Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 016:2010 - 72.19.5 Результати наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері природничих наук та інженерії, крім біотехнологій (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації арматури реакторного відділення енергоблоку №3 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи»))
Очікувана вартість
2 511 414,60 UAH
UA-2016-11-07-000093-a be02bfc8d4a44a7898ce5ceacb8e5205
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелюшенко А.Н.

(06139) 5-61-11 annaootp2121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, Україна, Запорізька область , місто Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Пелюшенко А.Н.
(06139) 5-61-11
annaootp2121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2016 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2016 09:00
Початок аукціону: 24 листопада 2016 13:25
Очікувана вартість: 2 511 414,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічним вимогам (додаток №1 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Код ДК 016:2010 - 72.19.5 Результати наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері природничих наук та інженерії, крім біотехнологій (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації арматури реактор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, Промислова, 133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2017  —  30 березня 2018
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
ДК 016:2010: 72.19.5 — Результати наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері природничих наук та інженерії, крім біотехнологій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2016 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2016 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 10:16
Тендерна документація зі змінами_2.DOC
10 листопада 2016 09:56
Зміни до тендерної документації_1 .doc
10 листопада 2016 09:56
Положення тендерної документації, до яких внесені зміни_1.pdf
10 листопада 2016 09:56
проект договору зі змінами_1.doc
10 листопада 2016 09:56
Цінова пропозиція зі змінами_1 (додаток№2 до тендерної документації).DOC
10 листопада 2016 09:56
Технічні вимоги зі змінами_1 (додаток №1 до тендерної документації).pdf
10 листопада 2016 09:56
Тендерна документація зі змінами_1.DOC
07 листопада 2016 10:24
проект договору услуги.doc
07 листопада 2016 10:24
Форма цінової пропозиції (додаток №2 до тендерної документації).DOC
07 листопада 2016 10:24
Технічні вимоги (додаток №1 до тендерної документації).docx
07 листопада 2016 10:24
Тендерна документація.DOC

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 09 листопада 2016 15:11
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:29
Однією з вимог Розділу 3 Тендерної документації є - «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику супроводжувальним листом на ім’я голови тендерного комітету ВП «Запорізька АЕС» нижчезазначені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону.» Між абзацом першим та абзацом другим частини 3 статті 17 Закону наявна суперечність, а саме: для надання переможцем документального підтвердження того, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Законом не встановлено строку надання. Крім того, відповідно до Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 N 567 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1842/24374: «Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу Довідки. Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п'ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів». Враховуючи викладене просимо переглянути строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону та внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні торги", однозначно розкрито в частині 3 статті 17 цього Закону, а саме: "3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі...
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті..."
Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 10 листопада 2016 10:44
Дата відповіді: 14 листопада 2016 11:04
У відповіді Замовник викладає вимоги ст.17 Закону щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті. Але в ТД до цього тексту додано і «частиною другою ст.17», що не відповідає вимогам Закону. Враховуючи, що термін видачі Довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів встановлено протягом 5 робочих днів з дня отримання заяви органом доходів і зборів, то надати її Замовнику протягом 5 календарних днів (як зазначено в ТД) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – неможливо. Наприклад, оприлюднено в четвер. Граничним днем надання довідки Замовнику буде вівторок наступного тижня. Навіть якщо оприлюднення буде в робочий час і Учасник-переможець встигне занести заяву для отримання довідки про відсутність заборгованості теж в четвер, то отримає її лише в середу наступного тижня. Тому законодавець і не зазначив чіткого терміну надання такої довідки. Враховуючи викладене, просимо скоригувати строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону, до практично можливого (наприклад 10 днів), та внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності з вимогами абз.1 ч.3 ст.17 Закону України" від 25.12.2015р. №922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст.17 Закону.
Вимоги ВП ЗАЕС, які відображено в тендерних документаціях на закупівлю послуг з кваліфікації обладнання енергоблоку №3 на сейсмічні впливи, не суперечать вимогам ст.17 Закону, внесення змін до зазначених тендерних документацій не передбачається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2016 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ" 1 984 000,00
UAH
680 000,00
UAH
Документи
ТОВ Фундаментстроймакс 1 883 500,00
UAH
900 000,00
UAH
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ" 1 760 000,00
UAH
1 090 000,00
UAH
Документи
ДП ДНІЦ СКАР 1 992 774,40
UAH
1 992 774,40
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АТОМ-ЕНЕРГО-ПРОЕКТ" 2 185 000,00
UAH
2 185 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2016 18:50
технічна_пропозиція.pdf
22 листопада 2016 18:50
довідка_про_досвід.pdf
22 листопада 2016 18:49
довідка_МТБ.pdf
22 листопада 2016 18:49
цінова_пропозиція.pdf
22 листопада 2016 18:49
статут.pdf
22 листопада 2016 18:48
лист_пояснення.pdf
22 листопада 2016 18:48
лист_погодження.pdf
22 листопада 2016 18:48
лист_заява.pdf
22 листопада 2016 18:48
довідка_про_повноваження.pdf
22 листопада 2016 18:48
довідка_по_ст17.pdf

Публічні документи

26 грудня 2016 10:22
оновлена пропозиція
22 листопада 2016 15:48
!наказ на директора 22.pdf
22 листопада 2016 15:48
Статут (актуальный).pdf
22 листопада 2016 15:48
Витяг з ПДВ актуал.pdf
22 листопада 2016 15:43
12. надання кошториса.pdf
22 листопада 2016 15:43
11 погодження з умовами.pdf
22 листопада 2016 15:43
10 аналогічні договори.pdf
22 листопада 2016 15:43
9 персонал.pdf
22 листопада 2016 15:43
8 субподряд.pdf
22 листопада 2016 15:43
7 кошторис.pdf
22 листопада 2016 15:43
6 обладнання та пз.pdf
22 листопада 2016 15:42
5 пропозиція!.pdf
22 листопада 2016 15:42
4 відсутність підстав.pdf
22 листопада 2016 15:42
2. единий податок.pdf
22 листопада 2016 15:42
1. лист-заявка на торги.pdf

Публічні документи

22 листопада 2016 17:16
Відсутність підстав.pdf
22 листопада 2016 17:16
Receipt #2B50005V.txt
22 листопада 2016 17:16
Технічна пропозиція.pdf
22 листопада 2016 17:16
Лист_кошторис.pdf
22 листопада 2016 17:16
Лист-погодження_дог.pdf
22 листопада 2016 17:16
Повноваження керівника.pdf
22 листопада 2016 17:16
Аналогічні договори.pdf
22 листопада 2016 17:16
Персонал.pdf
22 листопада 2016 17:16
Лист-матеріали_кошторис.pdf
22 листопада 2016 17:16
Матеріально технічна база.pdf
22 листопада 2016 17:16
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2016 17:16
депозитарій_25%.pdf
22 листопада 2016 17:16
Статут.pdf
22 листопада 2016 17:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 листопада 2016 17:16
Лист_заявка.pdf

Публічні документи

22 листопада 2016 14:05
гарантия.rar
22 листопада 2016 14:05
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 4.pdf
22 листопада 2016 14:05
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 3.pdf
22 листопада 2016 14:05
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 2.pdf
22 листопада 2016 14:05
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ"

ТОВ Фундаментстроймакс

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ"

ДП ДНІЦ СКАР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АТОМ-ЕНЕРГО-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ"
#38527211
Відхилено 680 000,00
UAH
09 грудня 2016 14:05
ТОВ Фундаментстроймакс
#35267387
Переможець 900 000,00
UAH
23 грудня 2016 09:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2016 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фундаментстроймакс
#35267387
900 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 13:56
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 13:37
Додаткова угода 7 до 75-283-16 (1).pdf зміни до договору
08 листопада 2018 13:37
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 17:18
Додаткова угода 6 до дог.75-283-16 (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 17:18
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 14:34
Додаткова угода 5 до 75-283-16 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2018 14:34
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2018 16:55
Додаткова угода 4 до дог 75-283-16 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2018 16:55
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2018 15:31
Додаткова угода 3 до 75-283-16 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2018 15:31
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2018 17:00
Додаткова угода 2 до 75-283-16 (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2018 17:00
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 13:37
Додаткова угода 1 до 75-283-16 (1).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 13:37
Електронний підпис укладений
12 січня 2017 15:57
Договір.pdf укладений
12 січня 2017 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/283-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/283-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/283-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/283-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/283-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/283-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/283-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/283-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/283-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/283-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/283-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/283-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/283-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/283-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 900 000,00
UAH