Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Новорічні листівки
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2016-11-24-000767-c 69fdc816f1774ffcac6c02aa3c62e39f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рог Вікторія

+380973347390 a.nedelko@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40871476
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Рог Вікторія
+380973347390
a.nedelko@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2016 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2016 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2016 15:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5930 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Новорічні листівки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 шт
Листівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), адресна розсилка за вказаними адресами Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2016  —  22 грудня 2016
ДК 021:2015: 22320000-9 — Вітальні листівки
ДК 016:2010: 58.19.11 — Картки поштові, вітальні листівки та подібні вироби, друковані
23000 шт
Вкладиш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), адресна розсилка за вказаними адресами Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2016  —  22 грудня 2016
ДК 021:2015: 22320000-9 — Вітальні листівки
ДК 016:2010: 58.19.11 — Картки поштові, вітальні листівки та подібні вироби, друковані
23000 шт
Конверт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), адресна розсилка за вказаними адресами Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2016  —  22 грудня 2016
ДК 021:2015: 22320000-9 — Вітальні листівки
ДК 016:2010: 58.19.11 — Картки поштові, вітальні листівки та подібні вироби, друковані

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 25 листопада 2016 13:40
Дата відповіді: 25 листопада 2016 15:57
Технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають чинному законодавству, Згідно державного класифікатора код 22320000-9 відповідає предмету закупівлі "Вітальні листівки", код 22410000-7 відповідає предмету закупівлі "марки". Просимо переглянути технічні вимоги та внести зміни до оголошення. А саме, пропонуємо виключити пропозицію "марки", та оголосити окреме оголошення про закупівлю марок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Були внесені зміни до Документації про закупівлю.
Уточнення
Дата подання: 28 листопада 2016 12:29
Дата відповіді: 28 листопада 2016 18:44
Доброго дня! Прохання уточнити: 1. В листівці тираж 23000 буде пропорційно розділений між 5 дизайнами? Якщо не порівну, то просимо зазначити по скільки на кожен дизайн? Який формат листівки? 2. Який формат вкладиша? кольоровий папір 80 (фактура за погодженням) гр/м2 мається на увазі звичайний офсет чи дизайнерський папір? 3. На конверті крім адреси відправника і отримувача друкується ще якась інформація чи зображення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Весь тираж (23000) буде виготовлений згідно одного дизайну, який буде обраний Замовником із 5 запропонованих Учасником.
Готовий формат виробу (листівки) 210*100, в розгорнотому 210*200.
2. Вкладиш кольоровий, 4+0, папір 80 гр/м2 крейдований.
3. На конверті буде зображено текст та логотип (друк в один колір).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2016 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП Лавринченко Евгений Константинович 198 490,00
UAH з ПДВ
198 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2016 20:46
Довідка досвід.pdf
01 грудня 2016 11:50
Копія паспорту.pdf
01 грудня 2016 11:49
Банківська гарантія.pdf
30 листопада 2016 23:36
Довідки.pdf
30 листопада 2016 23:36
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2016 23:36
Картка платника податків.pdf
30 листопада 2016 23:36
Витяг податкова.pdf
30 листопада 2016 23:36
Штат працівників.pdf
30 листопада 2016 23:36
Технічна база.pdf
30 листопада 2016 23:36
Дод.8 Субпідрядники.pdf
30 листопада 2016 23:36
Дод.7 Довіренність.pdf
30 листопада 2016 23:36
Дод.6 Згода договір.pdf
30 листопада 2016 23:36
Дод.5 Персональні дані.pdf
30 листопада 2016 23:36
Дод.4 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЛП Лавринченко Евгений Константинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП Лавринченко Евгений Константинович
#3411802353
Переможець 198 490,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2016 13:04

Документи

05 грудня 2016 13:04
листівки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2016 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЛП Лавринченко Евгений Константинович
#3411802353
198 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2016 13:04
листівки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор.pdf укладений
12 грудня 2016 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 198 490,00
UAH з ПДВ