Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
закупівля інформаційно-довідкових кіосків для встановлення їх на туристичних об’єктах та маршрутах міста Києва
a purchase of reference and information booths is for establishment of them on tourist objects and routes of city of Kyiv
a purchase of reference and information booths is for establishment of them on tourist objects and routes of city of Kyiv
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2016-10-25-001246-a ● 26b840f8d9fb484883f093f1b6e1b6ae
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3 |
Контактна особа: |
Ващенок Олег Петрович 380442895351 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise Informatics |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
Gritsaenko Olga Valeriivna 380442895351 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2016 18:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2016 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2016 18:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2016 13:18 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2016 13:18 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 жовтня 2016 18:48 |
Enquiries until: | 15 листопада 2016 18:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2016 18:00 |
Planned auction date: | 07 грудня 2016 13:18 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
детальний опис предмету закупівлі викладено у Додатку 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
закупівля інформаційно-довідкових кіосків для встановлення їх на туристичних об’єктах та маршрутах міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, Київська область, Київ, вул. Соціалістична, 3
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання
ДК 016:2010: 26.20.1 — "Машини обчислювальні, частини та приладдя до них"
a purchase of reference and information booths is for establishment of them on tourist objects and routes of city of Kyiv
CPV: 32580000-2
Період постачання:
з 15 грудня 2016 по 30 грудня 2016
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2016 18:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2016 18:49 |
ТД_КIОСКИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги щодо програмного забезпечення
Дата подання: 26 жовтня 2016 16:40
Дата відповіді: 27 жовтня 2016 17:57
1. Які дії мусять відбуватись у випадку спрацювання датчика відкриття дверей (п. 2.1.4 Додатку 3)
2. Який функціонал покладається на «Прикладне ПЗ для моніторингу стану інфотерміналу та завантаження оновлень» (п. 2.1.5. Додактку 3)
3. Дати детальне роз’яснення щодо функціоналу "Сервісу Kyiv City Guide ; « (пункт 3.3. Додактку 3).
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваші питання повідомляємо:
1.Подія відкриття дверей при спрацюванні датчика повинна реєструватися програмним забезпеченням, передбаченим у п.2.1.5 Додатку 3. Інформація про час та місце події повинна негайно виводитись на монітор спостереження за станом інфотерміналів із звуковим сигналом.
2.Програмне забезпечення повинно вести реєстр встановлених терміналів, отримувати та реєструвати службові повідомлення від них (наприклад про відключення живлення або відкриття дверей та інші, доцільні повідомлення), надавати можливість централізовано змінювати вигляд початкової сторінки та проводити необхідне оновлення складових операційної системи та прикладного програмного забезпечення програмно-інформаційного комплексу "Туристичний термінал".
3.Функціонал «Сервісу Kyiv City Guide» має передбачати пряме цитування інформації із http://visitkyiv.travel з дотриманням вимог сайту.
1.Подія відкриття дверей при спрацюванні датчика повинна реєструватися програмним забезпеченням, передбаченим у п.2.1.5 Додатку 3. Інформація про час та місце події повинна негайно виводитись на монітор спостереження за станом інфотерміналів із звуковим сигналом.
2.Програмне забезпечення повинно вести реєстр встановлених терміналів, отримувати та реєструвати службові повідомлення від них (наприклад про відключення живлення або відкриття дверей та інші, доцільні повідомлення), надавати можливість централізовано змінювати вигляд початкової сторінки та проводити необхідне оновлення складових операційної системи та прикладного програмного забезпечення програмно-інформаційного комплексу "Туристичний термінал".
3.Функціонал «Сервісу Kyiv City Guide» має передбачати пряме цитування інформації із http://visitkyiv.travel з дотриманням вимог сайту.
Операційна система
Дата подання: 01 листопада 2016 18:46
Дата відповіді: 02 листопада 2016 16:20
Чи можливо в якості операційної системи для інфокіосків використати Ubuntu або Android на альтернативу вказаній в специфікації "операційній системі ОС Windows 7 або вище" або "ОС Лінукс"?
Відповідь: Шановний учасник! На ваше запитання щодо альтернативної можливості використання операційної системи
Ubunty відповідь "Так". Щодо можливості використання операційної системи Android відповідь "Ні".
Ubunty відповідь "Так". Щодо можливості використання операційної системи Android відповідь "Ні".
Дати поставки та дати аукціону
Дата подання: 11 листопада 2016 16:20
Дата відповіді: 15 листопада 2016 11:30
Згідно даних системи електронних закупівель дати поставки товару 15.12.2016-30.12.2016 року.
А дата аукціону визначена як 02.01.2017 року.
Виникає питання:
яким чином можлива поставка товару до проведення аукціону?
Припускаємо, що це помилка системи в розрахунку дати. Шановний Замовнику, внесіть будь ласка уточнення в дати аукціону та період поставки товару.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що дата аукціону визначається електронною системою автоматично, враховуючи максимальні строки розгляду документів, поданих для участі в торгах. Замовник не має технічної можливості змінювати дату аукціону. Оскільки закупівля має обмежені терміни реалізації, Замовник планує розгляд у максимально скорочені терміни, тож дата аукціону буде визначена після розміщення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Також варто відзначити, що період доставки визначено орієнтовно також через обмежені терміни закупівлі і може бути відтерміновано в залежності від термінів проведення процедури.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 грудня 2016
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, Київ обл., Київ, Соціалістична, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Телекарт - Прилад | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Сенсорні системи України | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" #05744797 |
Переможець |
4 949 910,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2016 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2016 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2016 16:39
|
договір 5.pdf | укладений |
19 грудня 2016 16:39
|