Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування код ДК 016:2010 - 38.11.2 (Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація код ДК 021:2015 - 90513000-6) (послуги з вивезення та утилізації великогабаритних відходів з території міських кладовищ)
Очікувана вартість
2 268 000,00 UAH
UA-2016-11-14-000840-a f5535017dd72483ebc5dd8691a7f2d08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Т.

+380444821590 speckom_rs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування"
Код ЄДРПОУ: 03358475
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 47/14
Контактна особа: Гончар Т.
+380444821590
speckom_rs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2016 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2016 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2016 19:00
Початок аукціону: 30 листопада 2016 15:00
Очікувана вартість: 2 268 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 м3
Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування код ДК 016:2010 - 38.11.2 (Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація код ДК 021:2015 - 90513000-6) (послуги з вивезення та утилізації великогабаритних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська обл., Київ, Крайня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
ДК 016:2010: 38.11.2 — Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2016 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2016 12:53
Проект договору СМІТТЯ.docx
14 листопада 2016 12:53
Тендерна документація СМІТТЯ (на портал).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2016 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Київспецтранс" 2 190 060,00
UAH з ПДВ
1 750 999,99
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс" 2 160 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крамар Рісайклінг" 2 250 000,00
UAH з ПДВ
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2016 11:35
Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2016 11:35
мат техн база та обладнання.pdf
29 листопада 2016 11:35
техн якісн характеристики.pdf
29 листопада 2016 11:35
4.1 наказ.pdf
29 листопада 2016 11:35
лист згода.pdf
29 листопада 2016 11:35
4.7 Статут.pdf
29 листопада 2016 11:35
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2016 11:35
Про дозвіл та ліцензію.pdf
29 листопада 2016 11:35
пропозиція.pdf
29 листопада 2016 11:35
про забезпеч розміщення.pdf
29 листопада 2016 11:35
4.2 довіреність тендер.pdf
29 листопада 2016 11:35
договір сектор обслуг.pdf
29 листопада 2016 11:35
протокол на призначення.pdf
29 листопада 2016 11:35
субпідрядники.pdf
29 листопада 2016 11:35
проект договору.pdf

Публічні документи

01 грудня 2016 16:25
Проект договору.pdf
01 грудня 2016 16:24
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2016 18:44
6 частина.pdf
29 листопада 2016 18:44
5 частина.pdf
29 листопада 2016 18:43
4,1 частина.pdf
29 листопада 2016 18:43
2 частина.pdf
29 листопада 2016 18:42
3 частина.pdf
29 листопада 2016 18:42
4 частина.pdf
29 листопада 2016 18:40
1 частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Київспецтранс"

Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Крамар Рісайклінг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
Відхилено 1 750 999,99
UAH з ПДВ
01 грудня 2016 14:19
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс"
#33745659
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2016 16:39

Документи

01 грудня 2016 14:19
Електронний підпис

Документи

01 грудня 2016 16:39
Електронний підпис
01 грудня 2016 16:38
Протокол перможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2016 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс"
#33745659
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2016 16:39
Електронний підпис
01 грудня 2016 16:38
Протокол перможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2017 16:56
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2017 14:48
Доп.угода №3 від 29.03.2017.pdf зміни до договору
31 березня 2017 14:46
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 13:09
Доп.угода (Київкомунсервіс 20%).pdf зміни до договору
31 січня 2017 13:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2016 16:50
Доп.угода №1 (подовження терміну).pdf зміни до договору
28 грудня 2016 16:49
Електронний підпис укладений
13 грудня 2016 10:25
Договір №156 (Київкомунсервіс).pdf укладений
13 грудня 2016 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами), дійшли згоди продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі до 31 березня 2017 року
Номер договору про закупівлю: К-2016-2/156
Договір:
Номер додаткової угоди: К-2016-2/156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини 4 та частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 1 від 28 грудня 2016 року до Договору про закупівлю послуг від 12 грудня 2016 року № К-2016-2/156, сторони дійшли згоди про таке: 1. Виконавець зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі про закупівлю послуг від 12 грудня 2016 року № К-2016-2/156, з вивезення та утилізації великогабаритних відходів з території міських кладовищ у кількості 3000 м.куб. в період з 01 січня 2017 року по 31 березня 2017 року включно. 2. Загальна вартість послуг, зазначених у п. 1 цієї додаткової угоди, становить 420000 грн. (чотириста двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 3. У зв’язку з укладенням додаткової угоди № 2 загальна сума Договору про закупівлю послуг від 12 грудня 2016 року № К-2016-2/156, викладена в п.п. 3.1., становить 2520000,00 грн. (два мільйони п’ятсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: К-2016-2/156
Договір:
Номер додаткової угоди: К-2016-2/156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) у зв’язку з затримкою фінансування.
Номер договору про закупівлю: К-2016-2/156
Договір:
Номер додаткової угоди: К-2016-2/156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2016 — 30 квітня 2017
Сума оплати за договором: 2 520 000,00
UAH з ПДВ