Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація приміщення з надбудовою мансардного поверху Хмельницької дитячої музичної школи №1 ім. М. Мозгового (колишній кінотеатр «Модерн») по вул. Проскурівській, 18 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
1 813 959,40 UAH
UA-2016-11-23-000831-c f92e290cd9d84a1bb7e8f0c4aeb340bc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів (UA-2016-09-06-000462-a), було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Реставрація приміщення з надбудовою мансардного поверху Хмельницької дитячої музичної школи №1 ім. М. Мозгового (колишній кінотеатр «Модерн») по вул. Проскурівській, 18 в м. Хмельницькому, (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9)». До участі у даній процедурі закупівлі було подано менше двох пропозицій. У зв’язку з цим 22.09.2016 відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів (UA-2016-09-06-000462-a) від 22.09.2016. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2016-09-26-000437-a), замовником було повторно розпочато проведення закупівлі робіт «Реставрація приміщення з надбудовою мансардного поверху Хмельницької дитячої музичної школи №1 ім. М. Мозгового (колишній кінотеатр «Модерн») по вул. Проскурівській, 18 в м. Хмельницькому, (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9)». Проте, 12.10.2016 дані торги було відмінено вдруге на підставі а.4. ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (до участі в процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів (UA-2016-09-26-000437-a) від 12.10.2016. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі робіт «Реставрація приміщення з надбудовою мансардного поверху Хмельницької дитячої музичної школи №1 ім. М. Мозгового (колишній кінотеатр «Модерн») по вул. Проскурівській, 18 в м. Хмельницькому, (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9)». Заступник голови тендерного комітету зазначила, що п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, у разі якщо замовником торгів було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) є переговорна процедура закупівлі. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно здійснити закупівлю робіт «Реставрація приміщення з надбудовою мансардного поверху Хмельницької дитячої музичної школи №1 ім. М. Мозгового (колишній кінотеатр «Модерн») по вул. Проскурівській, 18 в м. Хмельницькому, (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9)» за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2016 15:12
Оскарження наміру укласти договір: 04 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реставрація приміщення з надбудовою мансардного поверху Хмельницької дитячої музичної школи №1 ім. М. Мозгового (колишній кінотеатр «Модерн») по вул. Проскурівській, 18 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Проскурівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

23 листопада 2016 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2016 15:01
Технічна частина 3.pdf
23 листопада 2016 15:01
Технічна частина 2.pdf
23 листопада 2016 15:01
Технічна частина 1.pdf
23 листопада 2016 15:01
Документи Муз. школа.pdf
23 листопада 2016 15:01
Протокол переговорів музшкола.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСПЕЦ МОНТАЖ»
#39471123
Переможець 1 800 783,12
UAH з ПДВ
23 листопада 2016 15:12

Документи

23 листопада 2016 15:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2016 15:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСПЕЦ МОНТАЖ»
#39471123
1 800 783,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2016 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 12:15
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 12:04
ДУ на зменшення 2018.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 11:47
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 10:25
д_у_5_18.06.2018.pdf зміни до договору
18 червня 2018 10:23
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:25
д_у_4_29.12.2017.PDF зміни до договору
02 січня 2018 14:23
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:22
ДУ 3 від 07.11.2017.PDF зміни до договору
07 листопада 2017 09:57
Електронний підпис укладений
22 березня 2017 14:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 березня 2017 11:07
Електронний підпис укладений
08 грудня 2016 15:57
Договір про закупівлю робіт укладений
08 грудня 2016 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пунктів 11.14 та 11.16 Договору Сторони вирішили абзац 2 пункту 3.1. виключити. 2. Пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.1. у наступній реакції: “Роботи передбачені в п. 1.2. Договору у 2016 році не виконувалися.”. 3. Згідно рішення позачергової десятої сесії Хмельницької міської ради “Про бюджет міста Хмельницького на 2017 рік” від 29.12.2016 №12, пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.2.: “Вартість виконання робіт у 2017 році становить 484 084 (чотириста вісімдесят чотири тисячі вісімдесят чотири) гривні 90 копійок, в тому числі ПДВ 80 680,82 грн.”. 5. Пункт 4.1. Договору доповнити підпунктом 4.1.1. у наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій у 2017 році в розмірі 145 220 (сто сорок п'ять тисяч двісті двадцять) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 24 203,33 грн.”. 5. В пункті 4.2. слова “одного місяця” замінити на слова “трьох місяців”. 6. В пункті 4.3. слово “місячного” замінити на словом “тримісячного”. 7. В Розділі 13 Договору слова “КБ “Приватбанк” замінити на слова “ПАТ Креді Агріколь Банк”, цифри “26004055319905” замінити на цифри “26007500287960”, цифри “302689” замінити на цифри “300614”.
Номер договору про закупівлю: 06-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА №1 від 21.03.2017 до договору про закупівлю робіт за державні кошти № 06-1-16 від 06.12.2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 11.16. Договору, за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2017 році, що становить 484 084 грн. 90 коп. збільшити на 1 316 698 грн. 12 коп. 2. Підпункт 3.1.2 Договору виключити. 3. В пункті 5.2. Договору слова “01 вересня” замінити словами “15 грудня”. 4. В Розділі 13 Договору слова та цифри “21037, м. Вінниця, вул. Зодчих 1, кв.2” замінити словами та цифрами “Україна, 21036, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 13, офіс 325”. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 06-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 06-1-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 5.4., п. 11.16. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили в п. 5.1. Договору цифри “2017” замінити на цифри “2018”. 2. В п. 5.2. Договору слова та цифри “15 грудня 2017” замінити на слова та цифри “31 травня 2018”. 3. В п. 10.1. Договору цифри “31.12.2017” замінити на цифри “31.12.2018”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 5. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 6. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 7. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 06-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 06-1-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.16 Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт становить 833 668 (вісімсот тридцять три тисячі шістсот шістдесят вісім) грн. 98 коп., в тому числі ПДВ 138 944,83 грн., вартість залишку робіт, що підлягають виконанню складає 967 114 грн. 14 коп.”. 2. Згідно рішення двадцять першої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 11.04.2018 № 3, підпункт 3.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 165 235 (сто шістдесят п'ять тисяч двісті тридцять п'ять) грн. 20 коп., в тому числі ПДВ 27 539,20 грн.”. 3. Пункт 4.8. Договору викласти в наступній редакції: “Остаточна оплата за виконані роботи здійснюється в межах бюджетних призначень та фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника але не пізніше ніж 31.01.2019.”. 4. В п. 5.2. Договору слова та цифри “31 травня 2018” замінити на слова та цифри “20 червня 2018”. 5. В п. 10.1. Договору цифри “31.12.2018” замінити на цифри “31.01.2019”. 6. В Розділі 13 Договору цифри “35423105053419” замінити на цифри “35429165053419”. 7. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 06-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 06-1-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 984954.18
Номер договору про закупівлю: 06-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 06-1-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 06-1-16
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 06-1-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2016 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 984 954,18
UAH з ПДВ