Послуги з організації виступу артистів (кавер групи ФанкіФреш) під час проведення культурного заходу «Творчість інвалідів без кордонів»
Очікувана вартість
192 380,00 UAH
UA-2016-11-07-000548-c a703648daf77488b9f5c6324cc5223ed
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпропетровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38360501
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, буд.75, каб.612
Контактна особа: Соболь Олександр Олександрович
380968258181
oas_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2016 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2016 14:00
Очікувана вартість: 192 380,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 923,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з організації виступу артистів (кавер групи ФанкіФреш) під час проведення культурного заходу «Творчість інвалідів без кордонів»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації виступу артистів (кавер групи ФанкіФреш) під час проведення культурного заходу «Творчість інвалідів без кордонів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вулиця Шолом-Алейхема, буд. 4/26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2016  —  04 грудня 2016
ДК 021:2015: 79952100-3 — Послуги з організації культурних заходів
ДК 016:2010: 90.02.1 — Послуги допоміжні щодо виконавського мистецтва

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 листопада 2016 13:14
Договір.docx
07 листопада 2016 13:14
Тендерна документація.docx

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-11-07-000548-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Глобал Стіл Інвестмент", Код ЄДРПОУ:37200256
Дата подання: 16 листопада 2016 20:58
Группа оплачена
На эту дату группу уже оплатили, как можно принимать участие когда группу нельзя предложить? Керуючись нормами Закону «Про публічні закупівлі», в тендерній документації «технічна специфікація, персонал, артисти, тощо не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, артистів чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Просимо дати пояснення, чому в документа х прописано конкретних артистів?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 15 листопада 2016 17:19
Відповідно до Закону Україні "Про публічні закупівлі", Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 та Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням міської ради від 08.06.2016 №30/9 з урахуванням внесених змін та доповнень Вашу вимогу відхилено, як таку що не містить тексту вимоги по суті. На Ваше питання щодо порушення законодавства у частині підготовки тендерної документації та предмету закупівлі, повідомляємо наступне:
1. Сфера застосування ЗУ "Про публічні закупівлі" розповсюджується на закупівлі, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис.грн. стосовно послуг та 1500 тис.грн. стосовно робіт.
2. У ст.22 п.3 визначені вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які не містять заборони використання назви музичних колективів та імен окремих артистів у підготовці тендерної документації.
3. Згідно п.6 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35, Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 16 листопада 2016 20:58
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
UA-2016-11-07-000548-c.c1.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2016 16:01

Документи Органу Оскарження

28 листопада 2016 16:01
UA-2016-11-07-000548-c.c1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2016 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП Яремич Леонид Александрович 191 950,00
UAH з ПДВ
191 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2016 17:46
Банківська гарантія.pdf
14 листопада 2016 17:46
Дод.4 Згода на договір.pdf
14 листопада 2016 17:46
Довідки.pdf
14 листопада 2016 17:46
Декларація.pdf
14 листопада 2016 17:46
Копия паспорта.pdf
14 листопада 2016 17:46
Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 листопада 2016 17:46
Держ реєстрація.pdf
14 листопада 2016 17:46
Свідоцтво платника.pdf
14 листопада 2016 17:46
Дод.1 Технічні вимоги.pdf
14 листопада 2016 17:46
Дод.2 Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП Яремич Леонид Александрович
#3017902312
Переможець 191 950,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2016 15:22

Документи

18 листопада 2016 16:27
Prot.17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2016 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЛП Яремич Леонид Александрович
#3017902312
191 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2016 16:27
Prot.17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №7.25.11.pdf укладений
26 листопада 2016 09:45
sign.p7s укладений
03 січня 2017 11:57
sign.p7s укладений
01 грудня 2016 17:16
Додаткова угода №1.pdf укладений
01 грудня 2016 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів однієї із сторін через укладання додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: №7/25.11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №7/25.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 191 950,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку