Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 016:2010 код 32.50.1 Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні (ДК 021:2015 код 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування)
Очікувана вартість
570 600,00 UAH
UA-2016-11-24-000918-b ● d69eeee3155845c286501d4e863c3acf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 22863747 |
Вебсайт: | http://www.endosurg.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., МІСТО, Кловський узвіз, 13А, м. Київ |
Контактна особа: |
ДИЧЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА +380442543212 dichenko@endosurg.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2016 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2016 17:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2016 17:26 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2016 15:53 |
Очікувана вартість: | 570 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Трубка насосу (XD 2020) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, м. Київ, м. Київ, Кловський узвіз, 13-А, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2016
—
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
ДК 016:2010: 32.50.1 — Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні
300 шт
Трубка пацієнта, 250 см, 2 зворотні клапани (XD 2040) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, м. Київ, м. Київ, Кловський узвіз, 13-А, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2016
—
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
ДК 016:2010: 32.50.1 — Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2016 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2016 17:22 |
Проект договору.docx | |
24 листопада 2016 17:22 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
обмеження конкуренції
Дата подання: 25 листопада 2016 15:18
Дата відповіді: 29 листопада 2016 12:25
Шановні колеги!
У тендерній документації на закупівлю: ДК 016:2010 код 32.50.1 Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні (ДК 021:2015 код 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), об ява UA-2016-11-24-000918-b в системі електроних закупівель Прозорро.
В Медико-технічних вимогах, згідно документації тендерних торгів планується закупівля:
1. Трубка насосу (XD 2020) або еквівалент — 200 шт.
2. Трубка пацієнта, 250 см, 2 зворотні клапани (XD 2040) або еквівалент — 300 шт.
Але в Україні по поз.1 (Трубка насосу (XD 2020) або еквівалент ) один єдиний офіційний представник компанії-виробника Ulrich Medical - ТОВ "Торговий дім" Азаріс ", аналогів і еквівалентной продукції не існує.
У той же час по поз.2 (Трубка пацієнта, 250 см, 2 зворотні клапани (XD 2040) або еквівалент)
зареєстровані в МОЗ України та з успіхом використовуються в діагностичній практиці трубки паціента інших виробникуів, які розроблені спеціально для роботи з інжекторами виробництва Ulrich Medical, при цьому ціна цих трубок вигідно відрізняється на 30-50% в меншу сторону від оригінальних.
Однак участь у тендері з еквівалентної продукцією по поз.2 неможливо.
Питання:
1. Чому при відсутності еквівалентів і аналогів продукції по поз. 1 "Трубка насосу (XD 2020)» не застосована переговорна процедура закупівлі?
2. Чим обумовлено штучне обмеження потенційних учасників торгів?
Виходячи з принципів прозорості торгів, добросовісної конкуренції та максимально ефективного використання бюджетних коштів, просимо Вас дозволити подачу пропозицій за окремими частинами закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Чому при відсутності еквівалентів і аналогів продукції по поз. 1 «Трубка насосу (XD 2020)» не застосована переговорна процедура закупівлі?
Замовник торгів не проводить переговорну процедуру закупівлі, оскільки відсутні підстави передбачені в ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, замовник не володіє жодним документом, який підтверджує відсутність конкуренції на ринку по продажі Трубок насосу (XD 2020). Наявність одного офіційного представника виробника в Україні не підтверджує відсутності конкуренції, оскільки в цього представника інші суб’єкти господарювання можуть придбати товар, а в подальшому його реалізовувати іншим споживачам, в тому числі шляхом участі в торгах.
2. Чим обумовлено штучне обмеження потенційних учасників торгів?
Обмеження потенційних учасників торгів замовником не допущено, бо його дії повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі визначений замовником згідно з п. 32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п’ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п’ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого-десятого знаків ДК 016:2010, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр ДК 021:2015, а також за обсягом, номенклатурою, та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
В Інструкції по експлуатації інжектора Missouri п. 6.2.1, 6.2.2 розділу 6 «Подготовка к запуску в эксплуатацию», чітко вказано, що «Приминение других трубок угрожает безопасности пациента и пользователя, а также функционированию инжектора.», «Трубки пациента (ХD 2030, 2035, 2040, 2045) предназначены только для использования с трубкой насоса ХD 2020. Применение других систем трубок угрожает безопасности пациента. ».
Зважаючи на викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом замовника, а не обов’язком. Таке ділення предмету закупівлі на частини (лоти) може здійснюватися у разі доцільності та оптимальності на розсуд замовника.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 Господарського кодексу України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб – підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Таким чином, висновок про те, що цілісність предмету закупівлі обмежує коло учасників, не дозволяючи взяти участь у процедурі закупівлі виробникам лише одного або двох видів інструментів не відповідає дійсності і суперечить нормам ст. ст. 1, 20 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник торгів не проводить переговорну процедуру закупівлі, оскільки відсутні підстави передбачені в ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, замовник не володіє жодним документом, який підтверджує відсутність конкуренції на ринку по продажі Трубок насосу (XD 2020). Наявність одного офіційного представника виробника в Україні не підтверджує відсутності конкуренції, оскільки в цього представника інші суб’єкти господарювання можуть придбати товар, а в подальшому його реалізовувати іншим споживачам, в тому числі шляхом участі в торгах.
2. Чим обумовлено штучне обмеження потенційних учасників торгів?
Обмеження потенційних учасників торгів замовником не допущено, бо його дії повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі визначений замовником згідно з п. 32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п’ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п’ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого-десятого знаків ДК 016:2010, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр ДК 021:2015, а також за обсягом, номенклатурою, та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
В Інструкції по експлуатації інжектора Missouri п. 6.2.1, 6.2.2 розділу 6 «Подготовка к запуску в эксплуатацию», чітко вказано, що «Приминение других трубок угрожает безопасности пациента и пользователя, а также функционированию инжектора.», «Трубки пациента (ХD 2030, 2035, 2040, 2045) предназначены только для использования с трубкой насоса ХD 2020. Применение других систем трубок угрожает безопасности пациента. ».
Зважаючи на викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом замовника, а не обов’язком. Таке ділення предмету закупівлі на частини (лоти) може здійснюватися у разі доцільності та оптимальності на розсуд замовника.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 Господарського кодексу України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб – підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Таким чином, висновок про те, що цілісність предмету закупівлі обмежує коло учасників, не дозволяючи взяти участь у процедурі закупівлі виробникам лише одного або двох видів інструментів не відповідає дійсності і суперечить нормам ст. ст. 1, 20 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ #36758278 |
Переможець |
562 820,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2016 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2016 09:54
|
Договір - ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ.pdf | укладений |
26 грудня 2016 09:54
|