Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2016-11-04-000794-a ● b3c9c5289de844929356b647ce34849e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 04633423 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36 |
Контактна особа: |
Кузьмич Марина Олександрівна 380442027664 kuzmich@guekmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2016 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2016 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2016 23:59 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2016 11:25 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2016 11:25 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку 1
У відділ з питань адміністрування пайової участі Департаменту економіки та інвестицій наявний великий масив документів на паперових носіях, який формувався протягом 1999-2016 років. За весь період роботи підрозділу архівування документів не проводилось. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» від 11 листопада 2014 року № 1886/5, крім архівування паперових документів є необхідність створення електронного архіву.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72252000-6 — Послуги зі створення комп’ютерних архівів
ДК 016:2010: 91.01.1 — Послуги бібліотек і архівів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2016 17:32 |
Додаток 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.docx |
08 листопада 2016 16:11 |
Додаток_3_Проект_Протокол_погодження_ціни.docx |
08 листопада 2016 16:11 |
Додаток_2_розрахунок вартості.docx |
08 листопада 2016 16:11 |
Додаток_2_розрахунок вартості.docx |
08 листопада 2016 16:11 |
Додаток_1_Специфікація.docx |
08 листопада 2016 16:11 |
Проект_договору.docx |
08 листопада 2016 16:11 |
Додаток 1.1. Техкарта__Реєстр обліку договорів.xlsx |
04 листопада 2016 16:41 |
Додаток 1. тех_завдання_архівування_2016.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться ?
Дата подання: 09 листопада 2016 14:15
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:18
В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь даска, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться ? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: розроблена в межах цього завдання ?
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання. Відповідь на нього міститься у Технічному завданні відносно зазначеної закупівлі: «Електронний каталог встановлюється на технічних засобах Замовника. Роботи із завантаження в каталог інформаційного ресурсу здійснюється силами Виконавця. Налаштування операційної системи серверу здійснюється Замовником».
Виходячи із зазначеного вище, Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються.
Будемо раді Вашій участі у закупівлі!
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання. Відповідь на нього міститься у Технічному завданні відносно зазначеної закупівлі: «Електронний каталог встановлюється на технічних засобах Замовника. Роботи із завантаження в каталог інформаційного ресурсу здійснюється силами Виконавця. Налаштування операційної системи серверу здійснюється Замовником».
Виходячи із зазначеного вище, Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються.
Будемо раді Вашій участі у закупівлі!
Чи не протиречьть об'єднання в один лот різних по суті та складу послуг ?
Дата подання: 09 листопада 2016 14:26
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:16
Будь ласка, поясніть, чи не протиречить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: 1) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; 2) Палітурна обробка справ постійного зберігання; 3) Створення архіву електронних документів.
З нашої точки зору, нерозділення цих послуг на різні лоти притиречить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносятся до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот.
Просимо розділити ці послуги на різні лоти, як цього вимагає Закон України "Про здійснення державних закупівель"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, які ініціює Депртамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник).
На Ваше питання стосовно визначення Замовником предмету закупівлі, а також пропозицій щодо виокремленння частин предмета закупівлі повідомляємо.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року.
Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель.
На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок).
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги.
Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі.
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, які ініціює Депртамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник).
На Ваше питання стосовно визначення Замовником предмету закупівлі, а також пропозицій щодо виокремленння частин предмета закупівлі повідомляємо.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року.
Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель.
На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок).
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги.
Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі.
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Чим обгрутнване ОБМЕЖЕННЯ можливостей Учасника вимогами до обладнання ?
Дата подання: 09 листопада 2016 14:50
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:18
В пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" вказано, "формат сканування оригіналів: до А3 включно". Будь ласка, поясніть які саме документи формату А3 маюстья на увазі в зазанченому масиві документів, які підлягають обробці в скаладі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору утатскування для досягнення результатів послуг, які вимагаються?
З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому ща, навіть, якща в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів).
Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Ми дуже раді Вашому інтересу до закупівлі, оголошеної Депртаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник) та сподіваємось на Вашу у ній участь.
З приводу Вашого питання щодо вимог до обладнання учасника, які викладені у Технічному завданні до закупівлі повідомляємо.
Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3).
Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.
Ми дуже раді Вашому інтересу до закупівлі, оголошеної Депртаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник) та сподіваємось на Вашу у ній участь.
З приводу Вашого питання щодо вимог до обладнання учасника, які викладені у Технічному завданні до закупівлі повідомляємо.
Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3).
Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.
ЗАПИТи на РОЗ'ЯСНЕННЯ
Дата подання: 09 листопада 2016 16:25
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:27
Прошу вважати мої запитання, які опубліковані 09.11.20-16 ЗАПИТАМИ НА РОЗ'ЯСНЕННЯ, які вимагають обов'язкової відповіді Замовника згідно Статті 10 «Закону України про публічні закупівлі»
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовником розглянуто Ваші звернення, в тому числі вимогу та надано відповіді щодо кожного з них.
Замовником розглянуто Ваші звернення, в тому числі вимогу та надано відповіді щодо кожного з них.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000794-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Лабораторія їнформаційних технологій, Код ЄДРПОУ:33262277
Дата подання: 09 листопада 2016 17:25
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
ЗАПИТ НА РОЗ’ЯСНЕННЯ
ПП «Лабораторія інформаційних технологій» розглядає можливість прийняття участі у процедурі допорогової закупівлі UA-2016-11-04-000794-a «Послуги бібліотек і архівів – за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У зв’язку з цим, у відповідності до статті 23 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», просимо впродовж трьох днів надати роз’яснення (та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону) щодо наступних питань:
1. В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь ласка, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання?
Просимо виключити спогади про "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу", як про суттєвість, яка немає відношення до Предмету закупівлі.
2. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: а) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; б) Палітурна обробка справ постійного зберігання; в) Створення архіву електронних документів.
З нашої точки зору, не розділення цих послуг на різні лоти протирічить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносяться до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот.
Просимо розділити Предмет закупівлі на наступні лоти:
- Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання;
- Палітурна обробка справ постійного зберігання;
- Створення архіву електронних документів.
3. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" вимога в пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" про те, що обладнання має матиме «можливість сканування оригіналів: до А3 включно». Які саме документи формату А3 маються на увазі в зазначеному масиві документів, які підлягають обробці в складі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору устаткування для досягнення результатів послуг, які вимагаються? (бо сканування документів формату А3 може бути виконано у відповідності до Технічних вимог та вимог до результатів послуг сканерами меншого формату)?
З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому що, навіть, якщо в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів).
Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Розгорнути
Згорнути
ПП «Лабораторія інформаційних технологій» розглядає можливість прийняття участі у процедурі допорогової закупівлі UA-2016-11-04-000794-a «Послуги бібліотек і архівів – за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У зв’язку з цим, у відповідності до статті 23 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», просимо впродовж трьох днів надати роз’яснення (та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону) щодо наступних питань:
1. В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь ласка, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання?
Просимо виключити спогади про "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу", як про суттєвість, яка немає відношення до Предмету закупівлі.
2. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: а) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; б) Палітурна обробка справ постійного зберігання; в) Створення архіву електронних документів.
З нашої точки зору, не розділення цих послуг на різні лоти протирічить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносяться до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот.
Просимо розділити Предмет закупівлі на наступні лоти:
- Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання;
- Палітурна обробка справ постійного зберігання;
- Створення архіву електронних документів.
3. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" вимога в пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" про те, що обладнання має матиме «можливість сканування оригіналів: до А3 включно». Які саме документи формату А3 маються на увазі в зазначеному масиві документів, які підлягають обробці в складі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору устаткування для досягнення результатів послуг, які вимагаються? (бо сканування документів формату А3 може бути виконано у відповідності до Технічних вимог та вимог до результатів послуг сканерами меншого формату)?
З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому що, навіть, якщо в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів).
Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2016 18:25
Шановний учаснику! З приводу Ваших вимог повідомляємо наступне:
1. Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються.
2. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року.
Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель.
На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок).
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги.
Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі.
3. Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3).
Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечит принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.
Розгорнути
Згорнути
1. Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються.
2. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року.
Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель.
На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок).
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги.
Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі.
3. Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3).
Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечит принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.
Відповіді на вимогу/скаргу надані учаснику попередньо (у якості роз"яснень)
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000794-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Лабораторія їнформаційних технологій, Код ЄДРПОУ:33262277
Дата подання: 09 листопада 2016 17:34
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2016 12:33
Шановний учаснику!
Роз`яснення з питань, порушених у Вашому зверненні, надано Замовником та оприлюднено у Системі електронних закупівель від 09.11.2016 року.
Роз`яснення з питань, порушених у Вашому зверненні, надано Замовником та оприлюднено у Системі електронних закупівель від 09.11.2016 року.
Роз`яснення на запит ПП «Лабораторія інформаційних технологій»
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000794-a.b4
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна", Код ЄДРПОУ:37995686
Дата подання: 23 листопада 2016 13:56
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 23 листопада 2016 14:04
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000794-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна", Код ЄДРПОУ:37995686
Дата подання: 24 листопада 2016 10:31
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2016 12:33
Ми цінуємо Вашу увагу до закупівлі, ініційованої Департаментом економіки та інвестицій та дякуємо за виявлену небайдужість і активну позицію в закупівельному процесі загалом. На Вашу вимогу від 24.11.2016 стосовно рішення замовника щодо визначення переможця від 18.11.2016 № 2/ПБА повідомляємо.
Замовником, на підтвердження досвіду учасника, встановлено вимогу щодо надання ним копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) факт його виконання.
Учасником ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» надано копії чотирьох аналогічних договорів, враховуючи договори, укладені його афілійованими підприємствами, про що учасник сповіщає замовника листом, наданим у складі електронної пропозиції.
Одночасно, замовникові для встановлення відповідності пропозиції учасника встановленій вимозі в частині підтвердження досвіду достатньо наявності у її складі одного аналогічного договору, проте замовник не заперечує проти надання учасником додаткових документів, що засвідчують його досвід.
Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, а саме, в межах якого учасником було надано послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 та/або послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6.
Пропозиція учасника ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» містить копію договору від 11.10.2016 № 91.01.1 (далі Договір), предмет якого є аналогічним до оголошеного за кодом ДК 016:2010. Згідно умов договору, про який йдеться, послуги надаються поетапно. На підтвердження факту надання послуг за етапом 1 Договору учасником надано акт від 04.11.2016 № 359 (далі акт), який засвідчує надання учасником послуг, що відповідають встановленому обсягу та якості. Деталізація послуг, наведених у акті, дозволяє встановити відповідність послуг предмету договору.
Враховуючи зазначене, у замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».
Замовником, на підтвердження досвіду учасника, встановлено вимогу щодо надання ним копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) факт його виконання.
Учасником ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» надано копії чотирьох аналогічних договорів, враховуючи договори, укладені його афілійованими підприємствами, про що учасник сповіщає замовника листом, наданим у складі електронної пропозиції.
Одночасно, замовникові для встановлення відповідності пропозиції учасника встановленій вимозі в частині підтвердження досвіду достатньо наявності у її складі одного аналогічного договору, проте замовник не заперечує проти надання учасником додаткових документів, що засвідчують його досвід.
Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, а саме, в межах якого учасником було надано послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 та/або послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6.
Пропозиція учасника ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» містить копію договору від 11.10.2016 № 91.01.1 (далі Договір), предмет якого є аналогічним до оголошеного за кодом ДК 016:2010. Згідно умов договору, про який йдеться, послуги надаються поетапно. На підтвердження факту надання послуг за етапом 1 Договору учасником надано акт від 04.11.2016 № 359 (далі акт), який засвідчує надання учасником послуг, що відповідають встановленому обсягу та якості. Деталізація послуг, наведених у акті, дозволяє встановити відповідність послуг предмету договору.
Враховуючи зазначене, у замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-11-04-000794-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна", Код ЄДРПОУ:37995686
Дата подання: 21 листопада 2016 16:09
Дата подання: 21 листопада 2016 16:09
скарга на рішення щодо визначення переможця
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних.
Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються.
Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг.
Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме:
1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування)
2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг
3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія.
Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Комісії:
Скарга відкликана скаржником
Причина: cancelled
Дата: 23 листопада 2016 14:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2016 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Лабораторія Інформаційних Технологій" |
88 020,00
UAH з ПДВ
|
78 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС». |
93 130,00
UAH з ПДВ
|
78 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
81 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Лабораторія Інформаційних Технологій" #33262277 |
Відхилено |
78 700,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2016 11:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС». #40173191 |
Рішення скасоване |
78 800,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2016 14:04
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС». #40173191 |
Переможець |
78 800,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2016 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір від 01.12.2016 № ПБА_2016.pdf | укладений |
09 грудня 2016 11:20
|