Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проектування автомобільних доріг (Виконання проектних робіт з капітального ремонту Софіївської площі)
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2016-11-10-001555-a 22c4bbff7eaf4995ba4189ce61298b7b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

+380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Вебсайт: http://kyivavtodor.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул.Командарма Каменєва, 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
+380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2016 18:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2016 18:12
Початок аукціону: 22 листопада 2016 12:18
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Послуги з проектування автомобільних доріг (Виконання проектних робіт з капітального ремонту Софіївської площі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, м. Київ, 01014, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  31 травня 2017
ДК 021:2015: 71311220-9 — Послуги з проектування автомобільних доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2016 18:08
ДКТ - Софіївська площа.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-10-001555-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект", Код ЄДРПОУ:35812763
Дата подання: 17 листопада 2016 17:36
підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів
Якщо для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надаються договори, підписані з одним і тим же замовником, можна надавати один відгук від замовника, в якому говориться про всі зазначені в довідці договори?
Потрібно надавати копії договорів з усіма додатками? Якщо в додатках названі кошториси, чи потрібно їх надавати?
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2016 18:11
Можна надавати один відгук з зазначенням інформації по декількох договорах.
Всі додатки до договору є невід’ємними частинами та мають бути надані до договорів.
Номер вимоги: UA-2016-11-10-001555-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект", Код ЄДРПОУ:35812763
Дата подання: 17 листопада 2016 18:01
про субпідрядників
П. 1.5.1. додатку 2 тендерної документації вимагає надавати довідку про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого планується залучати до виконання робіт, як субпідрядника. Ця умова тендерної документації суперечить П.2.17 Ст. 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», щодо вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю . Поясніть, будь ласка, чи обов’язково надавати інформацію про ВСІХ субпідрядників?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2016 18:25
Лише тих що учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-11-10-001555-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ ГІРНИЧОРУДНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "КРИВБАСПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:04689369
Дата подання: 02 грудня 2016 11:58
Оскарження протоколу відхилення про результати проведення закупівель
По пункту 1. У складі пропозиції ДП «ДПІ «Кривбаспроект», яка була надана на Вашу адресу, в довідці вих. № 012-3114 від 18.11.2016р. ми надали згоду на виконання робіт в повному обсязі згідно з технічним завданням (Додаток 3), у тому числі і «Організація дорожнього руху (постійне положення)» і «Організація дорожнього руху (тимчасове положення)». По пунктам 2-4. У складі документації Вам було надано кошториси, які були виконані з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-3:2013, згідно п. 3.1 «Документації допорогових торгів». Посилання на збірники у протоколі, не яким чином не формують ціну, яка була визначена по результатам аукціону в системі «Прозоро». Також в «Документації допорогових закупівель» не було посилань на збірники, на які Ви посилаєтесь в протоколі. Виходячи з вище написаного вважаємо рішення допорогового комітету не є обґрунтованим, та вимагаємо скасувати протокол відхилення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 30 листопада 2016 17:51
Послуги з проектування автомобільних доріг (Виконання проектних робіт з капітального ремонту Софіївської площі):
В складі пропозиції ДП «ДПІ «Кривбаспроект» надана Довідка № 012-2114 від 18.11.2016, якою Учасник підтверджує відповідність пропозиції допорогових торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим документацією допорогових торгів, а також погоджується на виконання робіт згідно технічного завдання. Надання цієї Довідки передбачене п.3.1.1 розділу 3 Документації допорогових торгів на стадії розміщення документів на електронному майданчику. Крім того, на етапі кваліфікації Учасник додатково повинен подати розрахунок договірної ціни, який повинен містити в собі всі витрати, передбачені робочим проектом.
Згідно технічного завдання (п.30), яке є складовою частиною тендерної документації, робочим проектом передбачається розробити організацію дорожнього руху (постійне та тимчасове положення).
Однак, при розрахунку вартості виконання проектних робіт, розділи «Організація дорожнього руху (постійне положення)» та «Організація дорожнього руху (тимчасове положення)» не враховані кошторисами Учасника, тобто витрати на організацію дорожнього руху не включені до вартості всього комплексу виконання проектних робіт.
Згода на виконання вищезазначених робіт не дає підстави не враховувати ці роботи в кошторисах.

Кошторисом № 3 на проектні (вишукувальні) роботи пропозиції Учасника визначена вартість проектних робіт (Стадія РП) в сумі 716 843,0 грн. без ПДВ.
До складу даного кошторису включено п.2 «Автомобільні дороги загального користування протяжністю до 2 км», вартість якого визначено по розділу 38 таб.38-25. Дана таблиця призначена для визначення вартості проектних робіт заміських доріг. Вартість проектних робіт по проектуванню міських вулиць, доріг, магістралей та площ визначається по Збірнику цін на проектні роботи для будівництва (ЗЦПРБ) №65 «Міські інженерні споруди та комунікації» табл. 65-1 «Міські вулиці, дороги, магістралі».

Кошторис №5:
ПП.4-13 розраховані по відомчому ціннику на розробку конструкторської документації для чорної та кольорової металургії, що не має відношення до проектування міських електричних мереж. Повітряні та міські електричні мережі розраховуються по ЗЦПРБ Розділ №1 «Електроенергетика».

Слід зазначити, що для використання суб’єктами містобудування, які виконують проектні, вишукувальні науково – проектні роботи та експертизу проектної документації на будівництво, або є замовниками цих робіт при розрахунку кошторисної вартості, пропозиції учасника допорогових торгів, договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт застосовується і носить обов’язковий характер для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»
Крім того наголошуємо, що Замовник не повинен в документації допорогових торгів посилатись на збірники на проектні роботи.
Розділом 2 Документації допорогових торгів передбачена можливість Учасника звернутись за роз’ясненнями до Замовника в разі виникнення питань.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 02 грудня 2016 11:58
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
.docx UA-2016-11-10-001555-a.b3.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2016 11:53

Документи подані скаржником

29 листопада 2016 14:49
Софіївська.pdf

Документи Органу Оскарження

23 грудня 2016 11:53
.docx UA-2016-11-10-001555-a.b3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2016 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ ГІРНИЧОРУДНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "КРИВБАСПРОЕКТ" 1 191 600,00
UAH з ПДВ
1 191 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект" 1 480 000,00
UAH з ПДВ
1 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2016 17:19
Листи-відгуки Широкив.рада.pdf
21 листопада 2016 17:11
Звiт_Вишнева_Набережна.pdf
21 листопада 2016 17:02
ТЗ СП.PDF
21 листопада 2016 17:02
суб.СП.PDF
21 листопада 2016 17:02
спеціалісти СП.PDF
21 листопада 2016 17:02
сканкопии договоров.rar
21 листопада 2016 17:02
Сертификаты.rar
21 листопада 2016 17:02
проп. СП.PDF
21 листопада 2016 17:02
Проект договору 2.PDF
21 листопада 2016 17:02
перс. дан. СП.PDF
21 листопада 2016 17:02
ПДВ.PDF
21 листопада 2016 17:02
Наказ.PDF
21 листопада 2016 17:02
МТБ.PDF
21 листопада 2016 17:02
Ліценз..PDF
21 листопада 2016 17:02
квітанції.PDF
21 листопада 2016 17:02
Звіт16.PDF
21 листопада 2016 17:02
звіт15.PDF
21 листопада 2016 17:02
Експ звіти21.pdf
21 листопада 2016 17:02
довк. СП.PDF
21 листопада 2016 17:02
Відомості. СП.PDF
21 листопада 2016 17:02
Відгуки УКБ.PDF
21 листопада 2016 17:02
банк рахунок.PDF
21 листопада 2016 17:02
Банк заборгованість.PDF
21 листопада 2016 17:02
баланс16.PDF
21 листопада 2016 17:02
баланс15.PDF
21 листопада 2016 17:02
аналог. дог. СП.PDF
21 листопада 2016 17:02
уповноваж. СП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ ГІРНИЧОРУДНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "КРИВБАСПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ ГІРНИЧОРУДНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "КРИВБАСПРОЕКТ"
#04689369
Відхилено 1 191 600,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2016 18:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект"
#35812763
Переможець 1 480 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2016 12:37

Документи

28 листопада 2016 18:11
Протокол відхилення

Документи

05 грудня 2016 12:37
Протокол акцепту

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2016 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект"
#35812763
1 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2016 12:37
Протокол акцепту

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 09:55
ДУ 4 Софіївська площа.pdf зміни до договору
07 червня 2018 09:53
ДУ 3 Софіївська площа.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 15:26
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2016 11:12
Договір укладений
26 грудня 2016 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості виконання робіт на наступний бюджетний період
Номер договору про закупівлю: ТКМДМП-1626/643-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості виконанння робіт на наступний бюджетний період
Номер договору про закупівлю: ТКМДМП-1626/643-10
Договір:
Номер додаткової угоди: ТКМДМП-1626/643-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: ТКМДМП-1626/643-10
Договір:
Номер додаткової угоди: ТКМДМП-1626/643-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML