Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту муфт пасажирських вагонів
Очікувана вартість
1 842 800,00 UAH
UA-2016-11-21-001627-a 646e93a0406847e092e1f2eafd4faff2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель

+380443096929
+380443096908
+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2016 19:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2016 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2016 21:00
Початок аукціону: 07 грудня 2016 14:13
Очікувана вартість: 1 842 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 428,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18428 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штуки
Послуги з ремонту муфт пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Украина, Украина, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 50514000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування металевих контейнерів
ДК 016:2010: 29.32.9 — Послуги щодо складання частин і приладдя до моторних транспортних засобів, н.в.і.у.; послуги підрядників щодо складання повних конструк-тивних комплектів до моторних транспортних засобів у процесі вироб-ництва; роботи субпідрядні як частина виробництва інших частин і приладдя до моторних транспортних засобів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2016 19:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2016 19:40
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання атестату виробництва на орендовані виробничі потужності
Дата подання: 25 листопада 2016 19:08
Дата відповіді: 28 листопада 2016 17:58
Наше підприємство, маючи багаторічний досвід, має можливість надати послуги з ремонту муфт пасажирських вагонів. Додатком 5 тендерної документації передбачається надання атестату виробництва, який засвідчує стан виробництва (що стосується предмету закупівлі) учасника, виданого уповноваженим органом з сертифікації продукції вагонобудування системи сертифікації УкрСЕПРО Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Наше підприємство протягом тривалого часу орендує спеціалізовані виробничі потужності на які розповсюджується дія атестату виробництва в системі УкрСЕПРО який засвідчує стан виробництва, що стосується зазначеного виду ремонту. Чи буде в даному випадку надання діючого атестату виробництва підприємства-орендодавця достатньою умовою для відповідності вимогам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Атестат виробництва, який вимагається від учасника, засвідчує що стан виробництва учасника забезпечує стабільність показників, характеристик, властивостей продукції (проведеного ремонту). Тобто, власник атестату має і виробничі приміщення, і обладнання, і кваліфікованих спеціалістів, що загалом дозволяє виконати ремонт у відповідності до вимог інструкцій, що стосується предмету закупівлі.
Отже, оренда спеціалізованих виробничих потужностей не є підтвердженням, що виконання ремонту на потужностях, які мають атестат, виконуються кваліфікованими спеціалістами власника атестату виробництва, що не гарантує якість проведеного ремонту.
На підставі вище викладеного, надання діючого атестату виробництва підприємства-орендодавця не буде достатньою умовою для відповідності учасника вимогам тендерної документації
Щодо залучення субпідрядників до виконання послуг з ремонту муфт пасажирських вагонів
Дата подання: 26 листопада 2016 20:55
Дата відповіді: 30 листопада 2016 15:39
Уважно вивчивши тендерну документацію нами було виявлено, що залучення субпідрядників не передбачено, що є прямим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15"(зі змінами та доповненнями) та звужує коло потенційних учасників. Просимо надати роз'яснення, чому тендерною документацією не передбачено залучення субпідрядників, та внести зміни в тендерну документацію в частині залучення субпідрядників для дотримання основних принципів та основної мети Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15" (зі змінами та доповненнями), а саме створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та недискримінація учасників. Крім того повідомляємо, що наше підприємство, для успішного виконання договору по наданню послуг з послуг з ремонту муфт пасажирських вагоні,в має в наявності всі необхідні комплектуючі та запасні частини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації вноситись не будуть, в зв’язку із тим, що відповідно до п. 17 статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю».
При цьому в даній статті відсутнє посилання, що залучення субпідрядників можливе і при наданні послуг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-21-001627-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Вектор Схід", Код ЄДРПОУ:39200402
Дата подання: 22 листопада 2016 13:41
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимагаємо внести зміни в частині залучення субпідрядників
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2016 17:59
Вимога не задоволена.
Відповідно до п. 17 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору лише у разі закупівлі робіт.
Номер вимоги: UA-2016-11-21-001627-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Вектор Схід", Код ЄДРПОУ:39200402
Дата подання: 26 листопада 2016 20:22
Вимога щодо внесення змін
Щодо внесення змін в частині залучення субпідрядника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2016 17:59
Вимога не задоволена.
Відповідно до п. 17 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору лише у разі закупівлі робіт.

Документи подані скаржником

22 листопада 2016 13:41
вимога муфти.jpg

Документи подані скаржником

26 листопада 2016 20:22
вимога муфти.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2016 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Жмеринське підприємство "Експрес"" 1 842 500,00
UAH
1 842 500,00
UAH
Документи
ТОВ "Вектор Схід" 1 842 800,00
UAH
1 842 800,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Жмеринське підприємство "Експрес""

ТОВ "Вектор Схід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Жмеринське підприємство "Експрес""
#01057545
Переможець 1 842 500,00
UAH
12 грудня 2016 15:22

Документи

12 грудня 2016 15:22
Електронний підпис
12 грудня 2016 15:22
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2016 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Жмеринське підприємство "Експрес""
#01057545
1 842 500,00
UAH
Документи

Документи

12 грудня 2016 15:22
Електронний підпис
12 грудня 2016 15:22
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 16:13
звіт про виконання договору.pdf укладений
07 червня 2018 15:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2016 14:54
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 14:53
Електронний підпис укладений
26 грудня 2016 17:00
Договір.pdf укладений
26 грудня 2016 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Л-161455/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Л-161455/НЮ-Д1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 842 500,00
UAH