Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2016-11-03-000766-c 82514bf4e0b84ced84bfd257370a8c15
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

грицай тетяна василівна

380442026173 dkvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19020407
Вебсайт: http://gukv.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Хрещатик,10
Контактна особа: грицай тетяна василівна
380442026173
dkvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2016 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2016 16:00
Початок аукціону: 15 листопада 2016 14:16
Початок аукціону: 15 листопада 2016 14:16
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Заправка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2016  —  30 листопада 2016
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ДК 016:2010: 95.11.1 — Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2016 14:56
Допорогова документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Квалификационные требования
Дата подання: 04 листопада 2016 09:56
Дата відповіді: 08 листопада 2016 12:15
Добрый день ! Вы трбеуете следующее: - учасник повинен надати копію сертифікату УкрСЕПРО на окремі види Послуг; Вопрос: На какие виды услуг необходим сертификат Украсепро ? - на підтвердження дотримання норм виробника завірену печаткою копію першої або останньої сторінки технічних умов на окремі види Послуг; Вопрос: На подтверждение соблюдения норм какого производителя ? Вопрос: ТУ на какие виды отдельных услуг необходимо предоставить ? Повідомляємо наступне: Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 2013-12/25777-09 від 05.08.2015 р. (щодо обов'язкової сертифікації друкувальних і копіювальних пристроїв, комп'ютерної техніки та напівпровідникових елементів електронної техніки) повідомляємо наступне. Правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 45-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (надалі - Декрет). Відповідно до розділу IV Стаття 13 Декрету сертифікація продукції в Україні (державній системі сертифікації) поділяється на обов’язкову та добровільну. Обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України за №466/10746 від 04.05.2005. На сьогодні продукція, зокрема лазерні та струменеві принтери, плотери копіювальні апарати, багатофункціональні пристрої, картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв, тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів не включені до Переліку, і відповідно не підлягають обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації. Вважаєио: Вимоги Замовника порушують п.6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Замовник при здійсненні допорогової закупівлі має своїм обов’язком дотримуватися не тільки п.п. 1, 4, 5, 6 п. 6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме:
«1. добросовісна конкуренція серед учасників;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням»
Але й п.п.2 п. 6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме:
« 2.максимальна економія та ефективність;»
Закупівля послуг, що матиме низький рівень якості та не задовольнить фактичні потреби замовника при друкуванні документів та забезпеченні поточного документообігу, призведе до неефективності та потребуватиме додаткових витрат бюджетних коштів.
Окрім того відповідно до норм чинного, а саме ч.1. ст. 39 Господарського кодексу країни «Споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право на:
державний захист своїх прав;
гарантований рівень споживання;
належну якість товарів (робіт, послуг);
безпеку товарів (робіт, послуг);
необхідну, доступну та достовірну інформацію про кількість, якість і асортимент товарів (робіт, послуг);
відшкодування збитків, завданих товарами (роботами, послугами) неналежної якості, а також шкоди, заподіяної небезпечними для життя і здоров'я людей товарами (роботами, послугами), у випадках, передбачених законом;
звернення до суду та інших уповноважених органів влади за захистом порушених прав або законних інтересів.
В результаті надання послуг Замовник отримуватиме фактичний результат у вигляді заправленого картриджу, технічні характеристики якого, мають належним чином відповідати його цільовому призначенню та вимогам ст. 268 Господарського кодексу України :
«1. Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
2. Номери та індекси стандартів, технічних умов або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі.
3. У разі відсутності в договорі умов щодо якості товарів остання визначається відповідно до мети договору або до звичайного рівня якості для предмета договору чи загальних критеріїв якості.
4. Постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром, якщо інше не передбачено в договорі.
5. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми.
Також маємо зазначити, що ніхто не обмежує юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, що надають аналогічні послуги здійснювати сертифікацію їх продукції ( чи продукції, що фактично виникає в результаті надання послуг) з метою встановлення належного рівня якості та забезпечення прав споживачів на якісний та безпечний товар.
Враховуючи вище зазначене (п.п. 2 п 6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, ч.1. ст. 39 ГКУ, ст. 268 ГКУ ) Замовник сформулювавши вимоги до технічного завдання, а також зазначивши вимогу документально підтвердити якість послуг, що надаватимуться з метою отримання якісних послуг, гарантованого рівня споживання, і результат яких має бути безпечним для співробітників Замовника, не порушив вимог чинного законодавства України, а керувався виключно його вимогами та власними потребами забезпечення поточного документообігу. Окрім того, в разі закупівлі послуг, що матимуть низький рівень якості та не задовольнять фактичні потреби замовника при друкуванні документів та забезпеченні поточного документообігу, призведуть до неефективності та потребуватимуть додаткових витрат бюджетних коштів.
Требования ТД
Дата подання: 08 листопада 2016 13:36
1. Предметом тендера являются УСЛУГИ по заправке и восстановлению картриджей ! О качестве товара речь не идет, идет речь о качестве заправки картриджей - качестве предоставляемой услуги (качество тонера и запасных частей в нему).. Вы когда заправляете машину бензином, Вас интересует качество бензина, а не цвет кузова и размер шин !!! Или ремонт каких то деталей, Всех интересует качество деталей, а не качество всей машины в целом !!!. 2. Мы согласны, если предметом тендера является поставка картриджей, тогда нужны все необходимые документы на товар. 3. Услуги на данный момент времени не сертифицируются ! (лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 2013-12/25777-09 від 05.08.2015 р.) И только в добровольном порядке можно зарегистрировать ТУ на чернила и тонер или ТУ на производство картриджей (как конечный товар), получить СанГигиен выводы, подтвердить сертификатом системы управления качеством ISO, системой управления экологического контроля ДСТУ ISO и получить сертификат соответствия стандартам Украины на готовое изделие - "картридж". 4. В данном случае приглашаются только те компании, которые или имеют аналогичные документы или пользуются аналогичными документами других компаний по договоренности. (должны подтвердить документально свои отношения с ними). Речь шла только об этом ! 5. Все остальные компании просто не участвуют в тендере и Вы как Заказчик имеет на это право согласно 6.3: Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та «ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА, НА ЙОГО ДУМКУ, Є НЕОБХІДНОЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ». Благодарим Вас за понимание !
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2016 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" 13 279,50
UAH з ПДВ
11 997,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "Розумне рішення" 21 366,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕРІЯ-ТЕХ СЕРВІС" 24 070,00
UAH з ПДВ
24 070,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" 36 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ * Каскад-Техно* 33 050,00
UAH з ПДВ
33 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Талалаєв А. В. 37 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2016 14:15
Дов_дка_навкол.серед. 001.jpg
14 листопада 2016 14:05
Дов-дки.rar
14 листопада 2016 13:56
аренда 003.jpg
14 листопада 2016 13:55
аренда 002.jpg
14 листопада 2016 13:55
аренда 001.jpg
14 листопада 2016 13:45
ПРОТОКОЛ.jpg
14 листопада 2016 13:45
Static Control Sertificat.pdf
14 листопада 2016 13:41
сертификаты.jpg
14 листопада 2016 13:40
Дов-дка_сертиф-кац--.rar
14 листопада 2016 13:38
Аналог-чн- договора 001.jpg
14 листопада 2016 13:38
2 001.jpg
14 листопада 2016 13:37
1 001.jpg
14 листопада 2016 13:34
свидетельство.jpeg
14 листопада 2016 13:33
свидетельство ндс.jpeg
14 листопада 2016 13:32
UA-2016-11-03-000766-c 002.jpg
14 листопада 2016 13:32
UA-2016-11-03-000766-c 001.jpg

Публічні документи

09 листопада 2016 11:25
Фома пропозиції 07-11-2016.pdf
09 листопада 2016 11:25
СТАТУТ.pdf
09 листопада 2016 11:23
Листи 07-11-2016.pdf
09 листопада 2016 11:21
Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2016 11:21
Витяг з реєстру.pdf

Публічні документи

09 листопада 2016 10:29
Комерційна пропозиція.pdf
09 листопада 2016 10:29
Документи .zip

Публічні документи

11 листопада 2016 15:56
Сертиф_Укрсепро.pdf
11 листопада 2016 15:43
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2016 15:43
ТУ УкрСепро 1 стр.pdf
11 листопада 2016 15:43
Статут.pdf
11 листопада 2016 15:43
Сертифікати.pdf
11 листопада 2016 15:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 листопада 2016 15:43
Повноваження директора.pdf
11 листопада 2016 15:43
Копія договору оренди.pdf
11 листопада 2016 15:43
Довідка про учасника.pdf
11 листопада 2016 15:43
Довідка про працівників.pdf
11 листопада 2016 15:43
Довідка про обладнання.pdf
11 листопада 2016 15:43
Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2016 15:43
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

14 листопада 2016 12:26
415892.PDF
14 листопада 2016 12:25
Статут Техно 1.pdf
14 листопада 2016 12:25
информация про КТ.doc
14 листопада 2016 12:25
Договір аренди.pdf
14 листопада 2016 12:25
Лист – згода.PDF
14 листопада 2016 12:25
лист гарантія.PDF
14 листопада 2016 12:25
File.PDF

Публічні документи

12 листопада 2016 20:57
відгукШевченк.РДА.jpg
12 листопада 2016 19:09
Сертіфікат НР.pdf
12 листопада 2016 19:09
Сертіфікат Canon.pdf
12 листопада 2016 19:08
Відгук.JPG
12 листопада 2016 19:08
Договор заправка принтеров.pdf
12 листопада 2016 19:08
ДоговірШевченківськаРДА.pdf
12 листопада 2016 19:08
УпрПраціОболонського.FR11.pdf
12 листопада 2016 19:08
Упр. праці Деснянськ.РДА.pdf
12 листопада 2016 19:08
Договір Нафтогаз України.pdf
12 листопада 2016 19:08
Договір2009р услугі.pdf
12 листопада 2016 19:08
Скан договора.pdf
12 листопада 2016 19:08
Податки 2016.pdf
12 листопада 2016 19:08
Лист- згода та інша інфа.pdf
12 листопада 2016 19:08
ДовідкаМВС.pdf
12 листопада 2016 19:08
Довідка.pdf
12 листопада 2016 19:08
ДОКУМ СКАН 21.pdf
12 листопада 2016 19:08
ДОКУМ с ПЕЧАТЬЮ 31.pdf
12 листопада 2016 19:08
Пропозиція37000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністью "Розумне рішення"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕРІЯ-ТЕХ СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"

ТОВ * Каскад-Техно*

ФОП Талалаєв А. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
Переможець 11 997,90
UAH з ПДВ
18 листопада 2016 19:26

Документи

18 листопада 2016 16:56
6 переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2016 19:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
11 997,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2016 16:56
6 переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 12:01
Договір заправка.pdf укладений
14 грудня 2016 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 278,00
UAH з ПДВ