Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове та молочні пасти
Очікувана вартість
91 387,50 UAH
UA-2016-11-16-001256-b 0ed8b3ec66e44a989db05335c1ddf68d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Згода Валерія Анатоліївна

0564017627 Buh_CmRayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50004, УКРАЇНА , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Чумацька, буд.6
Контактна особа: Згода Валерія Анатоліївна
0564017627
Buh_CmRayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2016 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2016 10:00
Початок аукціону: 05 грудня 2016 11:13
Очікувана вартість: 91 387,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%

Інформація про предмет закупівлі

Масло вершкове не менше 72,5% жир. фас.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 кг.
Масло вершкове та молочні пасти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50004, УКРАЇНА, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ЗО Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
ДК 016:2010: 10.51.3 — Масло вершкове та молочні пасти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2016 16:45
ТД Масло.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання копій санітарних паспортів
Дата подання: 21 листопада 2016 12:17
Дата відповіді: 22 листопада 2016 11:22
З приводу отримання санітарних паспортів, Державною санітарно-епідеміологічною службою України надано роз’яснення (лист від 29.02.2016р. № 08.19-438/20) стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний у перевезенні харчових продуктів. Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Просимо надати уточнення, чи може бути надано у складі пропозиції лист з підтвердженням законодавчих підстав для невидачі сан паспортів замість запитуваних копій документів? Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадках, що не висвітлені у цій документації, тендерний комітет і учасники процедури закупівлі керуються нормами Закону, а також іншими чинними нормативними-правовими актами України.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Щодо можливості здійснення поставок автотранспортом Виробника продукції
Дата подання: 21 листопада 2016 12:22
Дата відповіді: 22 листопада 2016 11:29
Просимо надати уточнення, чи є підтвердженням наявності автотранспорту надання у складі пропозиції копій документів, виданих на Виробника продукції та копії Договору поставки, укладеного з Виробником? За таких умов Виробник продукції власними силами та власним автотранспортом виконує поставки у вказані Замовником точки. Документом стосовно взаємовідношень з Виробником на транспортування продукції є Договір поставки (відповідний пункт, що саме Виробник здійснює постачання власними силами за визначеними адресами)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадках, що не висвітлені у цій документації, тендерний комітет і учасники процедури закупівлі керуються нормами Закону, а також іншими чинними нормативними-правовими актами України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-16-001256-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК", Код ЄДРПОУ:39530314
Дата подання: 12 грудня 2016 10:47
Оскарження результатів процедури закупівлі. Щодо санітарних паспортів
Замовником було прийнято безпідставне та необґрунтоване рішення щодо пропозицій обох Учасників закупівлі.
Зокрема, Замовником було зазначено, що у складі пропозиції відсутні санітарні паспорти на автомобілі. Надане роз’яснення, щодо надання санітарних паспортів було видане ТОВ «Антонівському м’ясокомбінату», яке не має ніякого документального підтвердження відношення до закупівлі «масла вершкового» та підприємства ТОВ «Українська промислово-логістична група Зиск» взагалі.
На вищенаведене зазначаємо, що Санепідемслужбою, а потім і її правонаступником - Держприродспоживчслужбою, було видано роз’яснення щодо порядку видачі санітарних паспортів. Дані роз’яснення було розміщено на офіційних сайтах зазначених установ на основі аналізу чинного законодавства.
Так, за посиланням http://www.ses.lviv.ua/index.php?id=255 доступне роз’яснення Санепідемслужби, яке містить посилання на лист від 29.02.2016р. № 08.19-438/20, копію якого і було надано у складі пропозиції Учасника. Дане роз’яснення надане за письмовим зверненням ТОВ «Антонівський м’ясокомбінат», але його положення та чинне законодавство не змінюються при постачанні масла чи м'яса. Дане роз’яснення вказує на шляхи застосування вимог Закону і є дійсним для всіх підприємств, а не тільки для м’ясокомбінату.
Також, за посиланням http://dpss-lviv.org.ua/shhodo-vidachi-sanitarnix-pasportiv-na-avtotransport-yakij-perevozit-xarchovi-produkti/ та http://consumer.lviv.ua/news/schodo-vidminy-sanitarnyh-pasportiv-na-avtotransport-po-perevezennyu-produktiv-harchuvannya.html вже Дерприродспоживчслужба надає ідентичне пояснення щодо санпаспортів.
Щодо посилання Замовника на Сан Пін №5781-91, то доводимо до відома, що дані Санітарні правила скасовано Розпорядженням КМУ (доступне за посиланням http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248850007) і яке вступить у дію з 01.01.2017 року (тобто,ці правила діятимуть лише до кінця року).
На підставі вищевикладеного, відхилення Учасника з цих пістав є таким, що грубо порушує норми чинного законодавства і є незаконним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2016 12:06
Тендерний комітету в своїй діяльності керується законодавчими нормами, а на сам перед піклується про безпеку та здоров’я дітей в закладах освіти.
Номер вимоги: UA-2016-11-16-001256-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК", Код ЄДРПОУ:39530314
Дата подання: 12 грудня 2016 11:25
Оскарження результатів процедури закупівлі. Щодо медичних книжок
Замовником було прийнято безпідставне та необґрунтоване рішення щодо пропозицій обох Учасників закупівлі.
Замовник зазначає, що копії медичних книжок двох водіїв надано без медичних карток які повинні містити обов’язкові відмітки результатів медичного огляду, згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог Замовника, не вимагалося надання медичних карток, а лише санітарних книжок.
Наголошуємо, що МОЗ України Наказом №150 від 21.02.2013р. (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0662-13) та Наказом №583 від 08.07.2013р. (http://www.moz.gov.ua/ua/portal/dn_20130708_0583.html) затвердило нову форму первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка", яка не містить інформації про особисті дані людини, а відображає лише допуск до роботи та надає інформацію про проходження медичного огляду. Форма доступна до ознайомлення та завантаження за посиланням - http://zakon4.rada.gov.ua/laws/file/text/15/f399507n39.doc.
Дана форма не передбачає проставлення результатів медоглядів працівників.
Результати медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров’я заносяться до Картки працівника, який підлягає медичному огляду за формою, наведеною у додатку 7 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом МОЗ від 21.05.2007р. № 246, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о), затверджена наказом МОЗ від 14.02.2012р. № 110.
Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров’я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника і надається Комісії під час проведення медичних оглядів.
Відхилення пропозиції обох Учасників з підстав ненадання конфіденційної інформації та документів, що не вимагалися до надання у складі пропозиції, є таким, що грубо порушує норми чинного законодавства. Дане рішення підлягає перегляду. Пропозиція Учасника, що є найбільш
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2016 11:52
Тендерний комітету в своїй діяльності керується законодавчими нормами, а на сам перед піклується про безпеку та здоров’я дітей в закладах освіти.
В тендерній документації у переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника чітко вказано: надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) з усіма чинними відмітками результатів медичного огляду . Тобто медична картка це є невід’ємна частина медичної книжки яка містить обов’язкові відмітки результатів медичного огляду згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов'язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 ( із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 327 від 15.05.2014) .

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2016 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" 78 720,00
UAH з ПДВ
73 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУСІЄНКО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" 86 250,00
UAH з ПДВ
73 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

02 грудня 2016 09:25
масло ВП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"

ФОП "МУСІЄНКО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
#39530314
Відхилено 73 499,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2016 11:18
ФОП "МУСІЄНКО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"
#1950411703
Відхилено 73 500,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2016 11:28

Документи

06 грудня 2016 11:18
ПВ Зиск масло.pdf

Документи

06 грудня 2016 11:28
ПВ Мусієнко В.П..pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2016 11:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі