Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі (капуста квашена)
Fruits and vegetables, processed and preserved, except potatoes (pickled cabbage)
Fruits and vegetables, processed and preserved, except potatoes (pickled cabbage)
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2016-10-28-001071-b ● c87d89a9a60c4c848f0794dc0f6c2a3e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України |
Код ЄДРПОУ: | 08565003 |
Вебсайт: | http://www.kvs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Саітова Діляра Лінасівна 030973363038 linasovna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Department of ensuring activity of State penitentiary service of Ukraine |
National ID: | 08565003 |
Contact point: |
Saitova Dilyara Linasovna 030973363038 linasovna@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2016 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2016 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2016 14:59 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2016 14:59 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600000 UAH |
Publication date: | 28 жовтня 2016 18:11 |
Enquiries until: | 19 листопада 2016 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2016 10:00 |
Planned auction date: | 15 грудня 2016 14:59 |
Information
Estimated total value: | 20 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,03 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000000 кілограми
Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі (капуста квашена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Святошинська, 27, м. Київ, Департамент забезпечення діяльності ДПтС України, установи виконання покарань та слідчі ізолятори кримінально-виконавчої служби України
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
ДК 016:2010: 10.39.1 — "Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі"
Fruits and vegetables, processed and preserved, except potatoes (pickled cabbage)
CPV: 15331000-7
Період постачання:
з 20 грудня 2016 по 28 грудня 2016
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2016 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2016 16:20 |
Розяснення Капуста.doc | |
17 листопада 2016 16:20 |
ЗМІНИ Капуста.doc | |
17 листопада 2016 16:19 |
Додаток 4.doc | |
17 листопада 2016 16:19 |
Капуста ТД-3 зміна.doc | |
16 листопада 2016 18:58 |
ЗМІНИ.docx | |
16 листопада 2016 18:44 |
Додаток 3.doc | |
16 листопада 2016 18:43 |
Додаткок 1.doc | |
28 жовтня 2016 18:22 |
Додаток 5.doc | |
28 жовтня 2016 18:22 |
Додаток 2.doc |
21 листопада 2016 17:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
17 листопада 2016 16:20 |
Розяснення Капуста.doc
|
||||||||||||||||||||||||
17 листопада 2016 16:20 |
ЗМІНИ Капуста.doc
|
||||||||||||||||||||||||
17 листопада 2016 16:19 |
Додаток 4.doc
|
||||||||||||||||||||||||
17 листопада 2016 16:19 |
Капуста ТД-3 зміна.doc
|
||||||||||||||||||||||||
16 листопада 2016 18:58 |
ЗМІНИ.docx
|
||||||||||||||||||||||||
16 листопада 2016 18:44 |
Додаток 3.doc
|
||||||||||||||||||||||||
16 листопада 2016 18:43 |
Додаткок 1.doc
|
||||||||||||||||||||||||
28 жовтня 2016 18:22 |
Додаток 5.doc
|
||||||||||||||||||||||||
28 жовтня 2016 18:22 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачання товару
Дата подання: 14 листопада 2016 15:42
Дата відповіді: 16 листопада 2016 19:24
Доброго дня, скажіть будь ласка, яка кількість товару буде постачатися на Східний регіон? та на які установи? Зазначена інформація потрібна для врахування вартості доставки.
Відповідь: Відповідно до пп. 2.5.1 п. 2.5 Наказу від 08.06.2012 № 850/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2012 р. за № 982/21294 «Про затвердження Положення про організацію продовольчого забезпечення у Державній кримінально-виконавчій службі України на мирний час» для забезпечення централізованого постачання продовольства продовольчої служби в межах територіального органу управління визначається базова.
Згідно з Постановою КМУ від 18 травня 2016 року № 348 «Про ліквідацію територіальних органів управління Державної пенітенціарної служби та утворення територіальних органів Міністерства юстиції» визначено шість територіальних органів управління-міжрегіональних управлінь з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки капусти квашеної до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Найменування міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції та орієнтовна потреба капусти квашеної (ГОСТ 3858-73 або ТУ) у тонах:
Західне міжрегіональне управління (м. Львів) 117,60
Коломийська виправна колонія (№ 41) 16,50
Львівська виправна колонія (№48) 47,00
Катеринівська виправна колонія (№ 46) 54,10
Південне міжрегіональне управління (м. Одеса) 167,40
Кропивницька виправна колонія (№ 6) 27,40
Ольшанська виправна колонія (№ 53) 88,00
Південна виправна колонія (№ 51) 52,00
Південно-Східне міжрегіональне управління (м. Дніпропетровськ) 239,80
Солонянська виправна колонія (№ 21) 62,35
Криворізька виправна колонія (№ 80) 62,35
Селидівська виправна колонія (№ 82) 47,00
Вільнянська виправна колонія (№ 20) 68,10
Північно-Східне міжрегіональне управління (м. Харків) 189,40
Полтавська виправна колонія (№ 64) 51,80
Сумська виправна колонія (№ 116) 30,30
Диканівська виправна колонія (№ 12) 107,30
Центральне міжрегіональне управління (м. Київ) 187,10
Житомирська виправна колонія (№ 4) 51,40
Бучанська виправна колонія (№ 85) 83,80
Черкаська виправна колонія (№ 62) 33,70
Чернігівська виправна колонія (№ 44) 18,20
Центрально-Західне міжрегіональне управління (м. Вінниця) 98,70
Стрижавська виправна колонія (№ 81) 62,00
Шепетівська виправна колонія (№ 98) 36,70
Разом 1 000,00
Слід зазначити що вказана інформація є орієнтовною! Точні обсяги поставки та адреси куди необхідно буде здійснити поставку буде вказано у рознарядці до договору.
Згідно з Постановою КМУ від 18 травня 2016 року № 348 «Про ліквідацію територіальних органів управління Державної пенітенціарної служби та утворення територіальних органів Міністерства юстиції» визначено шість територіальних органів управління-міжрегіональних управлінь з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки капусти квашеної до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Найменування міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції та орієнтовна потреба капусти квашеної (ГОСТ 3858-73 або ТУ) у тонах:
Західне міжрегіональне управління (м. Львів) 117,60
Коломийська виправна колонія (№ 41) 16,50
Львівська виправна колонія (№48) 47,00
Катеринівська виправна колонія (№ 46) 54,10
Південне міжрегіональне управління (м. Одеса) 167,40
Кропивницька виправна колонія (№ 6) 27,40
Ольшанська виправна колонія (№ 53) 88,00
Південна виправна колонія (№ 51) 52,00
Південно-Східне міжрегіональне управління (м. Дніпропетровськ) 239,80
Солонянська виправна колонія (№ 21) 62,35
Криворізька виправна колонія (№ 80) 62,35
Селидівська виправна колонія (№ 82) 47,00
Вільнянська виправна колонія (№ 20) 68,10
Північно-Східне міжрегіональне управління (м. Харків) 189,40
Полтавська виправна колонія (№ 64) 51,80
Сумська виправна колонія (№ 116) 30,30
Диканівська виправна колонія (№ 12) 107,30
Центральне міжрегіональне управління (м. Київ) 187,10
Житомирська виправна колонія (№ 4) 51,40
Бучанська виправна колонія (№ 85) 83,80
Черкаська виправна колонія (№ 62) 33,70
Чернігівська виправна колонія (№ 44) 18,20
Центрально-Західне міжрегіональне управління (м. Вінниця) 98,70
Стрижавська виправна колонія (№ 81) 62,00
Шепетівська виправна колонія (№ 98) 36,70
Разом 1 000,00
Слід зазначити що вказана інформація є орієнтовною! Точні обсяги поставки та адреси куди необхідно буде здійснити поставку буде вказано у рознарядці до договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-28-001071-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ ДРАГАН АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2692600135
Дата подання: 17 листопада 2016 18:50
звернення
Направляю до розгляду звернення
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2016 10:07
Відповідь на запитання №1
Зазначаємо, що роз’яснення з цих питань вже було надано через електронну систему закупівель 17.11.2016.
Згідно пп. 2.5.1 п. 2.5 Наказу від 08.06.2012 № 850/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2012 р. за № 982/21294 «Про затвердження Положення про організацію продовольчого забезпечення у Державній кримінально-виконавчій службі України на мирний час» для забезпечення централізованого постачання продовольства продовольчої служби в межах територіального органу управління визначається базова установа.
Згідно з Постановою КМУ від 18 травня 2016 року № 348 «Про ліквідацію територіальних органів управління Державної пенітенціарної служби та утворення територіальних органів Міністерства юстиції» визначено шість територіальних органів управління-міжрегіональних управлінь з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки капусти квашеної до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Західний регіон – 117,6 т.
Південно-східний регіон – 239,8 т.
Південний регіон – 167,4 т.
Північно-східний регіон – 189,4 т.
Центрально-західний регіон – 98,7 т.
Центральний регіон – 187,1 т.
Звертаємо увагу на те, що адреси визначених установ поставки, точний обсяг поставки до кожної з них буде вказаний у рознарядці до договору на постачання.
Це пов’язано з невизначеністю погодних умов, що впливають на доставку, стислі терміни поставки, змінами у кількісному стані осіб, позбавлених волі у кожному регіоні на момент укладання договору на постачання продуктів харчування.
За тими ж обставинами у ТД не передбачено поділ на лоти за кожною установою, оскільки неможливо заздалегідь передбачити (визначити) обсяги потреби конкретної установи.
Відповідь на запитання №2
Зазначена вимога була включена до ТД згідно частини 1 статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в ТД повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії, та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається.
Вимога щодо надання крім електронного варіанту, оригіналу документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, включена до ТД з метою гарантованої впевненості замовника у наявності вказаного документа. Крім того, у разі непорозумінь щодо збоїв в роботі електронної системи, неможливості відкриття електронної гарантії або перевірки ЕЦП, тощо, саме оригінал вищезазначеного документу є підтвердженням надання учасником забезпечення тендерної пропозиції
Вимога щодо надання оригіналу тендерного забезпечення до 16-00 у день проведення аукціону не обмежує коло учасників навпаки, ваше право на подання тендерної пропозиції не порушено, тому що при поданні пропозиції вимагається лише сканкопія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію та електронного підпису учасника.
Електрона система сама призначає дату проведення електронного аукціону, про яку ви будете проінформовані, більш того ми не вимагаємо надати документ, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції виключно нарочним , ви маєте можливість надати цей документ поштою. Тому вимога Учасника щодо усунення порушень , які на думку Учасника були допущені Замовником під час складання тендерної документації , та обмежують коло учасників не відповідає дійсності.
Відповідь на запитання №3
В даному випадку Замовником вимагається Витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку.
Відповідь на запитання № 4:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасники повинні надати довідку у довільній формі, у вигляді таблиці, яка передбачає наявність інформації про власний, та/або орендований, та/або інший транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача, про що чітко вказано у таблиці. Більш того для підтвердження інформації, що викладена у довідці Учасники надають, зокрема - якщо автотранспорт орендований чи знаходься у наймі або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду, або договір найму, або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом.
Отже, замовник ніяким чином не обмежує право участі у процедурі закупівлі тих суб’єктів господарювання, які планують постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів на підставі відповідних договорів (документів), копії яких вимагаються Замовником.
Тому вимога Учасника щодо усунення порушень , які на думку Учасника були допущені Замовником під час складання тендерної документації , та обмежують коло учасників не відповідає дійсності. Ця вимога повністю відповідає законодавству у сфері закупівель та ні яким чином не обмежує коло учасників
Відповідь на запитання №5
П.1 статті 20 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" встановлює вимогу стосовно обов`язків операторів ринку харчових продуктів забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу. Згідно із прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року, № 1602-VII ця вимога набирає чинності через один рік з дня, наступного за днем опублікування Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", тобто з 20 вересня 2015 року. Крім цього, прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року, № 1602-VII передбачено, що розділ VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", який встановлює загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами набирає чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону, тобто з 20 вересня 2016 року.
