Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2016-11-04-000581-c ● e871aa57c54d4d42b7351518accd40e9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство фінансів України |
Код ЄДРПОУ: | 00013480 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Мизюк Оксана Михайлівна +380442065922 tender.mfu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2016 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2016 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2016 09:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2016 15:54 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,27% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 48311000-1 — Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
ДК 016:2010: 58.29.50-00.00 — Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2016 14:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2016 14:07 |
Зміни у ТД від 20.12.2016.docx | |
21 грудня 2016 14:07 |
Додаток 5_Проект договору про закупівлю.doc | |
21 грудня 2016 13:27 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
19 грудня 2016 15:32 |
Додаток 4_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.doc | |
14 грудня 2016 17:49 |
Додаток 3_КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.doc | |
14 листопада 2016 16:36 |
Додаток 2_ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.docx | |
14 листопада 2016 16:36 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000581-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Волохонський Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3300814592
Дата подання: 10 листопада 2016 13:42
Зміни до тендерної документації
Замовником допущені порушення при складанні тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2016 16:43
Міністерство фінансів України розглянуло звернення з вимогою щодо усунення порушень в тендерній документації закупівлі UA-2016-11-04-000581-c – «Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу» (Код ДК 016:2010 – 58.29.50-00.00: Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням; Код ДК 021:2015 – 48311000-1: Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом) і прийняло рішення внести зміни та усунути порушення в тендерній документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Зміни, що вносяться до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу. Разом із змінами до тендерної документації в окремому документі також оприлюднений перелік змін, що вносяться згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-11-04-000581-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТЛАЙН ІТ", Код ЄДРПОУ:37962095
Дата подання: 17 листопада 2016 16:24
Дата подання: 17 листопада 2016 16:24
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга
Найменування замовника: Міністерство фінансів України
Найменування суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Софтлайн ІТ»
Місцезнаходження суб’єкта оскарження: 08132, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вул. Вітянська, буд. 2, приміщення 7.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Софтлайн ІТ» має намір прийняти участь у торгах на закупівлю Код ДК 016:2010 58.29.50-00.00: Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (Код ДК 021:2015 48311000-1: Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом (Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу)).
Номер оголошення UA-2016-11-04-000581-c.
ТОВ «Софтлайн ІТ» подає скаргу щодо порушення своїх прав та дискримінації, як учасника торгів. На думку ТОВ «Софтлайн ІТ» тендерна документація порушує вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підстави подання скарги та обгрунтування порушених прав.
Згідно оголошення про торги та тендерної документації, Міністерство фінансів здійснює закупівлю системи електронного документообігу. Міністерство фінансів України є центральним органом виконавчої влади. На сьогоднішні день, система електронного документообігу органу виконавчої влади повинна створюватись на підставі наступних нормативно-правових актів:
Законів України “Про інформацію”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронний цифровий підпис”, “Про звернення громадян”, ”Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, ”Про доступ до публічної інформації”, ”Про захист персональних даних”, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України;
Указу Президента України від 20 жовтня 2005 року № 1497 “Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій”;
постанов Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 ”Про затвердження Інструкції і діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”; від 27.11.1998 № 1893 ”Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави”; від 28.10.2004 № 1453 ”Про затвердження Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади”; від 29.03.2006 № 373 “Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах”; від 24.09.2008 № 858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”; від 30.11.2011 № 1242 “Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади”;
НД ТЗІ 3.7-003-2005 “Порядок проведення робіт зі створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”;
НД ТЗІ 2.5-005-99 “Класифікація автоматизованих систем і стандартні функціональні профілі захищеності оброблюваної інформації від несанкціонованого доступу”;
НД ТЗІ 2.5-008-2002 “Вимоги щодо захисту службової інформації від несанкціонованого доступу під час оброблення в автоматизованих системах класу 2”.
1. Додаток 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, які не вказані в жодному з наведених вище документів та призводять до дискримінації учасників. А саме:
1.1. Вказано, що: «Система повинна бути ERP-класу, будуватись як єдине інформаційне середовище для роботи кінцевих користувачів, яке забезпечує інтеграцію та синхронізацію модулів, що входять до її складу». На сьогоднішній день на ринку інформаційних технологій України існує багато програмних рішень, які задовольняють всім вимогам щодо системи електронного документообігу органу виконавчої влади, але не є системами ERP класу. В той же час, жодна з відомих світових інформаційних систем ERP класу (SAP, Oracle, Microsoft тощо) не має складових модулів електронного документообігу, які б задовольняли нормативним вимогам щодо таких програмних продуктів для органів виконавчої влади.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Додатково зазначимо, що функціональність систем ERP класу (складський облік, автоматизація фінансів, облік договорів тощо) значно перевищує можливості систем електронного документообігу та не може бути використана при побудові інформаційних систем діловодства в центральних органах виконавчої влади. При цьому, вартість функціоналу ERP в рази перевищує вартість систем електронного документообігу. Таким чином, при закупівлі систем електронного документообігу ERP класу будуть недоцільно використані державні кошти на закупівлю функціоналу, який в подальшому не буде використаний замовником.
1.2. Вказано вимогу щодо наявності BI-системи. У світовій практиці системи типу Business Intelligence (BI) використовуються для збору та аналізу неструктурованих даних з різних джерел. В той же час, в технічних вимогах до системи електронного документообігу Міністерства фінансів України не вказано джерел таких даних, а інформація про документи чітко структурована у відповідності до вимог чинного законодавства України. Знову зазначимо, що світові виробники систем класу BI (SAP, QlikView тощо) не мають функціональності електронного документообігу. В той же час типові системи електронного документообігу (Documentum, DocsOpen, Lotus, MS Sharepoint, Аскод, ДОКПРОФ тощо) не мають в своєму складі BI модулів.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
1.3. Вказано вимогу щодо наявності в системі електронного документообігу вбудованого Конструктору процесів документообігу нотації BPMN 2.0. Зазначимо, що нотація опису бізнес-процесів BPMN 2.0. є не самою поширеною в світі. Існують інші аналогічні нотації опису бізнес-процесів, зокрема: IDEF0, Basic Flowchart, Cross Functional Flowchart, Event-Driven Process Chain та інші.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
2. В Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації міститься розділ «Підтвердження відповідності учасників вимогам до системи». В даному розділі деякі вимоги щодо системи електронного документообігу вимагається продемонструвати (надати демо-доступ та інструкцію використання), а по іншим вимогам – лише надати скріншот. Вважаємо даний пункт таким, що обмежує конкуренцію, так як вказані вище суперечливі вимоги щодо наявності BI-системи вимагається продемонструвати у демо-доступі.
3. В Додатку 3 «Кваліфікаційна частина» тендерної документації міститься вимога щодо наявності досвіду постачання ліцензій та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу (з ЕЦП) в центральних органах виконавчої влади) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) (загалом не менше 3 договори за період 2013-2016 років).
Зазначимо, що системи електронного документообігу впроваджуються в органах державної влади України вже більше 15 років. Станом на 2013 рік всі органи державної влади мали системи електронного документообігу та більшість з них не закуповувала нових систем, а модернізувала існуючі. Окремо зазначимо, що системи електронного документообігу центральних органів виконавчої влади та інших органів державної влади (включаючи органи місцевого самоврядування) не мають суттєвих відмінностей щодо функціонування. Тому вважаємо вимогу досвіду постачання та впровадження не менше трьох систем електронного документообігу саме в центральних органах виконавчої влади дискримінаційною.
Вимоги
ТОВ «Софтлайн ІТ» просить зобов’язати Міністерство фінансів України усунути дискримінаційні умови тендерної документації по закупівлі: Код ДК 016:2010 58.29.50-00.00: Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (Код ДК 021:2015 48311000-1: Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом (Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу)).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2016 20:55
від 22.11.2016 1603 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2016 20:55
додатковий щодо скарги ТОВ Софтлайн ІТ.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2016 14:57
про резолютивну частину рішення 1955.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2016 20:40
від 08.12.2016 1955 до публікації.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2016 18:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Міністерство фінансів України внесло зміни у тендерну документацію відповідно до рішення від 08.12.2016 №1955-р/пк-пз АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 14 грудня 2016 18:00
Номер скарги: UA-2016-11-04-000581-c.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТЛАЙН ІТ", Код ЄДРПОУ:37962095
Дата подання: 20 березня 2017 16:03
Дата подання: 20 березня 2017 16:03
Оскарження результатів торгів
Скарга
Найменування замовника: Міністерство фінансів України
Найменування суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Софтлайн ІТ»
Місцезнаходження суб’єкта оскарження: 08132, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вул. Вітянська, буд. 2, приміщення 7.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Софтлайн ІТ» приймало участь у торгах на закупівлю Код ДК 016:2010 58.29.50-00.00: Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (Код ДК 021:2015 48311000-1: Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом (Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу)).
Номер оголошення UA-2016-11-04-000581-c.
ТОВ «Софтлайн ІТ» подає скаргу щодо порушення своїх прав та дискримінації, як учасника торгів. На думку ТОВ «Софтлайн ІТ» її тендерна пропозиція була відхилена безпідставно (посилання на пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним), а переможець торгів не надав документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, отже був акцептований з порушенням вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підстави подання скарги та обгрунтування порушених прав.
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Софтлайн ІТ».
В протоколі засідання тендерного комітету Міністерства фінансів України з питань закупівлі товарів, робіт та послуг № ТК-05-21/9 від 22.02.2017 вказано, що тендера пропозиція ТОВ «Софтлайн ІТ» не відповідає вимогам тендерної документації через наступні причини:
відсутнє графічне налаштування маршруту передачі та обробки документів у вигляді зв'язаної послідовності виконуваних завдань (вбудований Конструктор процесів відкритих стандартів);
система не побудована на ERP платформі, як зазначено в технічних умовах до предмету закупівлі.
Зазначимо, що графічне налаштування маршруту передачі та обробки документів у вигляді зв'язаної послідовності виконуваних завдань було описане в тендерній пропозиції (документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Додаток 1 пункт 13), надано демо-доступ до необхідного функціоналу та презентоване під час демонстрації запропонованого програмного рішення. Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Софтлайн ІТ» через вказану причину безпідставним.
Програмний продукт «Megapolis.DocNet» побудований на базі сучасних програмних рішень, які ТОВ «Софтлайн ІТ» вважає системами ERP класу. Міністерством фінансів, під час проведення тендеру, не надано чітких критеріїв, що таке ERP платформа, а визначених законодавством критеріїв не існує. Крім того, саме це питання було причиною подання скарги ТОВ «Софтлайн ІТ». Замовником під час розгляду скарги було надано перелік програмних рішень, які він вважає платформами ERP класу, але жоден з виробників вказаних програмних продуктів не подав тендерну пропозицію. Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Софтлайн ІТ» через вказану причину безпідставним.
Окремо зазначимо, що в протоколі засідання тендерного комітету Міністерства фінансів України з питань закупівлі товарів, робіт та послуг № ТК-05-21/9 від 22.02.2017 вказано, що робочою групою Департаменту документообігу та контролю за виконанням документів Міністерства фінансів України визнано, що у цілому програмний комплекс «Megapolis.DoсNet» здатний забезпечити реалізацію електронного документообігу установи.
2. Щодо визнання переможцем торгів ТОВ Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Додаток 3 тендерної документації на дані торги містив наступну вимогу: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладені договори на надання аналогічних послуг (постачання ліцензій та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу (з ЕЦП) в органах державної влади) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) (загалом не менше 3-х договорів за період 2013-2016 років) із зазначенням предмета договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон)».
Зазначимо, що вказане формулювання передбачає, що кожен з наведених трьох договорів повинен містити одночасно постачання ліцензій та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу з ЕЦП.
Для підтвердження даній вимозі ТОВ Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" в складі своєї тендерної пропозиції надало довідку, що містить інформацію про раніше укладені договори, в якій міститься посилання на чотирьох замовників: Міністерство інфраструктури України, Міністерство освіти і науки України, Вінницька обласна державна адміністрація, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. До даної довідки додаються копії договорів та актів здачі-приймання. Надані копії договорів та актів свідчать, що два з наведених чотирьох проектів не відповідають вимогам Замовника, а саме:
1) проект в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України містив лише постачання ліцензій, та не включав в себе жодних послуг з впровадження наданих програмних продуктів;
2) проект в Міністерстві інфраструктури України включав в себе лише послуги з супроводження системи електронного документообігу. При цьому відсутні послуги з постачання ліцензій та їх впровадження.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" містить підтвердження надання аналогічних послуг лише в двох договорах, що не відповідає вимогам тендерної документації, а отже, у відповідності до вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно призвести до відхилення пропозиції. Вважаємо визнання переможцем торгів ТОВ Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" таким, що суперечить вимогам пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо зазначимо, що при розгляді скарги на дискримінаційні умови тендерної документації (UA-2016-11-04-000581-c.a2, поданої 17 листопада 2016 року), ТОВ «Софтлайн ІТ» надавало роз’яснення, що технічні умови торгів прописані таким чином, що обмежують конкуренцію лише до одного учасника - ТОВ Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ". Як бачимо, за результатами торгів, пропозиція ТОВ Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" була найдорожчою, але акцептована при неправомірному відхиленні інших тендерних пропозицій. Тим самим, Міністерство фінансів України порушило принципи здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги
ТОВ «Софтлайн ІТ» просить зобов’язати Міністерство фінансів України усунути порушення при оцінці тендерних пропозицій по закупівлі: Код ДК 016:2010 58.29.50-00.00: Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (Код ДК 021:2015 48311000-1: Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом (Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу)) та відмінити наступні рішення:
1) про визнання тендерної пропозиції ТОВ «Софтлайн ІТ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2) про визнання переможцем торгів ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2017 21:05
Рішення від 22.03.2017 1430 до публікації.pdf
Дата публікації: 23 березня 2017 21:05
Інформація про резулютивну частину рішення від 07.04.2017 № 1905.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2017 19:47
рішення від 07.04.2017 № 1905.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 22:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2016 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ |
1 148 000,00
UAH з ПДВ
|
989 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТЛАЙН ІТ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
2 157 840,00
UAH з ПДВ
|
1 047 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ #37471425 |
Відхилено |
989 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2017 17:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТЛАЙН ІТ" #37962095 |
Відхилено |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2017 17:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #30116577 |
Переможець |
1 047 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2017 15:23
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 березня 2017 15:23
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #30116577 |
1 047 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 квітня 2017 09:18 |
Коментар щодо відміни: | Відміна процедури закупівлі «Код ДК 016:2010 58.29.50-00.00: Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (Код ДК 021:2015 48311000-1: Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом (Послуги з придбання ліцензій на програмне забезпечення електронного документообігу))» за рішенням Колегії від 07.04.2017 № 1905-р/пк-пз. |
Документи:
24 квітня 2017 09:18
|
Протокол № ТК-05-21-12 від 21 04 2017.docx |