Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

масло вершкове фасоване
butter packed
Очікувана вартість
13 274 263,51 UAH
UA-2016-10-25-000093-c c209908ca6ae45c09435d4757ea963c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Золотко Катерина Андріївна

+380487763024 zolotko2001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Контактна особа: Золотко Катерина Андріївна
+380487763024
zolotko2001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science of the Odessa City Council
National ID: 02145398
Contact point: Zolotko Kateryna Andriivna
+380487763024
zolotko2001@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2016 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2016 10:34
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2016 10:34
Очікувана вартість: 13 274 263,51 UAH з ПДВ
Publication date: 25 жовтня 2016 10:29
Enquiries until: 26 листопада 2016 10:34
Complaints submission until: до 02 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 грудня 2016 10:34

Information

Estimated total value: 13 274 264 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

24 листопада 2016 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2016 15:04
перелік змін до документації.doc
24 листопада 2016 15:04
Масло зміни.doc
21 листопада 2016 12:34
Технічні вимоги.doc
21 листопада 2016 12:34
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
21 листопада 2016 12:34
Додаток 1 Проект договору.doc
24 листопада 2016 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2016 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2016 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2016 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2016 15:04
перелік змін до документації.doc
21 листопада 2016 12:34
перелік змін до документації.doc
27 жовтня 2016 14:03
перелік змін до документації.doc
24 листопада 2016 15:04
Масло зміни.doc
21 листопада 2016 12:34
Масло зміни.doc
27 жовтня 2016 14:03
Масло зміни.doc
25 жовтня 2016 10:30
Масло +.doc
21 листопада 2016 12:34
Технічні вимоги.doc
25 жовтня 2016 10:30
Технічні вимоги.doc
21 листопада 2016 12:34
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
25 жовтня 2016 10:30
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
21 листопада 2016 12:34
Додаток 1 Проект договору.doc
25 жовтня 2016 10:30
Додаток 1 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо можливості здійснення постачання продукції безпосередньо автотранспортом та силами Виробника харчових продуктів або Перевізника на підставі договору поставки чи перевезення
Дата подання: 04 листопада 2016 18:12
Дата відповіді: 07 листопада 2016 11:22
Виникає питання щодо можливості здійснення поставок безпосередньо від виробника його автотранспортом та/або транспортом Перевізника на підставі Договору перевезення. Процедура поставки на таких умовах відбуватиметься таким чином: • Завантаження продукції на складі виробника; • Транспортування продукції зі складу Виробника до пункту призначення, встановленого Замовником у тендерній документації (Договорі про закупівлю) • Розвантаження продукції в пункті призначення. За умови здійснення таких поставок, пришвидшується постачання продуктів харчування Замовнику. Відповідно до умов Договору, здійснюється поставка товару Замовнику без розвантаження продукції на будь-якому складі по шляху слідування продукції, з дотриманням усіх ветеринарно-санітарних та температурних вимог. Єдиним місцем зберігання продукції на шляху до Замовника є склад виробника. Оскільки договори про надання послуг, якими є Договори поставки та перевезення мають іншу юридичну природу, ніж майнові відносини власності чи користування (наприклад за Договором оренди), виникає питання щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази для здійснення таких поставок Замовнику. Просимо надати відповідь щодо можливості здійснення постачання продукції безпосередньо автотранспортом та силами Виробника харчових продуктів або Перевізника на підставі договору поставки чи перевезення.. Чи є підтвердженням можливості виконання поставок продукції надання у складі пропозиції копії договору поставки з виробником (або договору про надання послуг з перевезення), копій свідоцтв про реєстрацію на автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає саме від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про іх (учасників) відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Враховуючи, що тендерна документація складена відповідно з чинним законодавством, Учасник , повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним умовам.
щодо можливості залучення до поставок водіїв автотранспорту Виробника
Дата подання: 04 листопада 2016 18:13
Дата відповіді: 07 листопада 2016 11:22
В разі здійснення прямих поставок від заводу-виробника його силами та транспортом, Працівники Учасника не залучаються до виконання перевезень. Просимо надати відповідь щодо відповідності вимогам Замовника Учасника, який залучає до виконання постачання працівників Виробника на підставі укладеного договору поставки (без додатково укладеного договору перевезення)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає саме від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про іх (учасників) відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід .
Враховуючи, що тендерна документація складена відповідно з чинним законодавством, Учасник , повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним умовам, у тому числі наявність працівників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-25-000093-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК", Код ЄДРПОУ:39530314
Дата подання: 04 листопада 2016 18:11
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації, усунення дискримінаційних вимог
Вимагаємо:
1. Проведення аудиту відповідності вимог тендерної документації вимогам чинного законодавства.
2. Внесення зміни до тендерної документації, спрямованих на усунення вимог, які містять дискримінаційний характер або тих, що не відповідають чинному законодавству.
Детальна інформація викладена у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2016 16:43
Відповідь на Вашу вимогу додається у листі
Номер вимоги: UA-2016-10-25-000093-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мокєєвцева Валентина Павлівна", Код ЄДРПОУ:1940222704
Дата подання: 23 листопада 2016 13:59
Лист вимога щодо тендерної документації
Лист вимога щодо тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2016 14:05
Відповідь на Ваш лист додається

Документи подані скаржником

04 листопада 2016 18:11
Skarga Odessa.pdf

Документи

09 листопада 2016 16:42
ЗИСК ответ.PDF

Документи подані скаржником

23 листопада 2016 13:59
тендерний лист0002.jpg
23 листопада 2016 13:59
тендерний лист0001.jpg

Документи

24 листопада 2016 14:03
лист

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: заклади освіти Суворовського району м. Одеси
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 391 970,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21 959,85 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 131759.1 UAH


Title: the education establishments of Suvorovskyi District of Odessa
Current status: Complete
Estimated total value: 4 391 970,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 959,85 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 22 грудня 2016 13:39
Auction planned date: 22 грудня 2016 13:39
Закінчення: 22 грудня 2016 14:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

33000 кг
масло вершкове фасоване
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
ДК 016:2010: 10.51.3 — Масло вершкове та молочні пасти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти Суворовського району м. Одеси
Дата доставки: 03 січня 2017  —  31 грудня 2017

butter packed
CPV: 15530000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2016
UA-2016-10-25-000093-cc209908ca6ae45c09435d4757ea963c4
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Учасник Документи Рішення
ТОВ ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 грудня 2016 13:21
протокол розгляду
16 грудня 2016 13:24
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2016 16:52
Електронний підпис
05 грудня 2016 16:52
Електронний підпис
05 грудня 2016 16:15
МТБ-документы_compressed.pdf
05 грудня 2016 10:11
Електронний підпис
05 грудня 2016 10:11
Електронний підпис
02 грудня 2016 16:32
Гарантія 4.zip
02 грудня 2016 16:31
Сан обробка.PDF
30 листопада 2016 10:25
Устав.pdf
30 листопада 2016 10:25
Тех умови 4.PDF
30 листопада 2016 10:25
Справки.pdf
30 листопада 2016 10:25
МТБ-документы_compressed.pdf
30 листопада 2016 10:24
Договор.pdf
30 листопада 2016 10:24
Ціна 4.PDF
30 листопада 2016 10:24
Документ якість.pdf

Документи

16 грудня 2016 13:21
протокол розгляду
16 грудня 2016 13:23
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2016 16:29
Електронний підпис
05 грудня 2016 16:29
Електронний підпис
02 грудня 2016 17:15
лот 4 гарантии.zip
02 грудня 2016 17:14
лот 4 Суворов.pdf
02 грудня 2016 17:14
документи якості.pdf
02 грудня 2016 17:14
7. техничні вимоги.pdf
02 грудня 2016 17:14
3. транспорт.pdf
02 грудня 2016 17:14
2. опис склада.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ

ТОВ Проект Інвест ХХІ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2016 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ 4 389 660,00
UAH з ПДВ
4 389 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ 4 391 640,00
UAH з ПДВ
4 391 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2016 16:29
Електронний підпис
05 грудня 2016 16:29
Електронний підпис
02 грудня 2016 17:15
лот 4 гарантии.zip
02 грудня 2016 17:14
лот 4 Суворов.pdf
02 грудня 2016 17:14
документи якості.pdf
02 грудня 2016 17:14
7. техничні вимоги.pdf
02 грудня 2016 17:14
3. транспорт.pdf
02 грудня 2016 17:14
2. опис склада.pdf

Публічні документи

05 грудня 2016 16:52
Електронний підпис
05 грудня 2016 16:52
Електронний підпис
05 грудня 2016 16:15
МТБ-документы_compressed.pdf
05 грудня 2016 10:11
Електронний підпис
05 грудня 2016 10:11
Електронний підпис
02 грудня 2016 16:32
Гарантія 4.zip
02 грудня 2016 16:31
Сан обробка.PDF
30 листопада 2016 10:25
Устав.pdf
30 листопада 2016 10:25
Тех умови 4.PDF
30 листопада 2016 10:25
Справки.pdf
30 листопада 2016 10:25
МТБ-документы_compressed.pdf
30 листопада 2016 10:24
Договор.pdf
30 листопада 2016 10:24
Ціна 4.PDF
30 листопада 2016 10:24
Документ якість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проект Інвест ХХІ

ТОВ ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проект Інвест ХХІ
#32521649
Переможець 4 389 660,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2016 12:23

Документи

26 грудня 2016 12:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2016 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ
#32521649
4 389 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2016 12:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 12:02
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 12:00
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 14:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 09:40
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 12:41
Електронний підпис укладений
24 листопада 2017 09:38
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2017 09:22
Електронний підпис укладений
13 квітня 2017 14:27
Електронний підпис укладений
14 лютого 2017 09:51
Електронний підпис укладений
06 січня 2017 12:27
договір укладений
06 січня 2017 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2017 — 30 березня 2018
Сума оплати за договором: 3 915 430,51
UAH з ПДВ