Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»))
«IT Services for design and development (Software programming and consultancy services (Implementation of software application «Information framework for an operator of gas transmission system and underground gas storage facilities»))»
«IT Services for design and development (Software programming and consultancy services (Implementation of software application «Information framework for an operator of gas transmission system and underground gas storage facilities»))»
Очікувана вартість
70 715 643,00 UAH
UA-2016-11-18-000528-c ● fa7eadcd5ae04039968475e2f3a697f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРТРАНСГАЗ” |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, Кловський узвіз, 9/1 |
Контактна особа: |
Матяш Іван Васильович (044) 461-23-68 matyash-iv@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Стремоух Олександр Володимирович (044) 461-21-49 stremoukh-av@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Joint Stock Company “UKRTRANSGAZ” |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Матяш І.В. (044) 461-23-68 matyash-iv@utg.ua |
Additional contacts: |
Stremoukh O.V. (044) 461-21-49 stremoukh-av@utg.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2016 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2016 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2016 13:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2017 14:40 |
Очікувана вартість: | 70 715 643,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,14% |
Publication date: | 18 листопада 2016 12:24 |
Enquiries until: | 16 грудня 2016 13:00 |
Complaints submission until: | до 22 грудня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 грудня 2016 13:00 |
Information
Estimated total value: | 70 715 643 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,14 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»
Implementation of software application «Information framework for an operator of gas transmission system and underground gas storage facilities»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київська обл., Київ, Кловський узвіз, 9/1
ДК 021:2015: 72200000-7 — Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
ДК 016:2010: 62.01.1 — Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій
Implementation of software application «Information framework for an operator of gas transmission system and underground gas storage facilities»
CPV: 72200000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2016 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2016 14:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
16 грудня 2016 14:13 |
тд_16_038_додаток_6_розрахунок.pdf | |
16 грудня 2016 14:13 |
тд_16_038_додаток_2_квал.pdf | |
16 грудня 2016 14:13 |
тд_16_038 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_5_Питальник.pdf | |
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_4_проект догов.pdf | |
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_1А.pdf | |
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_1_ТЗ.pdf |
16 грудня 2016 14:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2016 14:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
16 грудня 2016 14:13 |
тд_16_038_додаток_6_розрахунок.pdf
|
|||
16 грудня 2016 14:13 |
тд_16_038_додаток_2_квал.pdf
|
|||
16 грудня 2016 14:13 |
тд_16_038 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
|
|||
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_5_Питальник.pdf
|
|||
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_4_проект догов.pdf
|
|||
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
|
|||
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_1А.pdf
|
|||
18 листопада 2016 12:21 |
тд_16_038_додаток_1_ТЗ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Які наявні елементи в системі?
Дата подання: 29 листопада 2016 18:39
Дата відповіді: 01 грудня 2016 11:30
1. Які елементи уже зреалізовані в системі?
2. Чи є якісь звітуючі частини, як от кількість спожитого газу?
3. З якими банками доведеться робити інтеграцію?
4. Система ордерів уже готова чи її теж треба буде розробити?
5. Чи є якісь вимоги до того на яких платформах може/має функціонувати трейдинг?
6. Скільки користувачів одночасно користуватиметься системою?
7. За чий кошт реалізується інфраструктура?
8. Скільки операторів буде в системі спочатку? Через рік? Через 5 років?
8. Які системні ресурси уже є в наявності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Щодо питання 1:
Система, яку має запропонувати Учасник для впровадження, в ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» є новою та має в повному обсязі відповідати усім вимогам, які викладені в Додатку І тендерної документації.
2. Щодо питання 2:
Вимоги до звітності викладені в п.2.1.3, п.2.1.5, п.2.2.4 та п.2.2.9 Додатку І тендерної документації.
3. Щодо питання 3:
Відповідно до вимог, які викладені в Додатку І тендерної документації, інтеграції з банками не передбачається.
4. Щодо питання 4:
Вимоги до програмного комплексу, який має забезпечити в тому числі функції торгового сповіщення (ордеру) викладені в п.2.1.5 Додатку І тендерної документації.
5. Щодо питання 5:
Вимоги до функцій, які має виконувати запропонований Учасником програмний комплекс, в тому числі функції балансуючого ринку та ринку двосторонніх договорів викладені в п. 2.1.5 Додатку І тендерної документації, а вимоги до впровадження зазначеного комплексу викладені в п. 3 Додатку І тендерної документації.
6. Щодо питання 6:
Очікувана максимальна кількість одночасних користувачів системи - приблизно 2 000 користувачів.
7. Щодо питання 7:
Поняття «інфраструктура» в питанні вимагає додаткового визначення Учасником (ініціатором питання).
Програмний комплекс «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу» впроваджується за рахунок власних коштів Замовника. Порядок здійснення оплати викладений в п.4 Додатку ІV тендерної документації.
8. Щодо питання 8:
Поняття «оператор» в питанні вимагає додаткового визначення Учасником (ініціатором питання). Оператори газотранспортної системи: в Україні – 1. Оператори підземних сховищ природного газу: в Україні – 1.
9. Щодо останнього питання:
Поняття «системні ресурси» в питанні вимагає додаткового визначення Учасником (ініціатором питання).
Система, яку має запропонувати Учасник для впровадження, в ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» є новою та має в повному обсязі відповідати усім вимогам, які викладені в Додатку І тендерної документації.
2. Щодо питання 2:
Вимоги до звітності викладені в п.2.1.3, п.2.1.5, п.2.2.4 та п.2.2.9 Додатку І тендерної документації.
3. Щодо питання 3:
Відповідно до вимог, які викладені в Додатку І тендерної документації, інтеграції з банками не передбачається.
4. Щодо питання 4:
Вимоги до програмного комплексу, який має забезпечити в тому числі функції торгового сповіщення (ордеру) викладені в п.2.1.5 Додатку І тендерної документації.
5. Щодо питання 5:
Вимоги до функцій, які має виконувати запропонований Учасником програмний комплекс, в тому числі функції балансуючого ринку та ринку двосторонніх договорів викладені в п. 2.1.5 Додатку І тендерної документації, а вимоги до впровадження зазначеного комплексу викладені в п. 3 Додатку І тендерної документації.
6. Щодо питання 6:
Очікувана максимальна кількість одночасних користувачів системи - приблизно 2 000 користувачів.
7. Щодо питання 7:
Поняття «інфраструктура» в питанні вимагає додаткового визначення Учасником (ініціатором питання).
Програмний комплекс «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу» впроваджується за рахунок власних коштів Замовника. Порядок здійснення оплати викладений в п.4 Додатку ІV тендерної документації.
8. Щодо питання 8:
Поняття «оператор» в питанні вимагає додаткового визначення Учасником (ініціатором питання). Оператори газотранспортної системи: в Україні – 1. Оператори підземних сховищ природного газу: в Україні – 1.
9. Щодо останнього питання:
Поняття «системні ресурси» в питанні вимагає додаткового визначення Учасником (ініціатором питання).
Щодо технічного завдання
Дата подання: 30 листопада 2016 10:00
Дата відповіді: 02 грудня 2016 14:26
У листопаді 2016 року НКРЕКП на своєму веб-сайті повідомила про початок імплементації Регламенту (ЄС) № 312/2014 від 26.03.2014 про створення Кодексу Мережі щодо балансування газу в газотранспортній системі, яким передбачене створення біржі для торгівлі обсягами природного газу у добовому режимі, в тому числі торгівлі з метою балансування. З цього приводу 16 листопада 2016 року була проведена зустріч НКРЕКП та учасників ринку природного газу, у якій також взяв участь представник ПАТ «Укртрансгаз».
Одночасно, Міністерством енергетики та вугільної промисловості України розробляється концепція створення та функціонування біржі природного газу в Україні.
Вашим підприємством було оголошено проведення відкритих торгів з закупівлі послуг щодо проектування та розроблення у сфері інформаційних технологій, при цьому зазначено, що впровадження такого програмного комплексу здійснюється на вимоги Третього Енергетичного Пакету ЄС.
У технічному завданні вказано, що ПАТ «Укртрансгаз» має намір закупити інформаційну платформу оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу виробництва IP Systems Ltd (Угорщина), а саме наступних її модулів: модуль TSO-IP – Інформаційна платформа Оператора газотранспортної системи з інтегрованим модулем «Balancing-IP» - Інформаційна платформа балансуючого ринку та ринку двосторонніх договорів, та модуль Storage-IP – Інформаційна платформа Оператора підземних сховищ газу.
Ця інформаційна система, яка використовується в Угорщині, передбачає, окрім іншого, створення платформи для балансування газотранспортної системи.
Однак, у відповідності до Статті 47 Глави Х Регламенту (ЄС) № 312/2014, запровадження балансувальної платформи є перехідним заходом, який застосовується у разі недостатньої ліквідності ринку. Відповідно до Статті 45 Глави Х Регламенту (ЄС) № 312/2014, дія перехідних заходів повинна бути завершена не пізніше, ніж через п’ять років з моменту набрання чинності цього регламенту. Оскільки Регламент набрав чинність у квітні 2014 року, дія перехідних заходів повинна припинитися, а запровадження біржі має відбутися не пізніше квітня 2019 року.
На сьогодні, як повідомлено Регулятором Угорщини та Агенцією з Кооперації Регуляторів енергетики (ACER) у звіті від 07.11.2016 щодо імплементації Регламента (ЄС) № 312/2014, в Угорщині діє біржа природного газу (CEEGEX), а також балансувальна та торгова платформи, які адмініструються Оператором ГТС Угорщини. Такі балансувальна та торгівельна платформи використовують програмне забезпечення IP Systems Ltd. Оскільки існування декількох платформ, за твердженнями ACER, негативно впливає на ліквідність ринку природного газу, торгівельна платформа Угорщини буде ліквідована у 2016 році, а балансувальна платформа – у 2017 році (стор. 82 Звіту).
Подальша торгівля природним газом, у тому числі з метою балансування газотранспортної системи, буде відбуватися лише на біржі Угорщини – CEEGEX. Біржа Угорщини працює на програмному забезпеченні «Trayport GlobalVisionSM Exchange Trading System», яким послуговуються найбільші біржі Європи, в тому числі: APX-Endex (Нідерланди), CEGH (Wiener Börse) (Австрія), EEX – European Energy Exchange (Німеччина) тощо.
Тому, оскільки створення балансувальної платформи є лише заходом перехідного періоду, і оскільки до квітня 2019 року у країнах, які взяли на себе зобов’язання щодо імплементації Регламента, буде створено повноцінну біржу, у 2019 році ваше підприємство постане перед необхідністю закупівлі нового програмного забезпечення. Більш того, створена балансувальна платформа повинна бути ліквідована у 2019 році задля забезпечення ліквідності основного ринку природного газу.
Таким чином, закупівля визначеної системи виробництва IP Systems Ltd призведе до необґрунтованих перевитрат коштів, оскільки функціонування такої системи не тільки буде обмежене у часі, а і призведе до необхідності закупівлі нової електронної системи для впровадження торгівлі на біржі природного газу.
Тому, пропонуємо змінити технічне завдання, яким визначити такий предмет закупівлі, який буде відповідати Регламенту (ЄС) № 312/2014 та потребам ринку природного газу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Балансуюча платформа є рішенням, яке може використовуватися оператором ГТС, в разі відсутності ліквідного ринку (ліквідної торгової платформи або біржі), на якій оператор зможе купити газ для цілей балансування системи. (передбачено ст. 47 Регламенту (ЄС) № 312/2014 від 26.03.2014 « 1. Коли короткостроковий оптовий газовий ринок є або очікувано буде недостатньо ліквідним або коли часові продукти та локаційні продукти, необхідні оператору газотранспортної системи, не можуть бути ним придбані на цьому ринку у розумний спосіб, повинна бути створена балансуюча платформа для того, щоб оператор газотранспортної системи міг здійснювати балансування. 2. Якщо ситуація, описана в пункті 1, суттєво не змінилася за п’ять років, національний регулятор енергетики може вирішити продовжити використання балансуючої платформи на ще один період до п’яти років.»)
2. На даний час такої платформи і біржі в Україні немає. Тому необхідно до моменту формування ліквідних торгових майданчиків використовувати даний модуль системи за погодженням з регулятором.
3. У оператора ГТС немає завдання і планів створювати власну біржу газу. Цим повинні займатися професійні учасники ринку, які мають відповідну матеріальну базу і досвід. Ми як оператор ГТС готові активно взаємодіяти з метою створення газових бірж на Українському ринку та за рахунок впровадження зазначеного в тендерній документації програмного комплексу готуємо технічну базу для забезпечення процедур обміну інформацією між Оператором ГТС і торговими майданчиками (біржами).
4. Програмний модуль, який має забезпечити функції балансуючого ринку та ринку двосторонніх договорів, необхідний для належного виконання вимог Регламенту (ЄС) № 312/2014 від 26.03.2014 в частині імплементації правил балансування, включаючи правила плати за небаланс, процедури розрахунків, що пов’язані із платою за добовий небаланс, та фізичне балансування газотранспортної системи на добовій основі до моменту прийняття рішення Регулятором використовувати ліквідну торгівельну площадку (біржу) для балансуючого ринку а також з метою визначення маржинальних цін купівлі/продажу та середньозваженої ціни.
Враховуючи Вище викладене ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» не вважає за доцільне змінювати технічне завдання.
2. На даний час такої платформи і біржі в Україні немає. Тому необхідно до моменту формування ліквідних торгових майданчиків використовувати даний модуль системи за погодженням з регулятором.
3. У оператора ГТС немає завдання і планів створювати власну біржу газу. Цим повинні займатися професійні учасники ринку, які мають відповідну матеріальну базу і досвід. Ми як оператор ГТС готові активно взаємодіяти з метою створення газових бірж на Українському ринку та за рахунок впровадження зазначеного в тендерній документації програмного комплексу готуємо технічну базу для забезпечення процедур обміну інформацією між Оператором ГТС і торговими майданчиками (біржами).
4. Програмний модуль, який має забезпечити функції балансуючого ринку та ринку двосторонніх договорів, необхідний для належного виконання вимог Регламенту (ЄС) № 312/2014 від 26.03.2014 в частині імплементації правил балансування, включаючи правила плати за небаланс, процедури розрахунків, що пов’язані із платою за добовий небаланс, та фізичне балансування газотранспортної системи на добовій основі до моменту прийняття рішення Регулятором використовувати ліквідну торгівельну площадку (біржу) для балансуючого ринку а також з метою визначення маржинальних цін купівлі/продажу та середньозваженої ціни.
Враховуючи Вище викладене ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» не вважає за доцільне змінювати технічне завдання.
уточнення з додатку 1
Дата подання: 02 грудня 2016 17:04
Дата відповіді: 05 грудня 2016 09:12
У файлі "тд_16_038_додаток_1_ТЗ.pdf" є наступна фраза:
"Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»
виробництва IP Systems Ltd має складатись з наступних модулів:"
Мені не до кінця зрозуміло, Укртрансгаз сподівається отримати інформаційну систему від "IP Systems Ltd", чи Укртрансгаз сподівається отримати розроблену систему?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По-перше: у відповідності до п.6 розділу ІІІ Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі, у разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
По-друге: у відповідності до вимог додатку І до тендерної документації «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу» повинна бути побудована на підставі вже розробленого та впровадженого у іншого/-их Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу програмного забезпечення.
По-друге: у відповідності до вимог додатку І до тендерної документації «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу» повинна бути побудована на підставі вже розробленого та впровадженого у іншого/-их Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу програмного забезпечення.
формат номінації, реномінації, мечінгу
Дата подання: 02 грудня 2016 18:09
Дата відповіді: 05 грудня 2016 15:16
Які є плани/побажання щодо того, як буде виглядати повідомлення від користувача системи? Це буде у вигляді телефонного дзвінка, візиту контролера? Розгляньте будь ласка нижчеподану схему, яка б дозволила автоматизувати номінацію, реномінацію, процес мечінгу, підтвердження:
http://blog.zaletskyy.com/Media/Default/DynamicsCRM/UkrTransGazSchemaQuestion.png
запропонована схема дозволить суттєво заощадити кошти і споживачів, і УТГ. Окрім того вона дозволить виключити фактор людської помилки при зчитуванні показників лічильників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має запропонувати для впровадження в ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» програмний комплекс у відповідності до базових функціональних специфікацій, які викладені в Додатку І до тендерної документації. Відповідно до п. 3 Додатку І до тендерної документації Система має розрізняти Користувачів з різними відповідальностями та правами згідно індивідуальних ролей. Кожній ролі має бути призначений точний перелік дій та заходів, дозволених в системі.
Положеннями глави 2, глави 6 розділу ІІІ «Кодексу газотранспортної системи» регулюються питання порядку обліку природного газу та обміну даними про вимірянні обсяги газу та організація системи збору передачі даних.
Положеннями глави 2, глави 6 розділу ІІІ «Кодексу газотранспортної системи» регулюються питання порядку обліку природного газу та обміну даними про вимірянні обсяги газу та організація системи збору передачі даних.
швидкість підєднання
Дата подання: 02 грудня 2016 20:59
Дата відповіді: 05 грудня 2016 15:27
В документах вказується що система буде розміщатись в двох географічних частинах.
1. В яких саме географічних частинах планується розміщати систему?
2. Яка буде швидкість під'єднання між частинами системи?
3. Чи є технічна/фінансова можливість у замовника організувати скажімо три сервери в одній географічній частині і три сервери в іншій географічній частині?
4. Який орієнтовний бюджет на дві локації?
В документі згадується про синхронізацію між основною та резервною базою даних. Чи означає це, що має бути дві однакових бд, одна головна, а друга резервна, і у випадку виключення головної, резервна має стати головною?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Щодо питання 1:
На момент впровадження відповідного програмного комплексу основна та резервна частини системи географічно розташовані у різних районах м. Києва.
2. Щодо питання 2:
На момент впровадження програмного комплексу швидкість з’єднання між основною та резервною частинами - 2 Гбіт/c.
3. Щодо питання 3:
Існує технічна можливість організувати три сервери в одній географічній частині та три сервери в іншій географічній частині. Фінансова можливість зазначеного питання не розглядається в рамках цього тендеру.
4. Щодо питання 4:
Відповідно до п. 3 Додатку І до тендерної документації програмно-технічні засоби забезпечує Замовник.
Відповідно до п. 3 Додатку І до тендерної документації синхронізація баз даних між основною та резервною частинами виконується засобами серверу баз даних.
На момент впровадження відповідного програмного комплексу основна та резервна частини системи географічно розташовані у різних районах м. Києва.
2. Щодо питання 2:
На момент впровадження програмного комплексу швидкість з’єднання між основною та резервною частинами - 2 Гбіт/c.
3. Щодо питання 3:
Існує технічна можливість організувати три сервери в одній географічній частині та три сервери в іншій географічній частині. Фінансова можливість зазначеного питання не розглядається в рамках цього тендеру.
4. Щодо питання 4:
Відповідно до п. 3 Додатку І до тендерної документації програмно-технічні засоби забезпечує Замовник.
Відповідно до п. 3 Додатку І до тендерної документації синхронізація баз даних між основною та резервною частинами виконується засобами серверу баз даних.
питання 4
Дата подання: 05 грудня 2016 16:18
Дата відповіді: 07 грудня 2016 17:18
Ще раз хотів би уточнити формат отримання інформації від користувачів системи. В згаданих документах я не знайшов нічого, що б описувало формату в якому система отримує повідомлення. Які способи використовуються зараз? Які способи плаунується використати в майбутньому?
Відповідь: Додатком ІІ тендерної документації, передбачається, що Учасник має досвід впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ.
Відповідно до п.3 Додатку І тендерної документації, при впроваджені програмного комплексу Виконавець повинен забезпечити відповідність вимогам законодавства України, а саме Закону України «Про ринок природного газу", Кодексу газотранспортної системи, Кодексу підземних сховищ газу та інших нормативно правових актів що регламентують діяльність Оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу.
Обмін даними з операторами прилеглих газотранспортних систем та замовниками послуг транспортування має бути рішенням програмного комплексу, який запропонує Учасник для впровадження. Запропоноване рішення має відповідати, в тому числі, Розділу XVI п.1. «Кодексу газотранспортної системи».
Обмін даними між операторами газосховищ та оператором газотранспортної системи, а також замовниками послуг зберігання (закачування, відбору) має бути рішенням програмного комплексу, який запропонує Учасник для впровадження. Запропоноване рішення має відповідати, в тому числі, Розділу X п.1. «Кодексу газосховищ»
Слід зазначити, що Стаття 21 мережевого кодексу співробітництва (Регламент Комісії (EU) 2015/703 від 30 квітня 2015 по встановленню мережевого кодексу співробітництва та правил обміну даними) встановлює AS4 в якості належного протоколу обміну даними.
Відповідно до п.3 Додатку І тендерної документації, при впроваджені програмного комплексу Виконавець повинен забезпечити відповідність вимогам законодавства України, а саме Закону України «Про ринок природного газу", Кодексу газотранспортної системи, Кодексу підземних сховищ газу та інших нормативно правових актів що регламентують діяльність Оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу.
Обмін даними з операторами прилеглих газотранспортних систем та замовниками послуг транспортування має бути рішенням програмного комплексу, який запропонує Учасник для впровадження. Запропоноване рішення має відповідати, в тому числі, Розділу XVI п.1. «Кодексу газотранспортної системи».
Обмін даними між операторами газосховищ та оператором газотранспортної системи, а також замовниками послуг зберігання (закачування, відбору) має бути рішенням програмного комплексу, який запропонує Учасник для впровадження. Запропоноване рішення має відповідати, в тому числі, Розділу X п.1. «Кодексу газосховищ»
Слід зазначити, що Стаття 21 мережевого кодексу співробітництва (Регламент Комісії (EU) 2015/703 від 30 квітня 2015 по встановленню мережевого кодексу співробітництва та правил обміну даними) встановлює AS4 в якості належного протоколу обміну даними.
Фраза з додатку 4
Дата подання: 06 грудня 2016 13:38
Дата відповіді: 06 грудня 2016 16:38
Хотів би уточнити що значить наступна фраза з документа: "Замовник має право: Зменшувати обсяги закупівлі послуг та загальну вартість цього Договору, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника". Виходить замовник може сказати, я фактично потратив більшу суму на якусь іншу сферу, і зменшити виплату виконавцю в односторонньому порядку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ця вимога є імперативною вимогою пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (як і всі інші вимоги ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі») про що, зокрема, зазначено в пункті 11.3. розділу 11. «ІНШІ УМОВИ» Додатку ІV до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ»:
«11.3. Умови цього Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.».
«11.3. Умови цього Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.».
Щодо встановлених вимог Договору
Дата подання: 06 грудня 2016 18:32
Дата відповіді: 09 грудня 2016 08:30
Відповідно до наданої Вами відповіді на питання, текст Договору не може змінюватися після підписання. Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлені проектом Договору окремі положення прямо протирічать вимогам чинного законодавства.
Зокрема, положення пункту 9.1. Проекту Договору обмежують право Учасника на судовий захист відповідно до вимог чинного Законодавства. Замовником не встановлено, яка саме частина пункту 9.1. підлягає застосуванню в разі, якщо Виконавець є резидентом України. Таким чином, зазначений пункт Проекту Договору має бути викладено в іншій редакції шляхом внесення змін до Тендерної документації. Нова редакція має зазначати, що "в разі, якщо Виконавець є нерезидентом України, то усі спори та розбіжності" і далі по тексту, а не встановлювати визначено положення імперативною нормою для всіх Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що в договорі неможливо передбачити умови придатні для застосування в Україні і одночасно у зовнішньоекономічній діяльності (надалі - ЗЕД), конструкцією проекту договору окремі його положення призначені для застосування у ЗЕД виключно для договірних відносин з нерезидентами України і не стосуються її резидентів.
Такі положення позначені відповідними примітками «/» «(штрих)» та зносками із поясненнями в кінці кожної сторінки договору, на яких такі примітки застосовувались. Звертаємо увагу, що примітки «/» «(штрих)» застосовуватимуться виключно у випадку ЗЕД при укладанні договору з нерезидентами України і не застосовуватимуться у випадку укладання договору з резидентами України.
Таким чином розділ 9. «ВИРІШЕННЯ СПОРІВ», який включає як пункт 9.1, так і пункт 9.2 (змістом якого є вирішення спорів, розбіжностей у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України і умов Договору) застосовуватиметься у договорі з резидентами України і ніяким чином не обмежує право Учасника, який є резидентом, на судовий захист відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розділ 9/. «ВИРІШЕННЯ СПОРІВ» (змістом якого є вирішення спорів, розбіжностей в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України у відповідності до його Регламенту) буде застосований виключно у зовнішньоекономічному договорі з нерезидентом України.
Такі положення позначені відповідними примітками «/» «(штрих)» та зносками із поясненнями в кінці кожної сторінки договору, на яких такі примітки застосовувались. Звертаємо увагу, що примітки «/» «(штрих)» застосовуватимуться виключно у випадку ЗЕД при укладанні договору з нерезидентами України і не застосовуватимуться у випадку укладання договору з резидентами України.
Таким чином розділ 9. «ВИРІШЕННЯ СПОРІВ», який включає як пункт 9.1, так і пункт 9.2 (змістом якого є вирішення спорів, розбіжностей у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України і умов Договору) застосовуватиметься у договорі з резидентами України і ніяким чином не обмежує право Учасника, який є резидентом, на судовий захист відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розділ 9/. «ВИРІШЕННЯ СПОРІВ» (змістом якого є вирішення спорів, розбіжностей в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України у відповідності до його Регламенту) буде застосований виключно у зовнішньоекономічному договорі з нерезидентом України.
Щодо встановлених дискримінаційних вимог у складі тендерної Документації
Дата подання: 06 грудня 2016 18:38
Дата відповіді: 09 грудня 2016 13:00
Відповідно До вимог Додатку 2 Тендерної Документації, Учасником має бути наданог у складі тендерної пропозиції 1.1. Скан-копію довідки Учасника (в довільній формі), яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу (із обов’язковим зазначенням повної/-их назви/-в такого/-их Оператора/-ів та назви/-в впровадженого програмного забезпечення). Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовіником не можуть встановлюватися дискримінаційні вимоги у складі тендерної документації. Встановивши кваліфікаційну вимогу щодо наявності досвіду впровадження програмного забезпечення ТІЛЬКИ в Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу Замовник суттєво обмежив коло можливих Учасників процедури закупівлі тими субєктами підприємницької діяльності, які вже співпрацювали з компаніями газової сфери. Дана вимога підлягає виключенню зі складу тендерної документації. Дане положення Додатку 2 має бути викладено у новій редакції, а саме - 1.1. Скан-копія довідки Учасника (в довільній формі), яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження (із обов’язковим зазначенням повної/-их назви/-в такого/-их Замовника/-ів та назви/-в впровадженого програмного забезпечення).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо вас, що ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» проводив дослідження Європейського ринку програмного забезпечення, яке обслуговує діяльність Операторів газотранспортних систем та Операторів підземних сховищ газу. За результатами досліджень було виявлено наявність досить конкуренто-спроможного ринку розробників з досвідом впровадження відповідного програмного забезпечення у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу, яке б задовільнило та забезпечило діяльність ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» як Оператора газотранспортної системи так і Оператора підземних сховищ природного газу в Україні.
Оскільки, час для впровадження інформаційної платформи, яка забезпечить виконання на щоденній основі вимог частини третьої статті 35 Закону України «Про ринок природного газу» обмежений, що підтверджується також протокольним рішенням НКРЕКП, було прийнято рішення проводити тендер серед конкуренто-спроможного ринку Учасників, які мають досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропоновано ними до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу.
Оскільки, час для впровадження інформаційної платформи, яка забезпечить виконання на щоденній основі вимог частини третьої статті 35 Закону України «Про ринок природного газу» обмежений, що підтверджується також протокольним рішенням НКРЕКП, було прийнято рішення проводити тендер серед конкуренто-спроможного ринку Учасників, які мають досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропоновано ними до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу.
Щодо встановлення дискримінаційних вимог в частині обмеження прав Фізичних осіб-підприємців на участь в процедурі закупівель
Дата подання: 06 грудня 2016 18:45
Дата відповіді: 09 грудня 2016 08:28
Замовником у складі тендерної документації зазначається, що 3. До укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику (одержувач: контактна особа, яка визначена у п.п. 2 п. 1 зведеної інформації про закупівлю) в письмовому та/або електронному вигляді такі документи:
б) інформацію щодо екологічно-соціальної політики учасника (за формою, яка наведена у Додатку V до тендерної документації).
При цьому, даний питальник не передбачає можливості його заповнення Учасником, що не є юридичною особою (організацією). Замовником не доведено необхідність надання такого Питальника для укладення Договору, при цьому, визначається, що "Ненадання замовнику таких документів (інформації) у строк, визначений даним пунктом, буде розцінене, як відмова переможця від укладання договору". Вимога щодо обовязкового заповнення форм такого Питальника є дискримінаційною вимогою, оскільки, в разі неможливості заповнення окремих пунктів даного Додатку до Тендерної документації (у випадку, якщо Учасник - ФОП - усіх пунктів), Учасник вважатиметься таким, що самостійно відмовився від укладання Договору. Дані положення підлягають виключенню з тендерної документації або їх зміні в частині виключення імперативності вимоги заповнення Питальника та взаємозвязку надання такого Документу з процесом укладення Договору з переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По-перше: подання інформації щодо екологічно-соціальної політики учасника вимагається замовником на виконання плану екологічних та соціальних заходів, передбачених угодою з Європейським банком реконструкції та розвитку.
По-друге: Питальник щодо екологічно-соціальної політики учасника (далі – Питальник) заповнюється учасником з урахуванням особливостей ведення ним господарської діяльності.
При цьому під поняттям «організація», в контексті цього документа, розуміється контрагент замовника (юридична особа або фізична особа-підприємець). При цьому назвою організації є назва відповідної юридичної особи або ПІБ фізичної особи-підприємця.
Питальником передбачено надання інформації, переважно, шляхом заповнення пунктів відповідними позначками (наприклад: «V», «X»).
Деякі питання вимагають заповнення шляхом внесення текстової інформації.
В разі неможливості заповнення окремих пунктів Питальника, переможець торгів зазначає позначку «-» («прочерк») або іншу інформацію, яку він вважає за доцільне (наприклад: «не передбачено», «відсутній»).
Таким чином вищезазначеною умовою тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо участі фізичних осіб-підприємців у торгах Замовника.
По-друге: Питальник щодо екологічно-соціальної політики учасника (далі – Питальник) заповнюється учасником з урахуванням особливостей ведення ним господарської діяльності.
При цьому під поняттям «організація», в контексті цього документа, розуміється контрагент замовника (юридична особа або фізична особа-підприємець). При цьому назвою організації є назва відповідної юридичної особи або ПІБ фізичної особи-підприємця.
Питальником передбачено надання інформації, переважно, шляхом заповнення пунктів відповідними позначками (наприклад: «V», «X»).
Деякі питання вимагають заповнення шляхом внесення текстової інформації.
В разі неможливості заповнення окремих пунктів Питальника, переможець торгів зазначає позначку «-» («прочерк») або іншу інформацію, яку він вважає за доцільне (наприклад: «не передбачено», «відсутній»).
Таким чином вищезазначеною умовою тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо участі фізичних осіб-підприємців у торгах Замовника.
Гарантія щодо попереднього замовника
Дата подання: 07 грудня 2016 17:52
Дата відповіді: 09 грудня 2016 12:58
1. Допустимо виконавець Y працював з газовою компанією Х. Обладнання компанії Х підтримує протокл AS4. На основі чого виконавець може припустити, що все обладнная компанії Укртрансгаз підтримує протокол AS4?
2. Де гарантія що в Укртраснгазі немає хочаб кількох сховищ які працюють на AS2?
3. Які ще протоколи використовуються?
Будь ласка, давайте повні технічні відповіді на технічні запитання, оскільки наявні технічні ресурси зі сторони замовника суттєво можуть сповільнити розробку системи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. На теперішній час в ПАТ «УКРТРАНРСГАЗ» не існує програмного забезпечення для обміну інформацією в автоматичному режимі з операторами прилеглих газотранспортних систем та замовниками послуг транспортування, операторами газосховищ та замовниками послуг зберігання (закачування, відбору). В процесі зазначеного обміну використовуються електронна пошта.
2. AS2 та AS4 є відкритими стандарта ми для безпечної та надійної передачі електронних повідомлень (файлів) між партнерами через мережу Інтернет. Використовує HTTPS з’єднання (сертифікат якого забезпечує Замовник, відповідно до п.3 Додатку І ТД) та криптографічний захист повідомлень. Якщо Виконавець планує розробляти власне програмне забезпечення для реалізації обміну файлами по протоколах AS2 та AS4, а не використовувати вже готові рішення, він повинен враховувати те, що відповідно до п.3 Додатку І ТД Замовник забезпечує ОС сімейства Microsoft Windows та обладнання.
3. Сховища не працюють на AS2. Зазвичай, програмне забезпечення для обміну файлами за протоколами AS2 та AS4 в якості джерел для вхідних та вихідних файлів використовують локальні або мережеві папки. Обладнанням забезпечує Замовник, відповідно до п.3 Додатку І ТД, на якому ці папки можуть бути розташовані.
2. AS2 та AS4 є відкритими стандарта ми для безпечної та надійної передачі електронних повідомлень (файлів) між партнерами через мережу Інтернет. Використовує HTTPS з’єднання (сертифікат якого забезпечує Замовник, відповідно до п.3 Додатку І ТД) та криптографічний захист повідомлень. Якщо Виконавець планує розробляти власне програмне забезпечення для реалізації обміну файлами по протоколах AS2 та AS4, а не використовувати вже готові рішення, він повинен враховувати те, що відповідно до п.3 Додатку І ТД Замовник забезпечує ОС сімейства Microsoft Windows та обладнання.
3. Сховища не працюють на AS2. Зазвичай, програмне забезпечення для обміну файлами за протоколами AS2 та AS4 в якості джерел для вхідних та вихідних файлів використовують локальні або мережеві папки. Обладнанням забезпечує Замовник, відповідно до п.3 Додатку І ТД, на якому ці папки можуть бути розташовані.
Относительно курса
Дата подання: 09 грудня 2016 09:19
Дата відповіді: 12 грудня 2016 13:04
Заказчиком при объявлении проведения открытых торгов опубликовано ожидаемую стоимость предмета закупки в размере 70 715 643 UAH. Пунктом 3.1./проекта договора о закупке предусмотрена сумма договора в евро, если Исполнитель является нерезидентом Украины. Хотелось бы знать, перечисление UAH в EUR по курсу НБУ будет осуществляться на дату объявления о проведении открытых торгов, как на предыдущих торгах?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») здійснює закупівлю по предмету «Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»))» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
У відповідності до ч.1 ст.5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
На підставі вищезазначеної норми закону тендерною документацією (п.6 розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі) передбачено можливість, у разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, зазначити ціну тендерної пропозиції у доларах США або євро для такого учасника.
У відповідності до ч.2 ст.12 Закону, Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ), тобто із дотриманням її стандартів та регламентів.
Так, однією із таких особливостей є внесення учасниками в ЕСЗ інформації про ціну їх пропозиції виключно у валюті, яка визначена Замовником.
Таким чином, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм вносять інформації про ціну їх пропозиції по даній закупівлі в гривні (UAH), з урахуванням вимог визначених в тендерній документації (п.1 розділу V Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі).
При цьому перерахунок валюти буде здійснюватися за офіційним курсом Національного банку України на дату внесення відповідної інформації учасником в ЕСЗ (кінцеву дату подання тендерних пропозицій або дату проведення електронного аукціона).
В той же час, у відповідності до ст.36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідну норму закону реалізовано в тендерній документації шляхом специфічної конструкції проекту договору, якою окремі його положення призначені для застосування у ЗЕД виключно для договірних відносин з нерезидентами України і не стосуються її резидентів (див. роз’яснення на запит від 06.12.2016 18:32).
У відповідності до ч.1 ст.5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
На підставі вищезазначеної норми закону тендерною документацією (п.6 розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі) передбачено можливість, у разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, зазначити ціну тендерної пропозиції у доларах США або євро для такого учасника.
У відповідності до ч.2 ст.12 Закону, Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ), тобто із дотриманням її стандартів та регламентів.
Так, однією із таких особливостей є внесення учасниками в ЕСЗ інформації про ціну їх пропозиції виключно у валюті, яка визначена Замовником.
Таким чином, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм вносять інформації про ціну їх пропозиції по даній закупівлі в гривні (UAH), з урахуванням вимог визначених в тендерній документації (п.1 розділу V Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі).
При цьому перерахунок валюти буде здійснюватися за офіційним курсом Національного банку України на дату внесення відповідної інформації учасником в ЕСЗ (кінцеву дату подання тендерних пропозицій або дату проведення електронного аукціона).
В той же час, у відповідності до ст.36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідну норму закону реалізовано в тендерній документації шляхом специфічної конструкції проекту договору, якою окремі його положення призначені для застосування у ЗЕД виключно для договірних відносин з нерезидентами України і не стосуються її резидентів (див. роз’яснення на запит від 06.12.2016 18:32).
Щодо строку надання відповіді на звернення
Дата подання: 09 грудня 2016 12:52
Дата відповіді: 12 грудня 2016 13:01
Звертаємо Вашу увагу на те, що, відповідно до вимог Тендерної документації та чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник повинен протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення звернення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів.
Просимо надати відповіді на поставлені раніше питання у строки, встановлені чинним законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») під час проведення процедури закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Так, у відповідності до ч.1 ст.23 Закону Замовник повинен надати роз’яснення на звернення протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення відповідного звернення в електронній системі закупівель.
При цьому оприлюднення такої інформації здійснюється у відповідності до ст.10 Закону.
Зауважуємо, що електронна система закупівель відслідковує своєчасність надання відповідей на звернення учасника/-ів. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів.
Так, у відповідності до ч.1 ст.23 Закону Замовник повинен надати роз’яснення на звернення протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення відповідного звернення в електронній системі закупівель.
При цьому оприлюднення такої інформації здійснюється у відповідності до ст.10 Закону.
Зауважуємо, що електронна система закупівель відслідковує своєчасність надання відповідей на звернення учасника/-ів. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-18-000528-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК", Код ЄДРПОУ:39530314
Дата подання: 09 грудня 2016 12:45
Щодо встановлення дискримінаційних вимог в частині наявності аналогічних договорів, укладених з підприємствами газової/газотранспортної сфери
Відповідно до вимог Додатку 2, Учасником має бути наданог у складі тендерної пропозиції 1.1. Скан-копію довідки Учасника (в довільній формі), яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу (із обов’язковим зазначенням повної/-их назви/-в такого/-их Оператора/-ів та назви/-в впровадженого програмного забезпечення). Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовіником не можуть встановлюватися дискримінаційні вимоги у складі тендерної документації. Встановивши кваліфікаційну вимогу щодо наявності досвіду впровадження програмного забезпечення ТІЛЬКИ в Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу Замовник суттєво обмежив коло можливих Учасників процедури закупівлі тими субєктами підприємницької діяльності, які вже співпрацювали з компаніями газової сфери. Дана вимога підлягає виключенню зі складу тендерної документації. Замовником не було надано обґрунтування встановлення саме такої кваліфікаційної вимоги і не доведено, що розробити програмне забезпечення можуть ТІЛЬКИ Учасники, які раніше здійснювали розроблення програмного забезпечення для газотранспортних підприємств. Враховуючи те, що в Україні дуже обмежена кількість операторів підземних сховищ газу та газотранспортної системи. Своїми діями Замовник порушує основоположні принципи у сфері публічних закупівель, а саме - добросовісна конкуренція серед учасників;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;
У зв'язку з вищевикладеним, пункт Додатку 2 має бути викладено у новій редакції, а саме - 1.1.Скан-копія довідки Учасника (в довільній формі), яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження (із обов’язковим зазначенням повної/-их назви/-в такого/-их Оператора/-ів та назви/-в впровадженого програмного забезпечення
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку з вищевикладеним, пункт Додатку 2 має бути викладено у новій редакції, а саме - 1.1.Скан-копія довідки Учасника (в довільній формі), яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження (із обов’язковим зазначенням повної/-их назви/-в такого/-их Оператора/-ів та назви/-в впровадженого програмного забезпечення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2016 13:06
Тендерною документацією по предмету закупівлі «Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»))» встановлено умову надання в складі тендерної пропозиції учасника, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, інформації про наявність в Учасника досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу (із обов’язковим зазначенням повної/-их назви/-в такого/-их Оператора/-ів та назви/-в впровадженого програмного забезпечення) у вигляді скан-копії довідки учасника (в довільній формі).
При цьому тендерною документацією не встановлено жодних обмежень щодо територіального розташування такого/-их Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу.
Отже посилання учасника у вимозі на обмежену кількість операторів підземних сховищ газу та газотранспортної системи в Україні є недоречним.
За результатами моніторингу світового ринку програмного забезпечення, яке використовується для обслуговування діяльності Операторів газотранспортних систем та Операторів підземних сховищ газу, виявлено велику конкуренто-спроможну кількість розробників з досвідом впровадження відповідного програмного забезпечення у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу, яке б задовільнило та забезпечило діяльність ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» як Оператора газотранспортної системи так і Оператора підземних сховищ природного газу в Україні.
На підставі вищезазначеного, вважаємо, що Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в тендерній документації по предмету закупівлі «Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»))».
При цьому тендерною документацією не встановлено жодних обмежень щодо територіального розташування такого/-их Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу.
Отже посилання учасника у вимозі на обмежену кількість операторів підземних сховищ газу та газотранспортної системи в Україні є недоречним.
За результатами моніторингу світового ринку програмного забезпечення, яке використовується для обслуговування діяльності Операторів газотранспортних систем та Операторів підземних сховищ газу, виявлено велику конкуренто-спроможну кількість розробників з досвідом впровадження відповідного програмного забезпечення у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу, яке б задовільнило та забезпечило діяльність ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» як Оператора газотранспортної системи так і Оператора підземних сховищ природного газу в Україні.
На підставі вищезазначеного, вважаємо, що Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в тендерній документації по предмету закупівлі «Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»))».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 грудня 2016
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРТРАНСГАЗ” |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, Кловський узвіз, 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
IP Systems Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Astron Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Юнікорн Сістемс Уа" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2017 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
IP Systems Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság |
68 855 000,00
UAH
|
67 530 612,00
UAH
|
Документи |
Astron Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság |
70 715 642,00
UAH
|
67 829 449,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
IP Systems Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság #01-09-903254 |
Переможець |
67 530 612,00
UAH
|
11 січня 2017 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2017 17:09
|
Contract_1701001483.pdf | укладений |
30 січня 2017 17:09
|