Стосовно призначення та підготовки осіб, відповідальних за застосування та впровадження постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, повідомляємо, що ця вимога для підтвердження кваліфікації персоналу необхідна для підтвердження початку процесу розробки системи НАССР учасником, який не може бути не розпочатий учасником у вересні 2016 року для виконання вимог щодо впровадження постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках у вересні 2017 р.
На момент підготовки цінових пропозицій та проведення процедури закупівлі, вищезазначені норми Закону вже набрали законної сили. Тому, вимога Учасника щодо приведення вимог ДКТ з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до ДКТ є безпідставною та не відповідає дійсності.
Відповідь на запитання № 6
У тексті технічна помилка. Необхідно керуватись технічними вимогами замовника встановленими в додатку 3 тендерної документації , тобто надати листа, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації конкурсних торгів. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 документації конкурсних торгів та містить посилання на нормативну документацію, якої буде відповідати продукція, запланована до постачання.
Відповідь на запитання 7
Стаття 22 Закону передбачає, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю с обов’зковим зазначенням порядку зміни його умов. Проект договору міститься у додатку 4 до тендерної документації. Законом не передбачено надання зразку рознарядки до тендерної документації. Рознарядка це документ, який конкретизує обсяги постачання, направляється вже постачальнику, з яким укладено договір про закупівлю з позначенням найменування, кількості, асортименту і строків відвантаження продукції (товарів) у межах періоду виконання договору. Кожна рознарядка повинна видаватися і може змінюватися в строки, що їх встановлюють особливі умови поставки або договір.
Стосовно того, що по тексту тендерної документації та його додатків зазначено, що постачання предмету закупівлі повинно відбутися в повному обсязі включено до 28 грудня 2016 року, а в системі електронних закупівель Прозорро (prozorro.gov.ua.) визначено дату проведення аукціону як 04 січня 2017 року, пояснюємо, що дата 4 січня 2017 року це орієнтована дата аукціону, що автоматично визначається електронною системою. При визначенні дати аукціону система за основу визначає автоматично майбутню дату акцепту, шляхом додання до дати розкриття 20 робочих днів згідно ст. 28 ч. 5 Закона «Про публічні закупівлі», а потім ще 5 днів від цієї граничної дати до дати аукціону, але ж в умовах стислого терміну на проведення процедури тендерний комітет Замовника планує провести оцінку пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам протягом 3 днів, що не суперечить законодавству, після публікації протоколу оцінки в системі Прозорро дата аукціону автоматично буде перенесена на термін 6 днів з дати публікації протоколу – орієнтовно 8 грудня 2016 року.
Зазначаємо, що роз’яснення з цих питань вже було надано через електронну систему закупівель 17.11.2016.
Згідно пп. 2.5.1 п. 2.5 Наказу від 08.06.2012 № 850/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2012 р. за № 982/21294 «Про затвердження Положення про організацію продовольчого забезпечення у Державній кримінально-виконавчій службі України на мирний час» для забезпечення централізованого постачання продовольства продовольчої служби в межах територіального органу управління визначається базова установа.
Згідно з Постановою КМУ від 18 травня 2016 року № 348 «Про ліквідацію територіальних органів управління Державної пенітенціарної служби та утворення територіальних органів Міністерства юстиції» визначено шість територіальних органів управління-міжрегіональних управлінь з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки капусти квашеної до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Західний регіон – 117,6 т.
Південно-східний регіон – 239,8 т.
Південний регіон – 167,4 т.
Північно-східний регіон – 189,4 т.
Центрально-західний регіон – 98,7 т.
Центральний регіон – 187,1 т.
Звертаємо увагу на те, що адреси визначених установ поставки, точний обсяг поставки до кожної з них буде вказаний у рознарядці до договору на постачання.
Це пов’язано з невизначеністю погодних умов, що впливають на доставку, стислі терміни поставки, змінами у кількісному стані осіб, позбавлених волі у кожному регіоні на момент укладання договору на постачання продуктів харчування.
За тими ж обставинами у ТД не передбачено поділ на лоти за кожною установою, оскільки неможливо заздалегідь передбачити (визначити) обсяги потреби конкретної установи.
Відповідь на запитання №2
Зазначена вимога була включена до ТД згідно частини 1 статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в ТД повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії, та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається.
Вимога щодо надання крім електронного варіанту, оригіналу документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, включена до ТД з метою гарантованої впевненості замовника у наявності вказаного документа. Крім того, у разі непорозумінь щодо збоїв в роботі електронної системи, неможливості відкриття електронної гарантії або перевірки ЕЦП, тощо, саме оригінал вищезазначеного документу є підтвердженням надання учасником забезпечення тендерної пропозиції
Вимога щодо надання оригіналу тендерного забезпечення до 16-00 у день проведення аукціону не обмежує коло учасників навпаки, ваше право на подання тендерної пропозиції не порушено, тому що при поданні пропозиції вимагається лише сканкопія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію та електронного підпису учасника.
Електрона система сама призначає дату проведення електронного аукціону, про яку ви будете проінформовані, більш того ми не вимагаємо надати документ, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції виключно нарочним , ви маєте можливість надати цей документ поштою. Тому вимога Учасника щодо усунення порушень , які на думку Учасника були допущені Замовником під час складання тендерної документації , та обмежують коло учасників не відповідає дійсності.
Відповідь на запитання №3
В даному випадку Замовником вимагається Витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку.
Відповідь на запитання № 4:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасники повинні надати довідку у довільній формі, у вигляді таблиці, яка передбачає наявність інформації про власний, та/або орендований, та/або інший транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача, про що чітко вказано у таблиці. Більш того для підтвердження інформації, що викладена у довідці Учасники надають, зокрема - якщо автотранспорт орендований чи знаходься у наймі або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду, або договір найму, або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом.
Отже, замовник ніяким чином не обмежує право участі у процедурі закупівлі тих суб’єктів господарювання, які планують постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів на підставі відповідних договорів (документів), копії яких вимагаються Замовником.
Тому вимога Учасника щодо усунення порушень , які на думку Учасника були допущені Замовником під час складання тендерної документації , та обмежують коло учасників не відповідає дійсності. Ця вимога повністю відповідає законодавству у сфері закупівель та ні яким чином не обмежує коло учасників
Відповідь на запитання №5
П.1 статті 20 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" встановлює вимогу стосовно обов`язків операторів ринку харчових продуктів забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу. Згідно із прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року, № 1602-VII ця вимога набирає чинності через один рік з дня, наступного за днем опублікування Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", тобто з 20 вересня 2015 року. Крім цього, прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року, № 1602-VII передбачено, що розділ VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", який встановлює загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами набирає чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону, тобто з 20 вересня 2016 року.
Стосовно призначення та підготовки осіб, відповідальних за застосування та впровадження постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, повідомляємо, що ця вимога для підтвердження кваліфікації персоналу необхідна для підтвердження початку процесу розробки системи НАССР учасником, який не може бути не розпочатий учасником у вересні 2016 року для виконання вимог щодо впровадження постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках у вересні 2017 р.
На момент підготовки цінових пропозицій та проведення процедури закупівлі, вищезазначені норми Закону вже набрали законної сили. Тому, вимога Учасника щодо приведення вимог ДКТ з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до ДКТ є безпідставною та не відповідає дійсності.
Відповідь на запитання № 6
У тексті технічна помилка. Необхідно керуватись технічними вимогами замовника встановленими в додатку 3 тендерної документації , тобто надати листа, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації конкурсних торгів. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 документації конкурсних торгів та містить посилання на нормативну документацію, якої буде відповідати продукція, запланована до постачання.
Відповідь на запитання 7
Стаття 22 Закону передбачає, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю с обов’зковим зазначенням порядку зміни його умов. Проект договору міститься у додатку 4 до тендерної документації. Законом не передбачено надання зразку рознарядки до тендерної документації. Рознарядка це документ, який конкретизує обсяги постачання, направляється вже постачальнику, з яким укладено договір про закупівлю з позначенням найменування, кількості, асортименту і строків відвантаження продукції (товарів) у межах періоду виконання договору. Кожна рознарядка повинна видаватися і може змінюватися в строки, що їх встановлюють особливі умови поставки або договір.
Стосовно того, що по тексту тендерної документації та його додатків зазначено, що постачання предмету закупівлі повинно відбутися в повному обсязі включено до 28 грудня 2016 року, а в системі електронних закупівель Прозорро (prozorro.gov.ua.) визначено дату проведення аукціону як 04 січня 2017 року, пояснюємо, що дата 4 січня 2017 року це орієнтована дата аукціону, що автоматично визначається електронною системою. При визначенні дати аукціону система за основу визначає автоматично майбутню дату акцепту, шляхом додання до дати розкриття 20 робочих днів згідно ст. 28 ч. 5 Закона «Про публічні закупівлі», а потім ще 5 днів від цієї граничної дати до дати аукціону, але ж в умовах стислого терміну на проведення процедури тендерний комітет Замовника планує провести оцінку пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам протягом 3 днів, що не суперечить законодавству, після публікації протоколу оцінки в системі Прозорро дата аукціону автоматично буде перенесена на термін 6 днів з дати публікації протоколу – орієнтовно 8 грудня 2016 року.
Номер вимоги: UA-2016-10-28-001071-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ ДРАГАН АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2692600135
Дата подання: 18 листопада 2016 18:29
вимога щодо визначення характеристик
Направляю вимогу для розгляду. Відповідь прошу надати у встановлені законодавством строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2016 10:09
Відповідь на запитання №1
Згідно з Постановою КМУ №10353 від 16.12.15 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» заборонені на період тимчасової окупації поставки товарів (робіт, послуг) під всіма митними режимами з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію. Припущення , що Замовник порушує законодавство та включає до адрес постачання адреси установ виконання покарань на тимчасово окупованій території є неможливим.
Стосовно інформації про визначення регіонів для здійснення поставки, яка необхідна учаснику для встановлення орієнтовного обсягу транспортних витрат та логістики поставок було надано роз’яснення від 17.11.2016 року, та належним чином розмішено у системі Прозорро.
Відповідь на запитання №2
В умовах Додатку 3 ДКТ встановлені якісні, технічні та інші вимоги до предмету закупівлі, а саме вимоги щодо відповідності характеристик предмету закупівлі вимогам діючої нормативної документації ГОСТ 3858-73 або ТУ з негіршими показниками якості. П. 5 ГОСТу 3858-73 встановлює вимоги до пакування предмету закупівлі, та технічні і якісні вимоги (відповідність діючої нормативної документації ГОСТ, ДСТУ, ТУ) до цього пакування. Згідно із вимогами діючої нормативної документації ГОСТ 2.114-95 при розробці будь-яких ТУ також обов`язково встановлюються вимоги до пакування та технічні і якісні вимоги (відповідність діючої нормативної документації ГОСТ, ДСТУ, ТУ) до цього пакування.
Враховуючи вищевикладене, вимога Учасника щодо приведення вимог ДКТ з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до ДКТ є безпідставною та не відповідає дійсності.
Згідно з Постановою КМУ №10353 від 16.12.15 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» заборонені на період тимчасової окупації поставки товарів (робіт, послуг) під всіма митними режимами з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію. Припущення , що Замовник порушує законодавство та включає до адрес постачання адреси установ виконання покарань на тимчасово окупованій території є неможливим.
Стосовно інформації про визначення регіонів для здійснення поставки, яка необхідна учаснику для встановлення орієнтовного обсягу транспортних витрат та логістики поставок було надано роз’яснення від 17.11.2016 року, та належним чином розмішено у системі Прозорро.
Відповідь на запитання №2
В умовах Додатку 3 ДКТ встановлені якісні, технічні та інші вимоги до предмету закупівлі, а саме вимоги щодо відповідності характеристик предмету закупівлі вимогам діючої нормативної документації ГОСТ 3858-73 або ТУ з негіршими показниками якості. П. 5 ГОСТу 3858-73 встановлює вимоги до пакування предмету закупівлі, та технічні і якісні вимоги (відповідність діючої нормативної документації ГОСТ, ДСТУ, ТУ) до цього пакування. Згідно із вимогами діючої нормативної документації ГОСТ 2.114-95 при розробці будь-яких ТУ також обов`язково встановлюються вимоги до пакування та технічні і якісні вимоги (відповідність діючої нормативної документації ГОСТ, ДСТУ, ТУ) до цього пакування.
Враховуючи вищевикладене, вимога Учасника щодо приведення вимог ДКТ з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до ДКТ є безпідставною та не відповідає дійсності.
Номер вимоги: UA-2016-10-28-001071-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВ "ПІВДЕНЬАГРОПЕРЕРОБКА", Код ЄДРПОУ:31822249
Дата подання: 01 грудня 2016 16:26
Вимога
Вимагаємо надати докладне роз’яснення, які саме документи не відповідають кваліфікаційним критеріям та які умови не дотримані у тендерній пропозиції?
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2016 18:37
Надано відповідь на вимогу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-28-001071-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВ "ПІВДЕНЬАГРОПЕРЕРОБКА", Код ЄДРПОУ:31822249
Дата подання: 04 грудня 2016 17:09
Дата подання: 04 грудня 2016 17:09
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Департаментом забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України в було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2016-10-28-001071-b, за умовами якого, предметом закупівлі є плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі (капуста квашена), код класифікатора предмета закупівлі ДК 021:2015:15331000-7 — Оброблені овочі CPV: 15331000-7; ДК 016:2010:10.39.1 — «Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі» в кількості 1 000 000 (один мільйон) кілограмів, строк поставки – від 20.12.2016 року до 28.12.2016 року в електронній системі закупівель ProZorro, що діє на підставі Постанови КМУ № 166 від 24.02.2016 року.
За результатами проведення Замовником розгляду тендерних пропозицій учасників складено протокол розгляду тендерних пропозицій від 30 листопада 2016 року № 33ел-16 відповідно до якого:
пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Тесткабель» - допущена до аукціону;
пропозиція Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬАГРОПЕРЕРОБКА» - відхилена;
пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕККА» - допущена до аукціону;
пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" - допущена до аукціону.
Тендерна пропозиція Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬАГРОПЕРЕРОБКА» відхилена на підставі частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме у зв’язку з тим, що учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Скаржник не погоджується із протоколом Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 30 листопада 2016 року № 33ел-16 щодо відхилення тендерної пропозиції СГ ТОВ «ПІВДЕНЬАГРОПЕРЕРОБКА» та допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ТЕСТКАБЕЛЬ», ТОВ «ЛЕККА», ТОВ «ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2016 22:00
про прийняття № 1930 від 07.12.16+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2016 22:00
UA-2016-10-28-001071-b.a4 - запрошення Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2016 16:38
UA-2016-10-28-001071-b.a4 - запрошення Скаржнику.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2016 16:40
UA-2016-10-28-001071-b.a4 - скаржнику про дату розгляду (14.12).pdf
Дата публікації: 13 грудня 2016 18:54
по суті № 2060 від 14.12.16.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2016 16:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 листопада 2016
Найменування: | Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України |
Код ЄДРПОУ: | 08565003 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, Святошинська, 27 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВ "ПІВДЕНЬАГРОПЕРЕРОБКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЛЕККА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2016 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" |
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕККА" |
19 950 000,00
UAH з ПДВ
|
19 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ |
20 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" #36531100 |
Переможець |
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2016 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2017 16:36
|
Дод.уг..jpg | зміни до договору |
13 січня 2017 16:34
|
Дод.уг..jpg | зміни до договору |
13 січня 2017 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2016 17:03
|
Договір капуста сайт.pdf | укладений |
26 грудня 2016 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на збільшення суми та продовження терміну дії договору на плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі (капуста квашена) |
Номер договору про закупівлю: | 35-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35-К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |