Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському, 19 в м. Дергачі, Дергачівського району Харківської області (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи)
Очікувана вартість
6 131 965,00 UAH
UA-2016-11-01-000598-a 717611d27f174a24ad1e77ad62686bb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380978620241 derg07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дергачівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059496
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
Контактна особа: Олена Христенко
+380978620241
derg07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2016 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2016 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2016 15:00
Початок аукціону: 17 листопада 2016 14:03
Очікувана вартість: 6 131 965,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 659,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському, 19 в м. Дергачі, Дергачівського району Харківської області (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62300, Україна, Харківська область, м. Дергачі, пров. Корсіковський, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2016 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2016 13:08
Тендерна документація-садик.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запит
Дата подання: 01 листопада 2016 13:17
Дата відповіді: 02 листопада 2016 14:03
надайте будь - ласка інформацію щодо строків виконання робіт, адже виконання робіт з утеплення фасаду та ремонт покрівлі неможливо виконати в грудні місяці через погодні умови.
Відповідь: тендерною документацією встановлено строк виконання робіт. Діючим законодавством, а саме ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачені випадки внесення змін до догвору, зокрема зміни строків виконання робіт. За наявності вказаних обставин, Замовником буде розглядатися питання щодо можливої їх зміни
строки виконання робіт
Дата подання: 02 листопада 2016 10:34
Дата відповіді: 02 листопада 2016 14:03
тендер 17.11.16. - підписання договору до 07.12.16. - роботи треба виконати до 31.12.16 - чи реальні строки вказані в умовах тендеру? надайте інформацію щодо реальних строків виконання робіт особливо в грудні!
Відповідь: тендерною документацією встановлено строк виконання робіт враховуючи строки проведення процедури відкритих торгів. Діючим законодавством, а саме ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачені випадки внесення змін до догвору, зокрема зміни строків виконання робіт. За наявності вказаних обставин, Замовником буде розглядатися питання щодо можливої їх зміни
проектно кошторисна документація
Дата подання: 02 листопада 2016 10:49
Дата відповіді: 07 листопада 2016 11:42
надайте локальні кошториси для повноцінного і якісного виготовлення кошторисної пропозиції
Відповідь: Будь-який учасник має можливість ознайомитися з проектно-кошторисною документацією щодо вказаного об"єкту за адресою:
м.Дергачі, вул.Сумський шлях, 79 Б, кабінет бухгалтерії Дергачівської міської ради, №6, з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 12.45
проектна документація
Дата подання: 02 листопада 2016 10:50
Дата відповіді: 07 листопада 2016 11:43
надайте проектну документацію для якісної підготовки пропозиції з урахуванням довгострокових гарантій
Відповідь: Будь-який учасник має можливість ознайомитися з проектно-кошторисною документацією щодо вказаного об"єкту за адресою: м.Дергачі, вул.Сумський шлях, 79 Б, кабінет бухгалтерії Дергачівської міської ради, №6, з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 12.45
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2016 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНРЕМСЕРВІС" 4 450 000,00
UAH з ПДВ
4 374 340,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "Укртехносфера" 5 400 000,00
UAH з ПДВ
4 379 340,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРИТ-СТРОЙ" 5 445 243,60
UAH з ПДВ
5 194 836,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2016 11:39
Судимість директора.pdf
16 листопада 2016 11:39
Субпідрядні організації.pdf
16 листопада 2016 11:39
Статут.pdf
16 листопада 2016 11:39
Рішення засновника.pdf
16 листопада 2016 11:39
Паспорт.pdf
16 листопада 2016 11:39
Наявність робітників.pdf
16 листопада 2016 11:39
НАявність обладнання.pdf
16 листопада 2016 11:39
НАказ.pdf
16 листопада 2016 11:39
Згода з договором.pdf
16 листопада 2016 11:39
Зазист довкілля.pdf
16 листопада 2016 11:39
Довіка по ст 17.pdf
16 листопада 2016 11:39
Витяг з ЄДР.pdf
16 листопада 2016 11:39
Антикорупційна програма.pdf
16 листопада 2016 11:39
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

25 листопада 2016 14:02
Довидка корупц.pdf
25 листопада 2016 14:02
Довидка Едр .pdf
25 листопада 2016 14:02
Довидка податкова.pdf
25 листопада 2016 14:02
Довидка МВС .pdf
16 листопада 2016 12:51
Проект договору.pdf
16 листопада 2016 11:13
Кошторис.rar
16 листопада 2016 11:13
Документи Укртехносфера.rar
16 листопада 2016 11:13
Статут.pdf

Публічні документи

15 листопада 2016 16:38
документи 1.7z
15 листопада 2016 16:38
смета 1.7z
15 листопада 2016 16:38
документи 2.7z
15 листопада 2016 16:38
смета 2.7z
15 листопада 2016 16:38
пропозиція.PDF
15 листопада 2016 16:38
документи 3.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНРЕМСЕРВІС"

ТОВ "БК "Укртехносфера"

ТОВ "ФІРМА "КОЛОРИТ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНРЕМСЕРВІС"
#20380631
Відхилено 4 374 340,17
UAH з ПДВ
22 листопада 2016 15:10
ТОВ "БК "Укртехносфера"
#33477638
Переможець 4 379 340,17
UAH з ПДВ
22 листопада 2016 15:27

Документи

22 листопада 2016 15:10
Електронний підпис
22 листопада 2016 15:05
протокол відхилення.pdf

Документи

22 листопада 2016 15:27
Електронний підпис
22 листопада 2016 15:16
Протокол Укртехносфера.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2016 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "Укртехносфера"
#33477638
4 379 340,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2016 15:27
Електронний підпис
22 листопада 2016 15:16
Протокол Укртехносфера.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2018 21:01
дод угода 4 Укртехносфера.pdf зміни до договору
17 лютого 2018 12:20
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 19:10
дод угода 2 Укртехносфера.pdf зміни до договору
09 лютого 2018 18:15
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2017 21:43
дод угода 2 Корсіковський_18.10.2017.PDF зміни до договору
19 жовтня 2017 18:57
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2017 18:52
дод угода Корсіковський від 17.10.2017 року.PDF зміни до договору
19 жовтня 2017 18:42
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2017 14:01
дод.угода 2 Укртехносфера.pdf зміни до договору
14 лютого 2017 10:06
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2016 18:24
Додаткова угода.pdf зміни до договору
07 грудня 2016 18:22
Електронний підпис укладений
07 грудня 2016 17:46
Договір.pdf укладений
07 грудня 2016 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення п. 3.1.2 Договору у новій редакції. Більш детально у Додатковій угоді від 17.10.2017 року
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору детально викладені у Додатковій угоді від 18.10.2017 року № 2
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Рішення Господарського суду Харківської області від 27.06.2017 року, Постанови Харківського апеляційного господарського суду від 10.01.2018 року по справі № 922/1872/17, Замовника зобов"язано укласти Додаткову угоду № 2 до договору № 273 про закупівлю робіт за державні кошти та визначити кількісні характеристики виконуваних за Договором робіт відповідно до проектно-кошторисної документації (з урахуванням корегування кошторисної частини проектно-кошторисної документації - Експертний звіт від 05.04.2017 року за № 295/17),а також суму договору у розмірі 9603049,77 грн. Крім того, Сторони досягли згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, що фінансування робіт другого етапу буде здійснюватися у 2018 році. 2. Сторони домовились внести зміни у п.4.10 розділу 4 Договору. Більш детально у додатковій угоді № 4 від 15.02.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML