Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження системи електронного документообігу
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2016-10-27-000990-a 9f2f77c5af6d434eb51e2cc5bc3f052b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимир Жидких

+380444908319 zhydkyh@transammiak.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УДП "Укрхімтрансаміак"
Код ЄДРПОУ: 31517060
Вебсайт: http://transammiak.com.ua/zakupivli/elektronni-zakupivli
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Марини Раскової, 15
Контактна особа: Володимир Жидких
+380444908319
zhydkyh@transammiak.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2016 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2016 17:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2016 12:00
Початок аукціону: 29 листопада 2016 13:07
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Впровадження системи електронного документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Украина, Украина, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
ДК 016:2010: 58.29.2 — Програмне забезпечення прикладне на фізичних носіях

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2016 17:58
DKT_doc.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит щодо пункту 38.4
Дата подання: 28 жовтня 2016 11:33
Дата відповіді: 01 листопада 2016 09:43
Доброго дня, прокоментуйте будь ласка пункт 38.4 обов'язкових вимог до предмету закупівель: Можливість долучити АРІФРУ до взаємодії в СЕД за технологією подібно до відокремленого підрозділу і за умови придбання АРІФРУ відповідних послуг (або) прав на впровадження СЕД. Ми розуміємо цей пункт так: Якщо у майбутньому АРІФРУ придбає послугу або право на впровадження СЕД, яка стане переможцем цієї закупівлі, СЕД у замовника повинна мати можливість взаємодіяти з СЕД у АРІФРУ. Чи правільно ми розуміємо вимогу п.38.4?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 38.4 додатку 1 документації конкурсних торгів слід читати у такій редакції: СЕД має забезпечувати можливість інформаційної взаємодії з системою електронного документообігу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, до сфери управління якого належить УДП "Укрхімтрансаміак" . Долучення до АРІФУ не обовязкове.
Запитання стосовно технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 жовтня 2016 15:25
Дата відповіді: 03 листопада 2016 08:54
1У документації конкурсних торгів (додаток 1, розділ І, пункт 21) наведено вимогу: «Програмне забезпечення СЕД повинно: - … - використовувати промислову систему керування базами даних Oracle (або еквівалент), яка вже є у наявності у Замовника, функціонує у середовищі операційних систем Unix та Windows та має у своєму складі інструментальні засоби Oracle Application Express (або еквівалент) для швидкого створення і розгортання веб-додатків, яка дозволяє розробляти швидкі і надійні професійні додатки, використовуючи для цього лише тільки веб-браузер і мінімальний досвід програмування; - …». Чи повинні учасники торгів у складі своєї тендерної пропозиції пропонувати постачання системи керування базами як складової частини СЕД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 1.1 розділу ІІ Додатку 1 до документації конкурсних торгів зазначено, що
«Предмет закупівлі має включати всі компоненти (складові), необхідні для впровадження
системи електронного документообігу, а саме: необхідні для її належного функціонування
послуги з впровадження (установлення, супроводження, обслуговування, налаштування,
постачання, навчання); системного і прикладного програмного забезпечення
(операційних систем, систем управління базами даних, криптографічних засобів,
програмних компонент СЕД, тощо), інших необхідних компонентів – з урахуванням
параметрів існуючої інфраструктури Замовника, що знаходиться в експлуатації та може
бути задіяна для цілей впровадження.»
Учасники торгів до складу своєї тендерної пропозиції повинні включати постачання
системи керування базами, як складової частини СЕД, з урахуванням кількісних
параметрів впровадження, наведених у додатку 1 до документації конкурсних торгів.


Запитання стосовно технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 жовтня 2016 15:27
Дата відповіді: 03 листопада 2016 08:56
У документації конкурсних торгів (додаток 1, розділ ІІ, пункт 1.2) наведено вимогу: «Учасник також має гарантувати здатність забезпечити Замовника необхідними навчальними програмами і матеріалами щодо користування запропонованою системою електронного документообігу для підготовки таких груп користувачів СЕД від Замовника: …………., спеціалістів технологів з розвитку функціональних можливостей СЕД,………». Уточніть, будь ласка, про яких «спеціалістів технологів з розвитку функціональних можливостей СЕД» йде мова, чи повинні «спеціалісти-технологи з розвитку функціональних можливостей СЕД» мати кваліфікацію програмістів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: СЕД має надавати комплекс інструментів для створення функціональності та її розвитку
без залучення розробника. Тобто розвиток, модернізація та нарощування
функціональності (одночасно для «тонкого клієнта» і для «товстого клієнта») повинне
здійснюватися обслуговуючим персоналом СЕД (спеціалістами-технологами з розвитку
функціональних можливостей СЕД) з використанням засобів та інструментів, які є
складовою частиною СЕД і які не потребують знання мов програмування: візуальний
конструктор маршрутів (бізнес-процесів), конструктор функціональних модулів і форм
тощо. Має підтримуватися зворотня сумісність версій базового ліцензійного програмного
забезпечення СЕД (функціонал, створений з використанням вбудованих в СЕД засобів та
інструментів, має бути сумісний з новими версіями ліцензійного програмного
забезпечення системи електронного документообігу).

Запитання стосовно технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 жовтня 2016 15:29
Дата відповіді: 03 листопада 2016 08:58
У документації конкурсних торгів (додаток 1, розділ ІІ, пункт 3.1) наведено параметри серверів існуючої інфраструктури, що знаходиться в експлуатації у Замовника та може бути задіяна для цілей впровадження. Уточніть, будь ласка, сервери з наведеними характеристиками призначені виключно для СЕД, що є предметом закупівлі цих торгів? Якщо ці сервери використовуються Замовником для інших систем і задач, чи повинні учасники торгів пропонувати у складі своєї тендерної пропозиції постачання серверного обладнання для впровадження СЕД та для її подальшого функціонування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені сервери використовуються в УДП «Укрхімтрансаміак» іншими інформаційно-
комунікаційними системами, які функціонують для забезпечення потреб УДП
«Укрхімтрансаміак». Учасники торгів повинні запропонувати у складі своєї тендерної
пропозиції необхідне серверне обладнання (сервер баз даних і сервер застосувань, а
також відповідне системне програмне забезпечення та інше обладнання, у тому числі –
операційні системи та джерела безперервного живлення), яке відповідає наведеним у
документації конкурсних торгів (додаток 1, розділ ІІ, пункт 3.1) характеристикам і яке
забезпечить повноцінне функціонування СЕД з урахуванням кількісних параметрів
впровадження, наведених у додатку 1 до документації конкурсних торгів.
Запитання стосовно технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 31 жовтня 2016 15:35
Дата відповіді: 03 листопада 2016 08:59
У документації конкурсних торгів (додаток 1, розділ ІІ, пункт 5.2 підпункт 5.2.8) наведено вимогу до СЕД щодо її функцій: «можливість швидкої комунікації авторизованих користувачів СЕД засобами системи» Уточніть, будь ласка, якого функціоналу СЕД стосується ця вимога?
Відповідь: Мова йде про наявність функціоналу СЕД (еквівалент «Chat»або «Messenger»), який
забезпечує швидкі комунікації між користувачами СЕД, у тому числі оперативний обмін
повідомленнями та файлами між користувачами та групами користувачів СЕД.
Процедурні питання
Дата подання: 04 листопада 2016 15:09
Дата відповіді: 08 листопада 2016 16:25
1. Скажіть будь ласка, чому процедурою закупівлі зазначено "Допорогові закупівлі", хоча сума закупівлі вища ніж 200 тис. грн. (Частина 1 Статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") 2. Яка дата аукціону?
Відповідь: 1).Частиною 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено пороги для закупівель, що здійснюються Замовниками. У свою чергу, поняття та ознаки «Замовника» визначено в пункті 9 частини першої статті 1 Закону.
У разі, якщо підприємство не є Замовником у розумінні Закону, всі закупівлі в незалежності від вартості, визначаються системою як допорогові.

2). Відповідно до п. 8.3. регламенту електронного майданчика zakupki.prom.ua дата та час аукціону призначаються системою автоматично.
У разі, якщо пропозиція надійшла лише від одного учасника, аукціон не призначається. Детально ознайомитись із зазначеним регламентом можливо за посиланням: http://zakupki.prom.ua/regulations/state

Уточнения по документации
Дата подання: 11 листопада 2016 10:24
Дата відповіді: 15 листопада 2016 09:09
П. 10 Вимоги до підпису документів Система має забезпечувати використання криптографічних алгоритмів, які використовуються зокрема АЦСК ДФС та Міністерства Юстиції – Что это за алгоритмы? Как называются?
Відповідь: Програмні криптографічні засоби, які використовуються в для надання послуг електронного цифрового підпису акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК) Державної фіскальної служби України та Міністерства юстиції України, підтримують використання криптографічних алгоритмів, що від повідають вимогам нормативних документів у галузі технічного захисту інформації в Україні, наприклад:
 криптографічний алгоритм шифрування даних повинен бути реалізований відпо¬відно до ДСТУ ГОСТ 28147:2009 у режимі гамування;
 криптографічний алгоритм обчислення імітовставки повинен бути реалізований відповідно до ДСТУ ГОСТ 28147:2009;
 криптографічний алгоритм гешування повинен бути реалізований відповідно до ГОСТ 34.311-95;
 криптографічний алгоритм формування та перевіряння електронного цифрового підпису (ЕЦП) повинен бути реалізований відповідно до ДСТУ 4145-2002;

Уточнения по документации
Дата подання: 11 листопада 2016 10:26
Дата відповіді: 15 листопада 2016 09:11
П. 16 Вимоги до до можливості інформаційної взаємодії з іншими системами Інформаційний обмін СЕД через Систему взаємодії органів виконавчої влади – Документооборот 2.0 предоставляет веб сервисы для обмена. Если этого недостаточно, тогда что такое «Система взаємодії органів виконавчої влади». Есть ли описание протокола обмена? Где можно его получить? Можливість інтеграції з іншими інформаційно-комунікаційними системами, що є у розпорядженні Замовника – Что это за системы, сколько их, есть ли протоколы обмена?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо «інформаційного обмін СЕД через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади» (СЕВ ОВВ) означає інтеграцію СЕД з СЕВ ОВВ відповідно до «Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади. Формат електронного повідомлення», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 20.10.2011 за № 1207 і зареєстровані в Міністерстві юстиції 15.11.2011 за № 1306/20044, які наведено у пункті 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
СЕД повинна мати відповідний API (Application Programming Interface - прикладний програмний інтерфейс), протоколи обміну якого можуть налаштовуватися і який забезпечуватиме інтеграцію СЕД з інформаційно-комунікаційними системами, що є у розпорядженні Замовника, (наприклад: система ІС-ПРО, управління кадрами, система Паспортизації аміакопроводу, офіційний веб-сайт УДП «Укрхімтрансаміак»).

Банківська гарантія
Дата подання: 15 листопада 2016 10:33
Дата відповіді: 15 листопада 2016 12:26
В тендерній документації вказано: Банківська гарантія (у паперовому або у вигляді сканованої копії) - повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин відшкодувати на рахунок УДП «Укрхімтрансаміак» кошти у сумі забезпечення цінової пропозиції, визначених у пункті 8 Документації конкурсних торгів, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку. Питання: Банківська гарантія повинна бути надана в електронному вигляді, чи в паперовому? Паперова гарантія не може бути підписана ЕЦП. Одночасно два типи гарантії банк не надає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Банківська гарантія повинна бути відсканована в електронному вигляді. При підписанні договору УДП «Укрхімтрансаміак» може запросити надати оригінал. У разі неможливості, надати у паперовому вигляді приймається електронна підписана ЕЦП.
Щодо оформлення банківської гарантії
Дата подання: 16 листопада 2016 11:26
Дата відповіді: 17 листопада 2016 08:43
Надайте будь-ласка інформацію стосовно банківських реквізитів бенефіціара (замовника), необхідних для оформлення електронної банківської гарантії, а саме: - назва банку замовника; - розрахунковий рахунок замовника; - МФО банку замовника; - адреса банку замовника.
Відповідь: УДП "Укрхімтрансаміак" , 02002, м. Київ, вул. Марини Раскової,15, код ЄДРПОУ 31517060, п/р №26002011480101 в ПАТ "Альфа -Банк" у м. Києві, МФО 300346
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2016 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 3 570 000,00
UAH з ПДВ
3 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" 3 590 000,00
UAH з ПДВ
3 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2016 16:08
Електронний підпис
24 листопада 2016 16:03
13.4-UaLibExt.pdf
24 листопада 2016 16:03
13.3-UaLibClient.pdf
24 листопада 2016 16:03
13.2-UaLib.pdf
24 листопада 2016 16:03
12-Довідка від АБІ Україна.pdf
24 листопада 2016 16:03
10-Авторське право на FossDoc.pdf
24 листопада 2016 16:02
09-статут.pdf
24 листопада 2016 16:02
08.2-Договор и акты Хрещатик.pdf
24 листопада 2016 16:02
08.1-Договор и акты Форвард.pdf
24 листопада 2016 16:02
08-Договори.pdf
24 листопада 2016 16:02
07-Довідка працівники.pdf
24 листопада 2016 16:02
05-Контактна інформація .pdf
24 листопада 2016 16:02
04-Технічні вимоги.pdf
24 листопада 2016 16:02
03-Протокол.pdf
24 листопада 2016 16:02
02-Наказ.pdf
24 листопада 2016 16:02
01-пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2016 16:30
Електронний підпис
25 листопада 2016 16:22
23 Експертні висновки АСКОД.rar
25 листопада 2016 16:22
22 Експертні висновки ІІТ.rar
25 листопада 2016 16:22
17 Банківська гарантія.rar
25 листопада 2016 16:22
16 Договори та акти.rar
25 листопада 2016 16:22
14 Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2016 16:22
13 Авторські свідоцтва.rar
25 листопада 2016 16:22
11 Договір оренди.rar
25 листопада 2016 16:21
10 Інвентаризаційний опис.rar
25 листопада 2016 16:21
08 Відомості про ІнфоПлюс.pdf
25 листопада 2016 16:21
03 Статут АТ ІнфоПлюс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН»

ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН»
#30291001
Очікує рішення 2 600 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2016 13:34

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 лютого 2017 15:40
Коментар щодо відміни: відсутність фінансування та перегляд необхідності закупівель
Документи:
09 лютого 2017 15:39
протокол.pdf