Годинник наручний чоловічий та жіночий, кварцевий "HAAS&CIE" укомплектований подарунковим футляром із гравіюванням
Очікувана вартість
49 950,00 UAH
UA-2016-10-28-000683-a eb864364f1374164b89f369465643d40
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт замовника: http://oblrada.pl.ua
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа замовника: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada.pl.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2016 16:00
Очікувана вартість: 49 950,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Гравіювання входить в ціну товару, оплата після доставки товару на підставі видаткової накладної
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Годинник наручний чоловічий та жіночий, кварцевий "HAAS&CIE" укомплектований подарунковим футляром із гравіюванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Соборності,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2016  —  17 листопада 2016
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники
ДК 016:2010: 26.52.1 — Годинники (крім частин і годинникових механізмів)

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 жовтня 2016 14:03
Електронний цифровий підпис
28 жовтня 2016 14:02
Договір специфікація до договору.docx
28 жовтня 2016 14:01
Технічні вимоги годинники HAAS&CIE.doc
28 жовтня 2016 14:01
ОГОЛОШЕННЯ.docx
28 жовтня 2016 14:01
Форма пропозиції.docx
28 жовтня 2016 14:01
Лист-згода.docx

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-10-28-000683-a.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 31 жовтня 2016 16:42
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
. Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі Враховуючи вимоги чинного законодавства у сфері здійснення допорогових закупівель, а саме, згідно із пунктом 6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 р. № 35 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Викликає сумнів щодо неупередженості та прозорості вимог Замовника, а також недискримінації учасників, та максимальній економії та ефективності, коли в тендерної документації ви зазначаєте, дуже недешевий годинник для закупівлі за бюджетні кошти: Годинник наручний чоловічий та жіночий, кварцевий „HAAS&CIE” укомплектований подарунковим футляром, певної торгової марки без еквівалента , прописані під одного учасника. Крім того деякі вимоги Замовника до предмета закупівлі безпідставно значно його здорожують, а саме: інкрустація корпусу жіночих годинників камінням від Swarovski у кількості 42 штук , циферблат з натурального перламутру тощо. Це штучно та безпідставно обмежують можливість участі у тендері інших учасників крім одного, який вже «заздалегідь визначений» Замовником. Пропонуємо для запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінації учасників, добросовісний конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а головне максимальній економії та ефективності ,усунути наявні порушення , а саме поставити ТМ або еквівалент згідно згідно із пунктом 6.4 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 р. № 35 «Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників, спростити технічні характеристики, тощо) з метою забезпечення рівної можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників, та максимальній економії бюджетних коштів. Також викликає сумнів в неупередженості, прозорості, зловживанні і корупційних діях при відміні 2 попередніх тендерів і проведення того ж тендеру втретє без важливих причин
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Не задоволена
Дата рішення: 14 листопада 2016 23:12
.docx UA-2016-10-28-000683-a.a1.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2016 23:11

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2016 23:11
.docx UA-2016-10-28-000683-a.a1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2016 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС" 49 920,00
UAH з ПДВ
49 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2016 15:11
Форма власності.pdf
01 листопада 2016 13:59
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2016 13:59
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
01 листопада 2016 13:58
4-ОПП.pdf
01 листопада 2016 13:40
Відомості про керівництво.pdf
01 листопада 2016 13:24
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2016 13:23
Реквізити.pdf
01 листопада 2016 13:07
Свідоцтво на товарний знак.pdf
01 листопада 2016 13:04
ПДВ.pdf
01 листопада 2016 13:04
Статут.pdf
01 листопада 2016 13:03
ЕРДД.pdf
01 листопада 2016 13:00
Лист згода.pdf
01 листопада 2016 13:00
Аналогічні договори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
#30757090
Переможець 49 920,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2016 17:37

Документи

15 листопада 2016 17:37
sign.p7s
15 листопада 2016 17:34
protokol18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2016 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
#30757090
49 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2016 17:37
sign.p7s
15 листопада 2016 17:34
protokol18.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 листопада 2016 08:21
SKMBT_42316112110070.pdf укладений
21 листопада 2016 09:11
sign.p7s зміни до договору
15 грудня 2017 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 49 920,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку