Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини гірничодобувного та будівельного обладнання(запчастини до секцій 1КД90)
Repair parts to the of section of 1KD90
Очікувана вартість
8 459 000,00 UAH
UA-2016-10-24-000517-c 8e88e8f7b4de4644bc05863998b6a478
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Злочевський Микола Михайлович

380506087718 snabgenieud1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1"
Код ЄДРПОУ: 34032208
Місцезнаходження: 85670, Україна , Донецька область обл., Вугледар, Магістральна 4
Контактна особа: Злочевський Микола Михайлович
380506087718
snabgenieud1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Mine Administration "Pivdennodonbasske 1"
National ID: 34032208
Contact point: zlochevskyi mykola
380506087718
snabgenieud1@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 жовтня 2016 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2016 09:00
Початок аукціону: 01 грудня 2016 11:14
Початок аукціону: 01 грудня 2016 11:14
Очікувана вартість: 8 459 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,18%
Publication date: 24 жовтня 2016 13:41
Enquiries until: 14 листопада 2016 09:00
Complaints submission until: до 20 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2016 09:00
Planned auction date: 01 грудня 2016 11:14

Information

Estimated total value: 8 459 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,18 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Частини гірничодобувного та будівельного обладнання(запчастини до секцій 1КД90)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 найменування
Частини гірничодобувного та будівельного обладнання(запчастини до секцій 1КД90)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85670, Україна, Донецька область, Вугледар, Магістральна, 4
ДК 021:2015: 43600000-9 — Частини гірничодобувного та будівельного обладнання
ДК 016:2010: 28.92.6 — "Частини машин і устатковання для гірничих робіт, робіт у кар’єрі та для будівництва"

Repair parts to the of section of 1KD90
CPV: 43600000-9
Період постачання: з 20 грудня 2016 по 20 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2016 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2016 13:48
тд запчасти 1КД90.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо умов Договору поставки укладеного за результатами проведення процедури закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2016 16:25
Дата відповіді: 09 листопада 2016 15:48
Уточнення щодо умов Договору поставки укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, які пропонує внести ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АГРЕГАТНИЙ ЗАВОД» 1. Пункт 4.1 Договору з урахуванням уточнень: «4.1. Розрахунки за узгоджену партію товару здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 90 календарних днів з моменту постачання товару. Моментом постачання Сторони вважають дату підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару.» 2. Пункт 5.1 Договору з урахуванням уточнень: «5.1. Постачання узгодженої партії товару здійснюється в міру необхідності, згідно з заявкою Покупця. Строк (термін) поставки товару протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту замовлення, яке надається Постачальнику в письмовому вигляді шляхом направлення факсом/електронною поштою.» 3. Пункт 5.4 Договору з урахуванням уточнень: «5.4. Датою поставки Товару Покупцю вважається дата, яка вказана на товаросупроводжувальних документах та підписаної видаткової накладної, наданих Покупцю Постачальником. Ризик втрати чи пошкодження товару, а також обов'язок несення витрат, пов'язаних з товаром до моменту поставки Товару Покупцю несе Постачальник.» 4. Пункт 5.8 Договору з урахуванням уточнень: «5.8. Постачальник зобов'язаний за свій рахунок на протязі 10 (десяти) календарних днів з дня складання відповідного акту повністю замінити товар неналежної якості (некомплектного) та власним автотранспортом поставити на адресу Покупця. У разі заміни товару, гарантійний термін обчислюється заново від дня заміни.» 5. Пункт 6.2.1. Договору з урахуванням уточнень: «6.2.1. У разі систематичного (три і більше разів) невиконання зобов’язань Постачальником достроково розірвати цей договір, повідомивши про це Постачальника у строк 30-ти робочих днів. У разі поставки Товару Покупцю до моменту розірвання цього Договору Покупець повинен повністю розрахуватись з Постачальником за отриманий Товар.» 6. Пункт 6.3.6 Договору з урахуванням уточнень: «6.3.6. Одночасно з товаром надати Покупцю наступні документи: акт приймання-передачі товару, товарно-транспортну накладну, накладну, документи, що підтверджують вимоги до якості (сертифікат якості, технічні паспорта і т.п.). Податкова накладна реєструється в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог чинного податкового законодавства.» 7. Пункт 7.2. Договору з урахуванням уточнень: «7.2. У разі порушення строків постачання товару, передбачених п. 5.1. Договору, Постачальник сплачує на користь Покупця пеню в розмірі 0,5% вартості товару, з якого допущено прострочення постачання за кожний день такого прострочення, але не більше 5 % від вартості товару, з якого допущено прострочення постачання, а за прострочення постачання товару понад 30-ти календарних днів, додатково сплачується штраф у розмірі 5 % вартості товару, з якого допущено прострочення постачання.» 8. Пункт 7.3. Договору з урахуванням уточнень: «7.3. У разі порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товару Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 5 % вартості неякісного (некомплектного) товару.» 9. Додати до розділу 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступний пункт: «У разі порушення строків оплати товару, передбачених п. 4.1. Договору, Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі 0,5% від суми простроченого платежу, але не більше 5 % від суми простроченого платежу, а за прострочення отлати товару понад 10-ти календарних днів, додатково сплачується штраф у розмірі 5 % від суми простроченого платежу.» 10. Пункт 7.4. Договору з урахуванням уточнень: «7.4. У разі порушення строків виконання зобов’язань, передбачених пунктами 5.8. та 11.4. даного Договору, Постачальник сплачує на користь Покупця пеню у розмірі 0,1% вартості товару неналежної якості, відносно якого допущено прострочення виконання, за кожен день прострочення, але не більше 3 % вартості товару неналежної якості, відносно якого допущено прострочення виконання.» 11. Пункт 7.6. Договору з урахуванням уточнень: «7.6. У випадку порушення сторонами вимог пункту 10.4. цього Договору, винна сторона сплачує на користь іншої сторони штраф розмірі 10 % від суми Договору.» 12. Пункт 7.9 Договору з урахуванням уточнень: «7.9. Сторони погоджуються використовувати при виконанні зобов’язань за даним Договором електронні документи та призначений для цього електронний цифровий підпис (ЕЦП). Сторони визнають будь-які документи, складені та надані будь-якою Стороною інший в електронному вигляді із застосуванням ЕЦП засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригінали, що мають юридичну силу, але з обов’язковим обміном оригіналами протягом 20 днів з дати складання документ в електронному вигляді із застосуванням ЕЦП.» 13. Пункт 11.3 Договору з урахуванням уточнень: «11.3. При встановленні недоліків та дефектів, виявлених під час експлуатації товару, Покупець та/або Вантажоодержувач негайно, протягом 48 (сорока восьми) годин, зобов’язаний письмово рекомендованим листом з повідомленням проінформувати про це Постачальника, а також, додатково, засобами телефонного зв’язку чи іншими способами. Для виконання гарантійних зобов’язань та складання двостороннього акту Покупець та/або Вантажоодержувач зобов’язаний здійснити виклик представника Постачальника телеграмою або рекомендованим листом з повідомленням. Повідомлення про виклик повинно містити наступну інформацію: найменування товару; виявлені недоліки та дефекти товару, а також його кількість; час, на який призначено спільну перевірку товару. Час, на який призначено спільну перевірку товару повинен встановлюватись з урахуванням часу доставки поштою повідомлення Постачальнику. Постачальник зобов'язаний невідкладно, не пізніше наступного робочого дня після отримання виклику, телеграмою/телефонограмою/факсограмою сповістити Покупця та/або Вантажоодержувача про направлення свого представника для участі у перевірці товару. Неотримання зазначеної вище відповіді на виклик у вказаний термін дає право Покупцеві та/або Вантажоодержувачу здійснити перевірку товару до закінчення встановленого строку явки представника Постачальника. Представник Постачальника зобов'язаний з'явитися за викликом Покупця та/або Вантажоодержувача не пізніше наступних трьох робочих днів після отримання повідомлення про виклик, якщо в ньому не вказаний інший строк явки, не враховуючи часу, необхідного для проїзду. Повноваження представника Постачальника на участь у перевірці товару повинні бути оформлені у відповідності до діючого законодавства України. При неявці представника Постачальника за викликом Покупця та/або Вантажоодержувача у встановлений строк, перевірка товару та складання відповідного акту проводиться представником Покупця та/або Вантажоодержувача за обов’язковою участю компетентного представника Торгово-промислової палати України. Результати перевірки товару, в частині визначення характеру і причин пошкодження товару, здійсненої у зазначений вище спосіб, приймаються сторонами беззаперечно до виконання. У разі встановлення протягом гарантійного строку недоліків, не застережених Постачальником, або фальсифікації товару, Покупець (Вантажоодержувач) має право за своїм вибором: - вимагати від Постачальника безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат, здійснених Покупцем чи третьою особою, на їх виправлення; - вимагати від Постачальника заміни товару на аналогічний товар належної якості; - вимагати від Постачальника відповідного зменшення ціни; (- відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми) - ВИКЛЮЧИТИ.» 14. Пункт 11.4 Договору з урахуванням уточнень: «11.4. Постачальник зобов'язаний за свій рахунок на протязі 10 (десяти) календарних днів з дня складання відповідного акту усунути дефекти та недоліки товару, виявлені при постачанні (приховані недоліки) або/та протягом гарантійного терміну, або повністю замінити товар, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення Покупцем та/або Вантажоодержувачем правил експлуатації або зберігання товару. У разі усунення дефектів в товарі, гарантійний термін експлуатації подовжується на той час, на протязі якого він не експлуатувався через даний дефект, а при заміні товару гарантійний термін обчислюється заново від дня заміни. Доставка товару та його повернення Покупцеві та Вантажоодержувачу здійснюються Постачальником, а в разі невиконання останнім цього обов'язку повернення товару може бути здійснене Покупцем за рахунок Постачальника.» Примітка: уточнення АТ «ДАЗ» зазначені курсивом, підкреслені та виділені червоним кольором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду уточнень щодо умов Договору поставки,
ДП «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» не заперечую проти уточнень, яке пропонує внести ПАТ «Дніпропетровський агрегатний завод» у наступній частині : з пункту 1 до пункту 6 та з пункту 13 по 14. При цьому, підпункт 6.3.6. Договору після слів «накладну» необхідне доповнити реченням «видаткову накладну».
Стосовно пунктів 7-12 Ваших уточнень щодо відповідальності сторін, вважаю за необхідне зазначити наступне.
Згідно з абзацом 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. На виконання вищенаведеної норми, ДП «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» проект договору про закупівлю був розміщений у додатку 6 Тендерної документації.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Приписами статті 231 Господарського Кодексу України та статей 624, 625 Цивільного Кодексу України передбачена відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання зобов’язання за договором.
З огляду на це, пунктом 7.1. проекту Договору передбачено, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за договором сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та Договором.

Враховуючи вищевикладене, вважаю, що уточнення ПАТ «Дніпропетровський агрегатний завод», які викладені у пунктах 7-12 є недоцільними.
Уточнення щодо умов Договору поставки укладеного за результатами проведення процедури закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2016 14:35
Дата відповіді: 11 листопада 2016 15:05
Уточнення щодо умов Договору поставки укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, які пропонує внести ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АГРЕГАТНИЙ ЗАВОД» 1. Пункт 7.2. Договору з урахуванням уточнень: «7.2. У разі порушення строків постачання товару, передбачених п. 5.1. Договору, Постачальник сплачує на користь Покупця пеню в розмірі 0,5% вартості товару, з якого допущено прострочення постачання за кожний день такого прострочення, але не більше 5 % від вартості товару, з якого допущено прострочення постачання, а за прострочення постачання товару понад 30-ти календарних днів, додатково сплачується штраф у розмірі 5 % вартості товару, з якого допущено прострочення постачання.» Примітка: уточнення АТ «ДАЗ» зазначені курсивом, підкреслені та виділені червоним кольором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду уточнень щодо умов Договору поставки, ДП «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» не заперечує проти уточнень, яке пропонує внести ПАТ «Дніпропетровський агрегатний завод» у п. 7.2. Договору.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2016
UA-2016-10-24-000517-c8e88e8f7b4de4644bc05863998b6a478
Найменування: Державне підприємство "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1"
Код ЄДРПОУ: 34032208
Місцезнаходження: 85670, Україна, Донецька область обл., Вугледар, Магістральна 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ Корум Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НПП"ТЕХПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РОСУКРМЕХАНІКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 листопада 2016 09:25
Електронний підпис

Публічні документи

23 листопада 2016 13:12
Тех.часть КД90 запчасти.pdf
23 листопада 2016 13:12
Статут.pdf
23 листопада 2016 13:12
вытяг НДС_ООО КОРУМ Украина.pdf

Документи

25 листопада 2016 09:25
Електронний підпис

Публічні документи

09 грудня 2016 15:44
Довідки Додаток 5
23 листопада 2016 18:55
Опис.pdf
23 листопада 2016 13:15
Розрахунок вартости .pdf
23 листопада 2016 13:14
Довідка17.pdf
23 листопада 2016 13:14
Згода з пректом договору.pdf
23 листопада 2016 13:14
Сертификация.pdf
23 листопада 2016 13:14
Податки.pdf
23 листопада 2016 13:14
Досвід.pdf
23 листопада 2016 13:14
Працівники.pdf
23 листопада 2016 13:14
Мат_база.Pdf
23 листопада 2016 13:14
Свидетельство НДС.Pdf
23 листопада 2016 13:14
Устав.pdf
23 листопада 2016 13:14
протокол.Pdf
23 листопада 2016 13:14
наказ_дир.Pdf
23 листопада 2016 13:14
Опис.pdf
23 листопада 2016 13:14
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

25 листопада 2016 09:25
Електронний підпис

Публічні документи

23 листопада 2016 20:00
пропозиц__я.pdf
23 листопада 2016 18:51
Довидка про досвід.pdf
23 листопада 2016 17:50
Довидка.PDF
23 листопада 2016 17:48
список_работников.PDF
23 листопада 2016 17:48
Оборудование.PDF
23 листопада 2016 17:48
Опис.PDF
23 листопада 2016 17:48
пропозиція.PDF
23 листопада 2016 17:48
розрахунок_вартості.PDF
23 листопада 2016 17:48
сертификация.PDF
23 листопада 2016 17:47
НДС.pdf
23 листопада 2016 17:47
Згода.PDF
23 листопада 2016 17:47
податки.PDF
23 листопада 2016 17:47
Устав.pdf
23 листопада 2016 17:47
Наказ.PDF
23 листопада 2016 17:47
Довидка_про_досвід.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Корум Україна

ТОВ "НПП"ТЕХПРОМ"

ТОВ "РОСУКРМЕХАНІКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2016 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НПП"ТЕХПРОМ" 4 880 017,20
UAH з ПДВ
4 880 017,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОСУКРМЕХАНІКА" 5 856 020,64
UAH з ПДВ
5 856 020,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Корум Україна 6 950 148,00
UAH з ПДВ
6 950 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2016 15:44
Довідки Додаток 5
23 листопада 2016 18:55
Опис.pdf
23 листопада 2016 13:15
Розрахунок вартости .pdf
23 листопада 2016 13:14
Довідка17.pdf
23 листопада 2016 13:14
Згода з пректом договору.pdf
23 листопада 2016 13:14
Сертификация.pdf
23 листопада 2016 13:14
Податки.pdf
23 листопада 2016 13:14
Досвід.pdf
23 листопада 2016 13:14
Працівники.pdf
23 листопада 2016 13:14
Мат_база.Pdf
23 листопада 2016 13:14
Свидетельство НДС.Pdf
23 листопада 2016 13:14
Устав.pdf
23 листопада 2016 13:14
протокол.Pdf
23 листопада 2016 13:14
наказ_дир.Pdf
23 листопада 2016 13:14
Опис.pdf
23 листопада 2016 13:14
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 листопада 2016 20:00
пропозиц__я.pdf
23 листопада 2016 18:51
Довидка про досвід.pdf
23 листопада 2016 17:50
Довидка.PDF
23 листопада 2016 17:48
список_работников.PDF
23 листопада 2016 17:48
Оборудование.PDF
23 листопада 2016 17:48
Опис.PDF
23 листопада 2016 17:48
пропозиція.PDF
23 листопада 2016 17:48
розрахунок_вартості.PDF
23 листопада 2016 17:48
сертификация.PDF
23 листопада 2016 17:47
НДС.pdf
23 листопада 2016 17:47
Згода.PDF
23 листопада 2016 17:47
податки.PDF
23 листопада 2016 17:47
Устав.pdf
23 листопада 2016 17:47
Наказ.PDF
23 листопада 2016 17:47
Довидка_про_досвід.PDF

Публічні документи

23 листопада 2016 13:12
Тех.часть КД90 запчасти.pdf
23 листопада 2016 13:12
Статут.pdf
23 листопада 2016 13:12
вытяг НДС_ООО КОРУМ Украина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПП"ТЕХПРОМ"

ТОВ "РОСУКРМЕХАНІКА"

ТОВ Корум Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НПП"ТЕХПРОМ"
#37562805
Переможець 4 880 017,20
UAH з ПДВ
06 грудня 2016 09:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2016 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПП"ТЕХПРОМ"
#37562805
4 880 017,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2017 12:59
Електронний підпис укладений
19 грудня 2016 13:01
Зч 1КД90.pdf укладений
19 грудня 2016 13:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2016 — 19 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 880 017,00
UAH з ПДВ