Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво каналізаційних очисних споруд по вул. Українській, 109 Б в м. Вижниця Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
15 465 854,00 UAH
UA-2016-10-31-000415-c ● 432786d2b45c4153bf7ea5448776269a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062096 |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Вітвіцька О.М. +380984188800 mis.buhgalteria@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2016 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2016 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2016 17:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2016 15:43 |
Очікувана вартість: | 15 465 854,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 329,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77329.27 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Будівництво каналізаційних очисних споруд по вул. Українській, 109 Б в м. Вижниця Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Будівництво каналізаційних очисних споруд по вул. Українській, 109 Б в м. Вижниця Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59200, Україна, Чернівецька обл., Вижниця, Українська, 109 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 листопада 2016
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45232431-2 — Будівництво насосних станцій для відведення побутових стічних вод
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2016 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2016 16:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
31 жовтня 2016 16:24 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-31-000415-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДЕРЕВО В ІНТЕР'ЄРІ", Код ЄДРПОУ:31289936
Дата подання: 18 листопада 2016 16:50
спростування
Спростування інформації стосовно технології "BIOTAL", та грубі порушення в пропозиції ТОВ "Поліарт" відносно будівництва очисних споруд.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2016 12:22
На Вимогу від 18.11.2016 року повідомляємо, що її взято до відома.
Номер вимоги: UA-2016-10-31-000415-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДЕРЕВО В ІНТЕР'ЄРІ", Код ЄДРПОУ:31289936
Дата подання: 24 листопада 2016 09:37
Претензія
Неправомірно винесено рішення по переможцю
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2016 14:57
На Вашу вимогу повідомляємо наступне, що однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» є невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації:
1. В складі Вашої пропозиції не подано інформації про субпідрядників, яких учасник планує залучати до виконання робіт. В разі якщо Ви не планували залучати субпідрядників в складі пропозиції треба було подати відповідний лист.
2. Подання плану-графіку виконання робіт було передбачено тендерною документації та мало бути подано окремим документом. Однак в тендерній документації також вимагався гарантійний лист про те, що «Ціна пропозиції визначається з урахуванням показників щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці». Календарний план та гарантійний лист є абсолютно різними документами, тому зазначена підстава для відхилення є обґрунтованою.
3. Не подано гарантійний лист про те, що Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних будівельних норм з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та витрат Учасника, що є порушенням вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації.
4. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» проект договору є невід’ємною частиною документації, тому пункти зазначені в ньому є обов’язковими для учасника. Тому враховуючи те, що учасником не подано гарантійний лист про те, що «Гарантійні строки для вимог, що випливають з неналежної якості робіт становлять: один рік – щодо недоліків некапітальних конструкцій, а у разі якщо недоліки не могли бути виявлені за звичайного способу прийняття роботи – два роки; три роки – щодо недоліків капітальних конструкцій, а у разі якщо недоліки не могли бути виявлені за звичайного способу прийняття роботи – десять років; тридцять років – щодо відшкодування збитків, що призвели до руйнувань чи аварій», є порушенням п.4.3 проекту договору то це є підставою для відхилення такого учасника.
5. Відповідно до п.4 додатку 2 документації учасником мав надати оригінали листів-відгуків виданих в листопаді 2016 року, які будуть відповідати копіям поданих договорів. Факт надання довідки та копій аналогічних договорів не є підтвердженням їх якісного та вчасного виконання. Тому Замовник правомірно відхилив Вашу пропозицію, оскільки ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
6. Пропозиція переможця включає розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат. Наявність у переможця технологічних та організаційних вимог для виконання будівельних робіт згідно вимог тендерної документації підтверджена документами. В тендерної пропозиції вказані найменування або аналоги матеріалів та обладнання, які в процесі роботи можуть бути уточнені з замовником.
1. В складі Вашої пропозиції не подано інформації про субпідрядників, яких учасник планує залучати до виконання робіт. В разі якщо Ви не планували залучати субпідрядників в складі пропозиції треба було подати відповідний лист.
2. Подання плану-графіку виконання робіт було передбачено тендерною документації та мало бути подано окремим документом. Однак в тендерній документації також вимагався гарантійний лист про те, що «Ціна пропозиції визначається з урахуванням показників щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці». Календарний план та гарантійний лист є абсолютно різними документами, тому зазначена підстава для відхилення є обґрунтованою.
3. Не подано гарантійний лист про те, що Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних будівельних норм з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та витрат Учасника, що є порушенням вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації.
4. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» проект договору є невід’ємною частиною документації, тому пункти зазначені в ньому є обов’язковими для учасника. Тому враховуючи те, що учасником не подано гарантійний лист про те, що «Гарантійні строки для вимог, що випливають з неналежної якості робіт становлять: один рік – щодо недоліків некапітальних конструкцій, а у разі якщо недоліки не могли бути виявлені за звичайного способу прийняття роботи – два роки; три роки – щодо недоліків капітальних конструкцій, а у разі якщо недоліки не могли бути виявлені за звичайного способу прийняття роботи – десять років; тридцять років – щодо відшкодування збитків, що призвели до руйнувань чи аварій», є порушенням п.4.3 проекту договору то це є підставою для відхилення такого учасника.
5. Відповідно до п.4 додатку 2 документації учасником мав надати оригінали листів-відгуків виданих в листопаді 2016 року, які будуть відповідати копіям поданих договорів. Факт надання довідки та копій аналогічних договорів не є підтвердженням їх якісного та вчасного виконання. Тому Замовник правомірно відхилив Вашу пропозицію, оскільки ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
6. Пропозиція переможця включає розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат. Наявність у переможця технологічних та організаційних вимог для виконання будівельних робіт згідно вимог тендерної документації підтверджена документами. В тендерної пропозиції вказані найменування або аналоги матеріалів та обладнання, які в процесі роботи можуть бути уточнені з замовником.
Номер вимоги: UA-2016-10-31-000415-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДЕРЕВО В ІНТЕР'ЄРІ", Код ЄДРПОУ:31289936
Дата подання: 25 листопада 2016 12:59
Скарга в АМКУ
Неправомірне рішення визнання переможця
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2016 14:59
Замовник надав відповідь при попередній вимозі, а Учасник має право звертатись з скаргою в АМКУ.
Номер вимоги: UA-2016-10-31-000415-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДЕРЕВО В ІНТЕР'ЄРІ", Код ЄДРПОУ:31289936
Дата подання: 28 листопада 2016 10:04
Скарга а АМКУ (виправлена та доповнена)
Неправомірність визнання переможця
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2016 15:00
Замовник надав відповідь при попередній вимозі, а Учасник має право звертатись з скаргою в АМКУ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-31-000415-c.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Поліарт", Код ЄДРПОУ:23247476
Дата подання: 29 листопада 2016 12:32
Дата подання: 29 листопада 2016 12:32
щодо порушення проведення процедури закупілі, а саме дискваліфікація ТОВ "Поліарт" та оскарження переможця ТОВ "Трейдербуд"
оскарження дискваліфікації ТОВ "Поліарт" та оскарження переможця тендеру ТОВ "Трейдербуд"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2016 19:31
від 01.12.2016 № 1805+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 01 грудня 2016 19:31
Замовнику оглошення № UA-2016-10-31-000415-c.PDF
Дата публікації: 13 грудня 2016 21:36
Скаржнику оглошення № UA-2016-10-31-000415-c.PDF
Дата публікації: 13 грудня 2016 21:36
Скаржнику, оголошення № UA-2016-10-31-000415-c.PDF
Дата публікації: 16 грудня 2016 16:04
про резулютивну частину рішення 2144.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2016 21:49
від 19.12.2016 № 2144.PDF
Дата публікації: 22 грудня 2016 20:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2016 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Поліарт" |
10 304 636,00
UAH з ПДВ
|
8 049 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Елітоптторг |
12 350 060,00
UAH з ПДВ
|
8 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДЕРЕВО В ІНТЕР'ЄРІ" |
13 022 912,00
UAH з ПДВ
|
13 022 912,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Трейдербуд |
14 779 905,00
UAH з ПДВ
|
14 779 905,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Поліарт" #23247476 |
Відхилено |
8 049 999,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2016 17:12
|
|
ПП Елітоптторг #40122530 |
Відхилено |
8 050 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2016 17:17
|
|
ПП "ДЕРЕВО В ІНТЕР'ЄРІ" #31289936 |
Відхилено |
13 022 912,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2016 16:43
|
|
ТОВ Трейдербуд #38132727 |
Переможець |
14 779 905,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2016 16:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2017 17:50
|
Изображение 037.jpg | зміни до договору |
08 листопада 2017 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img204.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img203.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img202.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img201.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img200.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img199.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img198.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img197.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
img196.jpg | укладений |
26 грудня 2016 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода доповнена п.п.2.1.1 наступного змісту "Загальна вартість робіт на 2017 рік становить 14 749 920,00грн.,(чотирнадцять мільйонів сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять гривень 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 371 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 371 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |