Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир сичужний та кисломолочний сир (молочні продукти)
Abomasum and sour milk cheese
Abomasum and sour milk cheese
Очікувана вартість
17 427 901,00 UAH
UA-2016-11-11-001366-a ● ef04f03d9c6b42849010b554f19a2210
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВК "Департамент гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпропетровськ, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Самець +380677674083 sameclena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department humancare policy |
National ID: | 40506248 |
Contact point: |
Lena samets +380677674083 sameclena@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2016 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2016 16:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2016 16:32 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2016 14:28 |
Очікувана вартість: | 17 427 901,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 139,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 87139.51 UAH |
Publication date: | 11 листопада 2016 17:03 |
Enquiries until: | 02 грудня 2016 16:32 |
Complaints submission until: | до 08 грудня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 грудня 2016 16:32 |
Information
Estimated total value: | 17 427 901 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 87 140 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
202368 килограммы
кисломолочний сир, 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, заклади освіти замовника
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
ДК 016:2010: 10.51.4 — Сир сичужний та кисломолочний сир
sour milk cheese, 9%
CPV: 15500000-3
Період постачання:
з 02 січня 2017 по 29 грудня 2017
24847 килограммы
твердий сир, 50%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, заклади освіти замовника
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
ДК 016:2010: 10.51.4 — Сир сичужний та кисломолочний сир
hard cheese, 50%
CPV: 15500000-3
Період постачання:
з 02 січня 2017 по 29 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2016 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2016 14:44 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
02 грудня 2016 14:44 |
Тендерна документація (зі змінами).doc | |
11 листопада 2016 17:03 |
Проект договора.doc | |
11 листопада 2016 17:03 |
Додаток 5 - Дислокація закладів.docx | |
11 листопада 2016 17:03 |
ANNOUNCEMENТ.docx | |
11 листопада 2016 17:03 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
02 грудня 2016 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
02 грудня 2016 14:44 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||
02 грудня 2016 14:44 |
Тендерна документація (зі змінами).doc
|
||
11 листопада 2016 17:03 |
Проект договора.doc
|
||
11 листопада 2016 17:03 |
Додаток 5 - Дислокація закладів.docx
|
||
11 листопада 2016 17:03 |
ANNOUNCEMENТ.docx
|
||
11 листопада 2016 17:03 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо % жирності сиру кисломолочного
Дата подання: 30 листопада 2016 13:38
Дата відповіді: 01 грудня 2016 17:05
Замовник у Додатоку 4 "Технічний та якісний опис
предмету закупівлі" тендерної документації зазначає, що сир кисломолочний – повинен бути 9%. Для збільшення конкурентноздатності учасників, просимо дозволити поставку сиру кисломолочного 10% жирності, та просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до Інструкції в організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, п.4.15, необхідно використовувати сир кисломолочний - жирністю від 9% (напівжирний) до 18%. Для забезпечення дітей необхідною кількістю товару (сир кисломолочний) та необхідністю економії бюджетних коштів для закупівлі визначено сир кисломолочний жирністю 9%.
Щодо вимог ТД
Дата подання: 01 грудня 2016 17:29
Дата відповіді: 02 грудня 2016 14:54
У Додатку 3 до ТД в примітках зазначена відсилка до ДОДАТКУ 2, а саме – «Примітка для частин І та ІІ Додатку 2: обов'язково до виконання учасниками
1) документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;
2) усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше 01.12.2016р.), підпис уповноваженої особи та печатку учасника;
3) учасники надають в електронному вигляді будь-які документи, скановані з оригіналів (наприклад, сканований документ з оригіналу інформаційної довідки, сканований документ з оригіналу договору оренди приміщення).»
Втім такі вимоги неможливо виконати, в зв’язку з тим, що Додаток 2 містить специфікацію, щодо предмету закупівлі, та не містить інших документів.
Просимо привести вимоги ТД у відповідність до чинного законодавства та до логіки ТД, адже їх виконання на даний час неможливе.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-11-001366-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 25 листопада 2016 14:18
Стосовно Лотів
У ТД та оголошенні про проведення процедури UA-2016-11-11-001366-a стосовно закупівлі Сир сичужний та кисломолочний сир (молочні продукти), визначено, що закупівля за всіма дислокаціями буде проводитися одним лотом. Таке визначення є дискримінаційним та включає в себе наведенні нижче ризики.
Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за місцем поставки товарів.
Згідно з ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз.5 ч.1 ст.6 Господарського кодексу України одним з загальних принципів господарювання в Україні є добросовісної конкуренції у підприємництві
Вважаємо, що здійснення закупівлі без розділу її на лоти призведе до зменшення кола учасників та призведе до дискримінації малих та середніх підприємств адже вони не зможуть тримати в обороті значні кошти, що обумовлюється відтермінуванням платежів за закупівлею.
Враховуючи вищенаведене та можливість визначити частини предмета закупівлі (лоти) за місцем поставки товарів просимо розглянути можливість розділити закупівлю на окремі лоти відповідно до районів м. Дніпро.
Крім наведеного також зазначимо, що здійснення постачання молочних продуктів до усіх районів міста одним учасником може спричинити зрив постачання, адже є великий ризик того, що один постачальник не зможе виконати свої зобов’язання. Також така ситуація призведе до необхідності проведення нової закупівлі в цілому, а не за окремим лотом, що призведе до надзвичайної ситуації у місті
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за місцем поставки товарів.
Згідно з ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз.5 ч.1 ст.6 Господарського кодексу України одним з загальних принципів господарювання в Україні є добросовісної конкуренції у підприємництві
Вважаємо, що здійснення закупівлі без розділу її на лоти призведе до зменшення кола учасників та призведе до дискримінації малих та середніх підприємств адже вони не зможуть тримати в обороті значні кошти, що обумовлюється відтермінуванням платежів за закупівлею.
Враховуючи вищенаведене та можливість визначити частини предмета закупівлі (лоти) за місцем поставки товарів просимо розглянути можливість розділити закупівлю на окремі лоти відповідно до районів м. Дніпро.
Крім наведеного також зазначимо, що здійснення постачання молочних продуктів до усіх районів міста одним учасником може спричинити зрив постачання, адже є великий ризик того, що один постачальник не зможе виконати свої зобов’язання. Також така ситуація призведе до необхідності проведення нової закупівлі в цілому, а не за окремим лотом, що призведе до надзвичайної ситуації у місті
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2016 18:34
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" від 17.03.2016 №454 замовник саме може визначити окремі частини закупівлі, але не зобов'язаний цього робити. Раніше закупівлі проводилися по районам, бо розпорядниками коштів і замовниками були районні відділи освіти. З 01 січня 2017 року усі дошкільні навчальні заклади міста будуть підпорядковуватися Департаменту гуманітарної політики ДМР, тому і проводиться загальна закупівля. Дискримінаційних вимог тендерна документація на закупівлю товару не містить, а для забезпечення виконання зобов'язань з безперебійного постачання товару в дитячі садки в тендерній документації передбачена умова щодо наявності в учасників не менше 4 автомобілів.
Номер вимоги: UA-2016-11-11-001366-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 25 листопада 2016 14:19
Щодо кваліфікаційних вимог
2. У цій процедурі (UA-2016-11-11-001366-a) невірно встановлені кваліфікаційні вимоги до Учасників в зв’язку з чим Просимо розглянути можливість внести зміни до п.1 додатку 3 до ТД, шляхом доповнення кваліфікаційних вимог до учасників, наступною вимогою – «Наявність складу який знаходиться у м. Дніпро (та документ, що підтверджує його наявність), який придатний для зберігання молочних продуктів, та надати експлуатаційний дозвіл на нього». Така вимога обумовлена тим, що поставки молочних продуктів будуть здійснюватися до ДНЗ м. Дніпро, а кінцевими споживачами будуть діти. Дана вимога допоможе уникнути негативних наслідків від постачання молочної продукції, що може втратити свої якісні показники при довгому перевезенні, та уникнути можливості перебоїв з постачання молочної продукції.
Така вимога не буде дискримінаційною враховуючи ч.8 ст. 151 Глави 8 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, адже виправдана конкретними обставинами закупівлі та договору, що буде підписаний на підставі результатів такої закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога не буде дискримінаційною враховуючи ч.8 ст. 151 Глави 8 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, адже виправдана конкретними обставинами закупівлі та договору, що буде підписаний на підставі результатів такої закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2016 17:45
В тендерну документацію не можуть бути внесені зміни щодо обов'язкової наявності складу в м.Дніпрі, бо це однозначно буде дискримінаційною вимогою. Учасники, що мають склади в будь-якому місті (населеному пункті) можуть постачати продукцію в м.Дніпро. В любому випадку, продукція буде прийматися в дошкільні навчальні заклади з терміном придатності не менше 75% від загального терміну зберігання, що визначено в п.6 Додатку 4 тендерної документації на закупівлю і в проекті договору. В проекті договору також передбачено штрафні санкції та можливість одностороннього розірвання договірних зобов'язань з боку замовника у разі постійних порушень з боку постачальника.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 грудня 2016
Найменування: | ВК "Департамент гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпропетровськ, просп. Д.Яворницького 75,А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крайт" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГОРА-Н" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Українська торгова компанія №1 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ВВ-Профіт | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ НВО "Промсервіс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2016 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" |
12 134 043,22
UAH з ПДВ
|
12 134 043,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крайт" |
15 730 824,00
UAH з ПДВ
|
13 535 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВВ-Профіт |
13 710 424,32
UAH з ПДВ
|
13 536 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГОРА-Н" |
13 726 266,72
UAH з ПДВ
|
13 726 266,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" #32298653 |
Переможець |
12 134 043,22
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2016 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2018 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2018 16:34
|
Дод.угода № 11 від 01.02.2018 р. - сири.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2018 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 18:39
|
Дод.угода № 8 від 27.12.2017 р. - договір № 1_ОТ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2017 18:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2017 11:37
|
Додаткова угода №7 від 28.08.2017р. - сир.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2017 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2017 10:37
|
Дод.угода №4 від 05.07.2017р. - сири.pdf | зміни до договору |
06 липня 2017 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2017 18:52
|
Дод.угода №3 від 18.04.2017р. - сир.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2017 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2017 12:22
|
Доп. угода №2 від 01.03.2017р..pdf | зміни до договору |
03 березня 2017 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2017 16:59
|
Договор №1-ОТ від 06.01.2017р..pdf | укладений |
06 січня 2017 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/ОТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/ОТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару не більше, як на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/ОТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/ОТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/ОТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку із зазначенням суми, що не перевищує 20% суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/ОТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |