Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Лампи розжарювання та газорозрядні електричні; лампи дугові, код 27.40.1 за ДК 016-2010 (галогенні лампи розжарення, код 31512000-8 за ДК 021:2015) (лампи металогалогенні та галогенні)»
Очікувана вартість
200 658,85 UAH
UA-2016-11-04-000576-b ● 6c9b891414b149afb05788db05740309
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Киевский Метрополитен" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, проспект Победы, д. 35. |
Контактна особа: |
Ніколенко О.М. (044) 238-58-06 O.Nikolenko@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2016 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2016 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2016 17:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2016 15:39 |
Очікувана вартість: | 200 658,85 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 003,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
389 шт
лампи металогалогенні та галогенні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, Вифлеємська, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2017
ДК 021:2015: 31512000-8 — Галогенні лампи розжарення
ДК 016:2010: 27.40.1 — Лампи розжарювання та газорозрядні електричні; лампи дугові
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2016 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2016 12:35 |
ТД.doc | |
04 листопада 2016 12:35 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc | |
04 листопада 2016 12:35 |
Додаток 6.docx | |
04 листопада 2016 12:35 |
Додаток 5.docx | |
04 листопада 2016 12:35 |
Додаток 4.docx | |
04 листопада 2016 12:35 |
Додаток 3.docx | |
04 листопада 2016 12:35 |
Додаток 2.docx | |
04 листопада 2016 12:35 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000576-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КРЕМЕЛЕКТРО, Код ЄДРПОУ:37411298
Дата подання: 05 грудня 2016 23:23
Неправомірна дискваліфікація
Товариством з обмеженою відповідальністю «Кремелектро» розглянуто Протокол засідання тендерного комітету №2717 від 28.11.2016, згідно з яким наше підприємство неправомірно дискваліфіковано у зв’язку з нібито невідповідністю вимогам замовника.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет КП «Київський метрополітен» вказав на 5 «помилок», допущених нашим підприємством під час подання тендерної документації, а саме:
1. Учасником в ціновій тендерній пропозиції в назві предмету закупівлі вказаний загальний код за ДК 016-2010 (освітлювальне обладнання та електричні лампи), замість назви (лампи металогалогенні та галогенні), яка присутня в назві предмету закупівлі в нашій ціновій пропозиції.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
2. В ціновій пропозиції учасника в позиції 7 зазначена лампа металогалогенна PHILIPS, а у відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовникам вказана лампа металогалогенна ЕВРОСВЕТ.
Маркування CDO-ET мають лише металогалогенні лампи PHILIPS, а тому, відкритих джерелах можна легко знайти інформацію, що нами були запропоновані лампи PHILIPS.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. У відповідності тендерної пропозиції учасника в позиціях 7,8 зазначено вираз «або еквівалент».
Якщо наше підприємство запропонувало конкретну лампу, то можна здогадатись, що нами допущена формальна описка, яка виявляється в невидаленні фрази «або еквівалент» з тендерної документації, яка завантажена замовником, та ми не збирались пропонувати іншу лампу, оскільки конкретна лампа з конкретним виробником нами була вказана.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Учасником надано сертифікат відповідності на лампи металогалогенні ЕВРОСВЕТ та декларацію про відповідність на лампи металогалоенні PHILIPS, з посиланням на інші нормативні документи щодо підтвердженні відповідності.
Продукція компанії ЕВРОСВЕТ та PHILIPS мають репутацію якісної, надійної, та такими, що відповідають чинному законодавству України. Ми вважаємо, що відхиляти нашу пропозицію з тією причиною, що у сертифікатах та декалараціях, в яких вказані інші ДСТУ, що діють на території України, є порушенням Закону, а вказувати конкретні ДСТУ у технічних вимогах є порушенням принципу доброчесної конкуренції.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, якщо в документах, підтверджуючих відповідність державним стандартам України, не вказані ДСТУ, які Ви вимагаєте, це не значить, що продукція вищезазначених виробників не відповідає цим стандартам.
Також, тендерний комітет вказує на те, що ТОВ «Кремелектро» не надало лист-підтвердження про відповідність цього нормативного документа вимогам замовника та поширення на предмет закупівлі.
У відповідності до ч. 4 ст. 16 вищевказаного Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
5. Не надано декларацію або сертифікат про відповідність на продукцію ТМ FERON, що зазначені в позиціях 11,12,13.
ТОВ «Кремелектро» заванатажило у складі тендерної пропозиції документ під назвою «Сертификаты Feron_2016-13-14.pdf», в якому міститься сертифікат відповідності з необхідними додатками на галогенні лампи FERON. Тому, неуважність членів тендерного комітету, не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, наша компанія надала найвигіднішу пропозицію, ціна якої нижче більш ніж на 56 тисяч гривень від інших учасників аукціону та ми визнаємо, що допустили ряд формальних помилок, які не впливають на остаточні результати розгляду нашої пропозиції. ТОВ «Кремелектро» готово як до співпраці, так і до захисту своїх законних інтересів усіма передбаченими законодавством способами.
Отже, з метою прозорості державних закупівель та неприпустимості дискримінації та об’єктивної оцінки тендерних заявок, переконливо прошу визнати ТОВ «Кремелектро» переможцем у закупівлі «Лампи розжарювання та газорозрядні електричні; лампи дугові, код 27.40.1 за ДК 016-2010 (галогенні лампи розжарення, код 31512000-8 за ДК 021:2015) (лампи металогалогенні та галогенні)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет КП «Київський метрополітен» вказав на 5 «помилок», допущених нашим підприємством під час подання тендерної документації, а саме:
1. Учасником в ціновій тендерній пропозиції в назві предмету закупівлі вказаний загальний код за ДК 016-2010 (освітлювальне обладнання та електричні лампи), замість назви (лампи металогалогенні та галогенні), яка присутня в назві предмету закупівлі в нашій ціновій пропозиції.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
2. В ціновій пропозиції учасника в позиції 7 зазначена лампа металогалогенна PHILIPS, а у відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовникам вказана лампа металогалогенна ЕВРОСВЕТ.
Маркування CDO-ET мають лише металогалогенні лампи PHILIPS, а тому, відкритих джерелах можна легко знайти інформацію, що нами були запропоновані лампи PHILIPS.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. У відповідності тендерної пропозиції учасника в позиціях 7,8 зазначено вираз «або еквівалент».
Якщо наше підприємство запропонувало конкретну лампу, то можна здогадатись, що нами допущена формальна описка, яка виявляється в невидаленні фрази «або еквівалент» з тендерної документації, яка завантажена замовником, та ми не збирались пропонувати іншу лампу, оскільки конкретна лампа з конкретним виробником нами була вказана.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Учасником надано сертифікат відповідності на лампи металогалогенні ЕВРОСВЕТ та декларацію про відповідність на лампи металогалоенні PHILIPS, з посиланням на інші нормативні документи щодо підтвердженні відповідності.
Продукція компанії ЕВРОСВЕТ та PHILIPS мають репутацію якісної, надійної, та такими, що відповідають чинному законодавству України. Ми вважаємо, що відхиляти нашу пропозицію з тією причиною, що у сертифікатах та декалараціях, в яких вказані інші ДСТУ, що діють на території України, є порушенням Закону, а вказувати конкретні ДСТУ у технічних вимогах є порушенням принципу доброчесної конкуренції.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, якщо в документах, підтверджуючих відповідність державним стандартам України, не вказані ДСТУ, які Ви вимагаєте, це не значить, що продукція вищезазначених виробників не відповідає цим стандартам.
Також, тендерний комітет вказує на те, що ТОВ «Кремелектро» не надало лист-підтвердження про відповідність цього нормативного документа вимогам замовника та поширення на предмет закупівлі.
У відповідності до ч. 4 ст. 16 вищевказаного Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
5. Не надано декларацію або сертифікат про відповідність на продукцію ТМ FERON, що зазначені в позиціях 11,12,13.
ТОВ «Кремелектро» заванатажило у складі тендерної пропозиції документ під назвою «Сертификаты Feron_2016-13-14.pdf», в якому міститься сертифікат відповідності з необхідними додатками на галогенні лампи FERON. Тому, неуважність членів тендерного комітету, не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, наша компанія надала найвигіднішу пропозицію, ціна якої нижче більш ніж на 56 тисяч гривень від інших учасників аукціону та ми визнаємо, що допустили ряд формальних помилок, які не впливають на остаточні результати розгляду нашої пропозиції. ТОВ «Кремелектро» готово як до співпраці, так і до захисту своїх законних інтересів усіма передбаченими законодавством способами.
Отже, з метою прозорості державних закупівель та неприпустимості дискримінації та об’єктивної оцінки тендерних заявок, переконливо прошу визнати ТОВ «Кремелектро» переможцем у закупівлі «Лампи розжарювання та газорозрядні електричні; лампи дугові, код 27.40.1 за ДК 016-2010 (галогенні лампи розжарення, код 31512000-8 за ДК 021:2015) (лампи металогалогенні та галогенні)».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2016 16:31
На вимогу від 05.12.2016 відповідь надана в доданому файлі
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000576-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КРЕМЕЛЕКТРО, Код ЄДРПОУ:37411298
Дата подання: 05 грудня 2016 23:25
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "Кремелектро"
Товариством з обмеженою відповідальністю «Кремелектро» розглянуто Протокол засідання тендерного комітету №2717 від 28.11.2016, згідно з яким наше підприємство неправомірно дискваліфіковано у зв’язку з нібито невідповідністю вимогам замовника.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет КП «Київський метрополітен» вказав на 5 «помилок», допущених нашим підприємством під час подання тендерної документації, а саме:
1. Учасником в ціновій тендерній пропозиції в назві предмету закупівлі вказаний загальний код за ДК 016-2010 (освітлювальне обладнання та електричні лампи), замість назви (лампи металогалогенні та галогенні), яка присутня в назві предмету закупівлі в нашій ціновій пропозиції.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
2. В ціновій пропозиції учасника в позиції 7 зазначена лампа металогалогенна PHILIPS, а у відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовникам вказана лампа металогалогенна ЕВРОСВЕТ.
Маркування CDO-ET мають лише металогалогенні лампи PHILIPS, а тому, відкритих джерелах можна легко знайти інформацію, що нами були запропоновані лампи PHILIPS.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. У відповідності тендерної пропозиції учасника в позиціях 7,8 зазначено вираз «або еквівалент».
Якщо наше підприємство запропонувало конкретну лампу, то можна здогадатись, що нами допущена формальна описка, яка виявляється в невидаленні фрази «або еквівалент» з тендерної документації, яка завантажена замовником, та ми не збирались пропонувати іншу лампу, оскільки конкретна лампа з конкретним виробником нами була вказана.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Учасником надано сертифікат відповідності на лампи металогалогенні ЕВРОСВЕТ та декларацію про відповідність на лампи металогалоенні PHILIPS, з посиланням на інші нормативні документи щодо підтвердженні відповідності.
Продукція компанії ЕВРОСВЕТ та PHILIPS мають репутацію якісної, надійної, та такими, що відповідають чинному законодавству України. Ми вважаємо, що відхиляти нашу пропозицію з тією причиною, що у сертифікатах та декалараціях, в яких вказані інші ДСТУ, що діють на території України, є порушенням Закону, а вказувати конкретні ДСТУ у технічних вимогах є порушенням принципу доброчесної конкуренції.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, якщо в документах, підтверджуючих відповідність державним стандартам України, не вказані ДСТУ, які Ви вимагаєте, це не значить, що продукція вищезазначених виробників не відповідає цим стандартам.
Також, тендерний комітет вказує на те, що ТОВ «Кремелектро» не надало лист-підтвердження про відповідність цього нормативного документа вимогам замовника та поширення на предмет закупівлі.
У відповідності до ч. 4 ст. 16 вищевказаного Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
5. Не надано декларацію або сертифікат про відповідність на продукцію ТМ FERON, що зазначені в позиціях 11,12,13.
ТОВ «Кремелектро» заванатажило у складі тендерної пропозиції документ під назвою «Сертификаты Feron_2016-13-14.pdf», в якому міститься сертифікат відповідності з необхідними додатками на галогенні лампи FERON. Тому, неуважність членів тендерного комітету, не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, наша компанія надала найвигіднішу пропозицію, ціна якої нижче більш ніж на 56 тисяч гривень від інших учасників аукціону та ми визнаємо, що допустили ряд формальних помилок, які не впливають на остаточні результати розгляду нашої пропозиції. ТОВ «Кремелектро» готово як до співпраці, так і до захисту своїх законних інтересів усіма передбаченими законодавством способами.
Отже, з метою прозорості державних закупівель та неприпустимості дискримінації та об’єктивної оцінки тендерних заявок, переконливо прошу визнати ТОВ «Кремелектро» переможцем у закупівлі «Лампи розжарювання та газорозрядні електричні; лампи дугові, код 27.40.1 за ДК 016-2010 (галогенні лампи розжарення, код 31512000-8 за ДК 021:2015) (лампи металогалогенні та галогенні)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет КП «Київський метрополітен» вказав на 5 «помилок», допущених нашим підприємством під час подання тендерної документації, а саме:
1. Учасником в ціновій тендерній пропозиції в назві предмету закупівлі вказаний загальний код за ДК 016-2010 (освітлювальне обладнання та електричні лампи), замість назви (лампи металогалогенні та галогенні), яка присутня в назві предмету закупівлі в нашій ціновій пропозиції.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
2. В ціновій пропозиції учасника в позиції 7 зазначена лампа металогалогенна PHILIPS, а у відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовникам вказана лампа металогалогенна ЕВРОСВЕТ.
Маркування CDO-ET мають лише металогалогенні лампи PHILIPS, а тому, відкритих джерелах можна легко знайти інформацію, що нами були запропоновані лампи PHILIPS.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. У відповідності тендерної пропозиції учасника в позиціях 7,8 зазначено вираз «або еквівалент».
Якщо наше підприємство запропонувало конкретну лампу, то можна здогадатись, що нами допущена формальна описка, яка виявляється в невидаленні фрази «або еквівалент» з тендерної документації, яка завантажена замовником, та ми не збирались пропонувати іншу лампу, оскільки конкретна лампа з конкретним виробником нами була вказана.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Учасником надано сертифікат відповідності на лампи металогалогенні ЕВРОСВЕТ та декларацію про відповідність на лампи металогалоенні PHILIPS, з посиланням на інші нормативні документи щодо підтвердженні відповідності.
Продукція компанії ЕВРОСВЕТ та PHILIPS мають репутацію якісної, надійної, та такими, що відповідають чинному законодавству України. Ми вважаємо, що відхиляти нашу пропозицію з тією причиною, що у сертифікатах та декалараціях, в яких вказані інші ДСТУ, що діють на території України, є порушенням Закону, а вказувати конкретні ДСТУ у технічних вимогах є порушенням принципу доброчесної конкуренції.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, якщо в документах, підтверджуючих відповідність державним стандартам України, не вказані ДСТУ, які Ви вимагаєте, це не значить, що продукція вищезазначених виробників не відповідає цим стандартам.
Також, тендерний комітет вказує на те, що ТОВ «Кремелектро» не надало лист-підтвердження про відповідність цього нормативного документа вимогам замовника та поширення на предмет закупівлі.
У відповідності до ч. 4 ст. 16 вищевказаного Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
5. Не надано декларацію або сертифікат про відповідність на продукцію ТМ FERON, що зазначені в позиціях 11,12,13.
ТОВ «Кремелектро» заванатажило у складі тендерної пропозиції документ під назвою «Сертификаты Feron_2016-13-14.pdf», в якому міститься сертифікат відповідності з необхідними додатками на галогенні лампи FERON. Тому, неуважність членів тендерного комітету, не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, наша компанія надала найвигіднішу пропозицію, ціна якої нижче більш ніж на 56 тисяч гривень від інших учасників аукціону та ми визнаємо, що допустили ряд формальних помилок, які не впливають на остаточні результати розгляду нашої пропозиції. ТОВ «Кремелектро» готово як до співпраці, так і до захисту своїх законних інтересів усіма передбаченими законодавством способами.
Отже, з метою прозорості державних закупівель та неприпустимості дискримінації та об’єктивної оцінки тендерних заявок, переконливо прошу визнати ТОВ «Кремелектро» переможцем у закупівлі «Лампи розжарювання та газорозрядні електричні; лампи дугові, код 27.40.1 за ДК 016-2010 (галогенні лампи розжарення, код 31512000-8 за ДК 021:2015) (лампи металогалогенні та галогенні)».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2016 16:32
На вимогу від 05.12.2016 відповідь надана в доданому файлі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-11-04-000576-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КРЕМЕЛЕКТРО, Код ЄДРПОУ:37411298
Дата подання: 05 грудня 2016 23:25
Дата подання: 05 грудня 2016 23:25
Неправомірна дискваліфікація
Товариством з обмеженою відповідальністю «Кремелектро» розглянуто Протокол засідання тендерного комітету №2717 від 28.11.2016, згідно з яким наше підприємство неправомірно дискваліфіковано у зв’язку з нібито невідповідністю вимогам замовника.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет КП «Київський метрополітен» вказав на 5 «помилок», допущених нашим підприємством під час подання тендерної документації, а саме:
1. Учасником в ціновій тендерній пропозиції в назві предмету закупівлі вказаний загальний код за ДК 016-2010 (освітлювальне обладнання та електричні лампи), замість назви (лампи металогалогенні та галогенні), яка присутня в назві предмету закупівлі в нашій ціновій пропозиції.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
2. В ціновій пропозиції учасника в позиції 7 зазначена лампа металогалогенна PHILIPS, а у відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовникам вказана лампа металогалогенна ЕВРОСВЕТ.
Маркування CDO-ET мають лише металогалогенні лампи PHILIPS, а тому, відкритих джерелах можна легко знайти інформацію, що нами були запропоновані лампи PHILIPS.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. У відповідності тендерної пропозиції учасника в позиціях 7,8 зазначено вираз «або еквівалент».
Якщо наше підприємство запропонувало конкретну лампу, то можна здогадатись, що нами допущена формальна описка, яка виявляється в невидаленні фрази «або еквівалент» з тендерної документації, яка завантажена замовником, та ми не збирались пропонувати іншу лампу, оскільки конкретна лампа з конкретним виробником нами була вказана.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Учасником надано сертифікат відповідності на лампи металогалогенні ЕВРОСВЕТ та декларацію про відповідність на лампи металогалоенні PHILIPS, з посиланням на інші нормативні документи щодо підтвердженні відповідності.
Продукція компанії ЕВРОСВЕТ та PHILIPS мають репутацію якісної, надійної, та такими, що відповідають чинному законодавству України. Ми вважаємо, що відхиляти нашу пропозицію з тією причиною, що у сертифікатах та декалараціях, в яких вказані інші ДСТУ, що діють на території України, є порушенням Закону, а вказувати конкретні ДСТУ у технічних вимогах є порушенням принципу доброчесної конкуренції.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, якщо в документах, підтверджуючих відповідність державним стандартам України, не вказані ДСТУ, які Ви вимагаєте, це не значить, що продукція вищезазначених виробників не відповідає цим стандартам.
Також, тендерний комітет вказує на те, що ТОВ «Кремелектро» не надало лист-підтвердження про відповідність цього нормативного документа вимогам замовника та поширення на предмет закупівлі.
У відповідності до ч. 4 ст. 16 вищевказаного Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
5. Не надано декларацію або сертифікат про відповідність на продукцію ТМ FERON, що зазначені в позиціях 11,12,13.
ТОВ «Кремелектро» заванатажило у складі тендерної пропозиції документ під назвою «Сертификаты Feron_2016-13-14.pdf», в якому міститься сертифікат відповідності з необхідними додатками на галогенні лампи FERON. Тому, неуважність членів тендерного комітету, не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, наша компанія надала найвигіднішу пропозицію, ціна якої нижче більш ніж на 56 тисяч гривень від інших учасників аукціону та ми визнаємо, що допустили ряд формальних помилок, які не впливають на остаточні результати розгляду нашої пропозиції. ТОВ «Кремелектро» готово як до співпраці, так і до захисту своїх законних інтересів усіма передбаченими законодавством способами.
Отже, з метою прозорості державних закупівель та неприпустимості дискримінації та об’єктивної оцінки тендерних заявок, переконливо прошу визнати ТОВ «Кремелектро» переможцем у закупівлі «Лампи розжарювання та газорозрядні електричні; лампи дугові, код 27.40.1 за ДК 016-2010 (галогенні лампи розжарення, код 31512000-8 за ДК 021:2015) (лампи металогалогенні та галогенні)».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
від 08.12.2016 №1948.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2016 20:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2016 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КРЕМЕЛЕКТРО |
135 598,00
UAH з ПДВ
|
135 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"Союз-Світло Україна" |
192 079,98
UAH з ПДВ
|
192 079,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрсвітлопроект" |
195 127,92
UAH з ПДВ
|
194 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КРЕМЕЛЕКТРО #37411298 |
Відхилено |
135 598,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2016 16:38
|
ТОВ"Союз-Світло Україна" #35961869 |
Переможець |
192 079,98
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2016 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2017 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2016 17:04
|
906-Е-16 від 21.12.2016 - ТОВ Союз-Світло Україна.pdf | укладений |
21 грудня 2016 17:04
|