Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з розробки проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-37 Енергодар – Василівка - Бердянськ, км 80+784 – км 128+866 (згідно з пунктом 6.3.6 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»)
Очікувана вартість
1 202 500,00 UAH
UA-2016-10-24-000581-c ec38c1e4e62549239f8ca8d5d9ecc4cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальова Наталія Володимирівна

380968332267 tender@sad-zp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Українська, 50
Контактна особа: Ковальова Наталія Володимирівна
380968332267
tender@sad-zp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2016 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2016 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2016 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2016 14:20
Початок аукціону: 28 листопада 2016 14:20
Очікувана вартість: 1 202 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

згідно з технічним завданням

згідно з технічним завданням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розробки проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-37 Енергодар – Василівка - Бердянськ, км 80+784 – км 128+866 (згідно з пунктом 6.3.6 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Українська, 50, Запоріжжя, Запорізька область, 69095, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2017
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не визначено

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо змін
Дата подання: 11 листопада 2016 08:52
Дата відповіді: 14 листопада 2016 13:33
В зв’язку з внесенням Вами 10.11.2015 року змін до тендерної документації і перенесенням строків подання тендерних пропозицій просимо надати роз’яснення і підтвердження щодо дійсності документів, які були підготовлені учасниками станом на 10.11.2015 року і на виготовлення яких витрачено значні кошти, а саме: - банківські гарантії в тексті яких зазначено, що тендерна документація затверджена тендерним комітетом протокол №2 від 21.10.2015 року, дата аукціону 11.11.2015 року, строк забезпечення тендерної пропозиції - 120 днів. - довідка Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України про відсутність судимості посадової особи учасника, яка станом на 10.11.2015 року була дійсна по строкам, зазначеним в тендерній документації. - Довідка податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету яка станом на 10.11.2015 року була дійсна по строкам, зазначеним в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Згідно п.2 ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
- Згідно з ПЕРЕЛІКОМ ЗМІН, що вносяться до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, від 10.11.2016, (далі – ЗМІНИ) змінено вимоги п.п.3.2.4. п.2 розд.3., а саме: зменшено строк дії забезпечення тендерної пропозиції з 120 днів до 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тобто ці зміни не вплинули на строк дії Вашої банківської гарантії. Також слід зазначити, що посилання в банківський гарантії на тендерну документацію затверджену тендерним комітетом протокол №2 від 21.10.2016 року та дату аукціону 11.11.2016 року не суперечить вимогам ЗМІН.
- Стосовно довідки Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України про відсутність судимості посадової особи учасника та довідки податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язкових платежах до бюджету, звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з вимогами п.п.6.3.6. п.3 розд.6. тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 21.10.2016 протокол №2, та цього ж пункту нової редакції тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 10.11.2016 протокол №3, ці довідки подаються тільки Учасником-Переможцем.
Відповідно до п.п.3.5.5. та п.п.3.5.7. п.5 розд.3. тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 21.10.2016 протокол №2, та цього ж пункту нової редакції тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 10.11.2016 протокол №3, інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається Учасником в довільній формі, та згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
Тобто, надання Вами у своїй тендерній пропозиції вищевказаних довідок є Вашим власним рішенням, а не вимогою Замовника.
Враховуючи вищезазначене, рекомендуємо уважніше ознайомлюватися з вимогами тендерної документації, щоб у подальшому не витрачати додаткові кошти при підготовці тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2016 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САФО-СТРОЙ" 880 809,31
UAH з ПДВ
749 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВП ІНСАЙТ 1 202 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 1 082 250,00
UAH з ПДВ
1 082 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2016 09:27
Проект договору 80+784.rar
24 листопада 2016 08:38
Повноваження директора.rar
24 листопада 2016 08:38
Статут.rar
24 листопада 2016 08:38
договір оренди.zip
24 листопада 2016 08:38
Витяг держ реєстру.rar
24 листопада 2016 08:38
звіт праці.zip
24 листопада 2016 08:38
Цінова пропозиція 7.jpeg
24 листопада 2016 08:38
РЕКВІЗИТИ.jpeg
24 листопада 2016 08:38
ан договори ПКД дороги.zip
24 листопада 2016 08:38
трудові.zip
24 листопада 2016 08:38
ЕГ 4349.pdf
24 листопада 2016 08:38
Договір Мялик.rar
24 листопада 2016 08:38
Договір Сафонова ТИ.rar
24 листопада 2016 08:38
Баланс.zip
24 листопада 2016 08:38
Технічне завдання.rar
24 листопада 2016 08:38
документи.rar
24 листопада 2016 08:38
кошторис.zip
24 листопада 2016 08:38
ЕГ 4349.pdf.(2).P7S
24 листопада 2016 08:38
гарантійний лист 15.3.jpeg
24 листопада 2016 08:38
ЕГ 4349.pdf.(1).P7S
24 листопада 2016 08:38
Сертифікати ..zip

Публічні документи

25 листопада 2016 16:47
Документи пропозиції.7z
25 листопада 2016 16:47
ТЗ.pdf
25 листопада 2016 16:47
Довідка.pdf
25 листопада 2016 16:47
08 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 грудня 2016 15:59
Довідка про кор. прав..pdf
05 грудня 2016 14:34
Відсутність судимості
25 листопада 2016 16:45
ТЗ.pdf
25 листопада 2016 16:45
Довідка+гар.лист+кал.план..pdf
25 листопада 2016 16:45
лицензия+доверенность.pdf
25 листопада 2016 16:45
G712.16.1.rar
25 листопада 2016 16:45
Відповідність.zip
25 листопада 2016 16:44
Аналог Договора.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САФО-СТРОЙ"

ТОВ ВП ІНСАЙТ

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САФО-СТРОЙ"
#39419215
Відхилено 749 500,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2016 13:01
ТОВ ВП ІНСАЙТ
#38494270
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2016 13:09
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Переможець 1 082 250,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2016 13:37

Документи

02 грудня 2016 12:56
Електронний підпис
02 грудня 2016 12:55
Протокол 5.pdf

Документи

02 грудня 2016 13:07
Електронний підпис
02 грудня 2016 13:04
Протокол 6.pdf

Документи

02 грудня 2016 13:14
Електронний підпис
02 грудня 2016 13:11
Протокол 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2016 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
1 082 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2016 13:14
Електронний підпис
02 грудня 2016 13:11
Протокол 8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2017 17:04
4ДУ 533Д-16.pdf зміни до договору
14 березня 2017 17:01
Електронний підпис укладений
13 лютого 2017 15:57
ДУ2 533Д-16.pdf зміни до договору
13 лютого 2017 15:47
Електронний підпис укладений
27 грудня 2016 16:41
ДУ1 533Д-16.pdf зміни до договору
27 грудня 2016 16:39
Електронний підпис укладений
19 грудня 2016 14:40
Договор 533Д-16.pdf укладений
19 грудня 2016 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4.1. Термін надання послуг: з «19» грудня 2016 року до «15» березня 2017 року.
Номер договору про закупівлю: 533 Д -16
Договір:
Номер додаткової угоди: 533Д-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 4.1. Термін надання послуг: з «19» грудня 2016 року до «15» квітня 2017 року.
Номер договору про закупівлю: 533 Д -16
Договір:
Номер додаткової угоди: 533Д-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 082 250,00
UAH