Реконструкція каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області
Очікувана вартість
28 174 728,00 UAH
UA-2016-11-11-000465-a 2a7a10d90dd54ba4a3ba29df219cfc42
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 21586524
Вебсайт: http://dbkvr.com.ua/ukr/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Вадим Золотухін
+380442556077
dbkvr2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2016 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2016 13:00
Початок аукціону: 28 листопада 2016 11:16
Очікувана вартість: 28 174 728,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 873,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Старокостянтинів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45252100-9 — Будівництво станцій очищення стічних вод
ДК 016:2010: 42.99.1 — Споруди інженерні, інші

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 листопада 2016 11:33
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2016 11:31
ТД Очисні споруди Староконстантинів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000052 ● a3d0960cd1d14e66ad4569b03b1a23dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20 16:11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2016-11-11-000465-a 11.11.2016 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-24 16:03:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2016-11-11-000465-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 19.12.2016 № 12-285, укладеного із товариством з обмеженою відповідальністю «Гелон Груп».
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ", 21586524, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області, 28174728UAH, 45252100-9, CPV, 1, роботи, ДКПП
  3. Інформація про оприлюднення: 2a7a10d90dd54ba4a3ba29df219cfc42, 2016-11-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Державний будівельний комбінат Управління справами апарату Верховної ради України» (далі – Замовник) на 2016 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 10.11.2016, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕЛОН ГРУП» (далі – ТОВ «ГЕЛОН ГРУП»), протоколи засідання тендерного комітету від 29.11.2016, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.12.2016 № 12-285 (далі - Договір). За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій завізованого (погодженого) проекту договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації, який подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проекту договору (завіреною печаткою за наявності) уповноваженою особою Учасника. Учасник ТОВ «ГЕЛОН ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору без Додатку 1 «Договірна ціна», який є невід’ємною його частиною, чим не дотримано вимоги підпунктом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Крім цього учасник ТОВ «ГЕЛОН ГРУП» надав свою тендерну пропозицію з розрахунком договірної ціни, де зазначив вид договірної ціни – тверда, що не відповідає умовам додатку 5 тендерної документації «Договір підряду», у пункту 3.3 якого визначено, що ціна договору є динамічною. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЕЛОН ГРУП», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 13.1 Договору він діє з дня його підписання і до 31.12.2017, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Повідомлення про внесення змін до договору Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднював. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо стану виконання Договору Замовник всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. Згідно із абзацом десятим частини першої статті 10 Закону Замовник протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, через перевищення трьохденного терміну оприлюднення звіту про виконання договору.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЕЛОН ГРУП» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу дев'ятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та не допускати їх в подальшому та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2016 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП" 24 912 376,00
UAH з ПДВ
24 912 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВУЛВЕР" 27 254 000,00
UAH з ПДВ
27 254 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2016 17:52
ТП.pdf
25 листопада 2016 17:52
ТД_ВУЛВЕР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
Переможець 24 912 376,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2016 17:25

Документи

29 листопада 2016 17:25
sign.p7s
29 листопада 2016 17:22
Протокол 29.11.16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2016 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
24 912 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2016 17:25
sign.p7s
29 листопада 2016 17:22
Протокол 29.11.16.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 грудня 2016 18:28
Договір генпідряду № 12-285 від 19.12.2016.pdf укладений
19 грудня 2016 18:25

Актуальні тендери

До пошуку