Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
концертні роялі, малі концертні роялі, малі кабінетні роялі, цифрові піаніно
concert grand, small concert grand, small desk pianos, digital pianos
concert grand, small concert grand, small desk pianos, digital pianos
Очікувана вартість
12 544 500,00 UAH
UA-2016-10-28-000653-b ● fce22b82a4c343f0ac237b62b839dcd3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Київський інститут музики ім. Р.М. Глієра |
Код ЄДРПОУ: | 02214923 |
Вебсайт: | http://glierinstitute.org/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, Льва Толстого, 31 |
Контактна особа: |
Карюк Юрий Олексійович 380442883263 kievgliera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kyiv Institute of Music named after R. Glier |
National ID: | 02214923 |
Contact point: |
Yuri Karyuk 380442883263 kievgliera@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2016 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2016 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2016 13:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2016 12:28 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2016 12:28 |
Очікувана вартість: | 12 544 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 722,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 28 жовтня 2016 14:46 |
Enquiries until: | 22 листопада 2016 13:00 |
Complaints submission until: | до 28 листопада 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 грудня 2016 13:00 |
Planned auction date: | 09 грудня 2016 12:28 |
Information
Estimated total value: | 12 544 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 62 723 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
концертні роялі Bösendorfer Model 280VC Vienna Concert (або еквівалент) – 2 шт., малі концертні (салонні) роялі YAMAHA C7X PE (або еквівалент) – 2 шт., малі (кабінетні) роялі YAMAHA C2X PE (або еквівалент) – 2 шт., малі (кабінетні) роялі YAMAHA C1X PE (або еквівалент) – 2 шт., малий (міньйон) рояль YAMAHA GB1K PE (або еквівалент) – 1 шт., цифрові піаніно YAMAHA CLP-545R (або еквівалент) – 5 шт.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
концертні роялі, малі концертні роялі, малі кабінетні роялі, цифрові піаніно – 6 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київ, Київ, вул. Льва Толстого, 31
ДК 021:2015: 37311000-1 — Клавішні інструменти
ДК 016:2010: 32.20.1 — "Фортепіано, органи та інші струнні й духові музичні інструменти; метрономи, камертони; механізми музичних скриньок"
concert grand, small concert grand, small desk pianos, digital pianos - 6 items
CPV: 37311000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2016
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2016 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2016 11:32 |
Перелік змін, що вносяться-2.doc | |
25 листопада 2016 11:32 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) 2-рояли.docx | |
23 листопада 2016 16:49 |
Перелік змін, що вносяться.doc | |
23 листопада 2016 16:49 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ)-рояли.docx | |
28 жовтня 2016 15:36 |
Проект договору (додаток №3).docx | |
28 жовтня 2016 15:35 |
Тендерна документація-рояли.docx |
25 листопада 2016 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2016 11:32 |
Перелік змін, що вносяться-2.doc
|
||||||
25 листопада 2016 11:32 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) 2-рояли.docx
|
||||||
23 листопада 2016 16:49 |
Перелік змін, що вносяться.doc
|
||||||
23 листопада 2016 16:49 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ)-рояли.docx
|
||||||
28 жовтня 2016 15:36 |
Проект договору (додаток №3).docx
|
||||||
28 жовтня 2016 15:35 |
Тендерна документація-рояли.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
лоти
Дата подання: 29 жовтня 2016 17:06
Дата відповіді: 01 листопада 2016 16:58
Можливо розбити закупку на декілька лотів?
Відповідь: Вітаємо! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Предмет закупівлі визначено відповідно до ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Згідно з цим Наказом «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” … а також конкретної назви товару чи послуги».
Крім того, «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Предметом закупівлі цих торгів є концертні роялі, малі концертні (салонні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малий (міньйон) рояль, цифрові піаніно, що не дозволяє визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. Крім того, законодавством у сфері державних закупівель не передбачено визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в оголошених торгах.
Предмет закупівлі визначено відповідно до ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Згідно з цим Наказом «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” … а також конкретної назви товару чи послуги».
Крім того, «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Предметом закупівлі цих торгів є концертні роялі, малі концертні (салонні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малий (міньйон) рояль, цифрові піаніно, що не дозволяє визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. Крім того, законодавством у сфері державних закупівель не передбачено визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в оголошених торгах.
лоти
Дата подання: 29 жовтня 2016 17:11
Дата відповіді: 01 листопада 2016 16:58
Можливо розбити закупку на декілька лотів?
Відповідь: Вітаємо! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Предмет закупівлі визначено відповідно до ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Згідно з цим Наказом «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” … а також конкретної назви товару чи послуги».
Крім того, «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Предметом закупівлі цих торгів є концертні роялі, малі концертні (салонні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малий (міньйон) рояль, цифрові піаніно, що не дозволяє визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. Крім того, законодавством у сфері державних закупівель не передбачено визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в оголошених торгах.
Предмет закупівлі визначено відповідно до ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Згідно з цим Наказом «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” … а також конкретної назви товару чи послуги».
Крім того, «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Предметом закупівлі цих торгів є концертні роялі, малі концертні (салонні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малий (міньйон) рояль, цифрові піаніно, що не дозволяє визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. Крім того, законодавством у сфері державних закупівель не передбачено визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в оголошених торгах.
Гарантія на предмет закупівлі
Дата подання: 07 листопада 2016 12:16
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:23
Доброго дня! Чи передбачена така вагома (як для товару такого рівня) вимога до предмету закупівлі, як гарантійний строк? Якщо так, то який це строк і чому це не включено до Тендерної документації?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання щодо гарантійного строку на Товари, які є предметом закупівлі цих торгів, що було поставлене через електронну систему 07-11-2016 року о 12:16 год. повідомляємо про наступне.
Рішенням тендерного комітету замовника 28.10.2016 року №5 було затверджено «тендерну документацію» згідно форми, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Пунктом 2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначений вичерпний перелік документів (вимог, тощо), який обов’язково повинна містити Тендерна документація, зокрема:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Вимоги щодо гарантійного строку до предмета закупівлі Тендерна документація не має. Однак під час укладання договору із переможцем торгів вимоги щодо гарантійного строку експлуатації та гарантійного терміну обслуговування Товарів будуть враховані.
Рішенням тендерного комітету замовника 28.10.2016 року №5 було затверджено «тендерну документацію» згідно форми, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Пунктом 2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначений вичерпний перелік документів (вимог, тощо), який обов’язково повинна містити Тендерна документація, зокрема:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Вимоги щодо гарантійного строку до предмета закупівлі Тендерна документація не має. Однак під час укладання договору із переможцем торгів вимоги щодо гарантійного строку експлуатації та гарантійного терміну обслуговування Товарів будуть враховані.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-28-000653-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандпіано", Код ЄДРПОУ:34881527
Дата подання: 17 листопада 2016 12:18
Вимога
Усунення порушень в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2016 10:08
ВІДХИЛИТИ Вимогу ТОВ «ГРАНДПІАНО» від 17.11.2016 ID: 8930535e05504e0793022730faf5ff43 за предметом код ДК 016:2010 – 32.20.1 – фортепіано, органи та інші струнні й духові музичні інструменти; метрономи, камертони; механізми музичних скриньок (код ДК 021:2015 – 37311000-1 – клавішні інструменти (концертні роялі Bösendorfer Model 280VC Vienna Concert (або еквівалент) – 2 шт., малі концертні (салонні) роялі YAMAHA C7X PE (або еквівалент) – 2 шт., малі (кабінетні) роялі YAMAHA C2X PE (або еквівалент) – 2 шт., малі (кабінетні) роялі YAMAHA C1X PE (або еквівалент) – 2 шт., малий (міньйон) рояль YAMAHA GB1K PE (або еквівалент) – 1 шт., цифрові піаніно YAMAHA CLP-545R (або еквівалент) – 5 шт.))
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-28-000653-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандпіано", Код ЄДРПОУ:34881527
Дата подання: 24 листопада 2016 17:43
Дата подання: 24 листопада 2016 17:43
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: "Замовником усунено порушення від 25.11.2016 року, які зазначені в скарзі".
Дата: 25 листопада 2016 12:52
від 29.11.2016 №1740.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2016 20:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 грудня 2016
Найменування: | Київський інститут музики ім. Р.М. Глієра |
Код ЄДРПОУ: | 02214923 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, Льва Толстого, 31 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
УБСП "КОМОРА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандпіано" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Лізоформ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДЖАЗ-КЛУБ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Юритмікс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "РЕАЛПРО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Лізоформ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2016 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДЖАЗ-КЛУБ" |
12 516 616,00
UAH з ПДВ
|
12 516 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандпіано" |
12 543 000,00
UAH з ПДВ
|
12 543 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДЖАЗ-КЛУБ" #25398541 |
Переможець |
12 516 616,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2016 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2016 14:54
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | укладений |
22 грудня 2016 12:55
|
Специфікація на закупівлю товару.pdf | укладений |
22 грудня 2016 12:54
|
Додаткова угода №1.docx.pdf | укладений |
22 грудня 2016 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2016 15:21
|
Специфікація ДЖАЗ-КЛУБ.pdf | укладений |
21 грудня 2016 15:21
|
Договір на поставку ДЖАЗ-КЛУБ.pdf | укладений |
21 грудня 2016 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою приведення у відповідність умов додатку 1 до договору на поставку Товару від 21.12.2016 року №21/12 до тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та з метою виправлення технічної (орфографічної) помилки Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме змінити назву товару в шостому рядку специфікації і викласти її у наступній редакції «Цифрове піаніно YAMAHA CLP-545R» |
Номер договору про закупівлю: | 21/12 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 21/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |