Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
Очікувана вартість
511 000,00 UAH
UA-2016-11-19-000039-a eb131eb462574fbeae1e81dda34ba247
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чеча Тетяна Петрівна

+380372591677 tenderumvscv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109079
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Головна, 24
Контактна особа: Чеча Тетяна Петрівна
+380372591677
tenderumvscv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2016 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2016 12:57
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2016 12:57
Очікувана вартість: 511 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

25 листопада 2016 13:34
додаток 3 технічні вимоги.docx
21 листопада 2016 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2016 12:52
тендерна документація.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 6 тендерна пропозиція переможця.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 5 тендерна пропозиція учасника.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 4 проект договору.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 2 стаття 17.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
25 листопада 2016 13:34
додаток 3 технічні вимоги.docx
19 листопада 2016 12:52
додаток 3 технічні вимоги.docx
21 листопада 2016 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2016 12:52
тендерна документація.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 6 тендерна пропозиція переможця.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 5 тендерна пропозиція учасника.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 4 проект договору.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 2 стаття 17.docx
19 листопада 2016 12:52
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-19-000039-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 12 грудня 2016 11:42
Ocкарження результатів кваліфікації
Відповідно до Розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» кожен учасник мав підтвердити свою кваліфікацію відповідними документи, а саме:
1 - документів (копій), які підтверджують якість товару, який пропонується до поставки (сертифікати відповідності, сертифікати якості тощо)
2 - інформацію щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування;
3 - заповненим та підписаним уповноваженою особою учасника проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 4
4 - документальне підтвердження інформації в довільній формі що при поставці товару Учасник повинен передбачати заходи щодо захисту довкілля.
5 - документальним підтвердженням відповідності поданої тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником в Додатку 3 - може бути надане у формі пояснювальної записки або в іншій формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (у разі наявності) та обов’язково повинна містити:
- назву виробника, конкретну марку (назву) та детальний опис (якісні, кількісні та технічні характеристики) товарів, які повинен поставити учасник;
підтвердження, що запропоновані товари повністю відповідають вимогам замовника.
Учасник ФЛП Задорожняк Марія Михайлівна в складі пропозиції не надав:
1 – сертифікати відповідності, сертифікати якості на монітор;
2 - інформації щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування;
3 - заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника проект договору про закупівлю, викладеним в Додатку 4;
4 - документальне підтвердження інформації в довільній формі що при поставці товару Учасник повинен передбачати заходи щодо захисту довкілля;
5 - документального підтвердження відповідності поданої тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником в Додатку 3, що обов’язково повинна містити детальний опис (якісні, кількісні та технічні характеристики) товарів, які повинен поставити учасник, а також підтвердження, що запропоновані товари повністю відповідають вимогам замовника, тому у членів тендерного комітету склалося хибне враження, що запропонований системний блок Acer Aspire XC-704 та монітор Samsung S22D300NY за технічними характеристиками відповідають технічним вимогам, що не відповідає дійсності:
а – характеристики запропонованого в складі системного блока процесора значно гірші, ніж зазначені в вимогах замовника (вимоги замовника - Intel Celeron G 3900 з частотою 2.80 GHz, запропонований Intel Celeron N3050 має частоту 1.60 GH,)
б – у вимогах замовника зазначено копрус з блоком живлення 450 W– учасник запропонував корпус з блоком живлення 65 W
в - монітор Аcer 21,5’ V226 HQLBbd, що вимагав замовник, має роз’єми (можливість для підключення) D-SUB та DVI, а монітор Монітор Samsung S22D300NY, запропонований учасником – тільки D-SUB, гарантійний термін на Аcer 21,5’ V226 HQLBbd - 36 місяців, а на Samsung S22D300NY – 24 місяці.
г - системний блок Acer Aspire XC-704 має роз’єм для підключення монітора HDMI, а монітор Samsung S22D300NY - D-SUB.
Крім того, всі учасники відповідно умов Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до Учасників та перелік документів, що підтверджують їх відповідність таким критеріям» повинні були надати:
- розділ 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» - Довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше 1-го договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, в якій вказати предмет договору, замовника та його контактних осіб (ПІБ та контактний телефон) з підтверджуючими документами (копія договору, копії видаткових накладних та/або оригінали листів-відгуків контрагента)
- розділ 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення поставки та виконання гарантійної підтримки обладнання, що пропонується для закупівлі.
Учасник ФЛП Задорожняк Марія Михайлівна в складі пропозиції цих Довідок не надав.

Відсутність зазначених документів є порушенням виконання необхідних вимог за тендером. Згідно тендерної документації, а саме Розділу «Відхилення тендерних пропозицій» - Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, пропозиція учасника ФЛП Задорожняк Марія Михайлівна не підлягала розгляду взагалі.
Тобто визнання ФЛП Задорожняк Марія Михайлівна переможцем не відповідає критеріям переможця згідно ст.1 п.15 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція Учасник ФЛП Задорожняк Марія Михайлівна не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.

В зв’язку з вищенаведеним, прошу розглянути можливість дискваліфікації учасника ФЛП Задорожняк Марія Михайлівна за невідповідність вимогам тендерної документації та ст.1 п.15 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2016 15:55
У скарзі зазначена вимога щодо дискваліфікації учасника, однак Законом України «Про публічні закупівлі» такий захід не передбачений.
Відсутність долученого проекту договору про закупівлю переможця не може вважатись невідповідністю тендерній пропозиції, оскільки до пропозиції долучений гарантійний лист про згоду з усіма істотними умовами договору Замовника.
Враховуючи що при укладенні договору закупівлі з переможцем проведеного тендеру економія бюджетних коштів складає більше 42 тис. грн., порівняно зі скаржником, незначні формальні відхилення не можуть приймаються тендерною комісією як невідповідність тендерних пропозицій ФЛП Задорожняк М.М. умовам закупівлі.

Документи

20 грудня 2016 15:50
Пояснення.rtf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 421 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 105,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 грудня 2016 14:54
Закінчення: 07 грудня 2016 15:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

171 шт
Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна, 24
Дата доставки: 20 грудня 2016  —  31 грудня 2016

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2016 12:52
додаток 3 технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2016 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП Задорожняк Мария Михайловна 399 669,48
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 386 064,00
UAH з ПДВ
381 854,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гриньків Олена Степанівна 397 230,00
UAH з ПДВ
382 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2016 13:46
Certificate_gigiena.pdf
20 грудня 2016 13:46
Decl_mon_NN_2015.JPG
20 грудня 2016 13:46
Decl_mon_emc_2015.JPG
06 грудня 2016 12:21
ПК_Certificate Acer DT-15.07.10.pdf
06 грудня 2016 12:21
Пропозиція.pdf
06 грудня 2016 12:21
Додаткові довідки.pdf
06 грудня 2016 12:21
Установчі документи.pdf

Публічні документи

06 грудня 2016 11:47
Проект договору.PDF
06 грудня 2016 11:47
Технічна спеціфікація.PDF
06 грудня 2016 11:47
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

05 грудня 2016 18:28
Зіскановане_20161205 (2).jpg
05 грудня 2016 18:28
Зіскановане_20161205_2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЛП Задорожняк Мария Михайловна

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП Гриньків Олена Степанівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП Задорожняк Мария Михайловна
#2495702488
Переможець 339 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2016 23:04

Документи

09 грудня 2016 20:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2016 23:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЛП Задорожняк Мария Михайловна
#2495702488
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2016 20:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2017 17:41
Електронний підпис укладений
22 грудня 2016 14:16
339000 задорожняк Сканировать10001.PDF зміни до договору
22 грудня 2016 13:58
Електронний підпис укладений
20 грудня 2016 16:14
338999,7 тендер Задорожняк Сканировать1.PDF укладений
20 грудня 2016 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилка в договорі
Номер договору про закупівлю: 606
Договір:
Номер додаткової угоди: 606
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 339 000,00
UAH з ПДВ