масло вершкове фасоване
butter packed
Очікувана вартість
13 274 263,51 UAH
UA-2016-10-25-000093-c c209908ca6ae45c09435d4757ea963c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження замовника: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Контактна особа замовника: Золотко Катерина Андріївна
+380487763024
zolotko2001@ukr.net
Official name: Department of Education and Science of the Odessa City Council
National ID: 02145398
Contact point: Zolotko Kateryna Andriivna
+380487763024
zolotko2001@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2016 10:34
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2016 10:34
Очікувана вартість: 13 274 263,51 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 398 227,90 UAH
Publication date: 25 жовтня 2016 10:29
Enquiries until: 26 листопада 2016 10:34
Complaints submission until: до 02 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 грудня 2016 10:34

Information

Estimated total value: 13 274 264 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

24 листопада 2016 15:06
Електронний цифровий підпис
24 листопада 2016 15:04
перелік змін до документації.doc
24 листопада 2016 15:04
Масло зміни.doc
21 листопада 2016 12:34
Технічні вимоги.doc
21 листопада 2016 12:34
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
21 листопада 2016 12:34
Додаток 1 Проект договору.doc
24 листопада 2016 15:06
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2016 12:37
Електронний цифровий підпис
27 жовтня 2016 14:06
Електронний цифровий підпис
25 жовтня 2016 10:32
Електронний цифровий підпис
24 листопада 2016 15:04
перелік змін до документації.doc
21 листопада 2016 12:34
перелік змін до документації.doc
27 жовтня 2016 14:03
перелік змін до документації.doc
24 листопада 2016 15:04
Масло зміни.doc
21 листопада 2016 12:34
Масло зміни.doc
27 жовтня 2016 14:03
Масло зміни.doc
25 жовтня 2016 10:30
Масло +.doc
21 листопада 2016 12:34
Технічні вимоги.doc
25 жовтня 2016 10:30
Технічні вимоги.doc
21 листопада 2016 12:34
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
25 жовтня 2016 10:30
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
21 листопада 2016 12:34
Додаток 1 Проект договору.doc
25 жовтня 2016 10:30
Додаток 1 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо можливості здійснення постачання продукції безпосередньо автотранспортом та силами Виробника харчових продуктів або Перевізника на підставі договору поставки чи перевезення
Дата подання: 04 листопада 2016 18:12
Дата відповіді: 07 листопада 2016 11:22
Виникає питання щодо можливості здійснення поставок безпосередньо від виробника його автотранспортом та/або транспортом Перевізника на підставі Договору перевезення. Процедура поставки на таких умовах відбуватиметься таким чином: • Завантаження продукції на складі виробника; • Транспортування продукції зі складу Виробника до пункту призначення, встановленого Замовником у тендерній документації (Договорі про закупівлю) • Розвантаження продукції в пункті призначення. За умови здійснення таких поставок, пришвидшується постачання продуктів харчування Замовнику. Відповідно до умов Договору, здійснюється поставка товару Замовнику без розвантаження продукції на будь-якому складі по шляху слідування продукції, з дотриманням усіх ветеринарно-санітарних та температурних вимог. Єдиним місцем зберігання продукції на шляху до Замовника є склад виробника. Оскільки договори про надання послуг, якими є Договори поставки та перевезення мають іншу юридичну природу, ніж майнові відносини власності чи користування (наприклад за Договором оренди), виникає питання щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази для здійснення таких поставок Замовнику. Просимо надати відповідь щодо можливості здійснення постачання продукції безпосередньо автотранспортом та силами Виробника харчових продуктів або Перевізника на підставі договору поставки чи перевезення.. Чи є підтвердженням можливості виконання поставок продукції надання у складі пропозиції копії договору поставки з виробником (або договору про надання послуг з перевезення), копій свідоцтв про реєстрацію на автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає саме від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про іх (учасників) відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Враховуючи, що тендерна документація складена відповідно з чинним законодавством, Учасник , повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним умовам.
щодо можливості залучення до поставок водіїв автотранспорту Виробника
Дата подання: 04 листопада 2016 18:13
Дата відповіді: 07 листопада 2016 11:22
В разі здійснення прямих поставок від заводу-виробника його силами та транспортом, Працівники Учасника не залучаються до виконання перевезень. Просимо надати відповідь щодо відповідності вимогам Замовника Учасника, який залучає до виконання постачання працівників Виробника на підставі укладеного договору поставки (без додатково укладеного договору перевезення)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає саме від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про іх (учасників) відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід .
Враховуючи, що тендерна документація складена відповідно з чинним законодавством, Учасник , повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним умовам, у тому числі наявність працівників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-25-000093-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК", Код ЄДРПОУ:39530314
Дата подання: 04 листопада 2016 18:11
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації, усунення дискримінаційних вимог
Вимагаємо:
1. Проведення аудиту відповідності вимог тендерної документації вимогам чинного законодавства.
2. Внесення зміни до тендерної документації, спрямованих на усунення вимог, які містять дискримінаційний характер або тих, що не відповідають чинному законодавству.
Детальна інформація викладена у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2016 16:43
Відповідь на Вашу вимогу додається у листі
Номер вимоги: UA-2016-10-25-000093-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мокєєвцева Валентина Павлівна", Код ЄДРПОУ:1940222704
Дата подання: 23 листопада 2016 13:59
Лист вимога щодо тендерної документації
Лист вимога щодо тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2016 14:05
Відповідь на Ваш лист додається

Документи подані скаржником

04 листопада 2016 18:11
Skarga Odessa.pdf

Документи

09 листопада 2016 16:42
ЗИСК ответ.PDF

Документи подані скаржником

23 листопада 2016 13:59
тендерний лист0002.jpg
23 листопада 2016 13:59
тендерний лист0001.jpg

Документи

24 листопада 2016 14:03
лист

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: заклади освіти Київського району м. Одеси
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 327 250,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 636,25 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99 817,50 UAH


Title: the education establishments of Kyivskyi District of Odessa
Current status: Complete
Estimated total value: 3 327 250,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 16 636,25 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 99 817,50 UAH

Аукціон

Початок: 22 грудня 2016 12:21
Auction planned date: 22 грудня 2016 12:21
Закінчення: 22 грудня 2016 12:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25000 кг.
масло вершкове фасоване
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
ДК 016:2010: 10.51.3 — Масло вершкове та молочні пасти
Доставка: 65000, Одеська область, Одеса, заклади освіти Київського району м. Одеси
Дата доставки: 03 січня 2017  —  31 грудня 2017

butter packed
CPV: 15530000-2

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2016
UA-2016-10-25-000093-cc209908ca6ae45c09435d4757ea963c4
Найменування замовника: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження замовника: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Учасник Документи Рішення
ТОВ ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 грудня 2016 13:17
протокол розгляду
16 грудня 2016 13:20
sign.p7s

Публічні документи

05 грудня 2016 16:52
sign.p7s
05 грудня 2016 16:52
sign.p7s
05 грудня 2016 16:15
МТБ-документы_compressed.pdf
05 грудня 2016 10:11
sign.p7s
05 грудня 2016 10:11
sign.p7s
02 грудня 2016 16:31
Гарантія 1.zip
02 грудня 2016 16:31
Сан обробка.PDF
30 листопада 2016 10:25
Устав.pdf
30 листопада 2016 10:25
Тех умови 1.PDF
30 листопада 2016 10:25
Справки.pdf
30 листопада 2016 10:25
МТБ-документы_compressed.pdf
30 листопада 2016 10:24
Договор.pdf
30 листопада 2016 10:24
Ціна 1.PDF
30 листопада 2016 10:24
Документ якість.pdf

Документи

16 грудня 2016 13:18
протокол розгляду
16 грудня 2016 13:21
sign.p7s

Публічні документи

05 грудня 2016 16:29
sign.p7s
05 грудня 2016 16:29
sign.p7s
02 грудня 2016 17:14
лот 1 гарантии.zip
02 грудня 2016 17:14
лот 1 Київськ.pdf
02 грудня 2016 17:14
документи якості.pdf
02 грудня 2016 17:14
7. техничні вимоги.pdf
02 грудня 2016 17:14
3. транспорт.pdf
02 грудня 2016 17:14
2. опис склада.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2016 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ 3 327 000,00
UAH з ПДВ
3 327 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ 3 325 500,00
UAH з ПДВ
3 325 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2016 16:52
sign.p7s
05 грудня 2016 16:52
sign.p7s
05 грудня 2016 16:15
МТБ-документы_compressed.pdf
05 грудня 2016 10:11
sign.p7s
05 грудня 2016 10:11
sign.p7s
02 грудня 2016 16:31
Гарантія 1.zip
02 грудня 2016 16:31
Сан обробка.PDF
30 листопада 2016 10:25
Устав.pdf
30 листопада 2016 10:25
Тех умови 1.PDF
30 листопада 2016 10:25
Справки.pdf
30 листопада 2016 10:25
МТБ-документы_compressed.pdf
30 листопада 2016 10:24
Договор.pdf
30 листопада 2016 10:24
Ціна 1.PDF
30 листопада 2016 10:24
Документ якість.pdf

Публічні документи

05 грудня 2016 16:29
sign.p7s
05 грудня 2016 16:29
sign.p7s
02 грудня 2016 17:14
лот 1 гарантии.zip
02 грудня 2016 17:14
лот 1 Київськ.pdf
02 грудня 2016 17:14
документи якості.pdf
02 грудня 2016 17:14
7. техничні вимоги.pdf
02 грудня 2016 17:14
3. транспорт.pdf
02 грудня 2016 17:14
2. опис склада.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проект Інвест ХХІ
#32521649
Переможець 3 325 500,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2016 12:21

Документи

26 грудня 2016 12:20
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2016 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ
#32521649
3 325 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2016 12:20
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 січня 2017 12:25
договір укладений
06 січня 2017 10:51
sign.p7s зміни до договору
02 квітня 2018 10:20
sign.p7s зміни до договору
02 квітня 2018 10:19
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2017 15:54
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2017 11:29
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2017 12:12
sign.p7s зміни до договору
06 жовтня 2017 12:53
sign.p7s зміни до договору
13 квітня 2017 14:22
sign.p7s зміни до договору
16 березня 2017 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2017 — 30 березня 2018
Сума оплати за договором: 3 431 822,21
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку