Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації виступу артистів (кавер групи ФанкіФреш) під час проведення культурного заходу «Творчість інвалідів без кордонів»
Очікувана вартість
192 380,00 UAH
UA-2016-11-07-000548-c ● a703648daf77488b9f5c6324cc5223ed
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпропетровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, буд.75, каб.612 |
Контактна особа: |
Соболь Олександр Олександрович 380968258181 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2016 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2016 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2016 14:00 |
Очікувана вартість: | 192 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 923,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з організації виступу артистів (кавер групи ФанкіФреш) під час проведення культурного заходу «Творчість інвалідів без кордонів»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації виступу артистів (кавер групи ФанкіФреш) під час проведення культурного заходу «Творчість інвалідів без кордонів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вулиця Шолом-Алейхема, буд. 4/26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2016
—
04 грудня 2016
ДК 021:2015: 79952100-3 — Послуги з організації культурних заходів
ДК 016:2010: 90.02.1 — Послуги допоміжні щодо виконавського мистецтва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2016 13:14 |
Договір.docx |
07 листопада 2016 13:14 |
Тендерна документація.docx |
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-11-07-000548-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Глобал Стіл Інвестмент", Код ЄДРПОУ:37200256
Дата подання: 16 листопада 2016 20:58
Дата подання: 16 листопада 2016 20:58
Группа оплачена
На эту дату группу уже оплатили, как можно принимать участие когда группу нельзя предложить? Керуючись нормами Закону «Про публічні закупівлі», в тендерній документації «технічна специфікація, персонал, артисти, тощо не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, артистів чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Просимо дати пояснення, чому в документа х прописано конкретних артистів?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 15 листопада 2016 17:19
Відповідно до Закону Україні "Про публічні закупівлі", Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 та Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням міської ради від 08.06.2016 №30/9 з урахуванням внесених змін та доповнень Вашу вимогу відхилено, як таку що не містить тексту вимоги по суті. На Ваше питання щодо порушення законодавства у частині підготовки тендерної документації та предмету закупівлі, повідомляємо наступне:
1. Сфера застосування ЗУ "Про публічні закупівлі" розповсюджується на закупівлі, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис.грн. стосовно послуг та 1500 тис.грн. стосовно робіт.
2. У ст.22 п.3 визначені вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які не містять заборони використання назви музичних колективів та імен окремих артистів у підготовці тендерної документації.
3. Згідно п.6 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35, Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
1. Сфера застосування ЗУ "Про публічні закупівлі" розповсюджується на закупівлі, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис.грн. стосовно послуг та 1500 тис.грн. стосовно робіт.
2. У ст.22 п.3 визначені вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які не містять заборони використання назви музичних колективів та імен окремих артистів у підготовці тендерної документації.
3. Згідно п.6 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35, Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 16 листопада 2016 20:58
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
UA-2016-11-07-000548-c.c1.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2016 16:01
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЛП Яремич Леонид Александрович #3017902312 |
Переможець |
191 950,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2016 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2016 17:16
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
01 грудня 2016 17:16
|
Договір №7.25.11.pdf | укладений |
29 листопада 2016 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів однієї із сторін через укладання додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | №7/25.11 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №7/25.11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |