Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 016:2010 – 71.20.1 «Послуги щодо технічного випробовування й аналізування» (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації тепломеханічного обладнання РДЕС енергоблоку №3 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи»))
Очікувана вартість
597 735,21 UAH
UA-2016-11-08-001000-b ● 574b47f193b14642b4ae7fabde73c409
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, Україна, Запорізька область , місто Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Пелюшенко А.Н. (06139) 5-61-11 annaootp2121@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2016 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2016 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2016 09:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2016 15:31 |
Очікувана вартість: | 597 735,21 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Згідно технічним вимогам (додаток №1 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Код ДК 016:2010 – 71.20.1 «Послуги щодо технічного випробовування й аналізування» (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації тепломеханічного обладнання РДЕС енергоблоку №3 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, Промислова,133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2017
—
30 березня 2018
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
ДК 016:2010: 71.20.1 — Послуги щодо технічного випробовування й аналізування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2016 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2016 13:35 |
форма цінової пропозиції (додаток №2 до тендерої документації).doc | |
08 листопада 2016 13:35 |
проект договору.doc | |
08 листопада 2016 13:35 |
Тендерна документація.DOC | |
08 листопада 2016 13:35 |
Технічні вимоги (додаток №1 до тендерної документації).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 09 листопада 2016 15:10
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:23
Однією з вимог Розділу 3 Тендерної документації є -
«Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику супроводжувальним листом на ім’я голови тендерного комітету ВП «Запорізька АЕС» нижчезазначені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону.»
Між абзацом першим та абзацом другим частини 3 статті 17 Закону наявна суперечність, а саме: для надання переможцем документального підтвердження того, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Законом не встановлено строку надання.
Крім того, відповідно до Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 N 567 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1842/24374: «Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу Довідки. Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п'ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів».
Враховуючи викладене просимо переглянути строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону та внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Порядок надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні торги", однозначно розкрито в частині 3 статті 17 цього Закону, а саме: "3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі...
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті..."
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті..."
Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 10 листопада 2016 10:41
Дата відповіді: 14 листопада 2016 11:02
У відповіді Замовник викладає вимоги ст.17 Закону щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті. Але в ТД до цього тексту додано і «частиною другою ст.17», що не відповідає вимогам Закону. Враховуючи, що термін видачі Довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів встановлено протягом 5 робочих днів з дня отримання заяви органом доходів і зборів, то надати її Замовнику протягом 5 календарних днів (як зазначено в ТД) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – неможливо. Наприклад, оприлюднено в четвер. Граничним днем надання довідки Замовнику буде вівторок наступного тижня. Навіть якщо оприлюднення буде в робочий час і Учасник-переможець встигне занести заяву для отримання довідки про відсутність заборгованості теж в четвер, то отримає її лише в середу наступного тижня. Тому законодавець і не зазначив чіткого терміну надання такої довідки.
Враховуючи викладене, просимо скоригувати строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону, до практично можливого (наприклад 10 днів), та внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності з вимогами абз.1 ч.3 ст.17 Закону України" від 25.12.2015р. №922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст.17 Закону.
Вимоги ВП ЗАЕС, які відображено в тендерних документаціях на закупівлю послуг з кваліфікації обладнання енергоблоку №3 на сейсмічні впливи, не суперечать вимогам ст.17 Закону, внесення змін до зазначених тендерних документацій не передбачається.
Вимоги ВП ЗАЕС, які відображено в тендерних документаціях на закупівлю послуг з кваліфікації обладнання енергоблоку №3 на сейсмічні впливи, не суперечать вимогам ст.17 Закону, внесення змін до зазначених тендерних документацій не передбачається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2016 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ" |
475 000,00
UAH
|
149 400,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Фундаментстроймакс |
466 230,00
UAH
|
189 000,00
UAH
|
Документи |
Науково-технічний комплекс "Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона" Національної акамедії наук України |
550 000,00
UAH
|
400 000,00
UAH
|
Документи |
ДП ДНІЦ СКАР |
496 611,20
UAH
|
410 000,00
UAH
|
Документи |
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ" |
420 000,00
UAH
|
420 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ" #38527211 |
Відхилено |
149 400,00
UAH
|
09 грудня 2016 15:11
|
ТОВ Фундаментстроймакс #35267387 |
Переможець |
189 000,00
UAH
|
23 грудня 2016 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2018 13:41
|
Додаткова угода 6 до 75-279-16 (1).pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2018 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2018 09:27
|
Додаткова угода 5 до 75-279-16 (1).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2018 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2018 15:50
|
Додаткова угода 4 до 75-279-16 (1).pdf | зміни до договору |
16 липня 2018 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2018 13:28
|
Додаткова угода 3 до 75-279-16 (1).pdf | зміни до договору |
17 квітня 2018 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2018 13:26
|
Додаткова угода 2 до 75-279-16 (1).pdf | зміни до договору |
17 квітня 2018 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2018 14:43
|
Додаткова угода 1 до 75-279-16 (1).pdf | зміни до договору |
09 лютого 2018 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2017 16:05
|
Договір.pdf | укладений |
12 січня 2017 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/279-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/279-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/279-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/279-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/279-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/279-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/279-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/279-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/279-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/279-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/279-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/279-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |