Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32.99.5 Вироби, інші, н. в. і. у. (18530000-3 Подарунки та нагороди) (новорічні подарунки)
Очікувана вартість
305 150,00 UAH
UA-2016-10-31-000125-b 9f5ea697153c4ed39f4bcaa2ea6013c9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каменєва Наталя Борисівна

+380574523928 osvita1254@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лозівської міської ради Харківскої області
Код ЄДРПОУ: 02146222
Місцезнаходження: 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1
Контактна особа: Каменєва Наталя Борисівна
+380574523928
osvita1254@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2016 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2016 10:38
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2016 10:38
Початок аукціону: 21 листопада 2016 11:03
Очікувана вартість: 305 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 915,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6103 шт
32.99.5 Вироби, інші, н. в. і. у. (18530000-3 Подарунки та нагороди) (новорічні подарунки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64604, Україна, Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  15 грудня 2016
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди
ДК 016:2010: 32.99.5 — Вироби, інші, н.в.і.у.

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2016 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2016 15:44
Тендерна документація.doc
08 листопада 2016 16:24
Тендерна документація.doc
31 жовтня 2016 10:34
Проект договору.doc
11 листопада 2016 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2016 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2016 15:44
Тендерна документація.doc
31 жовтня 2016 10:34
Тендерна документація.doc
08 листопада 2016 16:24
Тендерна документація.doc
31 жовтня 2016 10:34
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Код предмету закупівлі
Дата подання: 01 листопада 2016 18:46
Дата відповіді: 03 листопада 2016 11:19
Код предмету закупівлі визначено невірно і не відповідає товарам, що фактично закуповуються. Ця обставина свідчить про обмеження конкуренції та призводить до спотворення статистичних данних.
Відповідь: Вважаємо, що код предмету закупівлі визначено вірно, згідно з потреб нашого підприємства та відповідно до п. 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року N 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-31-000125-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАРІФУЛІН РАФАІЛ ЗІМУРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2759210798
Дата подання: 05 листопада 2016 16:07
Звертаємось до Замовника з вимогою привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", усунути дискримінаційні вимоги та технічні помилки
Відповідно до Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: 32.99.5 Вироби, інші, н. в. і. у. (18530000-3 Подарунки та нагороди) (новорічні подарунки) встановлено ряд незаконних та дискримінаційних вимог. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
1. Відповідно до ч. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником зазначено, що Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність фінансової спроможності. Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника викладений у Додатку 2.
Відповідно до ч. 4 Наявність фінансової спроможності Додатку 2 Тендерної документації Замовником зазначено, що Учасник подає,
4.1. Для юридичних осіб:
- копія балансу (форма №1) за останній звітній період;
- копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період;
- копія звіту про фінансовий результат (форма №2) за останній звітній період;
Для фізичних осіб - підприємців:
- копія декларації про доходи або копія звіту суб’єкта малого підприємництва фізичної особи платника єдиного податку за останній звітній період (або інший фінансовий звіт згідно з чинним законодавством);
4.2. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (оригінал або завірена копія).

Відповідно до ст.16 Кваліфікаційні критерії ЗУ встановлено виключний перелік кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність фінансової спроможності» - відсутній. Звертаємось до Замовника з вимогою виключити незаконну вимогу.

2. Відповідно до ч. 4. Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю Замовником встановлено, що термін поставки товарів – до 15 грудня 2016 року, строк дії договору становитиме до 31.12.2016 року, однак, Замовник , зазначає, що порядок здійснення оплати: термін розрахунків – 60 календарних днів. Вищезазначена інформація «умови оплати» дублюється у Додатку 1 Тендерної документації.

Звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни до незаконної вимоги та зменшити термін оплати до 15 банківських днів з дати постачання (враховуючи, що передбачена 1 поставка у строк до 15.12.16 р.). Однак, враховуючи специфіку фінансування також зазначити, що «У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником».

3. Відповідно до ч. 4. Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю Замовником встановлено, виключно ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ.

Відповідно до п.7 ч.1 ст.22 ЗУ Тендерна документація повинна містити проект договору. Звертаємось до Замовника з вимогою привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ.

4. Відповідно до ч.4 Додатку 1 Тендерної документації встановлені вимоги до складу подарунку. Така дрібна відсоткова вимога є дискримінаційною, бо з ваги 0,550 – 0,600 гр. додержатись відповідності у 4% та 8 % можливо лише, якщо Замовник бажає завідомо прорахований подарунок завідомо встановленого виробника, чим самим дискримінує участь інших учасників, що запропонують іншого виробника.

Звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційну вимогу. За бажанням – встановити загальні вимоги з декількома відсотковими вимогами (шоколадні, карамельні, вафельні).

5. Відповідно до ч.3 Додатку 2 Тендерної документації встановлені вимоги документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до предмету договору.

Звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційну вимогу, з огляду на обрання коду 32.99.5 Вироби, інші, н. в. і. у. (18530000-3 Подарунки та нагороди) (новорічні подарунки).

6. Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації Форму «Комерційну пропозицію» необхідно заповнити на закупівлю «яєць у шкаралупі, свіжих (продукції тваринництва) (яйця курячого)».
Звертаємось до Замовника з вимогою виключити посилання на закупівлю «яєць у шкаралупі, свіжих (продукції тваринництва) (яйця курячого)».



7. Відповідно до Додатку 7 Тендерної документації Замовник зазначає, «До оцінки будуть прийняті пропозиції конкурсних торгів Учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим умовам, визначеним у Документації». Також Замовник зазначає, «Якщо Учасник є платником податку на додану вартість, то при здійсненні оцінювання ціна за одиницю, яка вказана в пропозиції такого учасника, збільшується на розмір податку на додану вартість».

Відповідно до ч.1 ст.28 ЗУ ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ПРОВОДИТЬСЯ АВТОМАТИЧНО ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ. Жодних додавань ПДВ бути не може. Комітет не проводить оцінку.
Звертаємось до Замовника з вимогою привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2016 16:23
Шановний Учасник відкритих торгів! Процедура закупівлі оголошується відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон). Для загального доступу на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднюється:
- тендерна документація до предмету закупівлі, яка містить інформацію відповідно до законодавства України;
- проект договору до предмета закупівлі;
інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Надаємо роз’яснення по пунктам:
1. кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності» не передбачений ст. 16 Закону. Тому нами внесено зміни до тендерної документації.
2. термін постачання та термін розрахунків – це не пов’язані між собою дати. У разі здійснення закупівлі подарунків, фінансові зобов’язання будуть зареєстровані у органах ДКУ до 31.12.2016 року. Якщо фінансування буде теж до 31.12.2016, постачальник отримає свої кошти наприкінці року. Якщо фінансування до 31.12.2016 року не буде – впродовж 60 днів кредиторська заборгованість повинна бути погашена. Замовник сам визначає цей термін, але це не означає, що здійснення розрахунків буде лише через 60 днів.
3. відповідно до п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» проект договору прикріплено окремим файлом.
4. відсотковий розподіл цукерок у подарунку приблизний. В вимогах тендерної документації вказано «не менше». Тому учасник сам визначає перелік і кількість цукерок. Про те, що розподіл на відсотки видів цукерок, є дискримінація учасників та «Замовник бажає завідомо прорахований подарунок завідомо встановленого виробника» - це суб’єктивна думка скаржника.
5. конкретним предметом закупівлі є новорічні подарунки. Тому досвід виконання аналогічних договорів потрібен на новорічні подарунки.
6. щодо Додатку 5, то там була зроблена механічна помилка.
7. і платники ПДВ і не платники ПДВ знаходяться в рівних умовах. Це не є дискримінаційною вимогою до учасника
Також дуже дякуємо Вам за те що вказали нам на механічну помилку у Додатку 5 Тендерної документації Форм «Комерційна пропозиція», помилку виправлено та файл з новою тендерною документацією розміщено у оголошенні.

Документи

08 листопада 2016 16:22
Протокол виправлення помилок

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2016 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВАНТА-ТРЕЙД" 220 293,89
UAH з ПДВ
199 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Трубчанінов Богдан Олександрович 259 987,80
UAH з ПДВ
199 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Носач Оксана Миколаївна 295 080,05
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Панаріна Наталія Юріївна 292 944,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шаріфулін Рафаіл Зімурович 285 010,10
UAH з ПДВ
250 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 303 013,95
UAH з ПДВ
279 084,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2016 18:15
1 001(2).jpg
18 листопада 2016 10:39
Довідка_реквізити.jpg
18 листопада 2016 10:39
Упаковка.7z
17 листопада 2016 18:06
Висновки СЕС.7z
17 листопада 2016 18:06
протоколи стандарт..7z
17 листопада 2016 18:06
2 001.jpg
17 листопада 2016 18:06
1 001.jpg
17 листопада 2016 18:06
Кваліфікація.7z
17 листопада 2016 18:06
Ком.пропозиція.jpg
17 листопада 2016 18:06
Cертифікати.7z
17 листопада 2016 18:06
3 001.jpg

Публічні документи

18 листопада 2016 14:51
Електронний підпис
18 листопада 2016 14:45
інформація.PDF
18 листопада 2016 14:39
документи по тендеру.PDF
18 листопада 2016 14:39
пропозиція.PDF
18 листопада 2016 14:39
документи по тендеру.PDF

Публічні документи

18 листопада 2016 18:23
Док_пропозиція 8.PDF
18 листопада 2016 18:22
Док_пропозиція 7.PDF
18 листопада 2016 18:22
Док_пропозиція 6.PDF
18 листопада 2016 18:22
Док_пропозиція 5.PDF
18 листопада 2016 18:22
Док_пропозиція 4.PDF
18 листопада 2016 18:22
Док_пропозиція 3.PDF
18 листопада 2016 18:22
Док_пропозиція 2.PDF
18 листопада 2016 18:22
Док_пропозиція 1.pdf
18 листопада 2016 18:22
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

18 листопада 2016 19:12
Документи 4.PDF
18 листопада 2016 19:12
Документи 3.PDF
18 листопада 2016 19:12
Документи 2.PDF
18 листопада 2016 19:12
Документи 1.PDF
18 листопада 2016 19:12
Комерційна пропозиція.PDF

Публічні документи

16 листопада 2016 15:16
договори.pdf
16 листопада 2016 15:16
документ 1.pdf
16 листопада 2016 15:16
документ2.pdf
16 листопада 2016 15:16
комерційна пропозиція.pdf
16 листопада 2016 15:16
ст. 17.pdf
16 листопада 2016 15:16
якісні документи.pdf

Публічні документи

17 листопада 2016 20:27
Транспорт.rar
17 листопада 2016 20:27
Попередні роки.rar
17 листопада 2016 20:27
Реквізити.jpg
17 листопада 2016 20:27
Комерційна пропозиція.jpg
17 листопада 2016 20:27
Сертифікати.part1.rar
17 листопада 2016 20:27
Сертифікати 5.rar
17 листопада 2016 20:27
Сертифікати.part4.rar
17 листопада 2016 20:27
Сертифікати.part3.rar
17 листопада 2016 20:27
Паспорт та Код.rar
17 листопада 2016 20:27
МатТехБаз.jpg
17 листопада 2016 20:27
Відповідність статті 17.jpg
17 листопада 2016 20:27
специфікація тендер Лозова.xls
17 листопада 2016 20:27
Сертифікати.part2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВАНТА-ТРЕЙД"

ФОП Трубчанінов Богдан Олександрович

ФОП Носач Оксана Миколаївна

ФОП Панаріна Наталія Юріївна

ФОП Шаріфулін Рафаіл Зімурович

ФОП "РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВАНТА-ТРЕЙД"
#32563558
Очікує рішення 199 997,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2016 11:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 листопада 2016 11:59
Коментар щодо відміни: здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили
Документи:
30 листопада 2016 11:58
Протокол відміни