Будівництво спортивного залу СЗШ №7 на вул.Б.Хмельницького,132 у м.Львові (ДК 021:2015- 45000000-7, Будівельні роботи)
Очікувана вартість
17 007 318,00 UAH
UA-2016-11-16-000655-b 530e3c4e649b4c72b44a88e7eef7571b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Личаківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144571
Вебсайт замовника: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження замовника: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул.К.Левицького,67
Контактна особа замовника: Козак Ірина Богданівна
380322769757
irynakozak1977@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2016 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2016 17:00
Початок аукціону: 05 грудня 2016 11:32
Початок аукціону: 05 грудня 2016 11:32
Очікувана вартість: 17 007 318,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 036,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво спортивного залу СЗШ №7 на вул.Б.Хмельницького,132 у м.Львові (ДК 021:2015- 45000000-7, Будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79024, Україна, Львівська область, Львів, Б.Хмельницького,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 листопада 2016 13:29
Електронний цифровий підпис
16 листопада 2016 13:28
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000001 ● 3938bc5100f0465b860b565f2d7070e5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10 14:08:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2019 № 62

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2016-11-16-000655-b 16.11.2016 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень та причини неможливості усунення деяких порушень.

2019-05-06 17:25:56

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Личаківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, 02144571, Україна, Львів, вул.К.Левицького,67
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво спортивного залу СЗШ №7 на вул.Б.Хмельницького,132 у м.Львові (ДК 021:2015- 45000000-7, Будівельні роботи), 17007318UAH, 45000000-7, CPV, 1, NONE
  3. Інформація про оприлюднення: 530e3c4e649b4c72b44a88e7eef7571b, 2016-11-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Відділ освіти Личаківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (правонаступник – Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів району управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради) (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відображенні закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2016 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, тендерна пропозиція ТзОВ «ВЕСТ БІЛДІНГ ГРУП», рішення тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.12.2016 № 26/12 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 08.06.2017 до Договору, документи, завантажені на веб-порталі Уповноваженого органу. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником не оприлюднено Додаток № 1 «Договірна ціна» до Договору, чим порушено абзац 8 розділу 1 статті 10 Закону. Також, Замовником укладено Додаткову угоду № 1 від 08.06.2017 до Договору, яку опубліковано 01.07.2017 на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушено терміни оприлюднення інформації, визначені абзацом 9 розділу 1 статті 10 Закону. Окремо слід зазначити, що відповідно до листа Замовника від 21.08.2017 № 607 Договір достроково розірвано в односторонньому порядку, проте зазначений лист розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу 12.04.2019, чим порушено терміни оприлюднення інформації, визначені абзацом 10 розділу 1 статті 10 Закону., 24 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзаців 8, 9, 10 розділу 1 статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, укладанні договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Договір від 26.12.2016 № 26/12 достроково розірвано в односторонньому порядку. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2016 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТ БІЛДІНГ ГРУП 15 109 375,20
UAH з ПДВ
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Будiвельна Компанiя Столиця Приватне Акцiонерне Товариство 15 575 849,27
UAH з ПДВ
12 111 111,11
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Львівдах" 16 619 421,85
UAH з ПДВ
12 468 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДГАРАНТ ПЛЮС 15 967 774,31
UAH з ПДВ
12 997 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 16 316 787,42
UAH з ПДВ
12 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Стрім-Львів 16 177 000,00
UAH з ПДВ
13 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТІР 16 303 912,80
UAH з ПДВ
13 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" 15 986 878,92
UAH з ПДВ
15 089 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2016 14:47
11 кошторис 2.pdf
02 грудня 2016 14:47
11 кошторис 1.pdf
02 грудня 2016 14:46
9 договір.pdf
02 грудня 2016 14:46
8 довідки.pdf
02 грудня 2016 14:46
7 субпідряд.pdf
02 грудня 2016 14:46
6 статутні документи.pdf
02 грудня 2016 14:46
5 відповідність ст. 17.pdf
02 грудня 2016 14:46
4 відповідність ст. 16.pdf
02 грудня 2016 14:46
2 пропозиція.pdf
02 грудня 2016 14:46
1 реєстр.pdf

Публічні документи

02 грудня 2016 14:21
32.pdf
02 грудня 2016 14:21
31.pdf
02 грудня 2016 14:20
30.pdf
02 грудня 2016 14:20
29.pdf
02 грудня 2016 14:20
28.pdf
02 грудня 2016 14:19
27.pdf
02 грудня 2016 14:19
26.pdf
02 грудня 2016 14:19
25.pdf
02 грудня 2016 14:19
24.pdf
02 грудня 2016 14:19
23.pdf
02 грудня 2016 14:19
22.pdf
02 грудня 2016 14:18
21.pdf
02 грудня 2016 14:18
20.pdf
02 грудня 2016 14:18
19.pdf
02 грудня 2016 14:18
18.pdf
02 грудня 2016 14:18
17.pdf
02 грудня 2016 14:18
16.4.pdf
02 грудня 2016 14:18
16.3.pdf
02 грудня 2016 14:17
16.2.pdf
02 грудня 2016 14:17
16.1.pdf
02 грудня 2016 14:16
15.pdf
02 грудня 2016 14:16
14.pdf
02 грудня 2016 14:16
13.pdf
02 грудня 2016 14:16
12.pdf
02 грудня 2016 14:16
11.pdf
02 грудня 2016 14:16
10.pdf
02 грудня 2016 14:16
9.pdf
02 грудня 2016 14:16
8.pdf
02 грудня 2016 14:15
7.pdf
02 грудня 2016 14:15
6.pdf
02 грудня 2016 14:15
5.pdf
02 грудня 2016 14:15
4.pdf
02 грудня 2016 14:14
3.pdf
02 грудня 2016 14:14
2.pdf
02 грудня 2016 14:14
1.pdf

Публічні документи

02 грудня 2016 16:59
календарний графік.PDF
02 грудня 2016 16:59
чатина 6.PDF
02 грудня 2016 16:59
чатина 5.PDF
02 грудня 2016 16:59
частина 4.PDF
02 грудня 2016 16:59
частина 3.PDF
02 грудня 2016 16:59
частина 2.PDF
02 грудня 2016 16:58
частина 1.pdf
02 грудня 2016 16:58
пропозиція.PDF
02 грудня 2016 16:58
довідка про досвід.PDF
02 грудня 2016 16:58
проект договору.PDF
02 грудня 2016 16:57
право підпису.PDF
02 грудня 2016 16:57
сторінки Статуту.PDF
02 грудня 2016 16:57
загальні відомості.PDF
02 грудня 2016 16:57
витяг ЄДР.PDF
02 грудня 2016 16:57
виписка.PDF

Публічні документи

02 грудня 2016 15:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2016 16:29
Виписка з ЄДР стор 2.pdf
02 грудня 2016 16:29
Виписка з ЄДР стор 1.pdf
02 грудня 2016 16:29
Витяг з платників ПДВ.pdf
02 грудня 2016 16:29
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2016 16:48
Тех завд ч4.pdf
02 грудня 2016 16:48
Тех завд ч3.pdf
02 грудня 2016 16:48
Тех завд ч2.pdf
02 грудня 2016 16:48
Тех завд ч1.pdf
02 грудня 2016 16:48
Статут.pdf
02 грудня 2016 16:48
СВIДОЦТВО.pdf
02 грудня 2016 16:48
ПРОТОКОЛ.pdf
02 грудня 2016 16:47
ПАСПОРТ.pdf
02 грудня 2016 16:47
НАКАЗ НА ГРИСА А.Р..pdf
02 грудня 2016 16:47
Лист поясн коштор.pdf
02 грудня 2016 16:46
Лист гарант ст17.pdf
02 грудня 2016 16:46
Календ графік.pdf
02 грудня 2016 16:46
Істотні умови.pdf
02 грудня 2016 16:46
ДОГОВОР.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка ст50.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка працівників.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка право підп.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка персон дані.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка п10ч2.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка п10ч1.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка п8ч1.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка п5ч1 2.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка п2ч1.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка обладнання.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка КБ3.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка довкілля.pdf
02 грудня 2016 16:46
Довідка аналог догов.pdf
02 грудня 2016 16:45
Довідка п5,6 ч,1.pdf
02 грудня 2016 16:45
Відомості учасника.pdf
02 грудня 2016 16:45
ВИПИСКА.pdf
02 грудня 2016 16:45
4-ОПП.pdf
02 грудня 2016 16:45
Пропозиція ТІР 01.12.16.pdf

Публічні документи

02 грудня 2016 16:39
9 015.jpg
02 грудня 2016 16:38
9 012.jpg
02 грудня 2016 16:38
9 014.jpg
02 грудня 2016 16:37
9 002.jpg
02 грудня 2016 16:36
9 003.jpg
02 грудня 2016 16:35
9 004.jpg
02 грудня 2016 16:35
9 017.jpg
02 грудня 2016 16:35
9 016.jpg
02 грудня 2016 16:34
12 паспорт.pdf
02 грудня 2016 16:34
12 паспорт.pdf
02 грудня 2016 16:34
12 наказ.pdf
02 грудня 2016 16:32
9 013.jpg
02 грудня 2016 16:24
9 011.jpg
02 грудня 2016 16:24
9 010.jpg
02 грудня 2016 16:24
9 009.jpg
02 грудня 2016 16:24
9 008.jpg
02 грудня 2016 16:24
9 007.jpg
02 грудня 2016 16:24
9 006.jpg
02 грудня 2016 16:24
9 005.jpg
02 грудня 2016 16:21
7 статут.pdf
02 грудня 2016 16:20
9 001.jpg
02 грудня 2016 16:19
5 витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2016 16:19
4 виписка.pdf
02 грудня 2016 16:17
1,3 лист+ТЗ.compressed (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВЕСТ БІЛДІНГ ГРУП
#39088669
Переможець 12 100 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2016 13:24

Документи

12 грудня 2016 13:24
sign.p7s
12 грудня 2016 13:18
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2016 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТ БІЛДІНГ ГРУП
#39088669
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2016 13:24
sign.p7s
12 грудня 2016 13:18
протокол.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2016 17:14
договір СШ 7.pdf укладений
27 грудня 2016 17:14
sign.p7s укладений
12 квітня 2019 10:33
рішення суду 914186418.pdf укладений
12 квітня 2019 10:31
інформування про розірвання договору.pdf укладений
12 квітня 2019 10:31
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2017 15:11
додаткова угода ТзОВ Вест Білдінг Груп.pdf зміни до договору
01 серпня 2017 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціну договору скореговано з врахуванням розміру заробітної плати та індексу зростанням цін на будматеріали.
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2016 — 30 липня 2018
Сума оплати за договором: 1 096 971,20
UAH
Причини розірвання договору: Договір розірвано з ініціативи Замовника з підстав неналежного виконання умов договору Підрядником

Актуальні тендери

До пошуку