Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 016:2010 - 81.29.1 - послуги щодо очищування, інші (послуги з прибирання, ДК 021:2015 - 90910000-9, послуги з прибирання та утримання в чистоті території центрального парку культури та відпочинку ім. М.Горького міста Харкова та об’єктів, розташованих на його території)
code DK 016: 2010 - 81.29.1 - services for cleaning, others (Cleaning services, DK 021: 2015 - 90910000-9, cleaning services and maintenance of the purity of the Central Park of Culture and Rest. Gorky city of Kharkiv and facilities located on its territory)
code DK 016: 2010 - 81.29.1 - services for cleaning, others (Cleaning services, DK 021: 2015 - 90910000-9, cleaning services and maintenance of the purity of the Central Park of Culture and Rest. Gorky city of Kharkiv and facilities located on its territory)
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2016-10-24-000428-a ● e224ed3ed935432ab3507be6ce710136
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02220763 |
Місцезнаходження: | Україна , вул. Сумська, 81, Харківська обл. м. Харків, Шевченківський р-н, 61023 |
Контактна особа: |
Пєшенко Н. +380577252779 nataliia.parkgorkii@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Central Park of Culture and Rest named Gorky" |
National ID: | 02220763 |
Contact point: |
Пєшенко Н. +380577252779 nataliia.parkgorkii@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2016 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2016 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2016 14:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2016 14:52 |
Очікувана вартість: | 14 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,35% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 24 жовтня 2016 16:02 |
Enquiries until: | 14 листопада 2016 14:00 |
Complaints submission until: | до 20 листопада 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 листопада 2016 14:00 |
Information
Estimated total value: | 14 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 49 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,35 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Згідно технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації)
According to the terms of reference (Annex 1 to the tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
код ДК 016:2010 - 81.29.1 - послуги щодо очищування, інші (послуги з прибирання, ДК 021:2015 - 90910000-9, послуги з прибирання та утримання в чистоті території центрального парку культури та відпоч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61023, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 81
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
ДК 016:2010: 81.29.1 — Послуги щодо очищування, інші
code DK 016: 2010 - 81.29.1 - services for cleaning, others (Cleaning services, DK 021: 2015 - 90910000-9, cleaning services and maintenance of the purity of the Central Park of Culture and Rest. Gork
CPV: 90910000-9
Період постачання:
з 01 січня 2017 по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2016 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2016 15:59 |
ТД_81.29.1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантія
Дата подання: 09 листопада 2016 14:57
Дата відповіді: 10 листопада 2016 15:39
Вимогами тендерної документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Також вимогами документації визначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції, визначеному тендерною документацією, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Зважаючи на викладене просимо надати роз’яснення, щодо строку розкриття пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись ст. 23, 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Комунальне підприємство "Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького" надає наступне роз’яснення:
відповідно до п.п. 2.5 п. 2 розділу 3 тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції, визначеному тендерною документацією, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.
Згідно з п.4.1. п. 4 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 115 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
При визначенні строку дії пропозиції учасникам варто керуватися абз.2 ч.1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
відповідно до п.п. 2.5 п. 2 розділу 3 тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції, визначеному тендерною документацією, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.
Згідно з п.4.1. п. 4 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 115 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
При визначенні строку дії пропозиції учасникам варто керуватися абз.2 ч.1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-24-000428-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФЛП Ларионова Ирина Николаевна, Код ЄДРПОУ:3117525725
Дата подання: 06 грудня 2016 21:04
Оскарження рішення замовника
найменування органу оскарження;Антимонопольний комітет України
ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти (у разі наявності);Ларіонова Ірина Миколаївна, М.Черкаси, вул. Руставі 11, кв. 25
+380966140261
irchenya.larionova@yandex.ua
найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, генерального замовника, рішення, дії або бездіяльність яких оскаржуються;
Інформація про замовника торгів
повне найменування Комунальне підприємство "Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького"
місцезнаходження вул. Сумська, 81, Харківська обл., м. Харків, Шевченківський р-н, 61023
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
Гриненко Олег Борисович – головний інженер Комунального підприємства "Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького", заступник голови тендерного комітету.
вул. Сумська, 81, каб.9, Харківська обл., м. Харків, Шевченківський р-н, 61023. тел. (057) 725-27-79, e-mail: cpk.horkyi@gmail.com
номер оголошення про проведення процедури, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу;Tender ID: UA-2016-10-24-000428-a
Тип закупки: Открытые торги с публикацией на англ. языке
Датаизменения: 2016-10-24 15:59:35
ID: e224ed3ed935432ab3507be6ce710136
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, генерального замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дату, коли суб’єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність;
Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про допущення до торгів та повну відповідність тендерним процедурам ТОВ "Системи прогресивної очистки".
Відповідно до ДОДАТОК 1 до тендерної документації
"Регламент проведення робіт з очищення території центрального парку культури та відпочинку ім. М. Горького міста Харкова від снігу
...
Виконавець має забезпечити наявність на території парку кількість засобів механізації достатньої для здійснення механізованого прибирання:
в зимовий період: очистка території від снігу;
в весняно-літній період: очистка від цвітіння, палого листя та гілок, іншого забруднення твердих поверхонь;
в осінній період: очистка від палого листя та гілок.
Під достатньою кількістю мається на увазі наявність принаймні:
в весняно-літній та осінній період: однієї вакуумно-прибиральної машини високої продуктивності (не менше 100 000 м.кв. на годину) або не менше трьох одиниць комунальної техніки оснащеної щіткою та двох одиниць поливочних машин;"
ТОВ "Прогресивні системи очистки" надали докази наявності в них
однієї вакуумно-прибиральної машини високої продуктивності DULEVO 500 Evolution. (файл "мат.тех.баз, Засоби механізації, Паркування")
В файлі "Опис" на сторінці 15 вказана продуктивність даної машина 105 тис.кв.метрів на годину.
А на сторінці 14 роздруковки з цього ж сайту вказано
"максимальная производительность 87500 кв.метров"
Варто зазначити, що сайт, з якого учасник наводить технічні характеристики.машини не є офіційним сайтом виробника чи діллера виробника.
Офіційний діллер виробника машини вказує, що ця модель має наступні характеристики:
http://www.dulevo-msk.ru/dulevo-5000-evolution.htm
"DULEVO 5000 EVOLUTION
Технические характеристики:
Производительность максимальная 70 000 м2/час
Скорость: рабочая / транспортная20 км/час / 42 км/час
Ширина уборки 2,6 м две центральные щётки, пер-я щётка-манипулятор опция до 3,5 м"
Таким чином видно, що ТОВ "Системи прогресивної очистки" не відповідають вимогам конкурсної документації, та їх пропозиція повинна бути визнана такою, що не відповідає вимогам конкурсної документації.
Про це мені стало відомо 06 грудня 2016 року
Враховуючи вищенаведене, пропрошу:
Визнати, що пропозиція ТОВ "Комплексні системи очищення" не відповідає вимогам тендерної документації, в зв'язку з тим, що
продуктивність заявленої в їх документації машини менше, ніж вимагалось тендерною документацією.
Відновити мої порушені права шляхом визнання торгів такими, що не відбулись в зв'язку з тим, що до аукціону допущено менше ніж 2 пропозиції учасників.
До скарги додаються документи (у разі наявності), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, генерального замовника:
1) копія роздруковки з сайту офіційного представника виробника машини для очищення
2) платіжне доручення про сплату збору за подання скарги.
Розгорнути
Згорнути
ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти (у разі наявності);Ларіонова Ірина Миколаївна, М.Черкаси, вул. Руставі 11, кв. 25
+380966140261
irchenya.larionova@yandex.ua
найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, генерального замовника, рішення, дії або бездіяльність яких оскаржуються;
Інформація про замовника торгів
повне найменування Комунальне підприємство "Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького"
місцезнаходження вул. Сумська, 81, Харківська обл., м. Харків, Шевченківський р-н, 61023
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
Гриненко Олег Борисович – головний інженер Комунального підприємства "Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького", заступник голови тендерного комітету.
вул. Сумська, 81, каб.9, Харківська обл., м. Харків, Шевченківський р-н, 61023. тел. (057) 725-27-79, e-mail: cpk.horkyi@gmail.com
номер оголошення про проведення процедури, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу;Tender ID: UA-2016-10-24-000428-a
Тип закупки: Открытые торги с публикацией на англ. языке
Датаизменения: 2016-10-24 15:59:35
ID: e224ed3ed935432ab3507be6ce710136
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, генерального замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дату, коли суб’єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність;
Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про допущення до торгів та повну відповідність тендерним процедурам ТОВ "Системи прогресивної очистки".
Відповідно до ДОДАТОК 1 до тендерної документації
"Регламент проведення робіт з очищення території центрального парку культури та відпочинку ім. М. Горького міста Харкова від снігу
...
Виконавець має забезпечити наявність на території парку кількість засобів механізації достатньої для здійснення механізованого прибирання:
в зимовий період: очистка території від снігу;
в весняно-літній період: очистка від цвітіння, палого листя та гілок, іншого забруднення твердих поверхонь;
в осінній період: очистка від палого листя та гілок.
Під достатньою кількістю мається на увазі наявність принаймні:
в весняно-літній та осінній період: однієї вакуумно-прибиральної машини високої продуктивності (не менше 100 000 м.кв. на годину) або не менше трьох одиниць комунальної техніки оснащеної щіткою та двох одиниць поливочних машин;"
ТОВ "Прогресивні системи очистки" надали докази наявності в них
однієї вакуумно-прибиральної машини високої продуктивності DULEVO 500 Evolution. (файл "мат.тех.баз, Засоби механізації, Паркування")
В файлі "Опис" на сторінці 15 вказана продуктивність даної машина 105 тис.кв.метрів на годину.
А на сторінці 14 роздруковки з цього ж сайту вказано
"максимальная производительность 87500 кв.метров"
Варто зазначити, що сайт, з якого учасник наводить технічні характеристики.машини не є офіційним сайтом виробника чи діллера виробника.
Офіційний діллер виробника машини вказує, що ця модель має наступні характеристики:
http://www.dulevo-msk.ru/dulevo-5000-evolution.htm
"DULEVO 5000 EVOLUTION
Технические характеристики:
Производительность максимальная 70 000 м2/час
Скорость: рабочая / транспортная20 км/час / 42 км/час
Ширина уборки 2,6 м две центральные щётки, пер-я щётка-манипулятор опция до 3,5 м"
Таким чином видно, що ТОВ "Системи прогресивної очистки" не відповідають вимогам конкурсної документації, та їх пропозиція повинна бути визнана такою, що не відповідає вимогам конкурсної документації.
Про це мені стало відомо 06 грудня 2016 року
Враховуючи вищенаведене, пропрошу:
Визнати, що пропозиція ТОВ "Комплексні системи очищення" не відповідає вимогам тендерної документації, в зв'язку з тим, що
продуктивність заявленої в їх документації машини менше, ніж вимагалось тендерною документацією.
Відновити мої порушені права шляхом визнання торгів такими, що не відбулись в зв'язку з тим, що до аукціону допущено менше ніж 2 пропозиції учасників.
До скарги додаються документи (у разі наявності), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, генерального замовника:
1) копія роздруковки з сайту офіційного представника виробника машини для очищення
2) платіжне доручення про сплату збору за подання скарги.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 грудня 2016
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02220763 |
Місцезнаходження: | Україна, вул. Сумська, 81, Харківська обл. м. Харків, Шевченківський р-н, 61023 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФЛП Ларионова Ирина Николаевна | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2016 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" |
13 690 008,00
UAH з ПДВ
|
11 809 008,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
13 800 000,00
UAH з ПДВ
|
11 810 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" #37365048 |
Переможець |
11 809 008,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2016 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2018 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2018 23:19
|
ДУ№3_уборка_реквізити (1).pdf | зміни до договору |
23 січня 2018 23:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:53
|
ДУ№2_пролонгація (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2017 14:46
|
ДУ№1_зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
09 березня 2017 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2016 19:55
|
ДОГОВР від 28.12.2016.pdf | укладений |
31 грудня 2016 19:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 281216/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 281216/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 281216/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 281216/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 281216/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 281216/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |