Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з розробки та впровадження автоматизованої системи бухгалтерського та податкового обліку і консолідації фінансової звітності на базі продуктів SAP
Package of services on development and implementation of computerized system of accounting, tax accounting and consolidation of financial statements on the basis of SAP products
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2016-11-07-001135-b 94b4074947fe480182cb81661fabc924
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м.Київ, , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Котенко Оксана
+380445863786
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine"
National ID: 20077720
Contact point: Valeriya Solovyova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Котенко Оксана
+380445863786
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 листопада 2016 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2016 10:00
Початок аукціону: 13 січня 2017 13:00
Очікувана вартість: 18 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 листопада 2016 16:11
Enquiries until: 28 листопада 2016 10:00
Complaints submission until: до 04 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 грудня 2016 10:00

Information

Estimated total value: 18 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Комплекс послуг з розробки та впровадження автоматизованої системи бухгалтерського та податкового обліку і консолідації фінансової звітності на базі продуктів SAP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
ДК 021:2015: 72212440-5 — Послуги з розробки програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
ДК 016:2010: 62.02.2 — Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення

Package of services on development and implementation of computerized system of accounting, tax accounting and consolidation of financial statements on the basis of SAP products
CPV: 72212440-5
Період постачання: з 26 грудня 2016 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2016 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2016 16:11
Додатки_SAP.docx
07 листопада 2016 16:11
ДКТ_SAP.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення КП
Дата подання: 22 листопада 2016 16:14
Дата відповіді: 23 листопада 2016 16:51
Чи необхідно завіряти сторінки пропозиції конкурсних торгів печаткою та підписом уповноваженої особи, зокрема але не обсмежуючись сторінок копій договорів, сертифікатів консультантів, інше ?
Відповідь: Вимог щодо завіряння сторінок тендерної пропозиції, зокрема сторінок копій договорів, сертифікатів консультантів тощо, тендерною документацією не передбачено.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 грудня 2016 17:03
Коментар щодо відміни: У зв'язку з додатковою потребою в автоматизації основних бізнес-процесів Компанії на базі продуктів SAP та виходячи з необхідності внесення значних змін як в технічні та функціональні вимоги, так і в обсяги закупівлі, прийнято рішення відмінити торги.
Документи:
07 грудня 2016 17:03
Електронний підпис
07 грудня 2016 17:02
Протокол відміни торгів.pdf