Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Косіора, 2 в Дзержинському районі м. Кривого Рогу
Очікувана вартість
20 438 315,00 UAH
UA-2016-10-28-000411-c 404da08e1d724daa827a86d59ea4dfa4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2016 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2016 18:14
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2016 18:14
Початок аукціону: 15 листопада 2016 14:07
Очікувана вартість: 20 438 315,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 191,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 102191.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

довідка про зміни до кошторису №28 від 27.07.2016
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Косіора, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 листопада 2016  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2016 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 15:26
Тендерна докуметація Кап. ремонт.rar
31 жовтня 2016 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2016 18:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 15:26
Тендерна докуметація Кап. ремонт.rar
28 жовтня 2016 18:10
тендерна документація кап.рем ДЮСШ №1.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-28-000411-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 16 листопада 2016 11:06
Скарга щодо строків подання пропозиції
Тендерна пропозиція по предмету закупівлі "Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Косіора, 2 в Дзержинському районі м. Кривого Рогу" подана після кінцевого строку подання тендерної пропозиції, відповідно до розділу 4 п. 1 Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2016 17:23
ВІДПОВІДЬ
Шановний Олександре Степановичу!

16 листопада 2016 року через авторизований електронний майданчик Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради отримав вимогу/ скаргу щодо строків подання пропозиції щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Косіора, 2 в Дзержинському районні м. Кривого Рогу», ДК 021:2015 – 45453 згідно оголошеного аукціону UA-2016-10-28-000411-c від ПП «НВП Строймонтажналадка».
ПП «НВП Строймонтажналадка» (далі - Учасник), виявив бажання та прийняв участь в аукціону ID: UA-2016-10-28-000411-c за процедурою відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Косіора, 2 в Дзержинському районні м. Кривого Рогу», ДК 021:2015 – 45453, які оголошені Замовником. За результатами проведеного аукціону 15.11.2016р. тендерна пропозиція Приватного Підприємства "Константа-1" з ціною 15 250 000,00 грн. (П'ятнадцять мільйонів двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ і станом на 18.11.2016 року знаходилася у режимі «очікує рішення». Частина 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначає, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Учасник звертає увагу, що тендерна пропозиція Приватного Підприємства "Константа-1" по предмету закупівлі "Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Косіора, 2 в Дзержинському районі м. Кривого Рогу" подана після кінцевого строку подання тендерної пропозиції, відповідно до розділу 4 п. 1 Тендерної документації.
Тендерний комітет розглянув дане зауваження і повідомляє про наступне:
Згідно оприлюдненого оголошення кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено на 14.11.2016.
Відповідно до пункту 1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» чітко обумовлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій становить знов ж таки 14.11.2016р.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) завантажена приватним підприємством «Константа - 1» 14.11.2016р. о 16:32. Таким чином, вимога оголошення та затвердженої тендерної документації даним учасником виконано.


Наголошуємо, що пунктом 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що тендерну пропозицію (за формою Додатку №3), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.
Аукціон відбувався з пониженням ціни і учасник ПП «Константа - 1» на початку запропонував ціну тендерної пропозиції - 15 450 237,60 грн. та після 3 раунду запропонував найнижчу ціну - 15 250 000,00 грн.
Учасник, ПП «Константа - 1» на виконання вищезазначеної вимоги 16.11.2016р. о 10:39 завантажив файл «Тендерна форма Пропозиція за ітогами аукціону» в якій зазначає, що Учасник погоджується виконати вимоги Замовника та Договору на суму 15 250 000,00 грн. Таким чином, вимога затвердженої тендерної документації даним учасником виконано в повному об’ємі.

Беручи до уваги вищезазначене, тендерний комітет відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради не може задовольнити скаргу ПП «НВП Строймонтажналадка».

Документи

18 листопада 2016 17:22
Протокол
18 листопада 2016 17:22
Відповідь на скаргу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-10-28-000411-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 23 листопада 2016 16:52
Скарга
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-10-28-000411-с Відповідно до «Протоколу розгляду тендерних пропозицій» опублікованої 18.11.2016 р. переможцем визнано ПП «Константа-1». Приватне підприємство «НВП Строймонтажналадка» не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: 1. ПП «Константа-1» надало Тендерну пропозицію по предмету закупівлі "Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Косіора, 2 в Дзержинському районі м. Кривого Рогу" після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, порушивши вимоги розділу 4 п. 1 Тендерної документації, а саме після 9.00 години 14.11.2016 року 2. Тендерна документація по предмету закупівлі "Капітальний ремонт Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Косіора, 2 в Дзержинському районі м. Кривого Рогу" містить дискримінаційну вимогу щодо досвіду робіт саме по плавальним басейнам. 3. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані, серед іншого, локальні кошториси, в тому числі на устаткування, які не надані ПП «Константа-1» 4. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані, серед іншого, розрахунки визначення адміністративних витрат та прибутку для III категорії складності об’єкта будівництва, які ПП «Константа-1» порахувала з порушенням ДСТУ. 5. В загальній відомості ресурсів, що надав Переможець торгів ПП «Константа-1», міститься чисельна деталізація матеріалів, розмірів дверних та віконних промів та ін., що відсутні в Специфікації Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2016 10:37
від 25.11.2016 № 1693+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2016 10:36
від 13.12.2016 № 2040.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2016 22:11

Документи подані скаржником

23 листопада 2016 16:52
скарга амку.PDF
23 листопада 2016 16:52
Вiдгук1.pdf
23 листопада 2016 16:52
Вiдгук2.pdf
23 листопада 2016 16:52
Відомість ресурсів.pdf
23 листопада 2016 16:52
Розрахунок прибутку.pdf
23 листопада 2016 16:52
платіжне доручення.PDF
24 листопада 2016 15:50
лист казначейства.PDF

Документи подані замовником

09 грудня 2016 22:19
пояснення.PDF

Документи Органу Оскарження

16 грудня 2016 22:11
від 13.12.2016 № 2040.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2016 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Константа-1" 15 450 237,60
UAH з ПДВ
15 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 18 338 315,00
UAH з ПДВ
15 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУППОРТ" 20 438 244,00
UAH з ПДВ
20 438 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2016 12:12
ДовідкаМВС.pdf
16 листопада 2016 10:43
Кошторис15250_1.rar
16 листопада 2016 10:40
ДовідкаМВС.pdf
16 листопада 2016 10:34
Кошторис15250_3.rar
16 листопада 2016 10:33
Кошторис15250_2.rar
16 листопада 2016 10:32
Кошторис15250_1.rar
14 листопада 2016 16:54
Електронний підпис
14 листопада 2016 16:53
Електронний підпис
14 листопада 2016 16:51
Електронний підпис
14 листопада 2016 16:32
Кошторис2.rar
14 листопада 2016 16:32
Кошторис1.rar
14 листопада 2016 16:32
Технічний опис.rar
14 листопада 2016 16:32
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

12 листопада 2016 13:05
заходи довкілля.PDF
12 листопада 2016 13:05
Інформація про корупцію.PDF
12 листопада 2016 13:05
Пропозиція.PDF
12 листопада 2016 13:05
Інформація про судимість.PDF
12 листопада 2016 13:04
Лист-відгук.PDF
12 листопада 2016 13:04
лiцензiя_.PDF
12 листопада 2016 13:04
гарантия.PDF

Публічні документи

14 листопада 2016 17:35
Протокол _1.pdf
14 листопада 2016 17:35
ВитягПДВ.pdf
14 листопада 2016 17:35
АнтКорПрограма.pdf
14 листопада 2016 17:35
Информация СТ.17.pdf
14 листопада 2016 17:35
Статут.pdf
14 листопада 2016 17:35
Пiдтвердження досвiду.pdf
14 листопада 2016 17:35
Договор подряда Суппорт.pdf
14 листопада 2016 17:35
АнтКорНаказ.pdf
14 листопада 2016 17:34
Пропозицiя.pdf
14 листопада 2016 17:34
Протокол _2.pdf
14 листопада 2016 17:34
Лiст-вiдгук Суппорт.pdf
14 листопада 2016 17:34
ПроектДоговору.pdf
14 листопада 2016 17:34
Iнформацiя.pdf
14 листопада 2016 17:34
Протокол от 04.07.2007.pdf
14 листопада 2016 17:34
НаказНаПризнДиректора.pdf
14 листопада 2016 17:34
Протокол от 15.10.2008.pdf
14 листопада 2016 17:34
G1116-8163-GL_tender.pdf
14 листопада 2016 17:34
Договор ПР БМЕС Суппорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "Константа-1"

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ "СУППОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Константа-1"
#31224554
Переможець 15 250 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2016 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2016 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Константа-1"
#31224554
15 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 15:28
наказ про призупинення робіт укладений
20 лютого 2018 15:27
додаткова угода 8 укладений
20 лютого 2018 15:27
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 14:39
дод.уг 1 та 4 до дог.346 від 19.12.16 гр..PDF зміни до договору
08 грудня 2017 14:37
дод.уг 2 та 4 до дог.346 від 19.12.16 гр..PDF зміни до договору
08 грудня 2017 14:32
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2017 18:01
Дод. уг. 6 до дог. 346 від 19.12.2016 р..PDF зміни до договору
19 жовтня 2017 18:00
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2017 17:55
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2017 17:54
Дод. уг. 5 до дог. 346 від 19.12.2016.PDF зміни до договору
19 жовтня 2017 17:53
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 16:41
ду5.PDF зміни до договору
20 вересня 2017 16:31
Дод. уг. Константа зміна реквізитів.PDF зміни до договору
20 вересня 2017 16:31
Дод. уг. Константа зміна реквізитів.PDF зміни до договору
20 вересня 2017 16:31
Електронний підпис укладений
28 квітня 2017 10:02
доп уг№2 к дог №346.PDF зміни до договору
01 березня 2017 10:16
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 16:10
Електронний підпис укладений
20 грудня 2016 13:57
договор№346.PDF укладений
20 грудня 2016 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №346
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: №346
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із зменшенням бюджетних асингувань замовника на 2017 рік, керуючись ст. 48 п.1. БКУ
Номер договору про закупівлю: №346
Договір:
Номер додаткової угоди: №346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменешення бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: №346
Договір:
Номер додаткової угоди: №346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення бюджетних асигнувать
Номер договору про закупівлю: №346
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: №346
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №346
Договір:
Номер додаткової угоди: №346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів, зменшення бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: №346
Договір:
Номер додаткової угоди: №346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 797 709,43
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: призупинення робіт з капітального ремонту у звязку з необхідністю проведення коригування проектно-кошторисної документації