Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2016-11-04-000794-a b3c9c5289de844929356b647ce34849e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кузьмич Марина Олександрівна

380442027664 kuzmich@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Кузьмич Марина Олександрівна
380442027664
kuzmich@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2016 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2016 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2016 23:59
Початок аукціону: 15 листопада 2016 11:25
Початок аукціону: 15 листопада 2016 11:25
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку 1

У відділ з питань адміністрування пайової участі Департаменту економіки та інвестицій наявний великий масив документів на паперових носіях, який формувався протягом 1999-2016 років. За весь період роботи підрозділу архівування документів не проводилось. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» від 11 листопада 2014 року № 1886/5, крім архівування паперових документів є необхідність створення електронного архіву.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72252000-6 — Послуги зі створення комп’ютерних архівів
ДК 016:2010: 91.01.1 — Послуги бібліотек і архівів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться ?
Дата подання: 09 листопада 2016 14:15
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:18
В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь даска, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться ? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: розроблена в межах цього завдання ?
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання. Відповідь на нього міститься у Технічному завданні відносно зазначеної закупівлі: «Електронний каталог встановлюється на технічних засобах Замовника. Роботи із завантаження в каталог інформаційного ресурсу здійснюється силами Виконавця. Налаштування операційної системи серверу здійснюється Замовником».
Виходячи із зазначеного вище, Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються.
Будемо раді Вашій участі у закупівлі!
Чи не протиречьть об'єднання в один лот різних по суті та складу послуг ?
Дата подання: 09 листопада 2016 14:26
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:16
Будь ласка, поясніть, чи не протиречить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: 1) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; 2) Палітурна обробка справ постійного зберігання; 3) Створення архіву електронних документів. З нашої точки зору, нерозділення цих послуг на різні лоти притиречить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносятся до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот. Просимо розділити ці послуги на різні лоти, як цього вимагає Закон України "Про здійснення державних закупівель"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, які ініціює Депртамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник).
На Ваше питання стосовно визначення Замовником предмету закупівлі, а також пропозицій щодо виокремленння частин предмета закупівлі повідомляємо.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі  Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року.
Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону,  вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі  Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель.
На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі  Порядок).
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги.
Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі.
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Чим обгрутнване ОБМЕЖЕННЯ можливостей Учасника вимогами до обладнання ?
Дата подання: 09 листопада 2016 14:50
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:18
В пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" вказано, "формат сканування оригіналів: до А3 включно". Будь ласка, поясніть які саме документи формату А3 маюстья на увазі в зазанченому масиві документів, які підлягають обробці в скаладі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору утатскування для досягнення результатів послуг, які вимагаються? З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому ща, навіть, якща в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів). Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Ми дуже раді Вашому інтересу до закупівлі, оголошеної Депртаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник) та сподіваємось на Вашу у ній участь.
З приводу Вашого питання щодо вимог до обладнання учасника, які викладені у Технічному завданні до закупівлі повідомляємо.
Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3).
Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.
ЗАПИТи на РОЗ'ЯСНЕННЯ
Дата подання: 09 листопада 2016 16:25
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:27
Прошу вважати мої запитання, які опубліковані 09.11.20-16 ЗАПИТАМИ НА РОЗ'ЯСНЕННЯ, які вимагають обов'язкової відповіді Замовника згідно Статті 10 «Закону України про публічні закупівлі»
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовником розглянуто Ваші звернення, в тому числі вимогу та надано відповіді щодо кожного з них.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-04-000794-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Лабораторія їнформаційних технологій, Код ЄДРПОУ:33262277
Дата подання: 09 листопада 2016 17:25
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
ЗАПИТ НА РОЗ’ЯСНЕННЯ
ПП «Лабораторія інформаційних технологій» розглядає можливість прийняття участі у процедурі допорогової закупівлі UA-2016-11-04-000794-a «Послуги бібліотек і архівів – за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У зв’язку з цим, у відповідності до статті 23 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», просимо впродовж трьох днів надати роз’яснення (та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону) щодо наступних питань:
1. В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь ласка, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання?
Просимо виключити спогади про "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу", як про суттєвість, яка немає відношення до Предмету закупівлі.
2. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: а) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; б) Палітурна обробка справ постійного зберігання; в) Створення архіву електронних документів.
З нашої точки зору, не розділення цих послуг на різні лоти протирічить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносяться до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот.
Просимо розділити Предмет закупівлі на наступні лоти:
- Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання;
- Палітурна обробка справ постійного зберігання;
- Створення архіву електронних документів.
3. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" вимога в пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" про те, що обладнання має матиме «можливість сканування оригіналів: до А3 включно». Які саме документи формату А3 маються на увазі в зазначеному масиві документів, які підлягають обробці в складі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору устаткування для досягнення результатів послуг, які вимагаються? (бо сканування документів формату А3 може бути виконано у відповідності до Технічних вимог та вимог до результатів послуг сканерами меншого формату)?
З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому що, навіть, якщо в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів).
Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2016 18:25
Шановний учаснику! З приводу Ваших вимог повідомляємо наступне:
1. Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються.
2. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі  Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року.
Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону,  вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі  Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель.
На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі  Порядок).
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги.
Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі.
3. Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3).
Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечит принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповіді на вимогу/скаргу надані учаснику попередньо (у якості роз"яснень)
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000794-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Лабораторія їнформаційних технологій, Код ЄДРПОУ:33262277
Дата подання: 09 листопада 2016 17:34
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2016 12:33
Шановний учаснику!
Роз`яснення з питань, порушених у Вашому зверненні, надано Замовником та оприлюднено у Системі електронних закупівель від 09.11.2016 року.
Роз`яснення на запит ПП «Лабораторія інформаційних технологій»
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000794-a.b4
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна", Код ЄДРПОУ:37995686
Дата подання: 23 листопада 2016 13:56
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 листопада 2016 14:04
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000794-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна", Код ЄДРПОУ:37995686
Дата подання: 24 листопада 2016 10:31
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2016 12:33
Ми цінуємо Вашу увагу до закупівлі, ініційованої Департаментом економіки та інвестицій та дякуємо за виявлену небайдужість і активну позицію в закупівельному процесі загалом. На Вашу вимогу від 24.11.2016 стосовно рішення замовника щодо визначення переможця від 18.11.2016 № 2/ПБА повідомляємо.
Замовником, на підтвердження досвіду учасника, встановлено вимогу щодо надання ним копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) факт його виконання.
Учасником ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» надано копії чотирьох аналогічних договорів, враховуючи договори, укладені його афілійованими підприємствами, про що учасник сповіщає замовника листом, наданим у складі електронної пропозиції.
Одночасно, замовникові для встановлення відповідності пропозиції учасника встановленій вимозі в частині підтвердження досвіду достатньо наявності у її складі одного аналогічного договору, проте замовник не заперечує проти надання учасником додаткових документів, що засвідчують його досвід.
Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, а саме, в межах якого учасником було надано послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 та/або послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6.
Пропозиція учасника ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» містить копію договору від 11.10.2016 № 91.01.1 (далі  Договір), предмет якого є аналогічним до оголошеного за кодом ДК 016:2010. Згідно умов договору, про який йдеться, послуги надаються поетапно. На підтвердження факту надання послуг за етапом 1 Договору учасником надано акт від 04.11.2016 № 359 (далі  акт), який засвідчує надання учасником послуг, що відповідають встановленому обсягу та якості. Деталізація послуг, наведених у акті, дозволяє встановити відповідність послуг предмету договору.
Враховуючи зазначене, у замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

09 листопада 2016 17:33
Запит на роз'яснення

Документи

24 листопада 2016 12:31
На вимогу від 24.11.docx

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-11-04-000794-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна", Код ЄДРПОУ:37995686
Дата подання: 21 листопада 2016 16:09
скарга на рішення щодо визначення переможця
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії:
Скарга відкликана скаржником
Причина: cancelled
Дата: 23 листопада 2016 14:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2016 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Лабораторія Інформаційних Технологій" 88 020,00
UAH з ПДВ
78 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС». 93 130,00
UAH з ПДВ
78 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна" 99 000,00
UAH з ПДВ
81 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2016 20:30
Скарга 10.11.2016.pdf
14 листопада 2016 20:30
Тендерна Пропозиція 1.1.pdf

Публічні документи

14 листопада 2016 17:08
Выписка_ДС_1.pdf
14 листопада 2016 17:07
Выписка_ДС.pdf
14 листопада 2016 17:04
Статут-Архив.pdf
14 листопада 2016 17:04
Статут_ДС.pdf
14 листопада 2016 16:50
акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016.pdf
14 листопада 2016 16:48
Договір № 91.01.1 + акт.pdf
14 листопада 2016 16:48
Договір № 73-691_16.pdf
14 листопада 2016 16:48
Договір № 16_006_14.pdf
14 листопада 2016 16:46
Кваліфікаційні документи.pdf

Публічні документи

14 листопада 2016 16:34
Договір, акт_№3.pdf
14 листопада 2016 16:34
Договір, акт_№2.pdf
14 листопада 2016 16:33
Договір, акт_ №1.pdf
14 листопада 2016 16:32
Довідка обладнання.jpg
14 листопада 2016 16:31
Відомості про підприємство.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "Лабораторія Інформаційних Технологій"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».

Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Лабораторія Інформаційних Технологій"
#33262277
Відхилено 78 700,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2016 11:18
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».
#40173191
Рішення скасоване 78 800,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2016 14:04
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».
#40173191
Переможець 78 800,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2016 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2016 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».
#40173191
78 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 01.12.2016 № ПБА_2016.pdf укладений
09 грудня 2016 11:20