Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 016:2010 – 26.20.3 - Блоки машин автоматичного обробляння інформації, інші [код за ДК 021:2015 – 31711000-3 Електронне приладдя (електронна система управління чергою)]
Очікувана вартість
613 881,00 UAH
UA-2016-11-04-000466-a 9869b16f2f4849dc8853a0d8a0ba3d45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієнко Наталія Вікторівна

380577004856 kiuprtrud1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03196601
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Сумська, б.78
Контактна особа: Корнієнко Наталія Вікторівна
380577004856
kiuprtrud1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2016 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2016 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2016 15:00
Початок аукціону: 29 листопада 2016 13:04
Початок аукціону: 29 листопада 2016 13:04
Очікувана вартість: 613 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 138,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

обсяг поставки товарів - 1 найменування: 1 штук;

обсяг поставки товарів - 1 найменування: 1 штук;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Код за ДК 016:2010 – 26.20.3 - Блоки машин автоматичного обробляння інформації, інші [код за ДК 021:2015 – 31711000-3 Електронне приладдя (електронна система управління чергою)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, Сумська,78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2016
ДК 021:2015: 31711000-3 — Електронне приладдя
ДК 016:2010: 26.20.3 — "Блоки машин автоматичного обробляння інформації, інші"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2016 15:26
зміни оголош.doc
17 листопада 2016 22:24
Зміни до ТД.doc
17 листопада 2016 22:23
Тезн завдання.doc
17 листопада 2016 22:23
Нова ред ТД.doc
17 листопада 2016 22:22
зміни оголош.doc
09 листопада 2016 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2016 15:24
Договір_Київський_Черга.doc
18 листопада 2016 15:26
зміни оголош.doc
18 листопада 2016 00:23
Зміни до оголош.doc
17 листопада 2016 22:44
зміни оголош.doc
17 листопада 2016 22:24
Зміни до ТД.doc
17 листопада 2016 22:23
Тезн завдання.doc
04 листопада 2016 15:21
ТЗ_Київський_Черга.doc
17 листопада 2016 22:23
Нова ред ТД.doc
04 листопада 2016 15:24
ТД _4_48624000-4_очередь.doc
17 листопада 2016 22:22
зміни оголош.doc
09 листопада 2016 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2016 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2016 15:24
Договір_Київський_Черга.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо п.1 Призначення ситеми Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:41
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:12
Просимо надати максимально повний опис вже встановлених систем Замовника, з якими потрібно мати можливість інтеграції. Дана вимога без надання назви, постачальника систем та детального опису інтеграції звужує кількість компаній, які можуть прийняти участь у закупівлі, та може бути причиною оскарження даної закупівлі у Антімонопольному комітеті щодо узгоджених дій Замовника з постачальником централізованою системи управління чергою. Просимо надати контакти постачальників систем, з якими треба інтегруватися, а також документацію на такі системи, включно свідоцтва про легальність використання таких систем замовником. Також просимо пояснити, що означає "24х7" у вимозі про доступність системи, а також чим вимірюється "висока" відносно доступності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Системи для інтеграції: Інформаційно довідковий Веб портал центра надання адміністративних послуг Харківської міської ради та Підсистема обробки даних по відвідувачам. Зазначені системи ще не встановлені. Учаснику необхідно передбачити у пропозиції можливість інтеграції з наявними на ринку аналогічними системами за існуючими стандартними протоколами.
"24х7" - цілодобова доступність системи
"висока" - доступність системи повинна бути не менше 99% роботи системи за рік (система може не працівати не більше 3 діб за рік)
Щодо п.1.1 п.1 Принципи побудови Системи та загальні вимоги Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:42
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:11
Чи є відео програвач обов'язковою складовою системи, якщо його функцію може виконувати точка (кіоск) реєстрації, до якого телевізори можно безпосередньо під'єднати по HDMI?
Відповідь: Відео програвач є обов'язковою складовою системи.
Щодо п.1.3 п.1 Принципи побудови Системи та загальні вимоги Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:42
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:11
Що мається на увазі під «використання точок інтеграції, без обмеження функціоналу», що таке точка інтеграціх в розумінні замовника? Яка система електронної черги вже існує? Який вимагається механізм та обсяг інтеграції? Просимо надати максимально детальний опис.
Відповідь: Функціонал точки інтеграції повинен відповідати повному функціоналу програмного модуля який постачається.
Щодо п.1.7 п.1 Принципи побудови Системи та загальні вимоги Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:43
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:10
Під які саме потреби Замовника повинно виконати налаштування та адаптацію системи? Просимо надати максимально детальний опис таких потреб.
Відповідь: Необхідно налаштувати типи питань які обслуговуються електронною чергою, їх відповідність до робочих місць операторів, заведення облікових записів співробітників, налаштування відображення на ТВ та терміналі реєстрації відвідувачів згідно дизайн макету замовника.
Щодо п.2.2 п.2 Компоненти Системи та вимоги до них Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:44
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:09
Чи можливо замінити подовжувач з 5 розетками на блок живлення з відповідною кількістю "клємніків" для безпосереднього підключення складових кіоска? Як можно подати паспорт Системи разом з пропозицією, якщо на цей момент неможливо надати серійні номери обладнання, яке ще не придбане? Як можно надати креслення розташування обладнання в установі Замовника, якщо плани установи не надані? Просимо змінити склад паспорту Системи, що вимагається, або вилучити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливо, якщо зазначене підключення не призведе до пошкодження та втрати гарантії складових систем кіоска
Щодо п.2.3 п.2 Компоненти Системи та вимоги до них Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:44
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:09
Якім фізичним вимогам повинний відповідати кіоск для мало мобліьних груп населення? Просимо вказати основні вимогу щодо такого обладнання або вказати стандарти чи інші регуляторні документи, які формують вимоги до такого обладнання, зокрема засіб кріплення, висоту кіоску та його сенсорного монітору, розташування відносно шляхів руху маломобільних груп населення та інше.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: сенсорний монітор підлогового кіоску для мало мобліьних груп повинен знаходитися на висоті 0,8 метри.
Щодо п.2.4 п.2 Компоненти Системи та вимоги до них Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:44
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:09
Які саме кріплення повинні бути - настінні або стельові, тому що за текстом пункту є дві різні вимоги: "У комплекті - засоби настінного/стельового кріплення" та "- наявність в комплекті кріплення на стіну VESA" Щодо "налагодження режимів відображення даних повинно виконуватися віддалено в мережі Ethernet за допомогою центрального серверу Системи" просимо роз'яснити, що мається на увазі: чи мається на увазі налаштування режимів відображення інфомації на самому пристрої (розводільна здатність, звукові параметри та іншу), чи мається на увазі режим відображення даних у контексті його складових (вікно очереді, зона біжучої стрічки, вікно медіа контента та інше), просимо розяснити також до чого відносится мережа Ethernet (чи то спосіб підключення центральної системи (Якої?), чи то спосіб підключення головного табло, чи інше)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: налагодження режимів відображення даних повинно виконуватися віддалено в мережі Ethernet за допомогою центрального серверу Системи – тут мається на увазі налагодження режимів відображення відео контенту(черга, біжуча стрічка, і т.д.). Всі налагодження проводяться на центральному сервері системи (яку Постачальник повинен становити) який знаходиться в мережі Ethernet.
кріплення повинні бути - настінні
Щодо п.2.5 п.2 Компоненти Системи та вимоги до них Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:45
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:08
Що таке id-адреса табло ("обов’язкове відображення id – номера на табло"), якщо воно повинно відображувати тільки номер робочого місця та номер чеку, як це зазначено нижче?
Відповідь: Для передачі даних згідно стандарту RS-485 пристрій повинен мати id-адресу. Для конфігурування та налагодження роботи таких пристроїв необхідно цю адресу, тому табло повинно його відображати
Щодо п.2.6 п.2 Компоненти Системи та вимоги до них Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:45
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:07
Чи є відео програвач обов'язковою складовою системи, якщо існує низка технічних рішень, які взагалі не потребують такого пристроя, та головні табло можут підлючатися до системи напрямую через Ethernet порт корпоративної мережі по протоколу TCP/IP або через HDMI кабель до відеокарти кіоску реєстрації ті інші. Вимога щодо використання таких пристріїв потенційно веде до збільшення вартості системи та є додаткой точкої відмови у роботі системи. Навіщо VGA відео вихід відео програвачу, якщо телевізори підключені виключно через HDMI? Чому корпус відео програвача повинний бути металевим, якщо це суттєво впливає на його вартість?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так - обов'язково. Необхідність використання відео програвача обумовлюється тим що необхідно мати можливість відображення різного контенту на різних ТВ та мати можливість завантаження контенту до пристрою.
вимоги до матеріалу корпусу обумовлені потребою у підвищеній вандалостійкості обладнання та його використанні в умовах промислової експлуатації на протязі тривалого періоду часу.
VGA відео вихід необхідний як запасний варіант підключення.
Щодо п.2.7 п.2 Компоненти Системи та вимоги до них Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:46
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:07
Які ліцензії маються на увазі (кліенскькі, серверні чи інші)? Ринок пропонує низку різних систем ліцензування від единої ліцензії на все до ліцензії на кількість користувачів або компонентів системи, тому вважаємо, що ця вимога до ліцензування повинна бути явно вказана, включно строк та географію її застосування.
Відповідь: Маються на увазі серверні ліцензії на програмне забезпечення «Модуль оператора» Системи керування чергою. Строк ліцензії - без обмежень. Географія – територія України.
Щодо п.2.9 п.2 Компоненти Системи та вимоги до них Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:46
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:06
Як ліцензується "Програмне забезпечення централізованої системи керування, зберігання та обробки даних Системи", яка кількість ліцензій потрібна чи таке програмне забезпечення вже є у Замовника? У документації відсутній запит щодо закупівлі централізованою системи керування, просимо включити це у вимоги окремою позицією, що також обгрунтовано з огляду на обов'язкову вимогу щодо інтеграції з іншою центральною системою. Якщо таке програмне забезпечення вже існує у замовника, просимо виключити цей розділ 2.9 з документації та предмету закупівлі. Що означає "віддаленими точками присутності Замовника в регіонах" та як саме їх треба додавати, видаляти та управляти ними? Як модуль сервера може забезпечувати - відображення на дисплеях модуля напрямку руху клієнта до оператора та вивід зображення на екран у режимі Full HD, вивід звуку на головне табло, вивід кількох роликів, вивід кількох зображень (у тому числі логотипів, фото тощо), вивід часу та дати, якщо це функцію головного табло та/або відео програвача? Дана вимога суперечить архітектурі системи, наведеної у технічних вимогах, де виведення зображення та звуку на головне табло виконує відео програвач. Як ідентифікація робочих місць в системі як за допомогою статичних табличок може бути функцією модуля серверу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Програмне забезпечення може ліцензуватись будь –яким шляхом для забезпечення Замовника можливістю роботи необхідної кількості операторів, менеджерів та адміністраторів з системою керування чергою
Щодо Таблиці відповідності у ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:47
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:04
Що означає "наявність при поставці точки інтеграції «модуля оператора»"? Просимо детально описати вимоги до цього. Що означає "наявність при поставці точки інтеграції «оглядача завантаженості системи»? Просимо детально описати вимоги до цього.
Відповідь: Можливість системи надавати функціонал програмного забезпечення «Модуль оператора» та «Оглядач завантаженості системі» для інтеграції з зовнішніми системами такими як веб портал Замовника.
Точка інтеграції повинна передбачити роботу згідно стандарту WSDL.
Щодо додатку 3 до ТД (проект договору)
Дата подання: 10 листопада 2016 21:47
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:03
п.1.1. договору передбачає постачання 1 штуки товару, але за текстом договору не наведений склад цієї 1 штуки, який би відповідав ТД, що надає можливість поставити товар у будь-якій комплектації. Просимо включити детальну специфікацію в текст догвору. Якщо за договором постачаються ліцензії програмного забезпечення, то вони не є об'єктом оподаткування ПДВ, що вимагає зміни Додатку №1 до договору та розділення позицій закупівлі мінім на дві - та, що оподатковується, та та, що ні. Просимо внести відповідні зміни до тексту додатку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: кількісний та якісний склад компонентів що входять до складу системи а також їх технічні характеристики - зазначені у технічному завданні. У разі необхідності - ця інформація буде додана до договору після проведення додаткових консультацій.
Розрахунок загальної вартості системи треба проводити з урахуванням того що Програмне забезпечення входить до складу системи та не може бути придбане окремо.
Щодо п.1.6 п.1 Принципи побудови Системи та загальні вимоги Додатку №4 до ТД
Дата подання: 10 листопада 2016 21:48
Дата відповіді: 15 листопада 2016 17:02
З якими саме іншими інформаційними системами Замовника з метою управління процесами продажів та обслуговування клієнтів треба забезпечити можливість інтеграції? Просимо надати максимально детальний опис механізму та обсягу інтеграції.
Відповідь: Системи для інтеграції: Інформаційно довідковий Веб портал центра надання адміністративних послуг Харківської міської ради та окремо Підсистеми обробки даних по відвідувачам.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-04-000466-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:31089403
Дата подання: 04 грудня 2016 22:42
Незгода з відхиленням тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" згідно з ПРОТОКОЛОМ № 12-4-6
Ми незгодні з зазначеними причинами відхілення, а саме: - "Окремі скан-копії наданих документів містять ознаки штучного накладення підпису та печатки, що суперечить вимогам п. 1 розділу 3 тендерної документації;" - ми вимагаємо обгрунтування таких ознак або зняття цього зауваження. - "Запропонований учасником ескіз корпусу інформаційного терміналу за зовнішнім виглядом та габаритними розмірами не відповідає вимогам технічної документації;" - ми запропонували альтернативний корпус інформаційного терміналу (аналог), який нічим не гірший наведеного в технічній документації, що дозволяється процедурою закупівлі; - "Відсутня інформація щодо конкретних моделей обладнання та комплектуючих, що входять до складу системи, що не дозволяє перевірити їх відповідність вимогам, зазначеним у технічній документації" - Розділ 3 блок 2 п.2 тендерної документації потребував надання "інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію", яка нами була надана, і НЕ потребував " інформація щодо конкретних моделей обладнання та комплектуючих".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 19:13
Обґрунтування ознак штучного накладення підпису надається у Додатку. (файл - UA-2016-11-04-000466-a.a1 doc).
- Проект ескізу корпусу інформаційного терміналу, що вимагається Замовником (його зовнішній вигляд та габаритні розміри) - розроблений дизайнером з урахуванням архітектури приміщення та дизайну меблів. Відповідність запропонованого виробу зазначеним вимогам - має суттєве значення для Замовника. Наданий ООО "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" ескіз виробу не є гіршим, але він не відповідає вимогам Технічного завдання у складі Тендерної документації, у частині розмірів терміналу.
Порушення відсутнє
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000466-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:31089403
Дата подання: 04 грудня 2016 22:46
Щодо невідповідності поданого проекту договору Товариства з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" вимогам тендерної Документації
Просимо діскваліфікувати Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" через те, що поданий проект договору не відповідає вимогам Розділа 3 блоку 2 п. 7) про надання "сканованого проекту договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника;" - в поданому учасником проекті договору не заповнений п.2.2 - місце поставки, - хоча воно явно зазначене в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 18:37
Заповнення Учасником зазначеного (пункт 2.2. "Місце поставки") у проекті Договору - не передбачене вимогами тендерної документації. Зазначений пункт заповнюється Замовником при укладанні Договору з переможцем торгів.
Порушення відсутнє
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000466-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:31089403
Дата подання: 04 грудня 2016 22:48
Щодо невідповідності поданого витягу з ЄДР Товариства з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" вимогам тендерної Документації
Просимо дискваліфікувати Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" через те, що поданий учасником витяг з ЄДР (файл "Витяг.rtf") не відповідає вимогам Таблиці 2 п.7 тендерної документації - "Сканований оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або сканований витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що був сформований програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру та отриманий учасником за його відповідним запитом в електронній формі, роздрукованого учасником; не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу." - через те, що він не є роздрукованим та сканованим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 18:54
Невідповідність формату файлу поданого документу є формальною (несуттєвою) помилкою та, згідно умов Тендерної документації (пункт 2. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Підготовка тендерних пропозицій), не є підставою для дискваліфікації Учасника, оскільки формат поданого документа не впливає на його зміст. Зазначена у поданому документі інформація знаходиться у відкритому доступі та була перевірена на відповідність Замовником.
Порушення відсутнє
Номер вимоги: UA-2016-11-04-000466-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:31089403
Дата подання: 04 грудня 2016 22:50
Щодо ціни пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" з урахуванням ПДВ
Ми просимо відмінити рішення про призначення Товариства з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" переможцем через те, що подана в результаті аукціону ціна з урахуванням ПДВ (567 000 грн. БЕЗ ПДВ х 1,2 = 680 400 грн. З ПДВ), платником якого є Замовник, перевищує ціну учасника ТОВ ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ. (595 000 грн. з ПДВ)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 19:00
Замовник не є платником ПДВ.
Порушення відсутнє

Документи

06 грудня 2016 19:02
Вимога UA-2016-11-04-000466-a.a1.doc

Документи подані скаржником

04 грудня 2016 22:46
7_Договір.pdf

Документи

06 грудня 2016 18:34
Вимога UA-2016-11-04-000466-a.a2.doc

Документи подані скаржником

04 грудня 2016 22:48
5.7_Витяг.rtf

Документи

06 грудня 2016 18:52
Вимога UA-2016-11-04-000466-a.a3.doc

Документи

06 грудня 2016 18:58
Вимога UA-2016-11-04-000466-a.a4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2016 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сенсорні кіоски 600 000,00
UAH з ПДВ
499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 603 600,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" 604 153,00
UAH з ПДВ
567 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ. 613 878,00
UAH з ПДВ
595 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2016 14:48
пропозиція.pdf
28 листопада 2016 14:48
таблиця відповідності.pdf
28 листопада 2016 14:48
лист-згода.pdf
28 листопада 2016 14:48
реестр договоров.pdf
28 листопада 2016 14:48
відсутність підстав.pdf
28 листопада 2016 14:48
сканкопии.rar

Публічні документи

28 листопада 2016 00:30
3.3. Наказ2.jpg
28 листопада 2016 00:28
4.2. Відгук.pdf
28 листопада 2016 00:28
4.1. Довідка Киевский.pdf
28 листопада 2016 00:28
5.6. SSI статут 2016.pdf
28 листопада 2016 00:28
2. ТВ Киевский.pdf
28 листопада 2016 00:27
8. Лист-згода Киевский.pdf
28 листопада 2016 00:27
6. Інформація Киевский.pdf
28 листопада 2016 00:27
1. ТП Киевский.pdf
28 листопада 2016 00:27
3.1. Протокол.pdf
28 листопада 2016 00:27
3.2. Наказ1.jpg
28 листопада 2016 00:27
7. Проект договору.pdf

Публічні документи

28 листопада 2016 12:26
7_Договір.pdf
28 листопада 2016 12:24
Київський.rar
28 листопада 2016 12:22
2_Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2016 12:20
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2016 18:58
Пропозиція (Київський).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сенсорні кіоски

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК"

ТОВ ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сенсорні кіоски
#35229776
Відхилено 499 999,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2016 14:25
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2016 14:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК"
#38205909
Переможець 567 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2016 15:16

Документи

01 грудня 2016 13:48
Електронний підпис
01 грудня 2016 13:46
протокол розгляду.doc
01 грудня 2016 13:45
Інф відх.doc

Документи

01 грудня 2016 14:44
Електронний підпис
01 грудня 2016 14:41
Інф відх 1.doc
01 грудня 2016 14:39
протокол розгляду 1.doc

Документи

01 грудня 2016 15:14
Електронний підпис
01 грудня 2016 15:12
протокол розгляду 2.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2016 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК"
#38205909
567 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2016 15:14
Електронний підпис
01 грудня 2016 15:12
протокол розгляду 2.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 12:55
Електронний підпис укладений
15 грудня 2016 17:27
Договір pdf.net.pdf укладений
15 грудня 2016 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 567 000,00
UAH з ПДВ