Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ЦОС №9 смт. Новоархангельськ (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2016-11-15-000527-a 8cc826848f4640a9a3eb1eccb1875ffa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дмитро Володимирович Манько

+380522358779
+380674004965
manko-dv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Кіровоградська дирекція УДППЗ "Укрпошта""
Код ЄДРПОУ: 01185220
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кировоград, Гоголя 72
Контактна особа: Дмитро Володимирович Манько
+380522358779,+380674004965
manko-dv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2016 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2016 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2016 13:00
Початок аукціону: 28 листопада 2016 11:26
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ЦОС №9 смт. Новоархангельськ (капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26100, Україна, Кіровоградська область, смт. Новоархангельськ, вул. Леніна, 22\25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 листопада 2016 10:47
Дата відповіді: 17 листопада 2016 09:43
Доброго дня, маємо питання стосовно вимоги від учасника, мати досвід виконання аналогічних робіт на об’єктах поштового зв’язку. Дана вимога має ознаки дискримінаціної, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників. Просимо змінити даний пункт 6 Додатку №2 Тендерної документації на досвід виконання аналогічних договорів.
Відповідь: В вимозі до учасника вимагається досвід виконання аналогічних робіт на державних підприємствах, а не конкретно на об’єктах поштового зв’язку. Пункт 6 Додатку №2 Тендерної документації буде змінено

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-11-15-000527-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "АЯКС", Код ЄДРПОУ:32601247
Дата подання: 01 грудня 2016 08:35
Про неправомірне рішення тендерного комітету стосовно визначення переможця торгів
За результатами аукціону тендерний комітет ДП "Кіровоградська дирекція УДППЗ "Укрпошта" згідно протоколу від 29.11.2016р. (без номеру) прийняв рішення про визнання переможцем торгів «Капітальний ремонт приміщень і фасаду відділення поштового зв’язку за адресою: смт. Новоархангельськ, вул. Леніна, 22\25, Новоархангельського району (капітальний ремонт). ДСТУ БД.1.1-1:2013 (45453000-7) учасника - ТОВ «БМК Альянс Сервіс». Однак при прийнятті цього рішення посадовими особами тендерного комітету ДП "Кіровоградська дирекція УДППЗ "Укрпошта» було проігноровано той факт, що ТОВ «БМК Альянс Сервіс» не в повній мірі виконав вимоги закупівлі , а саме не надав у складі своєї пропозиції копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадянських формувань, не раніш 01 жовтня 2016 року, як цього вимагав тендерний комітет Ця вимога містилась в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (файл кап_ремонт Новоархангельськ.doc), та додатку 2 до цього оголошення (пункт 2) для юридичних осіб. Іншими учасниками забезпечено виконання цієї вимоги. Хоч ця вимога і потребувала витрачання певних коштів та часу для її отримання , оскільки Замовник вимагав саме витяг датований не раніше 01.10.2016р. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету та дискваліфікувати ТОВ «БМК Альянс Сервіс» як такого що не виконав вимоги тендерного комітету і не надав в повному обсязі документи , що вимагав тендерний комітет
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 30 листопада 2016 17:11
На вашу вимогу від 29.11.2016 року № 27 щодо незаконного визнання переможцем ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» тендерний комітет Кіровоградської дирекції УДППЗ «Укрпошта» повідомляє наступне:
При проведенні кваліфікації ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» були прийняти до розгляду документи які були надані в електронному вигляді в системі прозоро. Серед наданих документів ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» була надана виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Так як виписка і витяг мають однакову юридичну силу відрізняються лише обсягом інформації щодо юридичної особи, тендерним комітетом Кіровоградської дирекції УДППЗ «Укрпошта» прийнята до розгляду виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На виконання п.2 додатку 2 переліку документів що має бути поданий учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог при участі в аукціоні, тендерний комітет звернувся до ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» щодо надання витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Отримавши 29.11.2016 року витяг від ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» тендерний комітет прийняв рішення визнати ТОВ «БМК АЛЬЯНС СЕРВІС» переможцем.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 01 грудня 2016 08:35
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
UA-2016-11-15-000527-a.a1.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2016 17:34

Документи подані скаржником

29 листопада 2016 18:43
Лист-вимога.pdf

Документи подані замовником

30 листопада 2016 17:11
Відповідь на вимогу.doc

Документи Органу Оскарження

16 грудня 2016 17:34
UA-2016-11-15-000527-a.a1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2016 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БМК АЛЬЯНС СЕРВІС" 538 113,00
UAH з ПДВ
487 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЯКС" 594 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Віадуктранс 585 000,00
UAH з ПДВ
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2016 17:40
ДЕФЕКТНИЙ АКТ_2.pdf
24 листопада 2016 17:38
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
24 листопада 2016 17:38
відомість ресурсів_2-1-3.pdf
24 листопада 2016 17:38
відомість ресурсів_2-1-1.pdf
24 листопада 2016 17:38
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
24 листопада 2016 17:38
Локальний кошторис_2-1-1.pdf
24 листопада 2016 17:38
відомість ресурсів_2-1-2.pdf
24 листопада 2016 17:38
Технічне завдання.pdf
24 листопада 2016 17:38
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 листопада 2016 17:38
відомість ресурсів_2-1.pdf
24 листопада 2016 17:38
Довідка (виконання робіт).pdf
24 листопада 2016 17:38
ІСТОТНІ УМОВИ.pdf
24 листопада 2016 17:38
Довідка банкрутство.pdf
24 листопада 2016 17:38
ДЕФЕКТНИЙ АКТ_1.pdf
24 листопада 2016 17:38
Скан Статут.pdf
24 листопада 2016 17:38
ОБЄКТНИЙ КОШТОРИС.pdf
24 листопада 2016 17:38
Локальний кошторис_2-1-3.pdf
24 листопада 2016 17:38
ДЕФЕКТНИЙ АКТ_3.pdf
24 листопада 2016 17:38
Локальний кошторис_2-1-2.pdf
24 листопада 2016 17:38
Виписка.pdf
24 листопада 2016 17:38
Довідка (працівники).pdf
24 листопада 2016 17:38
Витяг єдиний податок.pdf

Публічні документи

25 листопада 2016 09:40
Електронний підпис
25 листопада 2016 09:35
Інформація про учасника.pdf
25 листопада 2016 09:30
Довідка із статистики.pdf
25 листопада 2016 09:28
Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2016 09:28
Конкурсна пропозиція.pdf
25 листопада 2016 09:28
Паспорт+код директора.pdf
25 листопада 2016 09:27
Статут.pdf
25 листопада 2016 09:27
Витяг з Державного реєстру.pdf
25 листопада 2016 09:27
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2016 09:27
Істотні умови договору.pdf
25 листопада 2016 09:27
Банківські реквізити.pdf

Публічні документи

24 листопада 2016 09:46
Сканировать10021.JPG
24 листопада 2016 09:46
Сканировать10020.JPG
24 листопада 2016 09:46
Сканировать10019.JPG
24 листопада 2016 09:46
Сканировать10018.JPG
24 листопада 2016 09:46
Сканировать10017.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10016.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10015.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10014.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10013.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10012.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10011.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10010.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10009.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10008.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10007.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10006.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10005.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10004.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать10001.JPG
24 листопада 2016 09:45
Сканировать1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМК АЛЬЯНС СЕРВІС"

ПП "АЯКС"

ТОВ Віадуктранс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БМК АЛЬЯНС СЕРВІС"
#40893818
Переможець 487 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2016 12:54

Документи

29 листопада 2016 12:39
protokol_1.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2016 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БМК АЛЬЯНС СЕРВІС"
#40893818
487 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2016 12:39
protokol_1.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
05-12-2016.pdf укладений
28 грудня 2016 16:19