Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ЦОС №9 смт. Новоархангельськ (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2016-11-15-000527-a ● 8cc826848f4640a9a3eb1eccb1875ffa
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Кіровоградська дирекція УДППЗ "Укрпошта"" |
Код ЄДРПОУ: | 01185220 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кировоград, Гоголя 72 |
Контактна особа: |
Дмитро Володимирович Манько +380522358779,+380674004965 manko-dv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2016 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2016 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2016 13:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2016 11:26 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ЦОС №9 смт. Новоархангельськ (капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26100, Україна, Кіровоградська область, смт. Новоархангельськ, вул. Леніна, 22\25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2016 09:46 |
кап_ремонт Новоархангельськ.doc |
15 листопада 2016 12:10 |
кап_ремонт Новоархангельськ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 листопада 2016 10:47
Дата відповіді: 17 листопада 2016 09:43
Доброго дня, маємо питання стосовно вимоги від учасника, мати досвід виконання аналогічних робіт на об’єктах поштового зв’язку. Дана вимога має ознаки дискримінаціної, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників. Просимо змінити даний пункт 6 Додатку №2 Тендерної документації на досвід виконання аналогічних договорів.
Відповідь: В вимозі до учасника вимагається досвід виконання аналогічних робіт на державних підприємствах, а не конкретно на об’єктах поштового зв’язку. Пункт 6 Додатку №2 Тендерної документації буде змінено
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-11-15-000527-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "АЯКС", Код ЄДРПОУ:32601247
Дата подання: 01 грудня 2016 08:35
Дата подання: 01 грудня 2016 08:35
Про неправомірне рішення тендерного комітету стосовно визначення переможця торгів
За результатами аукціону тендерний комітет ДП "Кіровоградська дирекція УДППЗ "Укрпошта" згідно протоколу від 29.11.2016р. (без номеру) прийняв рішення про визнання переможцем торгів «Капітальний ремонт приміщень і фасаду відділення поштового зв’язку за адресою: смт. Новоархангельськ, вул. Леніна, 22\25, Новоархангельського району (капітальний ремонт). ДСТУ БД.1.1-1:2013 (45453000-7) учасника - ТОВ «БМК Альянс Сервіс». Однак при прийнятті цього рішення посадовими особами тендерного комітету ДП "Кіровоградська дирекція УДППЗ "Укрпошта» було проігноровано той факт, що ТОВ «БМК Альянс Сервіс» не в повній мірі виконав вимоги закупівлі , а саме не надав у складі своєї пропозиції копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадянських формувань, не раніш 01 жовтня 2016 року, як цього вимагав тендерний комітет
Ця вимога містилась в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (файл кап_ремонт Новоархангельськ.doc), та додатку 2 до цього оголошення (пункт 2) для юридичних осіб. Іншими учасниками забезпечено виконання цієї вимоги. Хоч ця вимога і потребувала витрачання певних коштів та часу для її отримання , оскільки Замовник вимагав саме витяг датований не раніше 01.10.2016р.
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету та дискваліфікувати ТОВ «БМК Альянс Сервіс» як такого що не виконав вимоги тендерного комітету і не надав в повному обсязі документи , що вимагав тендерний комітет
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 30 листопада 2016 17:11
На вашу вимогу від 29.11.2016 року № 27 щодо незаконного визнання переможцем ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» тендерний комітет Кіровоградської дирекції УДППЗ «Укрпошта» повідомляє наступне:
При проведенні кваліфікації ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» були прийняти до розгляду документи які були надані в електронному вигляді в системі прозоро. Серед наданих документів ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» була надана виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Так як виписка і витяг мають однакову юридичну силу відрізняються лише обсягом інформації щодо юридичної особи, тендерним комітетом Кіровоградської дирекції УДППЗ «Укрпошта» прийнята до розгляду виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На виконання п.2 додатку 2 переліку документів що має бути поданий учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог при участі в аукціоні, тендерний комітет звернувся до ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» щодо надання витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Отримавши 29.11.2016 року витяг від ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» тендерний комітет прийняв рішення визнати ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» переможцем.
Документи
При проведенні кваліфікації ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» були прийняти до розгляду документи які були надані в електронному вигляді в системі прозоро. Серед наданих документів ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» була надана виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Так як виписка і витяг мають однакову юридичну силу відрізняються лише обсягом інформації щодо юридичної особи, тендерним комітетом Кіровоградської дирекції УДППЗ «Укрпошта» прийнята до розгляду виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На виконання п.2 додатку 2 переліку документів що має бути поданий учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог при участі в аукціоні, тендерний комітет звернувся до ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» щодо надання витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Отримавши 29.11.2016 року витяг від ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» тендерний комітет прийняв рішення визнати ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» переможцем.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 01 грудня 2016 08:35
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
UA-2016-11-15-000527-a.a1.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2016 17:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2016 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БМК АЛЬЯНС СЕРВІС" |
538 113,00
UAH з ПДВ
|
487 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АЯКС" |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Віадуктранс |
585 000,00
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БМК АЛЬЯНС СЕРВІС" #40893818 |
Переможець |
487 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2016 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
05-12-2016.pdf | укладений |
28 грудня 2016 16:19
|