Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рукавички медичні
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2016-11-16-001573-a ● c8c3b4e495f442c3a69d4e9be3c8c375
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Львівської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02013047 |
Вебсайт: | http://health-loda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Конопницької, 3 |
Контактна особа: |
Стосик Тетяна Миколаївна +380322756029 departament.buhg.doz.lviv2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2016 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2016 17:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2016 17:46 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2016 14:36 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість: Під 3 шт. слід розуміти - 3 найменування, згідно Додатку 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Рукавички медичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79491, Україна, Львівська область, смт. Брюховичі, Ряснянська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
ДК 016:2010: 22.19.6 — Предмети одягу та аксесуари одягу з вулканізованої ґуми (крім виготовлених з твердої ґуми)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2016 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2016 16:11 |
Рішення про внесення змін.docx | |
25 листопада 2016 16:11 |
Медико-технічні вимоги.docx | |
25 листопада 2016 16:11 |
Тендерна документація.doc | |
22 листопада 2016 14:57 |
Рішення про внесення змін.docx | |
16 листопада 2016 17:42 |
Проект договору.docx |
25 листопада 2016 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2016 16:11 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
25 листопада 2016 16:11 |
Медико-технічні вимоги.docx
|
||||||
25 листопада 2016 16:11 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
22 листопада 2016 14:57 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
16 листопада 2016 17:42 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 21 листопада 2016 10:34
Дата відповіді: 22 листопада 2016 14:33
Шановний тендерний комітет! Висловлюємо Вам свою повагу та відповідно до вимог ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо надати ґрунтовні роз’яснення щодо наступних вимог тендерної документації (далі – ТД). Додаток 2, пункт 3. "УВАГА! Якщо у складі пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, зазначених у Додатку №1 - то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації." Просимо роз’яснити: які саме документи маються на увазі, а також надати вичерпний перелік документів, бо Додаток 1 -це Форма "Цінова пропозиція"?!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункт 3 додатку 2 документації слід читати так: "УВАГА! Якщо у складі пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, зазначених у Додатку №2 - то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації."
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-16-001573-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 21 листопада 2016 11:44
Порушення норм чинного законодавства
Згідно п. 4.2 з тендерної документації замовника встановлено, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на лоти, тобто пропозиція має бути подана в цілому. Номенклатура, обсяги (кількість) закупівлі встановлені замовником у додатку 3 ТД та в окремому файлі «Медико – технічні вимоги.docx». При цьому п.4 таб. «Медико – технічні вимоги» та п.4 таб. «Медико-технічні характеристики» додатку 3 та в окремому файлі «Медико – технічні вимоги.docx» викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише рукавички виробника ТОВ «Допомога-І», а саме «Рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара)». Зареєстровані та дозволені до використання рукавички інших виробників, які б повністю відповідали заявленим у п.4 таб. «Медико – технічні вимоги» та п.4 таб. «Медико-технічні характеристики» додатку 3 та в окремому файлі «Медико – технічні вимоги.docx» характеристикам на ринку відсутні. Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників, адже пропозиції можуть бути надані лише постачальниками продукції виробництва ТОВ «Допомога-І», що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п.4 таб. «Медико – технічні вимоги» та п.4 таб. «Медико-технічні характеристики» додатку 3 та в окремому файлі «Медико – технічні вимоги.docx» в окремий лот, або видалити з п.4 таб. «Медико – технічні вимоги» та п.4 таб. «Медико-технічні характеристики» додатку 3 та в окремому файлі «Медико – технічні вимоги.docx» вимоги, що обмежують можливість постачальників пропонувати продукцію різних виробників. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2016 17:13
Тендерна документація на закупівлю товару 22.19.6 - Предмети одягу та аксесуари одягу з вулканізованої ґуми (крім виготовлених з твердої ґуми) (ДК 016:2010); 33140000-3 Медичні матеріали (ДК 021:2016) (Рукавички медичні), цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно вимог чинного законодавства на сайті dzo.com.ua для загального доступу було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару № UA-2016-11-16-001573-a від 16.11.2016 року і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 зазначеного Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до пп.3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація Департаменту охорони здоров’я Львівської облдержадміністрації не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції на свій розсуд може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів.
Так, пп. 30 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «тендерна пропозиція» – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Крім того, пп. 12 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «найбільш економічно вигідна пропозиція» – це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Тому, нами будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, а висновки щодо цінових пропозицій будуть зроблені лише при їх розкритті.
Стосовно медико-технічних вимог до закупівлі Рукавичок хірургічних «подвійних» стерильних, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні з пудрою , 1 пара), то при їх прописані ми керувались виключно нашою потребою у зазначених медичних виробах. Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель.
Резюмуючи вищевикладене, ми не вбачаємо факту порушення в тендерній документації, та запрошуємо усіх бажаючих брати участь в процедурі закупівель за рівними для всіх учасників вимогами.
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 зазначеного Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до пп.3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація Департаменту охорони здоров’я Львівської облдержадміністрації не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції на свій розсуд може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів.
Так, пп. 30 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «тендерна пропозиція» – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Крім того, пп. 12 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «найбільш економічно вигідна пропозиція» – це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Тому, нами будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, а висновки щодо цінових пропозицій будуть зроблені лише при їх розкритті.
Стосовно медико-технічних вимог до закупівлі Рукавичок хірургічних «подвійних» стерильних, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні з пудрою , 1 пара), то при їх прописані ми керувались виключно нашою потребою у зазначених медичних виробах. Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель.
Резюмуючи вищевикладене, ми не вбачаємо факту порушення в тендерній документації, та запрошуємо усіх бажаючих брати участь в процедурі закупівель за рівними для всіх учасників вимогами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2016 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Гермесфарм |
215 765,50
UAH з ПДВ
|
195 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговий дім "Медсервіс" |
257 335,00
UAH з ПДВ
|
195 970,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіцена Медик" |
243 478,50
UAH з ПДВ
|
209 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Гермесфарм #39882504 |
Переможець |
195 950,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2016 22:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2016 12:22
|
Підписаний контракт | укладений |
30 грудня 2016 12:22
|