Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 016:2010 – 71.20.1 «Послуги щодо технічного випробовування й аналізування» (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації тепломеханічного обладнання РДЕС енергоблоку №3 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи»))
Очікувана вартість
597 735,21 UAH
UA-2016-11-08-001000-b 574b47f193b14642b4ae7fabde73c409
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелюшенко А.Н.

(06139) 5-61-11 annaootp2121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, Україна, Запорізька область , місто Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Пелюшенко А.Н.
(06139) 5-61-11
annaootp2121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2016 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2016 09:00
Початок аукціону: 25 листопада 2016 15:31
Очікувана вартість: 597 735,21 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічним вимогам (додаток №1 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Код ДК 016:2010 – 71.20.1 «Послуги щодо технічного випробовування й аналізування» (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації тепломеханічного обладнання РДЕС енергоблоку №3 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, Промислова,133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2017  —  30 березня 2018
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
ДК 016:2010: 71.20.1 — Послуги щодо технічного випробовування й аналізування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 09 листопада 2016 15:10
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:23
Однією з вимог Розділу 3 Тендерної документації є - «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику супроводжувальним листом на ім’я голови тендерного комітету ВП «Запорізька АЕС» нижчезазначені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону.» Між абзацом першим та абзацом другим частини 3 статті 17 Закону наявна суперечність, а саме: для надання переможцем документального підтвердження того, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Законом не встановлено строку надання. Крім того, відповідно до Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 N 567 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1842/24374: «Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу Довідки. Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п'ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів». Враховуючи викладене просимо переглянути строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону та внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні торги", однозначно розкрито в частині 3 статті 17 цього Закону, а саме: "3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі...
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті..."
Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 10 листопада 2016 10:41
Дата відповіді: 14 листопада 2016 11:02
У відповіді Замовник викладає вимоги ст.17 Закону щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті. Але в ТД до цього тексту додано і «частиною другою ст.17», що не відповідає вимогам Закону. Враховуючи, що термін видачі Довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів встановлено протягом 5 робочих днів з дня отримання заяви органом доходів і зборів, то надати її Замовнику протягом 5 календарних днів (як зазначено в ТД) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – неможливо. Наприклад, оприлюднено в четвер. Граничним днем надання довідки Замовнику буде вівторок наступного тижня. Навіть якщо оприлюднення буде в робочий час і Учасник-переможець встигне занести заяву для отримання довідки про відсутність заборгованості теж в четвер, то отримає її лише в середу наступного тижня. Тому законодавець і не зазначив чіткого терміну надання такої довідки. Враховуючи викладене, просимо скоригувати строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону, до практично можливого (наприклад 10 днів), та внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності з вимогами абз.1 ч.3 ст.17 Закону України" від 25.12.2015р. №922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст.17 Закону.
Вимоги ВП ЗАЕС, які відображено в тендерних документаціях на закупівлю послуг з кваліфікації обладнання енергоблоку №3 на сейсмічні впливи, не суперечать вимогам ст.17 Закону, внесення змін до зазначених тендерних документацій не передбачається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2016 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ" 475 000,00
UAH
149 400,00
UAH
Документи
ТОВ Фундаментстроймакс 466 230,00
UAH
189 000,00
UAH
Документи
Науково-технічний комплекс "Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона" Національної акамедії наук України 550 000,00
UAH
400 000,00
UAH
Документи
ДП ДНІЦ СКАР 496 611,20
UAH
410 000,00
UAH
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ" 420 000,00
UAH
420 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 листопада 2016 13:31
технічна_пропозиція.pdf
23 листопада 2016 13:30
кваліфікація.pdf
23 листопада 2016 13:30
цінова_пропозиція.pdf
23 листопада 2016 13:30
статут.pdf
23 листопада 2016 13:30
підтвердження_2.pdf
23 листопада 2016 13:30
підтвердження_1.pdf

Публічні документи

26 грудня 2016 10:20
оновлена пропозиція
23 листопада 2016 15:03
!наказ на директора 22.pdf
23 листопада 2016 15:03
Статут (актуальный).pdf
23 листопада 2016 15:03
Витяг з ПДВ актуал.pdf
23 листопада 2016 15:03
12. надання кошториса.pdf
23 листопада 2016 15:03
11 погодження з умовами.pdf
23 листопада 2016 15:03
10 аналогічні договори.pdf
23 листопада 2016 15:02
9 персонал.pdf
23 листопада 2016 15:02
8 субподряд.pdf
23 листопада 2016 15:02
7 кошторис.pdf
23 листопада 2016 15:02
6 обладнання та пз_.pdf
23 листопада 2016 15:02
5 пропозиція!.pdf
23 листопада 2016 15:02
4 відсутність підстав.pdf
23 листопада 2016 15:02
2. единий податок.pdf
23 листопада 2016 15:02
1. лист-заявка на торги.pdf

Публічні документи

23 листопада 2016 16:20
СТАТУТ НТК зміни.pdf
23 листопада 2016 16:20
СТАТУТ НТК.pdf
23 листопада 2016 16:19
Св-во НДС НТК.pdf
23 листопада 2016 16:19
Посадова інструкція.pdf
23 листопада 2016 16:19
Матеріально технічна база.pdf
23 листопада 2016 16:19
Лист-погодження.pdf
23 листопада 2016 16:19
Лист-підтвердження.pdf
23 листопада 2016 16:19
Лист-заява.pdf
23 листопада 2016 16:19
Довідка про субпідрядника.pdf
23 листопада 2016 16:19
Довідка працівників.pdf
23 листопада 2016 16:19
Аналогічний досвід.pdf
23 листопада 2016 16:19
Цінова пропозиція.pdf
23 листопада 2016 16:19
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

23 листопада 2016 13:12
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 4.pdf
23 листопада 2016 13:11
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 3.pdf
23 листопада 2016 13:11
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 2.pdf
23 листопада 2016 13:11
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 1.pdf

Публічні документи

23 листопада 2016 17:21
Технічна пропозиція.pdf
23 листопада 2016 17:21
Статут.pdf
23 листопада 2016 17:21
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 листопада 2016 17:21
Повноваження керівника.pdf
23 листопада 2016 17:21
Персонал.pdf
23 листопада 2016 17:21
Матеріально-технічна база.pdf
23 листопада 2016 17:21
Лист-погодження дог.pdf
23 листопада 2016 17:21
Лист-кошторис.pdf
23 листопада 2016 17:21
Лист-заявка.pdf
23 листопада 2016 17:21
Лист_матеріали_кошторис.pdf
23 листопада 2016 17:21
депозитарій_25%.pdf
23 листопада 2016 17:21
Відсутність підстав.pdf
23 листопада 2016 17:21
Аналогічні договори.pdf
23 листопада 2016 17:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ"

ТОВ Фундаментстроймакс

НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України

ДП ДНІЦ СКАР

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ"
#38527211
Відхилено 149 400,00
UAH
09 грудня 2016 15:11
ТОВ Фундаментстроймакс
#35267387
Переможець 189 000,00
UAH
23 грудня 2016 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2016 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фундаментстроймакс
#35267387
189 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 13:41
Додаткова угода 6 до 75-279-16 (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 13:40
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 09:27
Додаткова угода 5 до 75-279-16 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2018 09:27
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 15:50
Додаткова угода 4 до 75-279-16 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2018 15:50
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2018 13:28
Додаткова угода 3 до 75-279-16 (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2018 13:28
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2018 13:26
Додаткова угода 2 до 75-279-16 (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2018 13:26
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 14:43
Додаткова угода 1 до 75-279-16 (1).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 14:43
Електронний підпис укладений
12 січня 2017 16:05
Договір.pdf укладений
12 січня 2017 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/279-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/279-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/279-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/279-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/279-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/279-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/279-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/279-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/279-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/279-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/279-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/279-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2017 — 30 грудня 2018
Сума оплати за договором: 189 000,00
UAH