Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для залів судового засідання: столи, тумби, секція для суддівських мантій, стелаж архівний, шафа для паперів, крісла для керівника, стільці
Очікувана вартість
137 200,00 UAH
UA-2016-11-11-001310-a ● 339813071806422b8fbaa80cde4f4552
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | господарський суд Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 02844564 |
Вебсайт: | http://lg.arbitr.gov.ua/sud5014/ |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пр. Науки, буд. 5 |
Контактна особа: |
Довженко Валерій Іванович +380577021414 fin@lg.arbitr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2016 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2016 16:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2016 16:35 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2016 14:58 |
Очікувана вартість: | 137 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 686,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вимоги до предмету закупівлі - в тендерній документації. Закупівля здійснюється на підставі чинного законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
2 шт
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
1 шт
Секція для суддівських мантій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
1 шт
Стелаж архівний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39131100-0 — Архівні стелажі
ДК 016:2010: 31.09.13-00.00 — Меблі дерев’яні, н.в.і.у.
1 шт
Шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
ДК 016:2010: 31.09.13-00.00 — Меблі дерев’яні, н.в.і.у.
16 шт
Крісло для керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39111100-4 — Поворотні сидіння
ДК 016:2010: 31.00.1 — Меблі для сидіння та їхні частини
20 шт
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
ДК 016:2010: 31.00.1 — Меблі для сидіння та їхні частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2016 16:31 |
шафа для паперів 700х350х2380.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
тумба під прапор.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
тумба 1050х400х850.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стіл однотумбовий 1340х700х750 з тумбою під сисблок та полицею висувною під клавіатуру.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стіл кутовий 1350х1350х750.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стіл для учасників судового процесу 1200х600х750.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стіл для суддівської колегії 2732х800х900_.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стіл для суддівської колегії_накладки 2732х800х900.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стіл для суддівської колегії 2732х800х900.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стіл для секретаря 1200х600х750.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стіл 1350х600х750 з тумбою.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
стелаж архівний 900х360х1900.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
секція для мантій 1000х580х1900.pdf |
11 листопада 2016 16:31 |
ТД_МЕБЛІ_2016_.doc |
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-11-11-001310-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: Фізична особа - підприємець Зубар Всеволод Владиславович, Код ЄДРПОУ:3256418637
Дата подання: 29 листопада 2016 23:18
Дата подання: 29 листопада 2016 23:18
Щодо скасування Рішення №24 від 25 листопада 2016 р. про дискваліфікацію ФОП «Зубар В.В»
Вих.№ 1310а/1-Ск від 26.11.2016 року Господарський суд Луганської області
відповідальній особи за здійснення допорогових закупівель у господарському суді Луганської області
Довженко В.І.
Щодо скасування Рішення №24 від 25 листопада 2016 р.
про дискваліфікацію ФОП «Зубар В.В»
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ «ЗУБАР ВСЕВОЛОД ВЛАДИСЛАВОВИЧ» взяв участь у тендері ідентефікатор закупівлі якого UA-2016-11-11-001310-a. Аукціон на предбання Меблів для залів судового засідання: столи, тумби, секція для суддівських мантій, стелаж архівний, шафа для паперів, крісла для керівника, стільці, відбувся 23.11.2016 року. Наш ФО-П Зубар В.В. надав найкращу ціну: 16183,63 грн.
та усі документи які вимагалися замовником. Проте , нашу пропозицію було відхилено, з чим ми не можемо погодитися, та просимо переглянути рішення №24 відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель у господарському суді Луганської області від 25 листопада 2016 р.
По-перше: Замовник наголошує на тому що пропозиція не відповідає умовам закупівлі, а саме: технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, запропоновані учасником торгів, не в повній мірі відповідають вимогам додатку №3, прописаним в оголошенні до закупівлі. Так, фотографії окремих найменувань предмету закупівлі не співпадають з відповідними кресленнями, або взагалі відсутні, що не дозволяє отримати цілісну інформацію про предмет закупівлі. Це стосується стола для забезпечення судового процесу, стола для учасників судового процесу, стола для секретаря, стола кутового, стола однотумбового і т.д.
Ми спростовуємо цю інформацію: У вимогах додатку №3 та вимогах прописаних в оголошенні до закупівлі, не було жодних вимог до фотографії: її якість, у якому масштабі чи з якого ракурсу повинна була вестись фотозйомка, кольорова чи чорно-біла світлина, чи повинні меблі були знаходитися на фото окремо чи можна було показувати їх на прикладі окремого судового залу. Щодо змісту фотографій, то вони знаходилися біля кожного креслення і у тендерній пропозиції було визначено, що головним є креслення. Таким чином, ця претензія скасовується, як не маюча під собою законних вимог.
По-друге:Замовник наголошує на тому, що цінова пропозиція учасника щодо окремих найменувань предмету закупівлі суперечить вимогам чинного законодавства, а саме ціни не відповідають Постанові КМУ №332 від 4 квітня 2001 року «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів,…, які утримуються за рахунок державного бюджету».
Ні в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів, ні в жодному іншому документі до цієї допорогової закупівлі не було сказано про граничні ціни щодо предмету закупівлі. Допорогові закупівлі регулюються Наказом №35 ДП «Прозорро» та регламентом електронних майданчиків. Наша ціна становить 16183,63 грн. і в межах цієї ціни ми можемо змінити ціни на окремі меблі нашої пропозиції. Такі дії жодним чином не суперечать діючому законодавству України, не мають корупційної складової, не порушують жодним чином ні конкурентність та прозорість допорогових закупівель в системі Прозорро.
Цією вимогою ми підтверджуємо, що у додатку №1 до договору ми поставимо усі ціни з урахуванням Постанови КМУ № 332 , у разі необхідності надати додатково фото будь якої меблі з предмету закупівлі, ми готові надати, також підтверджуємо нашу готовність поставити до Господарського суду Луганської області усі меблі згідно оголошення і креслень , у визначений строк.
Просимо Вас, Валерію Івановичу, як відповідальну особу за здійснення допорогових закупівель у господарському суді Луганської області, відмінити Ваше Рішення №24 від 25 листопада 2016 року та визнати наш ФО-П «Зубар Всеволод Владиславович» - переможцем закупівель ідентифікатор закупівлі UA-2016-11-11-001310-a щодо закупівлі Меблів для залів судового засідання:столи, тумби, секція для суддівських мантій, стелаж архівний, шафа для паперів, крісла для керівника, стільці.
ФОП ЗУБАР В.В.
1
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 28 листопада 2016 17:23
Під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою вартісних меж, встановлених абзацами другим і третім частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», застосовуємо виключно Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (Наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в ДП «ПРОЗОРРО»).
Під час проведення даної закупівлі також дотримувались вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 332 від 4 квітня 2001 року «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» (див. Рішення № 24 відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель у господарському суді Луганської області).
Документи
Під час проведення даної закупівлі також дотримувались вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 332 від 4 квітня 2001 року «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» (див. Рішення № 24 відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель у господарському суді Луганської області).
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 29 листопада 2016 23:18
Рішення Комісії:
Очікується
Номер скарги: UA-2016-11-11-001310-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: Фізична особа - підприємець Зубар Всеволод Владиславович, Код ЄДРПОУ:3256418637
Дата подання: 29 листопада 2016 23:18
Дата подання: 29 листопада 2016 23:18
Щодо Дискваліфікації ПП ПМ ПБ НВП "АРХТЕХБУД"
Вих.№ 1310а/2-Ск від 26.11.2016 року Господарський суд Луганської області
відповідальній особи за здійснення допорогових закупівель у господарському суді Луганської області
Довженко В.І.
Щодо Дискваліфікації ПП ПМ ПБ НВП "АРХТЕХБУД"
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ «ЗУБАР ВСЕВОЛОД ВЛАДИСЛАВОВИЧ» взяв участь у тендері ідентефікатор закупівлі якого UA-2016-11-11-001310-a. Аукціон на предбання Меблів для залів судового засідання: столи, тумби, секція для суддівських мантій, стелаж архівний, шафа для паперів, крісла для керівника, стільці, відбувся 23.11.2016 року. Наш ФО-П Зубар В.В. надав найкращу ціну: 16183,63 грн. та усі документи які вимагалися замовником. Проте , нашу пропозицію було відхилено (незаконно дискваліфіковано), з чим ми не можемо погодитися, та просимо переглянути рішення №24 відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель у господарському суді Луганської області від 25 листопада 2016 р.
Замовник розглядає наступну пропозицію ПП ПМ ПБ НВП "АРХТЕХБУД". Хочемо звернути увагу Замовника на те що Період подання пропозицій з був з 17 листопада до 22 листопада 2016 р. до 16:35 год. Жодного документу, так званий учасник переможець не подав у встановлений строк. Документи з пропозиції учасника були розміщені тільки в період з 26.11.2016 01:58 до 27.11.2016 14:41.
Пропозиція ПП ПМ ПБ НВП "АРХТЕХБУД" не відповідає ні оголошенню про проведення закупівлі через систему електронних торгів, ні Наказу №35 ДП «Прозорро» та регламентам електронних майданчиків. Просимо Вас у відповідності до законодавства та дій щодо запобігання корупції, - дискваліфікувати пропозицію ПП ПМ ПБ НВП "АРХТЕХБУД", щодо процедури закупівлі UA-2016-11-11-001310-a «Меблів для залів судового засідання:столи, тумби, секція для суддівських мантій, стелаж архівний, шафа для паперів, крісла для керівника, стільці».
ФО-П ЗУБАР В.В.
1
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 28 листопада 2016 17:24
Що стосується кваліфікації учасника ПП ПМ ПБ НВП «АРХТЕХБУД», вона очікується найближчим часом.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 29 листопада 2016 23:18
Рішення Комісії:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2016 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Зубар Всеволод Владиславович |
116 869,63
UAH з ПДВ
|
116 183,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПМ ПБ НВП "АРХТЕХБУД" |
136 000,00
UAH з ПДВ
|
116 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП Швыдкий Сергей Игоревич |
118 840,00
UAH з ПДВ
|
118 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Зубар Всеволод Владиславович #3256418637 |
Відхилено |
116 183,63
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2016 15:54
|
ПП ПМ ПБ НВП "АРХТЕХБУД" #31211482 |
Відхилено |
116 500,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2016 16:08
|
ФЛП Швыдкий Сергей Игоревич #2642221794 |
Відхилено |
118 840,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2016 16:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 грудня 2016 14:41 |
Коментар щодо відміни: | Оскільки всі учасники закупівлі були дискваліфіковані (див. рішення відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель у господарському суді Луганської області № 24 від 25.11.2016, № 25 і № 26 від 29.11.2016), констатувати факт того, що згідно п. 11.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженому наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35, дана закупівля набула статусу "Закупівля не відбулася". |
Документи:
02 грудня 2016 14:40
|
Рішення |