Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка робочого проекту «Улаштування розділової огорожі бар’єрного типу на шосе Полтавському в м. Дніпрі. Капітальний ремонт»
Очікувана вартість
1 030 358,40 UAH
UA-2016-10-21-001216-b c6571fac64954016af506000f91a7dd3
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мирослава Яворская

+380676273001 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. ВИКОНКОМІВСЬКА, 6
Контактна особа: Мирослава Яворская
+380676273001
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2016 17:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2016 18:00
Очікувана вартість: 1 030 358,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,43%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка робочого проекту «Улаштування розділової огорожі бар’єрного типу на шосе Полтавському в м. Дніпрі. Капітальний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Червона 21А, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2016 17:48
ТД.docx
27 жовтня 2016 17:48
ТД.docx
21 жовтня 2016 17:50
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документації у складі пропозиції
Дата подання: 25 жовтня 2016 17:23
Доброго дня. Питання 1: Чи потрібно у складі пропозиції учасника торгів надавати Додатки до Договору підряду на виконання проектно-вишукувальних робіт (Додаток 3 ТД), а саме: -Додаток №1 Протокол погодження договірної ціни; -Додаток № 2 Календарний план; - Додаток № 3 Зведений кошторис; -Додаток № 4 Кошторис № 1 ( Інженерно - геодезичні вишукування); -Додаток № 5 Кошторис № 2 ( Інженерно - геологічні вишукування); -Додаток № 6 Кошторис № 3 (Технічний висновок за результатами інструментального обстеження. Обміри); -Додаток № 7 Кошторис № 4 (Технічний висновок за результатами інструментального обстеження. Обміри); -Додаток № 8 Кошторис № 5 (Робочий проект). Або дані додатки будуть узгоджуватися з Замовником на етапі підписання договору. Питання 2: Яким чином відобразити ціну пропозиції учасника торгів в системі Прозоро (щоб не було не невідповідності наданої пропозиції та заявленої ціни учасника), якщо учасник не є платником ПДВ, а можливість представлення ціни надана лише з урахуванням ПДВ? І не було дискваліфікуючим фактором для учасника. Питання 3: В ТД розділ II Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження зазначено: "У разі визнання переможцем Учасник електронних торгів до укладання договору надає Замовнику у паперовому вигляді завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (за наявності) копії всіх згаданих вище документів, а також оригінал банківської гарантії." Про що не зазначено в об'яві в процедурі закупівлі. Чи потрібна в такому разі банківська гарантія, і якщо так, то який її розмір, і яку відповідальність учасника вона повинна підтверджувати. Дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання щодо Документації на закупівлю робіт
Дата подання: 27 жовтня 2016 16:00
1. В п. 9 Технічного завдання вказано, що необхідно виконати інженерно-геологічні вишукування. Крім того, в проекті договору передбачено, що до договору додається «Додаток № 5 Кошторис № 2 ( Інженерно - геологічні вишукування)». Однак відповідно до предмета закупівлі для розробки робочого проекту улаштування розділової огорожі бар’єрного типу вказані вишукування не потрібні. Просимо надати роз’яснення щодо необхідності проведення вказаних робіт, а також зазначити причини встановлення інженерно-геологічних вишукувань у переліку робіт. 2. В п. 15 Технічного завдання вказано, що Розділ організації дорожнього руху в проекті виконати згідно з технічних умов відділу ДАІ. Просимо Вас вказати, чи наявні в Замовника вказані технічні умови відділу ДАІ та можливість ознайомлення з ними? Чи не зазначені у вказаних технічних умовах відділу ДАІ додаткові обов’язкові вимоги до виконання робіт (наприклад, передбачити встановлення світлофорних об’єктів)? У разі їх відсутності просимо зауважити, на кого буде покладений обов’язок отримати вказані технічні умови ДАІ. 3. Просимо вказати, чи необхідно у складі пропозиції надавати додатки вказані в проекті договору, а саме: - Додаток №1 Протокол погодження договірної ціни; - Додаток № 2 Календарний план; - Додаток № 3 Зведений кошторис; - Додаток № 4 Кошторис № 1 ( Інженерно - геодезичні вишукування); - Додаток № 5 Кошторис № 2 ( Інженерно - геологічні вишукування); - Додаток № 6 Кошторис № 3 (Технічний висновок за результатами інструментального обстеження. Обміри) - Додаток № 7 Кошторис № 4 (Технічний висновок за результатами інструментального обстеження. Обміри) - Додаток № 8 Кошторис № 5 (Робочий проект). 4. В розділі 2 документації на закупівлю робіт вказано, що «У разі визнання переможцем Учасник електронних торгів до укладання договору надає Замовнику у паперовому вигляді завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (за наявності) копії всіх згаданих вище документів, а також оригінал банківської гарантії.» Слід вказати, що в оголошенні про закупівлю не вказано, що пропозиція повинна бути забезпечена гарантією. Просимо зазначити, чи потрібна в такому разі банківська гарантія, і якщо так, то який її розмір, і яку відповідальність учасника вона повинна підтверджувати. 5. В додатках до проекту договору вказано, що необхідно додати: - Додаток № 6 Кошторис № 3 (Технічний висновок за результатами інструментального обстеження. Обміри) - Додаток № 7 Кошторис № 4 (Технічний висновок за результатами інструментального обстеження. Обміри) Просимо Вас вказати, причину встановлення 2 (двох) кошторисів, які є однаковими за змістом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2016 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Северок 99" 1 030 358,40
UAH з ПДВ
1 030 358,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2016 14:58
проп.Полтавс.№2.jpeg
30 жовтня 2016 17:05
Акт №2п к Дог.№29.jpeg
30 жовтня 2016 17:05
Акт3п к Дог.№28.jpeg
30 жовтня 2016 17:05
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2016 17:01
Відомості ЄДРПОУ2.jpeg
30 жовтня 2016 17:01
Відомості ЄДРПОУ1.jpeg
30 жовтня 2016 17:01
пропоз. №2.jpeg
30 жовтня 2016 17:01
Витяг.pdf
30 жовтня 2016 17:01
сертиф..jpeg
30 жовтня 2016 17:01
викон. аналог. дог..jpeg
30 жовтня 2016 17:01
Протокол.pdf
30 жовтня 2016 17:01
Статут.pdf
30 жовтня 2016 17:01
Дог 28.pdf
30 жовтня 2016 17:01
Лист-погодж...jpeg
30 жовтня 2016 17:01
Акт4п к Дог.№28.jpeg
30 жовтня 2016 17:01
Акт №1п к Дог.№29.jpeg
30 жовтня 2016 17:01
Наказ на директора.pdf
30 жовтня 2016 17:01
дог 29.pdf
30 жовтня 2016 17:01
працівн...jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Северок 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Северок 99"
#39470376
Переможець 1 030 358,40
UAH з ПДВ
01 листопада 2016 11:32

Документи

01 листопада 2016 11:31
Scan 01.11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2016 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Северок 99"
#39470376
1 030 358,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2016 11:31
Scan 01.11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
37п-16.pdf укладений
07 листопада 2016 16:14
д.у. 37п-16.pdf укладений
16 грудня 2016 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку зі зменшенням фінансування