Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
світильники
Lamps
Lamps
Очікувана вартість
22 607 579,90 UAH
UA-2016-11-03-001253-c ● e8c3f329d1714e0f97c56f98322d96d1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Ронталь Денис +38 044 465-08-82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Ронталь Д. +38 044 465-08-82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2016 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2016 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2016 12:00 |
Очікувана вартість: | 22 607 579,90 UAH з ПДВ |
Publication date: | 03 листопада 2016 18:01 |
Enquiries until: | 29 листопада 2016 12:00 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2016 12:00 |
Information
Estimated total value: | 22 607 580 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
світильники
Lamps
Тендерна документація
02 грудня 2016 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2016 17:58 |
Додаток №9.docx | |
03 листопада 2016 17:58 |
255 ТД - світильники (нова).docx |
02 грудня 2016 11:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 листопада 2016 17:58 |
Додаток №9.docx
|
||||||
03 листопада 2016 17:58 |
255 ТД - світильники (нова).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тд
Дата подання: 10 листопада 2016 17:45
Дата відповіді: 14 листопада 2016 17:04
Добрий день! Згідно "Технічні вимоги до продукції - Таблиця №1" вказана "Потужність світильників, Вт, не більше" - 100Вт, 150Вт, 200Вт. Чи можливо пропонувати світильникі які відповідають іншим вимогам але мають трохи більшу потужність - 106Вт, 159Вт та 212Вт?
Відповідь: Відхилення потужності світильників в межах 10 % не буде значно впливати на економічну ефективність при впровадженні данних світильників на заміну енергоємних. Тому світильники з потужністю 106 Вт, 159 Вт, 212 Вт можуть застосовуватись в господарстві електропостачання, якщо вони відповідають іншим вимогам.
загальне питання до закупівлі
Дата подання: 16 листопада 2016 14:45
Дата відповіді: 16 листопада 2016 15:31
Доброго дня. Поясніть будь ласка, відповідно до вимог документації на торги необхідно заповнити та подати форму пропозиції Додаток №3 з ціною,проводяться так звані міжнародні торги, при яких спочатку відкриваються документи, а потім відбувається аукціон). Тобто, ціна буде відома до аукціону? Дякуємо.
Відповідь: Цінова пропозиція надається за формою до кінцевого строку подання пропозицій. Замовник не бачить цей файл до аукціону, якщо Учасник ПРАВИЛЬНО його прикріпив. За поясненнями як саме це робиться просимо звертатися до технічної підтримки торгівельного майданчика з яким Ви працюїти.
Щодо технічних характеристик продукції що закуповується
Дата подання: 17 листопада 2016 16:18
Дата відповіді: 25 листопада 2016 15:06
Розглянувши технічні вимоги до обладнання, що закуповується Замовником наша компанія просить розглянути питання про внесення запропонованих змін до технічних вимог та характеристик обладнання які вже визначенні в тендерній документації.
Визначені нашою компанією технічні характеристики Обладнання наддають змогу обрати найбільш ефективне обладнання, за основними аспектами:
1. Енергоефективність: збільшення світлового потоку, що надає змогу знизити використання електроенергії. Вказане можна встановити шляхом збільшення показника світлового потоку до рівня 145 (+/- 3%), що призведе до зменшення потужності світильника;
2. Гарантійний строк експлуатації: гарантійний строк експлуатації варто збільшити до 5-ти років, що обумовить довший строк використання Обладнання, а відтак і більшу економію та ефективність Обладнання.
Технічні вимоги Обладнання, що пропонуються до включення до тендерної документації:
Діаграма розподілу світла - Глубока, КСС типу "Г", згідно з ГОСТ 17677—82 (вузьке розкриття світлового потоку, для можливості локального спрямування світла з високого підвісу)
Світлова віддача світильника, не менше, Лм/Вт – 145 (+/- 3%)
Клас світлорозподілу - «П», згідно з ГОСТ 17677-82 (пряме світло: відсутність рефлекторів, відзеркалювачів, і т.д.)
Перелік документів, що можуть підтверджувати заявлені технічні характеристики - Протокол випробовувань центру, акредитованого відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 Національним агенством з акредитації України
Параметри обладнання
Вимоги щодо безпечності конструкції та електромагнітної сумісності - Світильники повинні відповідати вимогам р.р.0; 2-15, ДСТУ ІЕС 60598-1:2014, р.р. 3.2; 3.4-3.15 ДСТУ EN 60598-2-3:2014, р4, п.п.5.2-5.8, ДСТУ EN 61547:2014, ДСТУ EN 55015:2014, ДСТУ EN 61000-3-2:2015, ДСТУ EN 61000-3-3:2014 Перелік документів, що можуть підтверджувати заявлені технічні характеристики Сертифікат
Параметри обладнання
Спосіб кріплення світильника - за допомогою монтажної ліри, що дає можливість регулювання спрямування світла у діапазоні кута 180 градусів
Наявність вторичної оптики - Антивандальні властивості, відсутність помутніння: оптичні лінзи із загартованого скла.
Матеріал корпусу-радіатора - Алюмінієвий сплав, наявність ребер радіатора для відводу тепла
Відсік джерела світла - Відсутність компонентів у відсіку джерела світла, що мають коєфіціент теплового розширення, або що можуть втрачати властивості від нагріву або що безпосередньо контактують із світлодіодами на відстані менше 5мм, виповнюючи роль герметику або розсіювача світла.
Відсік блоку живлення - Окремий від відсіку джерела світла. Повинен бути легко обслуговуючий. Повинна бути передбачена заміна джерела живлення без демонтажу світильника шляхом від'єднання роз'ємів або клем. Процедура заміни джерела живлення повинна бути простою і швидкою, без додаткових витратних матеріалів, без процесів оновлення герметизації або заміни прокладок та ущільнювачів. Джерело живлення не повинне мати спільної із ждерелом світла площі, для усунення синергетичного нагріву цих компонентів
Виконання конструкції - Антивандальне. Відсутність крихких, тонких або нетривких елементів та матеріалів конструкціі, цілісність яких що можна легко ушкодити, відламати або зруйнувати.
Перелік документів, що можуть підтверджувати заявлені технічні характеристики -деталізоване фото світильника, паспорт виробу.
Звертаємо Вашу увагу, що включення вищеописаних вимог до тендерної документації обумовить можливість закупівлі найбільш енергоефективного (енергозберігаючого) Обладнання із значним строком експлуатації, що як результат дозволить отримати економію коштів на закупівлі освітлювального обладнання та на оплату за споживання електричної енергії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звернулися за роз’ясненнями до профільного департаменту. Очікуємо рішення. Слідкуйте за змінами.
Загальне питання
Дата подання: 21 листопада 2016 10:27
Дата відповіді: 30 листопада 2016 16:15
Відповідно до вимог документації торгів Додаток 2 Усі довідки учасника у довільній формі, мають бути складені після дати публікації оголошення про проведення торгів та дати розкриття тендерних пропозицій, поясніть будь ласка якою датою мають бути складені довідки з 03.11 по 05.12 чи з 05.12 по 10.01. Дякуємо.
Відповідь: довідки повинні бути датовані з дня публікації оголошення до дати кінцевого строку подання пропозиції.
Загальне питання
Дата подання: 22 листопада 2016 09:00
Дата відповіді: 30 листопада 2016 16:30
Доброго дня. Поясніть будь ласка, відповідно до Додатку 2 учаснику торгів необхідно надати довідки за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою, відповідно до розділу 3 п.3.1 "Спосіб подання тендерної документації" Рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа. При цьому, в залежності від документу, рекомендовано використовувати формати PDF (Portable Document Format), Microsoft Office Word або Microsoft Office Excel з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). - то поясніть, чи обовязково всі подготовлені документи завантажувати з ЕЦП? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: файли на яких повинно бути ЕЦП Учасника це комерційна пропозиція, рекомендовано накладати ЕЦП Учасника на кожному файлі без шифрування, ЕЦП гаранта повинна бути на банківській гарантії та підтверджуючих документах від банку.
ЕЦП
Дата подання: 23 листопада 2016 11:56
Дата відповіді: 24 листопада 2016 10:13
Добрий день ! На електроних майданчиках Постачальник не має можливості поставити ЕЦП. Як нам ,як Постачальнику,виконати Ваші вимоги про ЕЦП ?
Відповідь: Добрий день! По даному питанню звертайтеся на електронний майданчик, яким Ви користуєтеся.
В тендерной документации противоречие в датах
Дата подання: 25 листопада 2016 08:52
Дата відповіді: 02 грудня 2016 11:40
В тендерной документации указано:
1.4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
До 31.12.2016 р.
Там же указана дата торгов - 10.01.2017.
Прошу прояснить хронику событий, включая поставку товара.
Відповідь: Дата аукціону на більш ранній час після прекваліфікації, тому аукціон пройде раніше ніж зазначено на сьогодні. Дата аукціону змінеться після проведення прекваліфікації.
Загальне питання
Дата подання: 25 листопада 2016 09:33
Дата відповіді: 28 листопада 2016 17:24
Доброго дня Шановні Панове! Відповідно до Розділу 3 документації торгів Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Поясніть будь ласка - учасник має право прийняти участь у всіх чотирьох лотах закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Учасник має можливість приймати участь у всіх лотах закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-03-001253-c.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СВІТЕКО", Код ЄДРПОУ:39282608
Дата подання: 14 грудня 2016 13:52
недостаточность срока гарантии
Детальний опис проблеми та текст скарги знаходиться в доданому файлі. Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату. Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів. Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено. Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час. порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2016-11-03-001253-c.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СВІТЕКО", Код ЄДРПОУ:39282608
Дата подання: 14 грудня 2016 13:51
недостаточность срока гарантии
Детальний опис проблеми та текст скарги знаходиться в доданому файлі. Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату. Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів. Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено. Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час. порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2016-11-03-001253-c.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СВІТЕКО", Код ЄДРПОУ:39282608
Дата подання: 14 грудня 2016 13:51
недостаточность срока гарантии
Детальний опис проблеми та текст скарги знаходиться в доданому файлі. Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату. Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів. Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено. Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час. порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2016-11-03-001253-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СВІТЕКО", Код ЄДРПОУ:39282608
Дата подання: 14 грудня 2016 13:49
недостаточность срока гарантии
Детальний опис проблеми та текст скарги знаходиться в доданому файлі.
Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату.
Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів.
Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено.
Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час.
порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату.
Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів.
Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено.
Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час.
порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2016-11-03-001253-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37405294
Дата подання: 13 грудня 2016 16:49
Невозможность загрузить документы
Вы приняли решение дисквалифицировать наше предложение, как несоответствующее ряду условий, предъявляемым к тендерной документации, в связи с отсутствием ряда необходимых документов. Данные документы были загружены в составе тендерного предложения 09.12.2016 в 11.55, а сейчас, по какой-то причине, отсутствуют или не читаются... Считаем, что наши права были ущемлены. Считаем данный факт проявлением недобросовестной конкуренции, а также предвзятого отношения к нашей компании . Требуем возможности повторной загрузки таких файлов, а также повторной преквалификации нашего предложения. В противном случае, мы будем вынуждены обратиться в НАБУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2016-11-03-001253-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37405294
Дата подання: 13 грудня 2016 16:56
Отсутствие документов
Вы приняли решение дисквалифицировать наше предложение, как несоответствующее ряду условий, предъявляемым к тендерной документации, в связи с отсутствием ряда необходимых документов. Данные документы были загружены в составе тендерного предложения 09.12.2016 в 11.55, а сейчас, по какой-то причине, отсутствуют или не читаются... Считаем, что наши права были ущемлены. Считаем данный факт проявлением недобросовестной конкуренции, а также предвзятого отношения к нашей компании . Требуем возможности повторной загрузки таких файлов, а также повторной преквалификации нашего предложения. В противном случае, мы будем вынуждены обратиться в НАБУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-11-03-001253-c.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Коларес-Брокерс, Код ЄДРПОУ:38347246
Дата подання: 29 грудня 2016 13:43
Дата подання: 29 грудня 2016 13:43
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
СКАРГА
щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.01.2017 № 21.pdf
Дата публікації: 03 січня 2017 20:55
Номер скарги: UA-2016-11-03-001253-c.b8
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Коларес-Брокерс, Код ЄДРПОУ:38347246
Дата подання: 29 грудня 2016 13:47
Дата подання: 29 грудня 2016 13:47
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
СКАРГА
щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.01.2017 № 22.pdf
Дата публікації: 03 січня 2017 20:52
Номер скарги: UA-2016-11-03-001253-c.c9
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Коларес-Брокерс, Код ЄДРПОУ:38347246
Дата подання: 29 грудня 2016 13:48
Дата подання: 29 грудня 2016 13:48
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
СКАРГА
щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.01.2017 № 23.pdf
Дата публікації: 03 січня 2017 20:54
Номер скарги: UA-2016-11-03-001253-c.a12
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32917708
Дата подання: 30 грудня 2016 14:45
Дата подання: 30 грудня 2016 14:45
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Щодо зобов’язання Замовника здійснити належну перевірку тендерних пропозицій учасників ТОВ "Тесла Зет" і ТОВ "СУ-24" на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, згідно з вимогами тендерної документації, запропонованого ними обладнання, та на підставі ст.ст.28,30 Закону відхилити їх як такі, що містять неправдиві відомості та не відповідають умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 05.01.2017 55 до публікації.pdf
Дата публікації: 05 січня 2017 20:55
Номер скарги: UA-2016-11-03-001253-c.c10
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Коларес-Брокерс, Код ЄДРПОУ:38347246
Дата подання: 29 грудня 2016 13:50
Дата подання: 29 грудня 2016 13:50
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
СКАРГА
щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.01.2017 № 24.pdf
Дата публікації: 03 січня 2017 20:50
Номер скарги: UA-2016-11-03-001253-c.b11
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32917708
Дата подання: 30 грудня 2016 14:24
Дата подання: 30 грудня 2016 14:24
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Щодо зобов’язання Замовника здійснити належну перевірку тендерних пропозицій учасників ТОВ "Тесла Зет" і ТОВ "СУ-24" на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно з вимогами тендерної документації, запропонованого ними обладнання, та на підставі ст.ст.28,30 Закону відхилити їх як такі, що містять неправдиві відомості та не відповідають умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 05.01.2017 54 до публікації.pdf
Дата публікації: 05 січня 2017 20:57
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 3 523 677,30 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 17 618,39 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105700 UAH |
Title: Lot 1.
Current status: Cancelled
Estimated total value: 3 523 677,30 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 17 618,39 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 19 грудня 2016 12:21
Auction planned date: 19 грудня 2016 12:21
Закінчення: 19 грудня 2016 13:00
Позиції
429 шт
Світильник світлодіодний на заміну прожектора з лампою КГ-1000 Вт
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
ДК 016:2010: 27.40.3 — Лампи та світильники, інші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська обл., Фастів, згідно рознарядки замовника
Дата доставки:
31 грудня 2016
Світильник світлодіодний на заміну прожектора з лампою КГ-1000 Вт
CPV: 31520000-7
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2016-11-03-001253-c.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Коларес-Брокерс, Код ЄДРПОУ:38347246
Дата подання: 29 грудня 2016 13:43
Дата подання: 29 грудня 2016 13:43
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
СКАРГА
щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.01.2017 № 21.pdf
Дата публікації: 03 січня 2017 20:55
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 грудня 2016
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СВІТЕКО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СУ 24" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕСЛА ЗЕТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Коларес-Брокерс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2016 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СУ 24" |
3 521 232,00
UAH з ПДВ
|
1 400 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕСЛА ЗЕТ" |
1 930 500,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС" |
2 378 483,25
UAH з ПДВ
|
1 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Коларес-Брокерс |
3 523 291,20
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" |
3 506 055,70
UAH з ПДВ
|
3 506 055,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУ 24" #35974575 |
Переможець |
1 400 004,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2016 20:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 січня 2017 18:17 |
Коментар щодо відміни: | на підставі абз. 3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
24 січня 2017 18:17
|
21-17 Т.pdf |