таблиці 1 Учасник має включити працівників в кількості не менше п’яти, які мають вищу юридичну освіту та вільно володіють англійською мовою, а щонайменш три працівника також вільно володіють українською або російською мовами (в числі яких є фахівець/вці, допущений до надання юридичних послуг по англійському праву, у випадку відсутності такого фахівця серед працівників Учасника, можливість залучення такого фахівця може бути підтверджена в порядку та з наданням документів, що визначені в абз. 3 п. 1 цього Додатка 7).
Таким чином для підтвердження відповідності Учасника зазначеній кваліфікаційній вимозі, він надає інформацію щодо включення до рейтингових списків відповідних міжнародних рейтингів (як це зазначено в п. 2 Додатка 7) безпосередньо його та/або працівника/ів з тих, що зазначені Учасником в Таблиці 1. При цьому відповідна інформація може бути надана щодо фахівця/ців (зазначеного в Таблиці 1), допущеного до надання юридичних послуг по англійському праву, що є працівником материнської, дочірньої компанії або іншої афілійованої особи Учасника або відповідної міжнародної юридичної компанії, з якою у Учасника укладено договір.
Достатнім буде підтвердження включення Учасника та/або працівника/ків з тих, що зазначені в Таблиці 1, до рейтингових списків за хоча б одним із вказаних напрямків.
Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 09 грудня 2016 12:13
Дата відповіді: 14 грудня 2016 16:56
Абз.1 п.3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за напрямком: антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками, відповідальність посадових осіб” Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 7) встановлює, що “Учасник підтверджує, що має досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору за останні три роки – надання юридичних послуг, серед яких в обов’язковому порядку мають бути юридичні послуги в сфері антикорупційного законодавства, комплаєнсу та управління ризиками, з питань відповідальності посадових осіб”. Просимо надати роз’яснення:  чи можуть вищевказані кваліфікаційні вимоги бути виконані партнерами та/або афілійованими особами учасника, чи такі вимоги мають бути виконані безпосередньо учасником? В залежності від відповіді на вищенаведене питання, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме абз.1 п.3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за напрямком: антикорупційне законодавство, комплаєнс та управління ризиками, відповідальність посадових осіб” Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 7) викласти у наступній редакції: “Учасник підтверджує, що Учасник та/або партнери та/або афілійовані особи Учасника мають досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору за останні три роки – надання юридичних послуг, серед яких в обов’язковому порядку мають бути юридичні послуги в сфері антикорупційного законодавства, комплаєнсу та управління ризиками, з питань відповідальності посадових осіб”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник підтверджує, що безпосередньо він має досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору за останні три роки - надання юридичних послуг, серед яких в обов’язковому порядку мають бути юридичні послуги в сфері антикорупційного законодавства, комплаєнсу та управління ризиками, з питань відповідальності посадових осіб.
Проект договору про закупівлю
Дата подання: 09 грудня 2016 13:27
Дата відповіді: 14 грудня 2016 16:58
Просимо надати роз’яснення: чи можливе внесення змін до проекту договору про закупівлю, наведеного у Додатку 2 до тендерної документації, як зазначено у таблиці нижче. Якщо так, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Абз.4 п.1.4 – чинна редакція: Виконавець здійснює перевірку на наявність конфлікту інтересів щодо кожної заявки Замовника, яка визначатиме окремі завдання та послуги, які запитуються Замовником. Про результати перевірки Виконавець повідомляє Замовника не пізніше 3-х робочих днів з дня отримання заявки. У випадку, якщо виконання Виконавцем завдання за заявкою може спричинити Конфлікт інтересів, Виконавець зобов’язаний отримати погодження Замовника щодо можливості подальшого надання послуг. Запропонована редакція: Виконавець здійснює перевірку на наявність конфлікту інтересів щодо кожної заявки Замовника, яка визначатиме окремі завдання та послуги, які запитуються Замовником. Про результати перевірки Виконавець повідомляє Замовника не пізніше 5-ти робочих днів з дня отримання заявки. У випадку, якщо виконання Виконавцем завдання за заявкою може спричинити Конфлікт інтересів, Виконавець зобов'язаний отримати погодження Замовника щодо можливості подальшого надання послуг. Пункт 2.4 – чинна редакція: Виконавець має право за письмовою згодою Замовника залучати третіх осіб для виконання цього Договору, залишаючись у повній мірі відповідальним за належне виконання цього Договору. Звіти та акти здавання-приймання послуг, які складаються Виконавцем у відповідності до вимог цього Договору, можуть окремо включати посилання на послуги, до надання яких були залучені треті особи. Запропонована редакція: Виконавець має право за письмовою згодою Замовника залучати третіх осіб для виконання цього Договору, залишаючись у повній мірі відповідальним за належне виконання цього Договору. Для залучення Виконавцем до надання Послуг Представників Виконавця письмова згода Замовника не вимагається. Представники Виконавця - договірна Сторона в особі Виконавця, будь-які інші фірми-члени міжнародної асоціації фірм, які ведуть свою діяльність під одним брендом (торговельною маркою) та учасником яких є Виконавець, та всі особи, які контролюються такими фірмами-членами, а також компанія, яка залучена як партнер Виконавця для участі в тендері, за результатами якого укладений цей Договір, і була включена до тендерної пропозиції Виконавця, включаючи всіх партнерів, директорів, співробітників та агентів таких фірм-членів і осіб, які ними контролюються, а «Представник Виконавця» означає кожну з зазначених осіб. Звіти та акти здавання-приймання послуг, які складаються Виконавцем у відповідності до вимог цього Договору, можуть окремо включати послуги, до надання яких були залучені треті особи. Пункт 5.3 – чинна редакція: Виконавець надає Послуги за цим Договором відповідно до отриманої від Замовника Заявки, у якій визначається завдання та вимоги до них, а також, у випадку необхідності, конкретний строк надання Послуги за Заявкою. Запропонована редакція: Виконавець надає Послуги за цим Договором відповідно до отриманої від Замовника Заявки, у якій визначається завдання та вимоги до них, а також, у випадку необхідності, конкретний строк надання Послуги за Заявкою. Строк надання Послуги узгоджується з Виконавцем. Пункт 5.7 – чинна редакція: Після отримання Звітів по кожній Заявці Замовник повинен в розумний строк затвердити їх або надати мотивовану відмову від прийняття Послуг. Запропонована редакція: Після отримання Звітів по кожній Заявці Замовник повинен в розумний строк, але не пізніше ніж 10 робочих днів, затвердити їх або надати мотивовану відмову від прийняття Послуг. Пункт 6.1.3 – чинна редакція: В розумний строк після отримання акту наданих послуг та рахунку-фактури надати Виконавцю підписаний акт задавання-приймання наданих послуг або мотиваційну відмову від прийняття Послуг. Запропонована редакція: Протягом всього строку дії Договору підтримувати чинність страхового полісу щодо страхування професійної відповідальності Замовника та надавати копію страхового сертифіката або страхового полісу для ознайомлення на вимогу Замовника. Пункт 6.4.3 – чинна редакція: Виконавець має право за письмовим погодженням із Замовником залучати третіх осіб для виконання цього Договору. Запропонована редакція: Виконавець має право за письмовим погодженням із Замовником залучати третіх осіб для виконання цього Договору. Письмове погодження із Замовником не вимагається для залучення Виконавцем до надання Послуг Представників Виконавця. Пункт 7.1 – чинна редакція: У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором. Запропонована редакція: У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором. Відповідальність Виконавця перед Замовником стосовно будь-якого реального збитку, завданого Замовнику в результаті необережності Виконавця, обмежуватиметься трикратною сумою, отриманою Виконавцем згідно з Договором. У тих випадках, коли Послуги надаються відповідно до окремої Заявки, відповідальність Виконавця буде обмежуватись трикратною сумою, отриманою ним по відповідній Заявці. Відповідальність Виконавця за понесений Замовником реальний збиток в результаті будь-якого навмисного порушення Виконавцем своїх зобов’язань по Договору визначається відповідно до законодавства України. Однак, за жодних обставин Виконавець не буде відшкодовувати Замовнику упущену вигоду та/або непрямі збитки. Пункт 7.3 – чинна редакція: Виконавець забезпечує наявність страхування професійної відповідальності, що гарантує відшкодування Замовнику збитків, заподіяних у наслідок надання неякісних Послуг (в результаті ненавмисних професійних помилок та недбалих дій, тощо). Запропонована редакція: Виконавець забезпечує наявність страхування професійної відповідальності, включаючи відшкодування збитків, заподіяних у наслідок надання неякісних Послуг (в результаті ненавмисних професійних помилок та недбалих дій, тощо). Пункт 11.3 – чинна редакція: Сторони забезпечують дотримання положення про конфіденційність цього Договору своїми співробітниками. Сторони зобов'язуються не виконувати будь-які з наступних дій без чіткої письмової згоди іншої Сторони: розкривати інформацію повністю або частково; та надавати письмові або усні коментарі щодо Послуг та/або цього Договору. Сторони забезпечують дотримання положення про конфіденційність цього Договору своїми співробітниками. Сторони зобов'язуються не виконувати будь-які з наступних дій без чіткої письмової згоди іншої Сторони: розкривати інформацію повністю або частково; та надавати письмові або усні коментарі щодо Послуг та/або цього Договору. Виконавець має право розкривати робочі папери або розкривати чи передавати іншу інформацію Представникам Виконавця в межах, необхідних для надання Послуг, проведення перевірки якості або нормативно-правової відповідності, дотримання вимог до фінансової звітності, координування процедур прийняття рішення щодо співпраці із замовником і виконання проекту, а також проведення перевірок на предмет дотримання принципу незалежності і на предмет наявності конфліктів інтересів, за умови, що на цю інформацію поширюються такі ж гарантії дотримання конфіденційності, як передбачено цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто пропозиції Учасника щодо внесення вищезазначених змін до умов проекту договору про закупівлю. В разі прийняття рішення Замовником щодо внесення змін до тендерної документації (в тому числі умов проекту договору про закупівлю) відповідну інформацію буде оприлюднено згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 січня 2017
UA-2016-11-25-001526-ab8078d59801642ea813b999462260665
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "РЕДКЛІФФ ПАРТНЕРЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Адвокатське об’єднання «Юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери» Документи
Допущено до аукціону
Документи
юридичне бюро Андреко Кінстеллар Удьведі Ірода Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄГОРОВ, ПУГІНСКІЙ, АФАНАСЬЄВ І ПАРТНЕРИ" Документи
Відхилено
Документи
CLYDE & CO LLP Документи
Відхилено
Документи
Адвокатське об'єднання "АРЦІНГЕР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 січня 2017 16:52
Протокол розгляду.pdf
13 січня 2017 16:53
Електронний підпис

Публічні документи

Документи

13 січня 2017 16:57
Протокол розгляду.pdf
13 січня 2017 16:57
Електронний підпис

Документи

13 січня 2017 16:58
Протокол розгляду.pdf
13 січня 2017 16:58
Електронний підпис

Документи

13 січня 2017 16:53
Протокол розгляду.pdf
13 січня 2017 16:54
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2016 14:29
9 Legal Directory Rankings_ENG.pdf
26 грудня 2016 14:29
1 Deed of Foundation_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
10 Insurance_ENG.pdf
26 грудня 2016 14:29
0 Cover letter_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
10 Insurance_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
Qualification documents_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
9 Legal Directory Rankings_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
8. 1 Registration_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
11 Letter of Recommendation_ENG.pdf
26 грудня 2016 14:29
8.2 OC Letter_ENG.pdf
26 грудня 2016 14:29
Conformity documents_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
11 Letter of Recommendation_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
7 Bar Certificates_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
8.2 OC Letter_UKR.pdf

Документи

13 січня 2017 17:00
Протокол розгляду.pdf
13 січня 2017 17:01
Електронний підпис

Публічні документи

Документи

13 січня 2017 16:55
Протокол розгляду.pdf
13 січня 2017 16:55
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2016 15:53
витяги з lawsociety.pdf
26 грудня 2016 15:53
страхування.pdf
26 грудня 2016 15:53
додаток 7.PDF
26 грудня 2016 15:53
додаток 5.pdf
26 грудня 2016 15:53
договір про співпрацю.pdf
26 грудня 2016 15:52
повноваження.pdf
26 грудня 2016 15:52
витяг СК.pdf
26 грудня 2016 15:52
рейтинг.PDF
26 грудня 2016 15:52
додаток 4.PDF
26 грудня 2016 15:52
додаток 8.PDF
26 грудня 2016 15:52
додаток 6.1.PDF

Документи

13 січня 2017 16:56
Протокол розгляду.pdf
13 січня 2017 16:57
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2016 15:54
Додаток_5.pdf
26 грудня 2016 15:54
Додаток_8.pdf
26 грудня 2016 15:53
Додаток_1.pdf
26 грудня 2016 15:53
Додаток_7_рейтинги.pdf
26 грудня 2016 15:53
Додаток_7_адвокат.pdf
26 грудня 2016 15:53
Додаток_4.pdf
26 грудня 2016 15:53
Додаток_7_офіси.pdf
26 грудня 2016 15:53
Додаток_6.pdf
26 грудня 2016 15:53
Додаток_7.pdf

Конфіденційні документи

26 грудня 2016 15:54
Додаток_7_страхування.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір наданий в повній редакції, містить конфіденційну інформацію - комерційні умови

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕДКЛІФФ ПАРТНЕРЗ"

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

Адвокатське об’єднання «Юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери»

юридичне бюро Андреко Кінстеллар Удьведі Ірода

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄГОРОВ, ПУГІНСКІЙ, АФАНАСЬЄВ І ПАРТНЕРИ"

CLYDE & CO LLP

Адвокатське об'єднання "АРЦІНГЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2017 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Адвокатське об’єднання «Юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери» 18 980 000,00
UAH з ПДВ
5 719 998,12
UAH з ПДВ
Документи
юридичне бюро Андреко Кінстеллар Удьведі Ірода 21 000 000,00
UAH з ПДВ
5 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" 23 400 000,00
UAH з ПДВ
6 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕДКЛІФФ ПАРТНЕРЗ" 26 000 000,00
UAH з ПДВ
7 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2016 14:29
9 Legal Directory Rankings_ENG.pdf
26 грудня 2016 14:29
1 Deed of Foundation_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
10 Insurance_ENG.pdf
26 грудня 2016 14:29
0 Cover letter_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
10 Insurance_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
Qualification documents_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
9 Legal Directory Rankings_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
8. 1 Registration_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
11 Letter of Recommendation_ENG.pdf
26 грудня 2016 14:29
8.2 OC Letter_ENG.pdf
26 грудня 2016 14:29
Conformity documents_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
11 Letter of Recommendation_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
7 Bar Certificates_ENG_UKR.pdf
26 грудня 2016 14:29
8.2 OC Letter_UKR.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Адвокатське об’єднання «Юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери»

юридичне бюро Андреко Кінстеллар Удьведі Ірода

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

ТОВ "РЕДКЛІФФ ПАРТНЕРЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Адвокатське об’єднання «Юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери»
#26296883
Відхилено 5 719 998,12
UAH з ПДВ
08 лютого 2017 19:49
юридичне бюро Андреко Кінстеллар Удьведі Ірода
#HU18097577
Переможець 5 999 999,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 14:23

Документи

08 лютого 2017 19:49
Електронний підпис
08 лютого 2017 19:47
Protokol.pdf
27 січня 2017 13:12
Електронний підпис

Документи

10 лютого 2017 14:23
Електронний підпис
10 лютого 2017 14:23
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
юридичне бюро Андреко Кінстеллар Удьведі Ірода
#HU18097577
5 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2017 14:23
Електронний підпис
10 лютого 2017 14:23
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:51
Електронний підпис укладений
03 березня 2017 13:57
Договір_02.03.17.pdf укладений
03 березня 2017 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 272 044,84
UAH з ПДВ