Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із супроводу програмного забезпечення SAP ERP для ДП «НАЕК «Енергоатом»)
Services on SAP ERP Software Support for SE NNEGC “Energoatom”
Services on SAP ERP Software Support for SE NNEGC “Energoatom”
Очікувана вартість
27 747 259,00 UAH
UA-2016-11-04-000407-a ● 7334cf9bcb914634a35db60003c6cf6e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”) |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Скубрій Н.В. 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2016 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2016 12:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2016 12:10 |
Початок аукціону: | 03 січня 2017 13:53 |
Очікувана вартість: | 27 747 259,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138 736,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Publication date: | 04 листопада 2016 12:10 |
Enquiries until: | 17 грудня 2016 12:10 |
Complaints submission until: | до 23 грудня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 грудня 2016 12:10 |
Information
Estimated total value: | 27 747 259 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 138 736 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуги із супроводу програмного забезпечення SAP ERP для ДП «НАЕК «Енергоатом»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська обл., Київ, згідно з ТД
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення
ДК 016:2010: 62.02.2 — Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення
Services on SAP ERP Software Support for SE NNEGC “Energoatom”
CPV: 72261000-2
Період постачання:
з 01 січня 2017 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2016 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2016 13:04 |
4728-ЗТД-2.doc | |
15 грудня 2016 13:04 |
ТД - 4728-2.doc | |
14 грудня 2016 16:06 |
ТД_SAP_Додаток_1.doc | |
14 грудня 2016 16:06 |
ТД_SAP_Додаток_1.1.doc | |
14 грудня 2016 16:06 |
Додаток 4 - проект договору.docx | |
05 грудня 2016 10:28 |
4728-ЗТД-1.doc | |
04 листопада 2016 12:07 |
ТД_SAP_Додаток_3.doc | |
04 листопада 2016 12:07 |
ТД_SAP_Додаток 2 - технічні вимоги.tif |
15 грудня 2016 13:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
15 грудня 2016 13:04 |
4728-ЗТД-2.doc
|
|||||||||||||||
15 грудня 2016 13:04 |
ТД - 4728-2.doc
|
|||||||||||||||
14 грудня 2016 16:06 |
ТД_SAP_Додаток_1.doc
|
|||||||||||||||
14 грудня 2016 16:06 |
ТД_SAP_Додаток_1.1.doc
|
|||||||||||||||
14 грудня 2016 16:06 |
Додаток 4 - проект договору.docx
|
|||||||||||||||
05 грудня 2016 10:28 |
4728-ЗТД-1.doc
|
|||||||||||||||
04 листопада 2016 12:07 |
ТД_SAP_Додаток_3.doc
|
|||||||||||||||
04 листопада 2016 12:07 |
ТД_SAP_Додаток 2 - технічні вимоги.tif
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови договору щодо надання та оплати послуг
Дата подання: 07 грудня 2016 11:53
Дата відповіді: 09 грудня 2016 16:11
Доброго дня. Прошу підтвердити чи спростувати наступне.
Згідно умов документації конкурсних торгів, а саме п.3.1.2. проект договору, розмір абонплати не залежить від кількості люд./год. наданих послуг протягом місяця Виконавцем із абонентського обслуговування, проте залежить від кількості днів у місяці. Тобто у разі надання послуг протягом неповного календарного місяця розмір абонплати за такий місяць встановлюється зменшеним, виходячи із співвідношення робочих днів, протягом яких послуги надавались, до кількості робочих днів у такому місяці.
Таким чином, у випадку надання Виконавцем послуг за повний місяць в об'ємі 1 люд./год., оплата за такий місяць буде рівна оплаті за місяць, в якому могло бути надано, наприклад, 200 люд./годин послуг.
У відповідності викладеному, зі сторони Виконавця достатньо наявності повного місяця надання послуг (кількість днів) та об’єму послуг - 1 люд./год., при цьому Виконавець отримує оплату в повному об’ємі. Фактично, Виконавцю достатньо надавати послуги в межах 1 люд./год. і отримувати абонплату як за повний місяць протягом двох років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання підготовлена дирекцією з інформаційних технологій ДП "НАЕК "Енергоатом":
"1) Згідно умов тендерної документації та пункту 3.1.2. проекту договору, розмір абонплати дійсно не залежить від кількості людино-годин персоналу Виконавця, що будуть фактично витрачені ним на надання послуг із абонентського обслуговування протягом місяця. Відсутність такої залежності стосовно абонентського обслуговування обумовлена:
- чітким визначенням послуг у пункті 5.2 Технічних вимог (додаток 2 до ТД), які закуповуються Замовником, і виходить із потреби забезпечувати працездатність програмного забезпечення, інформаційних систем та їх підсистем в обсязі, визначеному Технічними вимогами протягом всього терміну надання таких послуг, з дотриманням планових показників доступності, значень RTO та RPO визначених у проектній документації (при критичному збої, що привів до повної втрати даних БД – початок операційного дня, при інших видах збоїв – момент збою);
- стимулюванням Виконавця до проактивного виявлення та усунення можливих недоліків роботи програмного забезпечення та їх корінних причин, без очікування виникнення інцидентів та збоїв в роботі програмного забезпечення та усунення лише їх наслідків, оскільки Виконавець буде зацікавлений мінімізувати свої накладні витрати;
- досвідом закупівлі послуг із супроводу програмного забезпечення у попередні періоди, коли врахування фактичного витрачання людино-годин персоналу Виконавців на аналогічні послуги із абонентського обслуговування призводило до потенційної зацікавленості Виконавців у завищенні обсягів трудовитрат та, відповідно, вартості таких послуг із боку Виконавців. Замовник був змушений здійснювати перевірки по таким фактам.
У технічних вимогах Замовником інформаційно, з метою спрощення планування та підготовки пропозицій потенційними учасниками, приведена орієнтовна кількість робочого часу 132 людино/години на місяць, яку за практикою Замовника використовували працівники підрядних організацій для забезпечення працездатності інформаційних систем на платформі SAP ERP. При цьому, вартість абонентського обслуговування визначається Учасниками в своїх комерційних пропозиціях самостійно, виходячи із своїх оцінок вартості визначеної технічними вимогами послуги. При цьому, послуга повинна бути надана повністю, якісно та вчасно, критерії оцінки послуги також визначені технічними вимогами. У випадку порушення Учасником (підрядником) вимог до повноти, якості та своєчасності надання послуги, Замовником будуть здійснені передбачені чинним законодавством та умовами договору заходи.
2) Умова щодо зменшення вартості абонентської плати в залежності від кількості днів у місяці стосується планових термінів початку надання та завершення надання послуг.
Пунктом 3.1.2. проекту договору визначено, що «у разі надання послуг протягом неповного календарного місяця розмір абонплати за такий місяць встановлюється зменшеним, виходячи із співвідношення робочих днів, протягом яких послуги надавались, до кількості робочих днів у такому місяці.». Пунктом 4.4. розділу I Тендерної документації визначено, що початком надання послуг є наступний робочий день після підписання договору обома сторонами, але не раніше 1 січня 2017 року, закінчення надання послуг через 2 роки після дати підписання договору обома сторонами (дата підписання не враховується), але не раніше 31 грудня 2018 року. Наприклад, якщо фактична дата початку дії договору буде припадати не на початок календарного місяця, в такому випадку вартість абонентської плати за такий місяць буде підлягати коригуванню (зменшенню) відповідно до умов, викладених у проекті договору.".
"1) Згідно умов тендерної документації та пункту 3.1.2. проекту договору, розмір абонплати дійсно не залежить від кількості людино-годин персоналу Виконавця, що будуть фактично витрачені ним на надання послуг із абонентського обслуговування протягом місяця. Відсутність такої залежності стосовно абонентського обслуговування обумовлена:
- чітким визначенням послуг у пункті 5.2 Технічних вимог (додаток 2 до ТД), які закуповуються Замовником, і виходить із потреби забезпечувати працездатність програмного забезпечення, інформаційних систем та їх підсистем в обсязі, визначеному Технічними вимогами протягом всього терміну надання таких послуг, з дотриманням планових показників доступності, значень RTO та RPO визначених у проектній документації (при критичному збої, що привів до повної втрати даних БД – початок операційного дня, при інших видах збоїв – момент збою);
- стимулюванням Виконавця до проактивного виявлення та усунення можливих недоліків роботи програмного забезпечення та їх корінних причин, без очікування виникнення інцидентів та збоїв в роботі програмного забезпечення та усунення лише їх наслідків, оскільки Виконавець буде зацікавлений мінімізувати свої накладні витрати;
- досвідом закупівлі послуг із супроводу програмного забезпечення у попередні періоди, коли врахування фактичного витрачання людино-годин персоналу Виконавців на аналогічні послуги із абонентського обслуговування призводило до потенційної зацікавленості Виконавців у завищенні обсягів трудовитрат та, відповідно, вартості таких послуг із боку Виконавців. Замовник був змушений здійснювати перевірки по таким фактам.
У технічних вимогах Замовником інформаційно, з метою спрощення планування та підготовки пропозицій потенційними учасниками, приведена орієнтовна кількість робочого часу 132 людино/години на місяць, яку за практикою Замовника використовували працівники підрядних організацій для забезпечення працездатності інформаційних систем на платформі SAP ERP. При цьому, вартість абонентського обслуговування визначається Учасниками в своїх комерційних пропозиціях самостійно, виходячи із своїх оцінок вартості визначеної технічними вимогами послуги. При цьому, послуга повинна бути надана повністю, якісно та вчасно, критерії оцінки послуги також визначені технічними вимогами. У випадку порушення Учасником (підрядником) вимог до повноти, якості та своєчасності надання послуги, Замовником будуть здійснені передбачені чинним законодавством та умовами договору заходи.
2) Умова щодо зменшення вартості абонентської плати в залежності від кількості днів у місяці стосується планових термінів початку надання та завершення надання послуг.
Пунктом 3.1.2. проекту договору визначено, що «у разі надання послуг протягом неповного календарного місяця розмір абонплати за такий місяць встановлюється зменшеним, виходячи із співвідношення робочих днів, протягом яких послуги надавались, до кількості робочих днів у такому місяці.». Пунктом 4.4. розділу I Тендерної документації визначено, що початком надання послуг є наступний робочий день після підписання договору обома сторонами, але не раніше 1 січня 2017 року, закінчення надання послуг через 2 роки після дати підписання договору обома сторонами (дата підписання не враховується), але не раніше 31 грудня 2018 року. Наприклад, якщо фактична дата початку дії договору буде припадати не на початок календарного місяця, в такому випадку вартість абонентської плати за такий місяць буде підлягати коригуванню (зменшенню) відповідно до умов, викладених у проекті договору.".
Інформаційно-аналітичні системи
Дата подання: 12 грудня 2016 15:29
Дата відповіді: 15 грудня 2016 10:08
Доброго дня.
З метою підготовки цінової пропозиції для участі у торгах просимо повідомити наступну інформацію.
Відповідно п.5.2 Технічних вимог на закупівлю Додатку 2 до Тендерної документації, планується закупівля абонентського обслуговування програмного забезпечення SAP ERP (або еквівалент) для ДП «НАЕК «Енергоатом», що включає розширену технічну підтримку автоматизації бізнес- процесів Компанії із використанням ПЗ (як стандартного, так і модифікованого відповідно до виробничих потреб Замовника), в тому числі оновлення та доналаштування ПЗ, викликані зміною чинного законодавства України, у формі періодичного надання узгодженого обсягу послуг, що враховується у абонентську плату.
Послуги із абонентського обслуговування надаються стосовно такого переліку інформаційних систем (підсистем) єдиної інформаційно-аналітичної системи (ЄІАС) Компанії на базі програмного забезпечення SAP ERP (або еквівалент), які передаються на підтримку Виконавцю:
1. «ЄІАС. Підсистема «Облік договорів з урахуванням специфікацій та/або календарного плану».
2. «ЄІАС. Підсистема управління фінансово-господарською діяльністю на базі SAP ERP (або еквівалент) в рамках ВП РАЕС, ВП «Складське господарство», ВП «Атомкомплект», дирекції ДП «НАЕК «Енергоатом».
3. «ЄІАС, Підсистема керування бюджетом підприємства, централізованого казначейства та формування оперативної дебіторської та кредиторської заборгованості контрагентів для ДП «НАЕК «Енергоатом».
4. «ЄІАС. Централізований єдиний реєстр податкових накладних ДП «НАЕК «Енергоатом» на платформі SAP ERP» (або еквівалент).
У відповідності викладеному, просимо повідомити наступне:
1) Які з вище перелічених інформаційно-аналітичної системи (ЄІАС) ДП «НАЕК «Енергоатом» на базі програмного забезпечення SAP ERP знаходяться у продуктивній експлуатації, тобто в них ведеться облік даних господарських операцій підприємства в режимі реального часу?
2) Яка кількість кінцевих користувачів зі сторони ДП «НАЕК «Енергоатом» експлуатують кожну з вище перелічених систем (просимо вказати кількість кінцевих користувачів, що працюють в продуктивному середовищі кожної з систем)?
З повагою,
Директор ТОВ «Міжнародний центр
розвитку енергетики» Молодан О.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання підготовлена Дирекцією з інформаційних технологій ДП "НАЕК "Енергоатом":
1)
1. «ЄІАС. Підсистема «Облік договорів».
Продуктивна експлуатація.
2. «ЄІАС. Підсистема управління фінансово-господарською діяльністю на базі SAP ERP».
Продуктивна експлуатацію виконання процесів ведення зведеної річної заявки (потреб) на товарно-матеріальні цінності та послуги/роботи, ведення замовлень на купівлю (специфікацій та/або календарних планів).
Завершується підготовка до продуктивної експлуатації процесів фактурування в цілому по Компанії та бухгалтерського обліку у ВП «Складське господарство».
3. «ЄІАС. Підсистема керування бюджетом підприємства, централізованого казначейства та формування оперативної дебіторської та кредиторської заборгованості контрагентів для ДП «НАЕК «Енергоатом».
Продуктивна експлуатація.
4. «ЄІАС. Централізований єдиний реєстр податкових накладних ДП «НАЕК «Енергоатом» на платформі SAP ERP».
Програмне забезпечення розроблено, налаштовано, підготовлено до початку продуктивної експлуатації. На даний час здійснюються заходи із вирішення виробничих питань та опрацьовується питання із розробниками суміжного ПЗ щодо окремих технічних питань інтеграції із єдиним реєстром податкових накладних ДФС, планується продуктивна експлуатація з початку 2017 року.
2)
1. «ЄІАС. Підсистема «Облік договорів»
450.
2. «ЄІАС. Підсистема управління фінансово-господарською діяльністю на базі SAP ERP»
150.
3. «ЄІАС. Підсистема керування бюджетом підприємства, централізованого казначейства та формування оперативної дебіторської та кредиторської заборгованості контрагентів для ДП «НАЕК «Енергоатом»
500.
4. «ЄІАС. Централізований єдиний реєстр податкових накладних ДП «НАЕК «Енергоатом» на платформі SAP ERP».
Програмне забезпечення розроблено, налаштовано, підготовлено до початку промислової експлуатації. На даний час здійснюються заходи із вирішення виробничих питань та опрацьовується питання із розробниками суміжного ПЗ щодо окремих технічних питань інтеграції із єдиним реєстром податкових накладних ДФС, планується продуктивна експлуатація з початку 2017 року.
Планується 50.
1)
1. «ЄІАС. Підсистема «Облік договорів».
Продуктивна експлуатація.
2. «ЄІАС. Підсистема управління фінансово-господарською діяльністю на базі SAP ERP».
Продуктивна експлуатацію виконання процесів ведення зведеної річної заявки (потреб) на товарно-матеріальні цінності та послуги/роботи, ведення замовлень на купівлю (специфікацій та/або календарних планів).
Завершується підготовка до продуктивної експлуатації процесів фактурування в цілому по Компанії та бухгалтерського обліку у ВП «Складське господарство».
3. «ЄІАС. Підсистема керування бюджетом підприємства, централізованого казначейства та формування оперативної дебіторської та кредиторської заборгованості контрагентів для ДП «НАЕК «Енергоатом».
Продуктивна експлуатація.
4. «ЄІАС. Централізований єдиний реєстр податкових накладних ДП «НАЕК «Енергоатом» на платформі SAP ERP».
Програмне забезпечення розроблено, налаштовано, підготовлено до початку продуктивної експлуатації. На даний час здійснюються заходи із вирішення виробничих питань та опрацьовується питання із розробниками суміжного ПЗ щодо окремих технічних питань інтеграції із єдиним реєстром податкових накладних ДФС, планується продуктивна експлуатація з початку 2017 року.
2)
1. «ЄІАС. Підсистема «Облік договорів»
450.
2. «ЄІАС. Підсистема управління фінансово-господарською діяльністю на базі SAP ERP»
150.
3. «ЄІАС. Підсистема керування бюджетом підприємства, централізованого казначейства та формування оперативної дебіторської та кредиторської заборгованості контрагентів для ДП «НАЕК «Енергоатом»
500.
4. «ЄІАС. Централізований єдиний реєстр податкових накладних ДП «НАЕК «Енергоатом» на платформі SAP ERP».
Програмне забезпечення розроблено, налаштовано, підготовлено до початку промислової експлуатації. На даний час здійснюються заходи із вирішення виробничих питань та опрацьовується питання із розробниками суміжного ПЗ щодо окремих технічних питань інтеграції із єдиним реєстром податкових накладних ДФС, планується продуктивна експлуатація з початку 2017 року.
Планується 50.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-11-04-000407-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНІМ", Код ЄДРПОУ:37354209
Дата подання: 28 листопада 2016 15:29
Дата подання: 28 листопада 2016 15:29
Скарга №116 від 28 листопада 2016 р. щодо закупівлі: UA-2016-11-04-000407-a
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів, порушення процедури проведення закупівлі та порушення виключних майнових прав на об’єкт права інтелектуальної власності.
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2016-11-04-000407-a.
Підстави подання скарги, обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів викладені в скарзі та в документах, прикріплених до скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2016 18:51
від 01.12.2016 № 1810+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2016 18:51
про резулютивну частину рішення від 16.12.2016 № 2138.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2016 21:41
від 16.12.2016 № 2138.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2016 20:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 грудня 2016
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ САП Україна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ІТЕЛЛІДЖЕНС» З 100%-Ю ІНОЗЕМНОЮ ІНВЕСТИЦІЄЮ ТОВАРИСТВА «ІТЕЛЛІДЖЕНС ІНТЕРНЕШНЛ БІЗНЕС СЕРВІС ХОЛДІНГ ГМБХ (НІМЕЧЧИНА)» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Бріг Рітейл | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2017 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ІТЕЛЛІДЖЕНС» З 100%-Ю ІНОЗЕМНОЮ ІНВЕСТИЦІЄЮ ТОВАРИСТВА «ІТЕЛЛІДЖЕНС ІНТЕРНЕШНЛ БІЗНЕС СЕРВІС ХОЛДІНГ ГМБХ (НІМЕЧЧИНА)» |
27 198 319,88
UAH з ПДВ
|
27 059 583,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Бріг Рітейл |
27 745 798,12
UAH з ПДВ
|
27 195 798,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САП Україна |
27 457 367,90
UAH з ПДВ
|
27 457 367,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ІТЕЛЛІДЖЕНС» З 100%-Ю ІНОЗЕМНОЮ ІНВЕСТИЦІЄЮ ТОВАРИСТВА «ІТЕЛЛІДЖЕНС ІНТЕРНЕШНЛ БІЗНЕС СЕРВІС ХОЛДІНГ ГМБХ (НІМЕЧЧИНА)» #25274945 |
Переможець |
27 059 583,58
UAH з ПДВ
|
04 січня 2017 13:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 січня 2017 13:02
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ІТЕЛЛІДЖЕНС» З 100%-Ю ІНОЗЕМНОЮ ІНВЕСТИЦІЄЮ ТОВАРИСТВА «ІТЕЛЛІДЖЕНС ІНТЕРНЕШНЛ БІЗНЕС СЕРВІС ХОЛДІНГ ГМБХ (НІМЕЧЧИНА)» #25274945 |
27 059 583,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2018 16:38
|
№ 4 до договору37-016-01-17-00595 (2).tif | зміни до договору |
30 листопада 2018 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2018 19:41
|
№ 2 до договору № 37-016-01-17-00595 (2).tif | зміни до договору |
13 липня 2018 19:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2017 15:17
|
№ 1 до договору 37-016-01-17-00595.pdf | зміни до договору |
22 березня 2017 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2017 12:30
|
37-016-01-17-00595.tif | укладений |
25 січня 2017 12:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 0,30 грн за рахунок уточнення розрахунку ПДВ, уточнення вартості технічної підтримки ПЗ САП, врегулювання питань майнових прав інтелектуальної власності на користь Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 37-016-01-17-00595 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37-016-01-17-00595 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди в зв’язку зі зміною податкового кодексу послуги із надання додаткової підтримки налаштувань та конфігурації програмного забезпечення, що потрапляють під дію пільги згідно з п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, звільняються від податку на додану вартість по договору була обрана причина внесення змін до договору - «Покращення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 37-016-01-17-00595 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37-016-01-17-00595 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна вартості договору у зв'язку зі зміною суми ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 37-016-01-17-00595 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37-016-01-17-00595 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |