Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, оброблена та законсервована (картопля сушена, пюре картопляне сухе)
Potatoes, processed and preserved (potatoes dried, powdered mashed potatoes)
Очікувана вартість
33 085 800,00 UAH
UA-2016-10-28-001028-b 61a856867a2f4045a8133fafe70b466f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саітова Діляра Лінасівна

030973363038 linasovna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України
Код ЄДРПОУ: 08565003
Вебсайт: http://www.kvs.gov.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, Святошинська, 27
Контактна особа: Саітова Діляра Лінасівна
030973363038
linasovna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Department of ensuring activity of State penitentiary service of Ukraine
National ID: 08565003
Contact point: Saitova Dilyara Linasovna
030973363038
linasovna@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2016 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2016 10:00
Очікувана вартість: 33 085 800,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 жовтня 2016 17:20
Enquiries until: 19 листопада 2016 10:00
Complaints submission until: до 25 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 листопада 2016 10:00

Information

Estimated total value: 33 085 800 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Лот 1 – картопля сушена для приготування перших страв (ГОСТ 28432-90) – 205 560 кг.
Лот 2- пюре картопляне сухе (нормативна документація, діюча на території України) – 396 000 кг.

Тендерна документація

17 листопада 2016 16:18
Розяснення Картопля Лот № 2.doc
17 листопада 2016 16:15
Розяснення Картопля Лот № 1.doc
17 листопада 2016 16:15
ЗМІНИ Картопля.doc
17 листопада 2016 16:14
Додаток 3.doc
17 листопада 2016 16:14
Додаток 4.doc
17 листопада 2016 16:13
Картошка ТД-3 зміна.doc
16 листопада 2016 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2016 18:26
ЗМІНИ.docx
16 листопада 2016 18:18
Додаток 1.doc
28 жовтня 2016 18:26
Додаток 5.doc
28 жовтня 2016 18:25
Додаток 2.doc
17 листопада 2016 16:18
Розяснення Картопля Лот № 2.doc
17 листопада 2016 16:15
Розяснення Картопля Лот № 1.doc
17 листопада 2016 16:15
ЗМІНИ Картопля.doc
17 листопада 2016 16:14
Додаток 3.doc
16 листопада 2016 18:19
Додаток 3.doc
28 жовтня 2016 18:25
Доддаток 3.doc
17 листопада 2016 16:14
Додаток 4.doc
16 листопада 2016 18:16
Додаток 4.doc
28 жовтня 2016 18:26
Додаток 4.doc
17 листопада 2016 16:13
Картошка ТД-3 зміна.doc
16 листопада 2016 18:16
Картошка ТД-2 зміна.doc
28 жовтня 2016 18:25
Картошка ТД-2.doc
16 листопада 2016 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2016 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2016 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2016 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2016 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2016 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2016 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2016 18:26
ЗМІНИ.docx
16 листопада 2016 18:22
ЗМІНИ.docx
16 листопада 2016 18:18
Додаток 1.doc
28 жовтня 2016 18:25
Додаток 1.doc
28 жовтня 2016 18:26
Додаток 5.doc
28 жовтня 2016 18:25
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Постачання товару
Дата подання: 14 листопада 2016 15:43
Дата відповіді: 16 листопада 2016 19:31
Доброго дня, скажіть будь ласка, яка кількість товару буде постачатися на Східний регіон? та на які установи? Зазначена інформація потрібна для врахування вартості доставки.
Відповідь: Відповідно до пп. 2.5.1 п. 2.5 Наказу від 08.06.2012 № 850/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2012 р. за № 982/21294 «Про затвердження Положення про організацію продовольчого забезпечення у Державній кримінально-виконавчій службі України на мирний час» для забезпечення централізованого постачання продовольства продовольчої служби в межах територіального органу управління визначається базова.
Згідно з Постановою КМУ від 18 травня 2016 року № 348 «Про ліквідацію територіальних органів управління Державної пенітенціарної служби та утворення територіальних органів Міністерства юстиції» визначено шість територіальних органів управління-міжрегіональних управлінь з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки капусти квашеної до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Найменування міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції орієнтовна потреба картоплі сухої (ГОСТ 28432-90) орієнтовна потреба пюре картопляного сухого (ГОСТ, ДСТУ або ТУ) у тонах:

Західне міжрегіональне управління (м. Львів) 24,04 46,00
Коломийська виправна колонія (№ 41) 3,33 6,30
Львівська виправна колонія (№48) 9,68 18,50
Катеринівська виправна колонія (№ 46) 11,03 21,20

Південне міжрегіональне управління (м. Одеса) 34,52 65,90
Кропивницька виправна колонія (№ 6) 5,66 10,80
Ольшанська виправна колонія (№ 53) 18,11 34,60
Південна виправна колонія (№ 51) 10,75 20,50

Південно-Східне міжрегіональне управління (м. Дніпропетровськ) 49,55 96,00
Солонянська виправна колонія (№ 21) 12,92 24,90
Криворізька виправна колонія (№ 80) 12,91 24,90
Селидівська виправна колонія (№ 82) 9,70 19,50
Вільнянська виправна колонія (№ 20) 14,02 26,70

Північно-Східне міжрегіональне управління (м. Харків) 38,51 74,90
Полтавська виправна колонія (№ 64) 10,57 20,50
Сумська виправна колонія (№ 116) 6,25 11,90
Диканівська виправна колонія (№ 12) 21,69 42,50

Центральне міжрегіональне управління (м. Київ) 38,63 74,20
Житомирська виправна колонія (№ 4) 10,62 20,30
Бучанська виправна колонія (№ 85) 17,35 33,40
Черкаська виправна колонія (№ 62) 6,98 13,40
Чернігівська виправна колонія (№ 44) 3,68 7,10

Центрально-Західне міжрегіональне управління (м. Вінниця) 20,31 39,00
Стрижавська виправна колонія (№ 81) 12,75 24,50
Шепетівська виправна колонія (№ 98) 7,56 14,50

Разом 205,56 396,00

Слід зазначити що вказана інформація є орієнтовною! Точні обсяги поставки та адреси куди необхідно буде здійснити поставку буде вказано у рознарядці до договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-28-001028-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ ДРАГАН АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2692600135
Дата подання: 17 листопада 2016 18:21
звернення
Направляю до розгляду звернення
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2016 10:53
Відповідь на запитання №1
Зазначаємо, що роз’яснення з цих питань вже було надано через електронну систему закупівель 17.11.2016.
Згідно пп. 2.5.1 п. 2.5 Наказу від 08.06.2012 № 850/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2012 р. за № 982/21294 «Про затвердження Положення про організацію продовольчого забезпечення у Державній кримінально-виконавчій службі України на мирний час» для забезпечення централізованого постачання продовольства продовольчої служби в межах територіального органу управління визначається базова установа.
Згідно з Постановою КМУ від 18 травня 2016 року № 348 «Про ліквідацію територіальних органів управління Державної пенітенціарної служби та утворення територіальних органів Міністерства юстиції» визначено шість територіальних органів управління-міжрегіональних управлінь з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки картоплі сушеної для приготування перших страв (Лот № 1) до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Західний регіон – 24,04 т.
Південно-східний регіон – 49,55 т.
Південний регіон – 34,52 т.
Північно-східний регіон – 38,51 т.
Центрально-західний регіон – 20,31 т.
Центральний регіон – 38,63 т.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки пюре картопляного сухого (Лот № 2) до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Західний регіон – 46,0 т.
Південно-східний регіон – 96,0 т.
Південний регіон – 65,9 т.
Північно-східний регіон – 74,9 т.
Центрально-західний регіон – 39,00 т.
Центральний регіон – 74,2 т.
Звертаємо увагу на те, що адреси визначених установ поставки, точний обсяг поставки до кожної з них буде вказаний у рознарядці до договору на постачання.
Це пов’язано з невизначеністю погодних умов, що впливають на доставку, стислі терміни поставки, змінами у кількісному стані осіб, позбавлених волі у кожному регіоні на момент укладання договору на постачання продуктів харчування.
За тими ж обставинами у ТД не передбачено поділ на лоти за кожною установою, оскільки неможливо заздалегідь передбачити (визначити) обсяги потреби конкретної установи.

Відповідь на запитання №2
Зазначена вимога була включена до ТД згідно частини 1 статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в ТД повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії, та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається.
Вимога щодо надання крім електронного варіанту, оригіналу документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, включена до ТД з метою гарантованої впевненості замовника у наявності вказаного документа. Крім того, у разі непорозумінь щодо збоїв в роботі електронної системи, неможливості відкриття електронної гарантії або перевірки ЕЦП, тощо, саме оригінал вищезазначеного документу є підтвердженням надання учасником забезпечення тендерної пропозиції
Вимога щодо надання оригіналу тендерного забезпечення до 16-00 у день проведення аукціону не обмежує коло учасників навпаки, ваше право на подання тендерної пропозиції не порушено, тому що при поданні пропозиції вимагається лише сканкопія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію та електронного підпису учасника.
Електрона система сама призначає дату проведення електронного аукціону, про яку ви будете проінформовані, більш того ми не вимагаємо надати документ, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції виключно нарочним , ви маєте можливість надати цей документ поштою. Тому вимога Учасника щодо усунення порушень , які на думку Учасника були допущені Замовником під час складання тендерної документації , та обмежують коло учасників не відповідає дійсності.

Відповідь на запитання №3
В даному випадку Замовником вимагається Витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку.
Відповідь на запитання № 4:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасники повинні надати довідку у довільній формі, у вигляді таблиці, яка передбачає наявність інформації про власний, та/або орендований, та/або інший транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача, про що чітко вказано у таблиці. Більш того для підтвердження інформації, що викладена у довідці Учасники надають, зокрема - якщо автотранспорт орендований чи знаходься у наймі або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду, або договір найму, або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом.
Отже, замовник ніяким чином не обмежує право участі у процедурі закупівлі тих суб’єктів господарювання, які планують постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів на підставі відповідних договорів (документів), копії яких вимагаються Замовником.
Тому вимога Учасника щодо усунення порушень , які на думку Учасника були допущені Замовником під час складання тендерної документації , та обмежують коло учасників не відповідає дійсності. Ця вимога повністю відповідає законодавству у сфері закупівель та ні яким чином не обмежує коло учасників
Відповідь на запитання №5
П.1 статті 20 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" встановлює вимогу стосовно обов`язків операторів ринку харчових продуктів забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу. Згідно із прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року, № 1602-VII ця вимога набирає чинності через один рік з дня, наступного за днем опублікування Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", тобто з 20 вересня 2015 року. Крім цього, прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року, № 1602-VII передбачено, що розділ VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", який встановлює загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами набирає чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону, тобто з 20 вересня 2016 року.
Стосовно призначення та підготовки осіб, відповідальних за застосування та впровадження постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, повідомляємо, що ця вимога для підтвердження кваліфікації персоналу необхідна для підтвердження початку процесу розробки системи НАССР учасником, який не може бути не розпочатий учасником у вересні 2016 року для виконання вимог щодо впровадження постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках у вересні 2017 р.
На момент підготовки цінових пропозицій та проведення процедури закупівлі, вищезазначені норми Закону вже набрали законної сили. Тому, вимога Учасника щодо приведення вимог ДКТ з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до ДКТ є безпідставною та не відповідає дійсності.

Відповідь на запитання № 6
У тексті технічна помилка. Необхідно керуватись технічними вимогами замовника встановленими в додатку 3 тендерної документації , тобто надати листа, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації конкурсних торгів. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 документації конкурсних торгів та містить посилання на нормативну документацію, якої буде відповідати продукція, запланована до постачання.
Відповідь на запитання 7
Стаття 22 Закону передбачає, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю с обов’зковим зазначенням порядку зміни його умов. Проект договору міститься у додатку 4 до тендерної документації. Законом не передбачено надання зразку рознарядки до тендерної документації. Рознарядка це документ, який конкретизує обсяги постачання, направляється вже постачальнику, з яким укладено договір про закупівлю з позначенням найменування, кількості, асортименту і строків відвантаження продукції (товарів) у межах періоду виконання договору. Кожна рознарядка повинна видаватися і може змінюватися в строки, що їх встановлюють особливі умови поставки або договір.
Стосовно того, що по тексту тендерної документації та його додатків зазначено, що постачання предмету закупівлі повинно відбутися в повному обсязі включено до 28 грудня 2016 року, а в системі електронних закупівель Прозорро (prozorro.gov.ua.) визначено дату проведення аукціону як 04 січня 2017 року, пояснюємо, що дата 4 січня 2017 року це орієнтована дата аукціону, що автоматично визначається електронною системою. При визначенні дати аукціону система за основу визначає автоматично майбутню дату акцепту, шляхом додання до дати розкриття 20 робочих днів згідно ст. 28 ч. 5 Закона «Про публічні закупівлі», а потім ще 5 днів від цієї граничної дати до дати аукціону, але ж в умовах стислого терміну на проведення процедури тендерний комітет Замовника планує провести оцінку пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам протягом 3 днів, що не суперечить законодавству, після публікації протоколу оцінки в системі Прозорро дата аукціону автоматично буде перенесена на термін 6 днів з дати публікації протоколу – орієнтовно 8 грудня 2016 року.
Номер вимоги: UA-2016-10-28-001028-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ ДРАГАН АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2692600135
Дата подання: 18 листопада 2016 18:53
вимога
Направляю для розгляду звернення. Прошу надати відповідь у встановлені законодавством строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2016 10:13
Відповідь на запитання №1
Зазначаємо, що роз’яснення з цих питань вже було надано через електронну систему закупівель 17.11.2016.
Згідно пп. 2.5.1 п. 2.5 Наказу від 08.06.2012 № 850/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2012 р. за № 982/21294 «Про затвердження Положення про організацію продовольчого забезпечення у Державній кримінально-виконавчій службі України на мирний час» для забезпечення централізованого постачання продовольства продовольчої служби в межах територіального органу управління визначається базова установа.
Згідно з Постановою КМУ від 18 травня 2016 року № 348 «Про ліквідацію територіальних органів управління Державної пенітенціарної служби та утворення територіальних органів Міністерства юстиції» визначено шість територіальних органів управління-міжрегіональних управлінь з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки картоплі сушеної для приготування перших страв (Лот № 1) до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Західний регіон – 24,04 т.
Південно-східний регіон – 49,55 т.
Південний регіон – 34,52 т.
Північно-східний регіон – 38,51 т.
Центрально-західний регіон – 20,31 т.
Центральний регіон – 38,63 т.
Відповідно до зазначеного надаємо орієнтовний обсяг поставки пюре картопляного сухого (Лот № 2) до міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції:
Західний регіон – 46,0 т.
Південно-східний регіон – 96,0 т.
Південний регіон – 65,9 т.
Північно-східний регіон – 74,9 т.
Центрально-західний регіон – 39,00 т.
Центральний регіон – 74,2 т.
Звертаємо увагу на те, що адреси визначених установ поставки, точний обсяг поставки до кожної з них буде вказаний у рознарядці до договору на постачання.
Це пов’язано з невизначеністю погодних умов, що впливають на доставку, стислі терміни поставки, змінами у кількісному стані осіб, позбавлених волі у кожному регіоні на момент укладання договору на постачання продуктів харчування.
За тими ж обставинами у ТД не передбачено поділ на лоти за кожною установою, оскільки неможливо заздалегідь передбачити (визначити) обсяги потреби конкретної установи.

Відповідь на запитання №2
Зазначена вимога була включена до ТД згідно частини 1 статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в ТД повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії, та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається.
Вимога щодо надання крім електронного варіанту, оригіналу документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, включена до ТД з метою гарантованої впевненості замовника у наявності вказаного документа. Крім того, у разі непорозумінь щодо збоїв в роботі електронної системи, неможливості відкриття електронної гарантії або перевірки ЕЦП, тощо, саме оригінал вищезазначеного документу є підтвердженням надання учасником забезпечення тендерної пропозиції
Вимога щодо надання оригіналу тендерного забезпечення до 16-00 у день проведення аукціону не обмежує коло учасників навпаки, ваше право на подання тендерної пропозиції не порушено, тому що при поданні пропозиції вимагається лише сканкопія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію та електронного підпису учасника.
Електрона система сама призначає дату проведення електронного аукціону, про яку ви будете проінформовані, більш того ми не вимагаємо надати документ, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції виключно нарочним , ви маєте можливість надати цей документ поштою. Тому вимога Учасника щодо усунення порушень , які на думку Учасника були допущені Замовником під час складання тендерної документації , та обмежують коло учасників не відповідає дійсності.

Відповідь на запитання №3
В даному випадку Замовником вимагається Витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку.
Відповідь на запитання № 4:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасники повинні надати довідку у довільній формі, у вигляді таблиці, яка передбачає наявність інформації про власний, та/або орендований, та/або інший транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача, про що чітко вказано у таблиці. Більш того для підтвердження інформації, що викладена у довідці Учасники надають, зокрема - якщо автотранспорт орендований чи знаходься у наймі або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду, або договір найму, або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом.
Отже, замовник ніяким чином не обмежує право участі у процедурі закупівлі тих суб’єктів господарювання, які планують постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів на підставі відповідних договорів (документів), копії яких вимагаються Замовником.
Тому вимога Учасника щодо усунення порушень , які на думку Учасника були допущені Замовником під час складання тендерної документації , та обмежують коло учасників не відповідає дійсності. Ця вимога повністю відповідає законодавству у сфері закупівель та ні яким чином не обмежує коло учасників
Відповідь на запитання №5
П.1 статті 20 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" встановлює вимогу стосовно обов`язків операторів ринку харчових продуктів забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу. Згідно із прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року, № 1602-VII ця вимога набирає чинності через один рік з дня, наступного за днем опублікування Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", тобто з 20 вересня 2015 року. Крім цього, прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року, № 1602-VII передбачено, що розділ VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", який встановлює загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами набирає чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону, тобто з 20 вересня 2016 року.
Стосовно призначення та підготовки осіб, відповідальних за застосування та впровадження постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, повідомляємо, що ця вимога для підтвердження кваліфікації персоналу необхідна для підтвердження початку процесу розробки системи НАССР учасником, який не може бути не розпочатий учасником у вересні 2016 року для виконання вимог щодо впровадження постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках у вересні 2017 р.
На момент підготовки цінових пропозицій та проведення процедури закупівлі, вищезазначені норми Закону вже набрали законної сили. Тому, вимога Учасника щодо приведення вимог ДКТ з цього питання у відповідність до чинного законодавства України та внесення змін до ДКТ є безпідставною та не відповідає дійсності.

Відповідь на запитання № 6
У тексті технічна помилка. Необхідно керуватись технічними вимогами замовника встановленими в додатку 3 тендерної документації , тобто надати листа, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації конкурсних торгів. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 документації конкурсних торгів та містить посилання на нормативну документацію, якої буде відповідати продукція, запланована до постачання.
Відповідь на запитання 7
Стаття 22 Закону передбачає, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю с обов’зковим зазначенням порядку зміни його умов. Проект договору міститься у додатку 4 до тендерної документації. Законом не передбачено надання зразку рознарядки до тендерної документації. Рознарядка це документ, який конкретизує обсяги постачання, направляється вже постачальнику, з яким укладено договір про закупівлю з позначенням найменування, кількості, асортименту і строків відвантаження продукції (товарів) у межах періоду виконання договору. Кожна рознарядка повинна видаватися і може змінюватися в строки, що їх встановлюють особливі умови поставки або договір.
Стосовно того, що по тексту тендерної документації та його додатків зазначено, що постачання предмету закупівлі повинно відбутися в повному обсязі включено до 28 грудня 2016 року, а в системі електронних закупівель Прозорро (prozorro.gov.ua.) визначено дату проведення аукціону як 04 січня 2017 року, пояснюємо, що дата 4 січня 2017 року це орієнтована дата аукціону, що автоматично визначається електронною системою. При визначенні дати аукціону система за основу визначає автоматично майбутню дату акцепту, шляхом додання до дати розкриття 20 робочих днів згідно ст. 28 ч. 5 Закона «Про публічні закупівлі», а потім ще 5 днів від цієї граничної дати до дати аукціону, але ж в умовах стислого терміну на проведення процедури тендерний комітет Замовника планує провести оцінку пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам протягом 3 днів, що не суперечить законодавству, після публікації протоколу оцінки в системі Прозорро дата аукціону автоматично буде перенесена на термін 6 днів з дати публікації протоколу – орієнтовно 8 грудня 2016 року.

Документи подані скаржником

17 листопада 2016 18:21
картопля сушена.docx

Документи подані скаржником

18 листопада 2016 18:53
картопля сушена-тара.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Картопля сушена для приготування перших страв (ГОСТ 28432-90)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 11 305 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 339174 UAH


Title: без назви
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 11 305 800,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

205560 кг
Картопля сушена для приготування перших страв (ГОСТ 28432-90)
ДК 021:2015: 15312000-8 — Картопляні вироби
ДК 016:2010: 10.31.1 — "Картопля, оброблена та законсервована"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Святошинська, 27, м. Київ, Департамент забезпечення діяльності ДПтС України, установи виконання покарань та слідчі ізолятори кримінально-виконавчої служби України.
Дата доставки: 20 грудня 2016  —  28 грудня 2016

Dried potatoes for cooking soups (GOST 28432-90)
CPV: 15312000-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 грудня 2016
UA-2016-10-28-001028-b61a856867a2f4045a8133fafe70b466f
Найменування: Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України
Код ЄДРПОУ: 08565003
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, Святошинська, 27
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЧАС МРІЙ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГЕУС-ГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 грудня 2016 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

29 листопада 2016 08:39
Електронний підпис
29 листопада 2016 08:18
статут.pdf
29 листопада 2016 08:18
розрахунок за товар.pdf
29 листопада 2016 08:18
податкові накладні.pdf
29 листопада 2016 08:18
основні умови договору.pdf
29 листопада 2016 08:18
Номенклатура.pdf
29 листопада 2016 08:17
НаказПерелик.pdf
29 листопада 2016 08:17
Наказ (2).pdf
29 листопада 2016 08:17
Ліцензія банку.pdf
29 листопада 2016 08:17
журнали частина3.pdf
29 листопада 2016 08:17
журнали частина2.pdf
29 листопада 2016 08:17
журнали частина1.pdf
29 листопада 2016 08:17
ДодатокАтестат.pdf
29 листопада 2016 08:17
Додаток1Атестат.pdf
29 листопада 2016 08:17
Довіреність (1).pdf
29 листопада 2016 08:17
довідка +процедури.pdf
29 листопада 2016 08:17
технічні.pdf
29 листопада 2016 08:17
відомості.pdf
29 листопада 2016 08:17
банківська гарантія.pdf
29 листопада 2016 08:17
Атестат.pdf
29 листопада 2016 08:16
аналогічні договора.pdf
29 листопада 2016 08:16
183700.PDF
29 листопада 2016 08:16
183334.PDF
29 листопада 2016 08:16
182745.PDF
29 листопада 2016 08:16
180304.PDF
29 листопада 2016 08:15
180022.PDF
29 листопада 2016 08:15
16-64564.rar
29 листопада 2016 08:15
16-31.pdf
29 листопада 2016 08:15
1-15.pdf

Документи

01 грудня 2016 17:00
Електронний підпис

Публічні документи

29 листопада 2016 09:54
Електронний підпис
29 листопада 2016 09:53
ДовидкаБанк.pdf
29 листопада 2016 09:44
Електронний підпис
29 листопада 2016 09:42
ВидгукиСертификати.pdf
29 листопада 2016 08:55
Електронний підпис
29 листопада 2016 08:47
Транспорт.pdf
29 листопада 2016 08:47
Статут.pdf
29 листопада 2016 08:47
Сотрудники.pdf
29 листопада 2016 08:47
ОрендаДовидки.pdf
29 листопада 2016 08:47
ОпитРаботи.pdf
29 листопада 2016 08:47
Информация.pdf
29 листопада 2016 08:47
Довидки.pdf
29 листопада 2016 08:47
Гарантия 992.zip
29 листопада 2016 08:47
ВитягЄДР.pdf
29 листопада 2016 08:46
ВидгукиСертификати.pdf
29 листопада 2016 08:46
ВедомостиУчасника.pdf
29 листопада 2016 08:46
БанкГарантияЛицДов.pdf
29 листопада 2016 08:46
АнтикорПрограма.pdf
29 листопада 2016 08:46
35.pdf
29 листопада 2016 08:46
34.pdf
29 листопада 2016 08:46
33.pdf
29 листопада 2016 08:46
32.pdf
29 листопада 2016 08:46
31.pdf
29 листопада 2016 08:46
30.pdf
29 листопада 2016 08:46
29.pdf
29 листопада 2016 08:46
28.pdf
29 листопада 2016 08:46
27.pdf
29 листопада 2016 08:46
26.pdf
29 листопада 2016 08:46
25.pdf
29 листопада 2016 08:46
24.pdf
29 листопада 2016 08:46
23.pdf
29 листопада 2016 08:46
22.pdf
29 листопада 2016 08:45
21.pdf
29 листопада 2016 08:45
20.pdf
29 листопада 2016 08:45
19.pdf
29 листопада 2016 08:45
18.pdf
29 листопада 2016 08:45
17.pdf
29 листопада 2016 08:45
16.pdf
29 листопада 2016 08:45
15.pdf
29 листопада 2016 08:45
14.pdf
29 листопада 2016 08:45
13.pdf
29 листопада 2016 08:45
12.pdf
29 листопада 2016 08:45
11.pdf
29 листопада 2016 08:45
10.pdf
29 листопада 2016 08:45
9.pdf
29 листопада 2016 08:45
8.pdf
29 листопада 2016 08:45
7.pdf
29 листопада 2016 08:45
6.pdf
29 листопада 2016 08:45
5.pdf
29 листопада 2016 08:45
4.pdf
29 листопада 2016 08:45
3.pdf
29 листопада 2016 08:44
2.pdf
29 листопада 2016 08:44
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЧАС МРІЙ

ТОВ "ГЕУС-ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 грудня 2016 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій