Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна вікон
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2016-11-21-000258-b bddfbf45595443558113baa26cf69539
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
appls@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2016 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2016 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2016 10:00
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Необхідно виконати заміну старих вікон на металопластикові в приміщені медичного закладу за адресою вул. Митрополита А. Шептицького,5. Встановлюються нові металопластикові вікна з трьох камерним ПВХ-профілем, двокамерним енергозберігаючим склопакетом в кількості -5 шт. Вимоги до виробів (металопластикових виробів) ДСТУ Б В.2.6-15:2011. Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, ДБН В.2.6-31:2006 Теплова ізоляція будівель Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок повинні бути передбачені спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю відповідно до технічної документації, затвердженої за встановленим порядком. При заскленні стулок скло і склопакети повинні установлюватись на опорні і фіксуючі підкладки згідно з технічною документацією, затвердженою за встановленим порядком. Безпосередній дотик скла з профілями із ПВХ не допускається. Елементи жорсткості коробок, стулок і полотен виробів повинні виконуватися з оцинкованої сталі згідно з ГОСТ 14918, алюмінієвих сплавів відповідно до ДСТУ Б В.2.6-3 або іншого захищеного від корозії профілю. Армуючий метал повинен бути по всьому периметру вікна, а його мінімальна товщина складати 1,5мм. Склопакет повинен утримувати теплозберігаючі властивості при внутрішній температурі приміщення не менше 50С та відносній вологості повітря не більше 60%. За ДСТУ Б В.2.7-107-2001. Заповнення склопакету інертним газом (аргон, криптон) повинно бути не менше 95%. Вимоги до учасників. 1. Наявність ІТР, які пройшли навчання з техніки безпеки, проведення висотних робіт. 2. Наявність власних або орендованих транспортних засобів. Розвантажувальні роботи та вивіз будівельного сміття виконується за рахунок підрядника. На будівельні матеріали, конструкції та вироби які будуть використовуватись при виконанні вище зазначених робіт необхідне погодження керівництва КНП КДЦ, надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності на використані матеріали. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення електронних закупівель. . Місце поставки товарів/послуг; м. Київ вул. Митрополита А. Шептицького, 5. .Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.

Необхідно виконати заміну старих вікон на металопластикові в приміщені медичного закладу за адресою вул. Митрополита А. Шептицького,5.
Встановлюються нові металопластикові вікна з трьох камерним ПВХ-профілем, двокамерним енергозберігаючим склопакетом в кількості -5 шт.
Вимоги до виробів (металопластикових виробів)
ДСТУ Б В.2.6-15:2011. Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, ДБН В.2.6-31:2006 Теплова ізоляція будівель
Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок повинні бути передбачені спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю відповідно до технічної документації, затвердженої за встановленим порядком. При заскленні стулок скло і склопакети повинні установлюватись на опорні і фіксуючі підкладки згідно з технічною документацією, затвердженою за встановленим порядком. Безпосередній дотик скла з профілями із ПВХ не допускається.
Елементи жорсткості коробок, стулок і полотен виробів повинні виконуватися з оцинкованої сталі згідно з ГОСТ 14918, алюмінієвих сплавів відповідно до ДСТУ Б В.2.6-3 або іншого захищеного від корозії профілю.
Армуючий метал повинен бути по всьому периметру вікна, а його мінімальна товщина складати 1,5мм.
Склопакет повинен утримувати теплозберігаючі властивості при внутрішній температурі приміщення не менше 50С та відносній вологості повітря не більше 60%.
За ДСТУ Б В.2.7-107-2001. Заповнення склопакету інертним газом (аргон, криптон) повинно бути не менше 95%.

Вимоги до учасників.
1. Наявність ІТР, які пройшли навчання з техніки безпеки, проведення висотних робіт.
2. Наявність власних або орендованих транспортних засобів.

Розвантажувальні роботи та вивіз будівельного сміття виконується за рахунок підрядника.
На будівельні матеріали, конструкції та вироби які будуть використовуватись при виконанні вище зазначених робіт необхідне погодження керівництва КНП КДЦ,
надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності на використані матеріали.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення електронних закупівель.
. Місце поставки товарів/послуг; м. Київ вул. Митрополита А. Шептицького, 5.
.Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2017  —  28 лютого 2017
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
ДК 016:2010: 25.12.10-50.00 — "Двері, пороги до дверей, вікна та рами до них з алюмінію"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про техзавдання
Дата подання: 22 листопада 2016 10:09
бажано побачити прилизний ескіз вікон
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2016 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю « Будівельна компанія « Кортес» 28 700,00
UAH з ПДВ
28 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2016 17:00
Документи.rar
25 листопада 2016 17:00
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю « Будівельна компанія « Кортес»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю « Будівельна компанія « Кортес»
#38310728
Переможець 28 700,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2016 11:46

Документи

29 листопада 2016 11:46
протокол № 196.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2016 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю « Будівельна компанія « Кортес»
#38310728
28 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2016 11:46
протокол № 196.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20170110_0005.pdf укладений
10 січня 2017 10:11
IMG_20170110_0004.pdf укладений
10 січня 2017 10:11
IMG_20170110_0003.pdf укладений
10 січня 2017 10:11
IMG_20170110_0002.pdf укладений
10 січня 2017 10:11
IMG_20170110_0001.pdf укладений
10 січня 2017 10:11