Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт ЗОШ І-ІІ ступеня (заміна віконних блоків) по вул. Центральна, 1 в селі Жовтневе Первомайського району Миколаївської області»
Очікувана вартість
850 149,00 UAH
UA-2016-10-24-000985-b a3ae523599ad427283cd053b42ab8939
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сахарова Марія Вікторівна

+380516142139 osvita.2014@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144915
Вебсайт: http://www.raiosvita.com.ua
Місцезнаходження: 55222, Україна , Миколаївська обл., Первомайський район селище міського типу Підгородна, вулиця Шкільна, 88
Контактна особа: Сахарова Марія Вікторівна
+380516142139
osvita.2014@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2016 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2016 16:00
Початок аукціону: 02 листопада 2016 11:07
Очікувана вартість: 850 149,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 251,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт ЗОШ І-ІІ ступеня (заміна віконних блоків) по вул. Центральна, 1 в селі Жовтневе Первомайського району Миколаївської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55275, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, село Жовтневе, вул. Центральна, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 41.00.4 — Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2016 08:51
технічні данні.docx
27 жовтня 2016 08:51
Конфигурация 2(1).jpg
27 жовтня 2016 08:51
Конфигурация 1.jpg
27 жовтня 2016 08:51
dogovir.docx
24 жовтня 2016 15:56
оголошення.doc
24 жовтня 2016 15:56
Attachments креслення 2016-10-20_10-24-41.zip
24 жовтня 2016 15:56
Attachments смета 2016-10-20_10-23-57.zip
24 жовтня 2016 15:56
експертний звіт.pdf
27 жовтня 2016 08:51
технічні данні.docx
27 жовтня 2016 08:51
Конфигурация 2(1).jpg
27 жовтня 2016 08:51
Конфигурация 1.jpg
27 жовтня 2016 08:51
dogovir.docx
24 жовтня 2016 15:56
dogovir.docx
24 жовтня 2016 15:56
оголошення.doc
24 жовтня 2016 15:56
Attachments креслення 2016-10-20_10-24-41.zip
24 жовтня 2016 15:56
Attachments смета 2016-10-20_10-23-57.zip
24 жовтня 2016 15:56
експертний звіт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 25 жовтня 2016 13:14
Дата відповіді: 26 жовтня 2016 12:04
1.Для визначення вартості вікон важливо знати не лише розмір коробки,а і конфігурацію ( глухі чи відкривні це вікна) та мати креслення вікон, ,тобто потрібно правильно вирахувати скільки профілю та розміри склопакетів. В проекті повинні бути креслення цих вікон. 2. Чи правильно ми зрозуміли ,що роботи з оздоблення виконуються тільки всередині приміщення.Обсяги робіт по наружних відкосах не заплановано
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Креслення щодо конфігурації вікон на даний час доробляються проектною організацією та будуть опубліковані до кінця робочого дня.
2. У загальній пояснювальній записці до проекту вказано, що буде ремонт внутрішніх та зовнішніх віконних відкосів, а в кошторисному розрахунку такі роботи не передбачені. Але так як школа має зовнішні стіни будівлі з білої селікатної цегли професійний демонтаж вікон не завдасть значного руйнування зовнішніх віконних відкосів.
Запитання по договору
Дата подання: 26 жовтня 2016 20:18
Дата відповіді: 27 жовтня 2016 08:52
ДОГОВІР № ______ на виконання ремонтних робіт «___» _________ 201__р. Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації в особі начальника відділу освіти Кравцової Н.М., що діє на основі Положення, далі - «Замовник», з однієї сторони, та _____________________________________________________________ далі - «Підрядник», в особі ______________________________, що діє на основі ___________________________________ з іншої сторони, (далі спільно іменовані - «Сторони»), уклали цей Договір про нижчезазначене: 1. Загальні положення 1.1. Цей Договір укладено на основі вимог Цивільного кодексу України, Господарського Кодексу України, Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та інших нормативно-правових актів України. 2. Предмет договору 2.1. За цим Договором Підрядник зобов’язується своїми та залученими силами і засобами виконати ремонтні роботи за проектом «Капітальний ремонт ЗОШ І-ІІ ступеня (заміна віконних блоків) по вул. Центральна, 1 в селі Жовтневе Первомайського району Миколаївської області» та здати роботи Замовнику у встановлений строк відповідно до проектно-кошторисної документації і календарного графіку виконання робіт, а Замовник зобов’язується передати Підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти виконані роботи і оплатити їх на умовах та в строки, які вказані в цьому Договорі. 3. Строки виконання робіт 3.1. Підрядник розпочне виконання робіт з дня одержання від Замовника підписаного Договору та надходження попередньої оплати, передбаченої цим Договором. 3.2. Роботи будуть виконані в строк до 31 грудня 2016 року. 3.3. Датою закінчення робіт вважається дата підписання Акту приймання виконаних робіт. 3.4. Строки виконання робіт можуть бути переглянуті в разі дій незалежних від Підрядника обставин. А саме: 4. Права та обов'язки Сторін. 4.1. Замовник за цим Договором має право: 4.1.1. Здійснювати контроль т
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оновлену версію договору завантажено 27.10.2016 року
ФОРМА ПРОПОЗИЦІІ
Дата подання: 27 жовтня 2016 13:27
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 10:34
В оголошенні зазначено: 4.2. Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Ііт.д.. 2,але Вами не викладено форму пропозиціі .Чи цей документ кожен учасник може викладати в будь-якій формі,тоді зазначте які питання повинні бути висвітлені в цьому документі.
Відповідь: Достатньо надати лише документи , які зазначені у п.п. 4.2. оголошення.
Запитання до відповыдності обсягів в дефектному акті та в кресленнях та технічному описі
Дата подання: 27 жовтня 2016 15:50
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 10:37
Згідно дефектного акту Заповнення віконних блоків площею до 3м2 вказано обсяг 52,6м2,якщо порахувати по кресленням та по технічному опису ,то виходить-61,08м2 Вкажіть будь-ласка,які обсяги правильні,бо загальна кількість вікон збігається зі специфікацією 138,а обсяги на 9м2 різняться
Відповідь: Креслення виконані приблизно, тому треба орієнтуватись на обсяги, які вказані в кошторисній документації.
Уточнення
Дата подання: 27 жовтня 2016 22:00
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 10:50
Уважно перечитайте експертний звіт 3аявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 09.03,2015 р. ,а нижче по тексту Загапьна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 09.03.2016р. складає 882,708 тис.грн Яка дата є правильною? Вам потрібно звернутись до експертів про внесення змін до експертного звіту, Тому вважаємо,що Ви не можете з невідповідністю в документах проводити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Правильною датою є - 09.03.2016р. Дякую за зауваження! Відділ освіти звернеться до ДП "Укрдержбудекспертизи" з проханням виправити помилку.
уточнення
Дата подання: 27 жовтня 2016 22:08
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 10:44
Як Замовник планує надати Підряднику майданчик для виконання робіт. Адже в процесі робіт буде багато пилу,бруду,крім того примінятимуться електроінструменти та обладнання ,які створюватимуть шумові вібраціі,не лише в якомусь одному приміщенні,а у всій будівлі.Чи можливо на період проведення робіт Ви плануєте призупинити навчальний процес? Взагалі такі роботи бажано проводити в період канікул
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Данні питання будуть вирішуватись перед початком робіт при узгодженні з керівництвом.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2016 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Європа-Строй 799 900,00
UAH з ПДВ
759 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДЕКОР-МЕГАБУД 819 000,00
UAH з ПДВ
760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕРЕПЕЛИЦЯ МАКСИМ ІВАНОВИЧ" 850 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" 850 100,00
UAH з ПДВ
850 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2016 11:18
докумен.rar
01 листопада 2016 11:18
Форма пропозиції 001.jpg

Публічні документи

01 листопада 2016 11:43
Статут.PDF
01 листопада 2016 11:43
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2016 14:25
Рисунок (3).jpg
31 жовтня 2016 14:25
Рисунок (4).jpg
31 жовтня 2016 14:25
Рисунок (2).jpg
31 жовтня 2016 14:21
Вытяг2.jpg
31 жовтня 2016 14:21
Вытяг.jpg
31 жовтня 2016 14:21
Св-во единого налога .jpg
31 жовтня 2016 14:21
Рисунок (8).jpg
31 жовтня 2016 14:21
Рисунок (6).jpg
31 жовтня 2016 14:21
Реквизиты Перепелицы.doc
31 жовтня 2016 14:21
Рисунок (5).jpg
31 жовтня 2016 14:20
Рисунок (7).jpg
31 жовтня 2016 14:20
Рисунок.jpg

Публічні документи

31 жовтня 2016 14:45
Фауна свидет. о НДС.pdf
31 жовтня 2016 14:45
технич паспорт 753_1.jpg
31 жовтня 2016 14:45
Статут Фауна.PDF
31 жовтня 2016 14:44
Сертифікат склопакети.pdf
31 жовтня 2016 14:44
сертификат 2018(1).pdf
31 жовтня 2016 14:44
пропозиція.PDF
31 жовтня 2016 14:44
Наказ.PDF
31 жовтня 2016 14:44
Гигиена new.jpg
31 жовтня 2016 14:44
Гигиена new 1.jpg
31 жовтня 2016 14:44
витяг з ЄДРПОУ.PDF
31 жовтня 2016 14:44
Zertifikat_K3_Axor_2015-01-08_130kg.pdf
31 жовтня 2016 14:44
sertifikat-sootvetstviya-gost-r_axor.pdf
31 жовтня 2016 14:44
sertifikat_10_let(1).pdf
31 жовтня 2016 14:43
sertificat-kachestva-zamki.pdf
31 жовтня 2016 14:43
2 додаток до ліцензії.jpg
31 жовтня 2016 14:43
1 Ліцензія.jpg
31 жовтня 2016 14:43
!!!!certificatedstu.pdf
31 жовтня 2016 14:43
Протокол 4.PDF
31 жовтня 2016 14:43
Протокол 3.PDF
31 жовтня 2016 14:43
Протокол 2.PDF
31 жовтня 2016 14:43
Протокол 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Європа-Строй

ТОВ ДЕКОР-МЕГАБУД

ФОП "ПЕРЕПЕЛИЦЯ МАКСИМ ІВАНОВИЧ"

Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Європа-Строй
#38617619
Переможець 759 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2016 16:41

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2016 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Європа-Строй
#38617619
759 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 175.pdf укладений
11 листопада 2016 11:55