Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Організація заходу присвяченому до Дня соціального працівника
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2016-10-24-000979-c ● ff7344a60757442d971e34514450fe4a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу Київської міської Ради ( Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 19137032 |
Вебсайт: | http://ssm.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Довженка,2 |
Контактна особа: |
Перетятько Юлія Вікторівна 380444561599 julya4561599@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2016 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2016 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2016 15:00 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Організація заходу присвяченому до Дня соціального працівника. Згідно документації.
Організація заходу присвяченому до Дня соціального працівника. Згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація заходу присвяченому до Дня соціального працівника. Згідно документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київ, Київ, Довженка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2016
—
03 листопада 2016
ДК 021:2015: 92300000-4 — Розважальні послуги
ДК 016:2010: 79.90.39 — "Послуги щодо бронювання квитків, розважальних і відпочинкових заходів та інші послуги щодо бронювання, н.в.і.у."
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2016 18:41 |
Документація на організацію заходу до Дня соціального працівника.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По заходу
Дата подання: 24 жовтня 2016 23:22
Дата відповіді: 25 жовтня 2016 12:49
1. Правильно ми розуміємо, що свято буде 2 дні?
Тому і потрібно 2 ведучих і два фотографа?
2. Що саме потрібно для інтерактивної програми?
3. Робота технічного персоналу – 6 осіб. для якої конкретно роботи потрібні ці люди?
4. Забезпечення технічним обладнанням для реалізації заходу;
5. Організація кави – брейку на 400 учасників. Це має бути кава, чай, термоси та печиво? Два дні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Захід триває один день (дата заходу уточнюється). Ми хочемо мати двох ведучих, бажано дівчина та хлопець, для створення гарної картинки і збереження гендерної рівності. Від компанї яка організовуватиме нам захід ми просимо створення інтерактивної та цікавої фото зони + матимемо власний пресвол.
Маємо ціль. Фотографувати всіх гостей, церемонію нагородення і весь захід вцілому. Зважаючи на те, що гостей планується мінімум 400, то вважаємо, що одному фотографу все встигнути не реально.
2) Розробка інтерактивних завдань враховуючи індивідуальний підхід до всіх вспектів професійної діяльності соціальних працівників (як практичноії так і організаційно-методичної)
3) Вантажники, гардеробщики, прибиральники
4) Вся необхідна апаратура для озвучення заходу, ферма для банеру, столи та стільці у необхідній кількості для накриття фуршетноії зони
5)Кількість учасників 400
Кава, чай, сік, вода, тістечка тощо
Один день
Маємо ціль. Фотографувати всіх гостей, церемонію нагородення і весь захід вцілому. Зважаючи на те, що гостей планується мінімум 400, то вважаємо, що одному фотографу все встигнути не реально.
2) Розробка інтерактивних завдань враховуючи індивідуальний підхід до всіх вспектів професійної діяльності соціальних працівників (як практичноії так і організаційно-методичної)
3) Вантажники, гардеробщики, прибиральники
4) Вся необхідна апаратура для озвучення заходу, ферма для банеру, столи та стільці у необхідній кількості для накриття фуршетноії зони
5)Кількість учасників 400
Кава, чай, сік, вода, тістечка тощо
Один день
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович #3158712132 |
Переможець |
19 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2016 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Жиріков 19000.pdf | укладений |
01 листопада 2016 09:50
|