ліки
medikaments
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2016-10-24-000468-a 679ed7625d824e0fb195b28b87420090
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження замовника: Украина, Киевская область обл., 04107
Контактна особа замовника: Ольга Мазніченко
0667045739
tender_kood@ukr.net
Official name: Kyiv Regional Oncology Center
National ID: 05492261
Contact point: Maznichenko Olga
0667045739
tender_kood@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2016 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2016 14:00
Початок аукціону: 30 листопада 2016 11:17
Початок аукціону: 30 листопада 2016 11:17
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 24 жовтня 2016 16:25
Enquiries until: 14 листопада 2016 14:00
Complaints submission until: до 20 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2016 14:00
Planned auction date: 30 листопада 2016 11:17

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
онкологія
oncology
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
ліки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Украина, Київська, Київ, вул.Багговутівська,1
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки

medicine
CPV: 33600000-6
Період постачання: з 15 грудня 2016 по 31 грудня 2016

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 жовтня 2016 16:33
Електронний цифровий підпис
24 жовтня 2016 16:29
td.doc
24 жовтня 2016 16:26
td.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про розділення специфікації на окремі лоти за найменуванням товару
Дата подання: 26 жовтня 2016 19:05
Дата відповіді: 31 жовтня 2016 11:51
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (Ідентифікатор закупівлі:UA-2016-10-24-000468-a), повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В пункті 4.2 розділу «Загальні положення» ТД зазначено наступне: «Окремі частини предмета закупівлі (лоти) не визначаються». Проте, окремі частини предмета закупівлі (лоти) в Додатку № 3 не визначаються. Виведення товару в специфікацію єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, що не всі дистриб’ютори або виробники лікарських засобів, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь перелік препаратів , вимога щодо подання пропозиції конкурсних торгів загальним списком (одним лотом) обмежує нашу можливість, як Учасника прийняти участь у зазначених конкурсних торгах. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника, як оцінка всього переліку товарів одним лотом є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 5 статті 3 Закону (Закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників), частини 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме: 1. Привести ДКТ до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію на окремі лоти за найменуванням товару; В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всім зацікавленим сторонам

Повідомляємо, що у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Також, відзначаємо, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Враховуючи вищенаведене, замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти.
Роздылення предмета закупывлы за окремими лотами
Дата подання: 27 жовтня 2016 09:44
Дата відповіді: 03 листопада 2016 13:37
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівлі Код згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010:21.20.1 Ліки (код згідно основного словника національногокласифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":(33600000-6 Фармацевтична продукція)) на окремі Лоти, оскільки зосередження в одному лоті 29 найменувань різних лікарських засобів, штучно унеможливлює доступ до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія, що має повний перелік препаратів та створює монопольне становище для окремих учасників ринку. Хочемо також зазначити, що Замовник в розділі «Загальні вимоги», пункті 8 документації торгів вимагає надання «Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів конкретно на цю процедуру закупівлі.». Однак, одним з лікарських препаратів, що Замовник має намір закупити та входить до складу загального предмету закупівлі є препарат Бевацизумаб, концентрат для розчину для інфузій по 400 мг/16 мл №1. Згідно з відомостями Державного реєстру "Державного реєстру лікарських засобів України" станом на 21.10.2016 року в Україні зареєстрований лише один лікарський засіб АВАСТИН® /AVASTIN® . Концентрат для розчину для інфузій по 100 мг/4 мл та 400 мг/16 мл у флаконах № 1, міжнародне непатентоване найменування: Bevacizumab\Бевацизумаб, виробництва Дженентек Інк., США для Ф.Хоффманн-Ля Рош Лтд, Швейцарія, США/Швейцарія Ф. Хоффманн-Ля Рош Лтд, ШвейцаріяРош Діагностикс ГмбХ, Німеччина для Ф. Хоффманн-Ля Рош Лтд, Швейцарія, Німеччина/Швейцарія. Враховуючи викладене, лікарський засіб АВАСТИН® /AVASTIN® . Концентрат для розчину для інфузій по 100 мг/4 мл та 400 мг/16 мл у флаконах № 1, міжнародне непатентоване найменування: Bevacizumab\Бевацизумаб може запропонувати лише один виробник Дженентек Інк., США для Ф.Хоффманн-Ля Рош Лтд, Швейцарія, США/Швейцарія Ф. Хоффманн-Ля Рош Лтд, ШвейцаріяРош Діагностикс ГмбХ, Німеччина для Ф. Хоффманн-Ля Рош Лтд, Швейцарія, Німеччина/Швейцарія. Таким чином, включивши до предмета закупівлі препарат, який може запропонувати лише один виробник, Замовник обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі та встановив дискримінаційну вимогу у Документації торгів. Відсутнє чітке обґрунтування необхідності об’єднання препаратів різних анатомо –терпапевтичних-хімічних груп в один лот. Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни в ДКТ, а саме розділити предмет закупівлі код згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010:21.20.1 Ліки (код згідно основного словника національногокласифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":(33600000-6 Фармацевтична продукція)) на окремі Лоти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Також, відзначаємо, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Враховуючи вищенаведене, замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти.
на уточнення розділлення на лоти

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-24-000468-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Медфарком-Центр", Код ЄДРПОУ:33239630
Дата подання: 26 жовтня 2016 17:42
Вимога про усунення порушень Закону Украіни "Про публічні закупівлі"
Звернення щодо розділення предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2016 13:31
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п. 17 і 32 ч. першої ст. 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” за показниками третьої – п'ятої цифр із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти).

Документи подані скаржником

26 жовтня 2016 17:42
OC-427_20161026_165932.tif
26 жовтня 2016 17:42
OC-427_20161026_170005.tif

Документи

31 жовтня 2016 11:49
відповідь на вимогу.docx

Протокол розгляду

Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАРМАДІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 листопада 2016 17:40
protokol-rozglyadu.doc
24 листопада 2016 17:42
sign.p7s

Публічні документи

24 листопада 2016 11:52
12 довіріності (2).pdf
24 листопада 2016 11:52
1 Реєстр комерційна частина.pdf
24 листопада 2016 11:52
9 Інструкції з №26-№27.pdf
24 листопада 2016 11:52
4 Інструкції з №3-4.pdf
24 листопада 2016 11:52
7 Інструкції з №17-№19.pdf
24 листопада 2016 11:52
8 Інструкції з №20-№25.pdf
24 листопада 2016 11:51
6 Інструкції з №10-№16.pdf
24 листопада 2016 11:51
2 Реєстр.посвідч..pdf
24 листопада 2016 11:51
13 довіріності (3).pdf
24 листопада 2016 11:51
11 довіріності (1).pdf
24 листопада 2016 11:51
5 Інструкції з №5-№9.pdf
24 листопада 2016 11:51
6 Аналогічні договора.pdf
24 листопада 2016 11:51
3 Інструкції з №1-2.pdf

Документи

24 листопада 2016 17:47
protokol-rozglyadu.doc
24 листопада 2016 17:48
sign.p7s

Публічні документи

24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 5.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 3.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 4.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 2.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 1.pdf
24 листопада 2016 13:05
Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 6.pdf
24 листопада 2016 13:05
Комерційна частина.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2016 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМАДІС" 9 946 172,16
UAH з ПДВ
9 946 172,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 9 998 866,45
UAH з ПДВ
9 998 866,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 5.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 3.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 4.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 2.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 1.pdf
24 листопада 2016 13:05
Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2016 13:05
Технічна частина 6.pdf
24 листопада 2016 13:05
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

24 листопада 2016 11:52
12 довіріності (2).pdf
24 листопада 2016 11:52
1 Реєстр комерційна частина.pdf
24 листопада 2016 11:52
9 Інструкції з №26-№27.pdf
24 листопада 2016 11:52
4 Інструкції з №3-4.pdf
24 листопада 2016 11:52
7 Інструкції з №17-№19.pdf
24 листопада 2016 11:52
8 Інструкції з №20-№25.pdf
24 листопада 2016 11:51
6 Інструкції з №10-№16.pdf
24 листопада 2016 11:51
2 Реєстр.посвідч..pdf
24 листопада 2016 11:51
13 довіріності (3).pdf
24 листопада 2016 11:51
11 довіріності (1).pdf
24 листопада 2016 11:51
5 Інструкції з №5-№9.pdf
24 листопада 2016 11:51
6 Аналогічні договора.pdf
24 листопада 2016 11:51
3 Інструкції з №1-2.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМАДІС"
#37195587
Рішення скасоване 9 946 172,16
UAH з ПДВ
02 грудня 2016 13:31
ТОВ "ФАРМАДІС"
#37195587
Переможець 9 946 172,16
UAH з ПДВ
02 грудня 2016 13:34

Документи

02 грудня 2016 09:24
protokol-rozglyadu.doc
02 грудня 2016 09:17
sign.p7s

Документи

02 грудня 2016 13:34
protokol-rozglyadu.doc
02 грудня 2016 13:34
sign.p7s
02 грудня 2016 13:33
protokol-rozglyadu.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02.12.2016 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМАДІС"
#37195587
9 946 172,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2016 13:34
protokol-rozglyadu.doc
02 грудня 2016 13:34
sign.p7s
02 грудня 2016 13:33
protokol-rozglyadu.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 грудня 2016 16:30
file.PDF укладений
15 грудня 2016 16:28
file.PDF укладений
15 грудня 2016 16:23
sign.p7s укладений
02 грудня 2016 13:35

Актуальні тендери

До пошуку