Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Житомирської міської гімназії № 3 за адресою: м. Житомир, вул. М.Грушевського,8
Очікувана вартість
33 309 313,40 UAH
UA-2016-10-25-000855-b e1ba5deafef4478397ccd03421331735
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Мамрай

+380969246107 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: Дмитро Мамрай
+380969246107
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
В Житомирській міській гімназії № 3 відбулося руйнування конструкцій будівлі навчального корпусу (корпус «А» будинок № 8). Згідно протоколу засідання від 12.07.16р. №44/06-16 експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій, затвердженою головою Державної служби України з надзвичайних ситуацій М.О.Чечоткіним, що відбулася в м. Київ, будівлю навчального корпусу «А» Житомирської міської гімназії №3 було класифіковано як надзвичайну техногенного характеру місцевого рівня. Відповідно до ч. 3 п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Зважаючи на наявність висновку Державної служби України з надзвичайних ситуацій є всі підстави для обрання переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2016 17:44
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі Житомирської міської гімназії № 3 за адресою: м. Житомир, вул. М.Грушевського,8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. М.Грушевського,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

25 жовтня 2016 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зодчество ЛТД"
#33643953
Переможець 33 025 062,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2016 17:44

Документи

08 листопада 2016 17:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2016 17:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зодчество ЛТД"
#33643953
33 025 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2016 17:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2018 16:18
д.у.до дог.№210.pdf зміни до договору
06 березня 2018 16:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 18:52
Додаткова угода №4 дог 210.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 18:51
Електронний підпис укладений
14 листопада 2016 15:10
ДОГОВІР гімназія Зодчество.doc укладений
14 листопада 2016 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п. 3.1, 4.1.1, та додатків 2,3.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п.3.1, п.4.1.1, п.10.1 та додатків №2, 3 до договору
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 33 025 062,00
UAH з ПДВ