Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильник консольний вуличний світлодіодний
Очікувана вартість
449 796,93 UAH
UA-2016-10-25-000559-c ● 6785edfe7c914a0887d56222c14ce094
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКУП «Міськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 33762344 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Р.Скалецького, буд.17 |
Контактна особа: |
Лобанов О. +380432550774 Vinmisksvet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2016 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2016 18:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2016 18:40 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2016 11:08 |
Очікувана вартість: | 449 796,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 248,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Світильник консольний вуличний світлодіодний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121 шт
Світильник консольний вуличний світлодіодний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21118, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Радіона Скалецького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 31527200-8 — Світильники зовнішнього освітлення
ДК 016:2010: 27.40.2 — Лампи та світильники
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2016 08:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2016 08:34 |
Договір_світильник.docx | |
25 жовтня 2016 18:29 |
додаток4.pdf | |
25 жовтня 2016 18:29 |
додаток3.pdf | |
25 жовтня 2016 18:29 |
додаток2.pdf | |
25 жовтня 2016 18:29 |
додаток1.pdf | |
25 жовтня 2016 18:29 |
ТД_світильники.pdf |
27 жовтня 2016 08:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 жовтня 2016 08:34 |
Договір_світильник.docx
|
|||
25 жовтня 2016 18:29 |
додаток4.pdf
|
|||
25 жовтня 2016 18:29 |
додаток3.pdf
|
|||
25 жовтня 2016 18:29 |
додаток2.pdf
|
|||
25 жовтня 2016 18:29 |
додаток1.pdf
|
|||
25 жовтня 2016 18:29 |
ТД_світильники.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
не открівается ТД_світильники
Дата подання: 26 жовтня 2016 11:28
Дата відповіді: 27 жовтня 2016 08:17
не открівается ТД_світильники
Відповідь: У відповідності до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" замовником через авторизований електроний майданчик оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом,тендерну документацію у сканованому вигляді. Файл ТД-світильники у форматі *.pdf
Запитання по номенклатурі
Дата подання: 28 жовтня 2016 13:14
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 16:33
Відповідно до Розділу III
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю
чітко не прописано, що Замовник оприлюднює інформацію про закупвлю Файл ТД-світильники у форматі *.pdf, тому будь ласка оприлюдніть інформацію у форматі Word здя зручності формування пропозиції.
Відповідь: У відповідності до ч.1 ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Крім того, замовником забезпечено вимоги ч.5 ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним.
загальні питання
Дата подання: 28 жовтня 2016 17:01
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 17:24
Але в Законі не зазначено що Замовник може подавати тендерну документацію саме у сканованому вигляді, Файл ТД-світильники у форматі *.pdf
Відповідь: Але не зазначено і щодо формату *.doc чи будь-яких інших форматів. Наголошую, що замовником забезпечено вимоги ч.5 ст10 щодо вільного доступу до інформації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-25-000559-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВАТТ.ЮА, Код ЄДРПОУ:40807357
Дата подання: 28 жовтня 2016 22:05
Усунення порушень щодо технічних вимог
Прохання розглянути Звернення та усунути дискримінаційні умови для проведення тендерних торгів на рівних правах для всіх учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2016 16:08
Стаття 3. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі по тексту-Закон) одним із принципів здійснення закупівель визначає недискримінацію учасників.
«Дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель – суб’єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Але в п.5 тендерної документації даної закупівлі зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Разом з тим, для забезпечення вимог ч.2, ст.5 Закону щодо вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю та у відповідності до ч.5, ст.10 Закону інформацію про закупівлю було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований майданчик. Доступ до вказаної інформації є безоплатним та вільним.
Крім того, замовником на виконанням вимог ст.ст. 10, 22, 31 Закону під час розміщення інформації про закупівлю на веб-порталі було розміщено тендерну документацію з додатками. В додатку 1: технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристика (технічне завдання) на закупівлю: світильник консольний вуличний світлодіодний наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та зазначено: «Всі посилання на конкретні торговельні марки (марку) чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації вважати вираз «або еквівалент».
Тому вимоги до предмету закупівлі не можуть вважатися дискримінацією.
«Дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель – суб’єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Але в п.5 тендерної документації даної закупівлі зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Разом з тим, для забезпечення вимог ч.2, ст.5 Закону щодо вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю та у відповідності до ч.5, ст.10 Закону інформацію про закупівлю було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований майданчик. Доступ до вказаної інформації є безоплатним та вільним.
Крім того, замовником на виконанням вимог ст.ст. 10, 22, 31 Закону під час розміщення інформації про закупівлю на веб-порталі було розміщено тендерну документацію з додатками. В додатку 1: технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристика (технічне завдання) на закупівлю: світильник консольний вуличний світлодіодний наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та зазначено: «Всі посилання на конкретні торговельні марки (марку) чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації вважати вираз «або еквівалент».
Тому вимоги до предмету закупівлі не можуть вважатися дискримінацією.
Номер вимоги: UA-2016-10-25-000559-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕСЛА ЗЕТ", Код ЄДРПОУ:36186964
Дата подання: 30 жовтня 2016 15:30
Порушення Додатку 1
Тендерному комітету МКУП «Міськсвітло»
м. Вінниця,
вул. Р. Скалецького, буд.17
Замовником МКУП «Міськсвітло» оголошено процедуру закупівлі – "ДК 016:2010:27.40.2 – лампи та світильники, ДК 021:2015:31527200-8 – світильники зовнішнього освітлення" - предметом закупівлі є світильник консольний вуличний світлодіодний.
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити посилання на конкретний тип предмета закупівлі, а повинно бути описано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.Стосовно Додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристики» вважаємо, що порушено наші права, як виробника згідно Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Технічне завдання містить чітко встановлені параметри: кількість лінз, габаритні розміри, вага, що свідчить про закупівлю у конкретно обраного виробника (ділера). Провівши аналіз та мотіторинг ринку постачальників та виробників світлодіодних світильників, можемо з певненістю зазначити, що Замовником Додаток 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристики» розроблано під конкретного виробника, а саме, «ПромАвтоматика Винница», на сайті якого зазначені світлодіодні світильники з даними технічними характеристиками.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, Замовник порушив вимоги ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: встановив дискримінаційні вимоги, які усувають здорову конкуренцію учасників та задовольняють інтереси одного учасника.
Вважаємо, що технічне завдання складено з порушеннями та є дискримінаційним для інших учасників процедури закупівлі. Просимо внести зміни до технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
м. Вінниця,
вул. Р. Скалецького, буд.17
Замовником МКУП «Міськсвітло» оголошено процедуру закупівлі – "ДК 016:2010:27.40.2 – лампи та світильники, ДК 021:2015:31527200-8 – світильники зовнішнього освітлення" - предметом закупівлі є світильник консольний вуличний світлодіодний.
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити посилання на конкретний тип предмета закупівлі, а повинно бути описано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.Стосовно Додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристики» вважаємо, що порушено наші права, як виробника згідно Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Технічне завдання містить чітко встановлені параметри: кількість лінз, габаритні розміри, вага, що свідчить про закупівлю у конкретно обраного виробника (ділера). Провівши аналіз та мотіторинг ринку постачальників та виробників світлодіодних світильників, можемо з певненістю зазначити, що Замовником Додаток 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристики» розроблано під конкретного виробника, а саме, «ПромАвтоматика Винница», на сайті якого зазначені світлодіодні світильники з даними технічними характеристиками.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, Замовник порушив вимоги ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: встановив дискримінаційні вимоги, які усувають здорову конкуренцію учасників та задовольняють інтереси одного учасника.
Вважаємо, що технічне завдання складено з порушеннями та є дискримінаційним для інших учасників процедури закупівлі. Просимо внести зміни до технічного завдання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2016 16:07
Стаття 3. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі по тексту-Закон) одним із принципів здійснення закупівель визначає недискримінацію учасників.
«Дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель – суб’єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Але в п.5 тендерної документації даної закупівлі зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Разом з тим, для забезпечення вимог ч.2, ст.5 Закону щодо вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю та у відповідності до ч.5, ст.10 Закону інформацію про закупівлю було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований майданчик. Доступ до вказаної інформації є безоплатним та вільним.
Крім того, замовником на виконанням вимог ст.ст. 10, 22, 31 Закону під час розміщення інформації про закупівлю на веб-порталі було розміщено тендерну документацію з додатками. В додатку 1: технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристика (технічне завдання) на закупівлю: світильник консольний вуличний світлодіодний наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та зазначено: «Всі посилання на конкретні торговельні марки (марку) чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації вважати вираз «або еквівалент».
Тому вимоги до предмету закупівлі не можуть вважатися дискримінацією.
«Дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель – суб’єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Але в п.5 тендерної документації даної закупівлі зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Разом з тим, для забезпечення вимог ч.2, ст.5 Закону щодо вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю та у відповідності до ч.5, ст.10 Закону інформацію про закупівлю було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований майданчик. Доступ до вказаної інформації є безоплатним та вільним.
Крім того, замовником на виконанням вимог ст.ст. 10, 22, 31 Закону під час розміщення інформації про закупівлю на веб-порталі було розміщено тендерну документацію з додатками. В додатку 1: технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристика (технічне завдання) на закупівлю: світильник консольний вуличний світлодіодний наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та зазначено: «Всі посилання на конкретні торговельні марки (марку) чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації вважати вираз «або еквівалент».
Тому вимоги до предмету закупівлі не можуть вважатися дискримінацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2016 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Екотекс-Україна" |
173 497,06
UAH з ПДВ
|
173 497,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" |
275 154,00
UAH з ПДВ
|
275 154,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Промавтоматика Вінниця" |
381 302,46
UAH з ПДВ
|
344 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА" |
435 600,00
UAH з ПДВ
|
354 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВАТТ.ЮА |
445 328,40
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "Радій" |
411 642,00
UAH з ПДВ
|
411 642,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Екотекс-Україна" #37153498 |
Відхилено |
173 497,06
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2016 17:22
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" #37140255 |
Відхилено |
275 154,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2016 08:51
|
ТОВ "Промавтоматика Вінниця" #34849153 |
Переможець |
344 850,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2016 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2016 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2016 17:42
|
договор.pdf | укладений |
28 листопада 2016 17:42
|