Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту муфт пасажирських вагонів
Очікувана вартість
1 842 800,00 UAH
UA-2016-11-21-001627-a ● 646e93a0406847e092e1f2eafd4faff2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель +380443096929,+380443096908,+380443096911 sergeeva@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2016 19:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2016 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2016 21:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2016 14:13 |
Очікувана вартість: | 1 842 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 428,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18428 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штуки
Послуги з ремонту муфт пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Украина, Украина, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 50514000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування металевих контейнерів
ДК 016:2010: 29.32.9 — Послуги щодо складання частин і приладдя до моторних транспортних засобів, н.в.і.у.; послуги підрядників щодо складання повних конструк-тивних комплектів до моторних транспортних засобів у процесі вироб-ництва; роботи субпідрядні як частина виробництва інших частин і приладдя до моторних транспортних засобів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2016 19:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2016 19:40 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання атестату виробництва на орендовані виробничі потужності
Дата подання: 25 листопада 2016 19:08
Дата відповіді: 28 листопада 2016 17:58
Наше підприємство, маючи багаторічний досвід, має можливість надати послуги з ремонту муфт пасажирських вагонів.
Додатком 5 тендерної документації передбачається надання атестату виробництва, який засвідчує стан виробництва (що стосується предмету закупівлі) учасника, виданого уповноваженим органом з сертифікації продукції вагонобудування системи сертифікації УкрСЕПРО Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Наше підприємство протягом тривалого часу орендує спеціалізовані виробничі потужності на які розповсюджується дія атестату виробництва в системі УкрСЕПРО який засвідчує стан виробництва, що стосується зазначеного виду ремонту.
Чи буде в даному випадку надання діючого атестату виробництва підприємства-орендодавця достатньою умовою для відповідності вимогам тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Атестат виробництва, який вимагається від учасника, засвідчує що стан виробництва учасника забезпечує стабільність показників, характеристик, властивостей продукції (проведеного ремонту). Тобто, власник атестату має і виробничі приміщення, і обладнання, і кваліфікованих спеціалістів, що загалом дозволяє виконати ремонт у відповідності до вимог інструкцій, що стосується предмету закупівлі.
Отже, оренда спеціалізованих виробничих потужностей не є підтвердженням, що виконання ремонту на потужностях, які мають атестат, виконуються кваліфікованими спеціалістами власника атестату виробництва, що не гарантує якість проведеного ремонту.
На підставі вище викладеного, надання діючого атестату виробництва підприємства-орендодавця не буде достатньою умовою для відповідності учасника вимогам тендерної документації
Отже, оренда спеціалізованих виробничих потужностей не є підтвердженням, що виконання ремонту на потужностях, які мають атестат, виконуються кваліфікованими спеціалістами власника атестату виробництва, що не гарантує якість проведеного ремонту.
На підставі вище викладеного, надання діючого атестату виробництва підприємства-орендодавця не буде достатньою умовою для відповідності учасника вимогам тендерної документації
Щодо залучення субпідрядників до виконання послуг з ремонту муфт пасажирських вагонів
Дата подання: 26 листопада 2016 20:55
Дата відповіді: 30 листопада 2016 15:39
Уважно вивчивши тендерну документацію нами було виявлено, що залучення субпідрядників не передбачено, що є прямим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15"(зі змінами та доповненнями) та звужує коло потенційних учасників.
Просимо надати роз'яснення, чому тендерною документацією не передбачено залучення субпідрядників, та внести зміни в тендерну документацію в частині залучення субпідрядників для дотримання основних принципів та основної мети Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15" (зі змінами та доповненнями), а саме створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та недискримінація учасників.
Крім того повідомляємо, що наше підприємство, для успішного виконання договору по наданню послуг з послуг з ремонту муфт пасажирських вагоні,в має в наявності всі необхідні комплектуючі та запасні частини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації вноситись не будуть, в зв’язку із тим, що відповідно до п. 17 статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю».
При цьому в даній статті відсутнє посилання, що залучення субпідрядників можливе і при наданні послуг.
При цьому в даній статті відсутнє посилання, що залучення субпідрядників можливе і при наданні послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-21-001627-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Вектор Схід", Код ЄДРПОУ:39200402
Дата подання: 22 листопада 2016 13:41
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимагаємо внести зміни в частині залучення субпідрядників
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2016 17:59
Вимога не задоволена.
Відповідно до п. 17 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору лише у разі закупівлі робіт.
Відповідно до п. 17 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору лише у разі закупівлі робіт.
Номер вимоги: UA-2016-11-21-001627-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Вектор Схід", Код ЄДРПОУ:39200402
Дата подання: 26 листопада 2016 20:22
Вимога щодо внесення змін
Щодо внесення змін в частині залучення субпідрядника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2016 17:59
Вимога не задоволена.
Відповідно до п. 17 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору лише у разі закупівлі робіт.
Відповідно до п. 17 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору лише у разі закупівлі робіт.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Жмеринське підприємство "Експрес"" #01057545 |
Переможець |
1 842 500,00
UAH
|
12 грудня 2016 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2018 16:13
|
звіт про виконання договору.pdf | укладений |
07 червня 2018 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2016 14:54
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2016 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2016 17:00
|
Договір.pdf | укладений |
26 грудня 2016 17:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Л-161455/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Л-161455/НЮ-Д1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |